Re: Overnieuw doen.
Me zus kwam bij me zwager. Haar leefde verging zoals het moet. Het was ook zo dat me zwager in huis kwam.
Dit bracht wel wat wrijfing in het begin voor mij.
Maar omdat ik zo volwassen was na me luier gebruik en een ab te wezen ging het wel goed.
Me zus ging uit huis en ging samen met haar vriend wonen. En de situatie thuis was normaal. Dit wat totaal het tegenovergestelde dan voorheen. Ik zocht de internet op om contacten te zoeken binnen de abdl wereld. Zo kwam ik op een buitenlandse site en kwam in contact met een Australische meid, kristy. We hadden ruime tijd contact en het klikte heel goed .
School ging goed en ik behaalde me diploma als dierverzorger. En ging stap hoger. Ik stopte veel tijd in me vervolg opleiding. Tijd ging sneller nu en ik was 18 geworden.
Voor me opleiding mocht ik een stage plek in buitenland doen. En ik zocht een stage plek in Australië.. Ik had het geld ervoor. Me visum was geregeld en ik ging op reis.
Ik had met kristy kunnen regelen een slaapplek. Ze woonde nog bij haar ouders die ik wel eens gesproken had. En zij keekte uit naar me komst.
Me moeder en zus namen afscheid van me en hoopte me weer te zien na een half jaar.
Maar een half werd een jaar en uit eindelijk werd het zelf twee jaar.
Ik was 20 en kristy en ik hadden ons eigen huisje gekocht in Australië en im was een officieel bewoner van Australië. Ik ging samen met kristy voor een langere tijd terug naar Nederland om me zus te helpen met haar zwangerschap.
Na twee jaar was ik echt veranderd volgens me moeder en me zus vond dat ik niet meer haar kleine broertje was.
Me moeder bewonderde me vriendin. Die ik rond kerst op een besneeuwde dag haar te huwelijk vroeg op een schaatsbaan.
Schaatsen was nieuw voor al net als een goede pak sneeuw.
Ze zei ja. Na het feit dat ik haar vriend was en nu haar verloofde was ik ook haar daddy. En haar kleintje als de rollen omgedraaid waren. Ik was zo gelukkig met haar en dat straalde we ook uit.
Weer vloog de tijd voorbij en we hadden gezamenlijk een baan in de dierentuin. Onze kennis met buideldieren en andere soorten uit Australië wisten we goede indruk te maken op onze collega's en bezoekers.
Maar tijd kwam dat me zus ging bevallen van me neefje.
Ja het was precies me neefje en ik was eindelijk weer met hem herenigd.
Maar nu wel voor korte duur want het was tijd dat im terug ging om me leven te hervatten. Maar ik kwam terug rond de kerst en in de zomervakantie kwam ik samen terug met kristy.
De volgende kerst kwam me moeder en me zus, zwager en neefje naar Australië waar ze twee weken op vakantie waren. En onze trouwdag konden bijwonen.
Ik was getrouwd en alles leek goed te gaan. Ik werd ouder. En werd ook zelf vader.
Dit maakte een grote inpact op me. Ik was de 25 gebaseerd. En realiseerde me dat ik nog 8 jaar kon genieten van me hele leven.