paardrijden

luierman

Nieuw lid
Hallo Ik ben Bert ik ben 15 jaar en ik zit op paardrijden.
Er zitten alleen maar meiden in de groep waar ik paardrijd.
En in ben nog niet zindelijk dus draag ik 24/7 luiers.
En ik heb een roze turnpakje in plaats een romper want een romper mocht niet van mijn moeder,


Paardrijden:

Hoofdstukken

1. Hoe ze erachter kwamen
2. Ruiterkamp

1. Hoe ze erachter kwamen
Op een dag ging in paardrijden en niemand wist dat ik nog niet zindelijk was.
Toen ik op de manege aan kwam was mijn luier erg nat en was hij erg goed te zien.
En 1 van de meiden waarmee ik rij zei heb je in je broek geplast en ik zei ja.
En zij vroeg waarom ik een luier aan heb en ik zei toen omdat ik nog niet zindelijk ben en daarom luiers draag. Zij zei het gelijk tegen de andere meiden en die vroegen of ze mij een keer mochten verschonen en ik zei dat het wel mocht. En zo hadden die meiden mij op mijn rug gelegd en ze deden mijn broek naar beneden en toen zagen ze het turnpakje en vroegen ze waarom heb je een turnpakje aan ik zei dat is in plaats van een romper zodat mijn luier niet verplaats. Dus deden ze mijn kleren uit en verschoonde mijn luier. En ze deden de luier veel strakker als mijn moeder dat deed en we hadden afgesproken dat ze elke week voor en na het rijden mijn luier mochten verschonen.

2. Ruiterkamp
Een paar weken nadat ze er achter waren gekomen gingen we met zijn allen naar een ruiterkamp. En de meiden vroegen nadat we wisten dat we gingen of ze dan elke keer mijn luier mochten verschonen en ik dacht je waarom niet ze doen ze toch lekker strak. We sliepen met zijn allen op 1 kamer en het wat een gezellige tijd daar. Op een avond vroeg er een meisje nadat ze met verschoont had hoe een luier nou zat en ik vroeg wil je het een keer proberen? En zij zei gelijk ja. En ik deed bij haar een luier om. En ze vond het lekker zitten en ze hield hem om. Toen gingen we slapen. De volgende morgen toen ik wakker werd voelde ik dat mijn luier niet alleen nat was maar ook vies. Ik vroeg het meisje dat me altijd verschoont of ze mijn luier wou verschonen en zij deed dat. En toen zag ik dat ze nog steeds de luier die ik gister bij haar om had gedaan aanhad en ik zag dat deze nat was en ik vroeg of het een lekker gevoel was. Zij zei ja ik lag gister op bed en moest zo nodig en ze dacht ik heb toch een luier aan waarom doe ik het niet daarin en ze vond het een lekker gevoel. Ik zei je hebt in je luier geplast dus volgens mij kan je nog niet naar de wc dus moet je nog een luier om en zei wou dat wel en we hebben met zijn tweeën de hele dag in een luier gelopen en gereden. ’s Avond nadat ze mij had verschoont vroeg ik of ik haar moest verschonen en dat moest wel dus ik verschoonde haar en we gingen naar de kamer. Onderweg zei ik, ik vind je wel leuk. En zij zei ik jouw ook. En vroeg wil je verkering en ik zei ja en ze gaf me een zoen. Toen we het vertelde op de kamer zeiden de meiden nu kunnen jullie voortaan elkaar verschonen. En we gingen lachend slapen. De volgende dag maakte ze me wakker en gaf ze me een zoen.

dit is mijn eerste verhaal ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 

Meeee133

Gewaardeerd Lid
Leuk dat je paardrijden in je verhaal hebt gebruikt. Ik rijd zelf namelijk ook paard.
Hoe ben je hier op gekomen, zit je zelf ook op paardrijden?

Groetjes
 

luierman

Nieuw lid
Hier is dan een vervolg.

3. Bij mij thuis.
Een maand na het ruiterkamp kwam mijn vriendin bij mij logeren. Want ze had mijn ouders nog nooit ontmoet. En ze kwam binnen en mijn ouders reageerde goed op haar. Mijn ouders wisten niet dat zij ook luiers draagt. Na de kennismaking met mijn ouders gingen we wat drinken en namen we drinken mee naar boven en hebben we daar een film gekeken. Op een gegeven moment zei ze dat ze moest plassen en ik vroeg moet ik een luier bij je om doen zodat je niet naar de wc hoeft. en zij stemde daarmee in en zo ik deed een luier bij haar om. ik was net op tijd klaar, want ze had haar broek nog geen eens aan of ik zag dat haar luier groter werd. Ik zei ik ben net op tijd klaar. Zij zei gelukkig wel, want anders was de vloer nat geweest. We schoten allebei in de lach en we keken lachend de film verder. toen de film afgelopen was merkte ik dat mijn luier al aardig vol was en ik vroeg of mijn vriendin hem wou verschonen. Zij wou dat wel en ze verschoonde mij. Ik zag dat haar luier ook al aardig vol was en vroeg of zij een schone luier wou en ze wilde dat ik deed een schone luier bij haar om. We gingen na de film slapen maar mijn vriendin had het koud dus kwam ze bij mij in bed liggen. En zo vielen we in slaap. de volgende morgen werden we wakker gemaakt door mijn moeder en die had een ontbijt gemaakt voor ons. We aten die samen op met ons intussen al volle luiers. Toen we het ontbijt op hadden verschoonde we elkaar en gingen we naar beneden.
 

Miche

Gewaardeerd Lid
ik zou wat beter naar de opmaak kijken en wat meer in alinea's werken want dit leest best slecht maar verder wel eeen goed verhaal
 

blijo

Gewaardeerd Lid
Ik vind het een leuk verhaal, de opbouw is goed.
Het zou alleen wat makkelijker te lezen zijn als je dingen uitgebreider beschreef of wat alinea's maakte.
Blijo :)
 

luierman

Nieuw lid
Een nieuw deel

Ik ben er een tijd tussenuit geweest en ik dacht laat ik maar verder gaan met mijn verhaal.

4. Hoe gaat het verder met paardrijden.

Mijn vriendin heeft inmiddels een eigen paard die Bonfire heet. Elke dag/ middag dat wij vrij zijn gaan we naar haar paard toe en dan gaan we niet alleen paardrijden maar borstelen/ wassen we ook haar paard. Dit doen we niet alleen in paardrijkleding maar ik draag nog steeds 24/7 een luier met turnpakje en zei draagt elke keer als wij bij haar zijn ook een luier.

Op een dag waren wij bij haar paard en was ik mijn rijkleding vergeten. Zij zei dat geeft niks kom maar even mee. Dus ik liep achter haar aan naar binnen naar haar kamer. Daar aangekomen zei ze ga maar liggen. Dus ik deed dat. Zij deed mij een blinddoek voor en daar lag ik dan. Ik hoorde allemaal gestommel totdat ze zei gevonden.

Ze deed mijn broek en shirt uit en deed mijn turnpakje en luier naar beneden. Toen hoorde ik dat zij haar broek naar beneden deed en haar luier afdeed. Ik vroeg wat ga je doen en ze zei dat merk je zo wel. Ze deed haar natte luier bij mij om en deed er toen mijn luier weer overheen. Daarna deed ze mijn turnpakje weer bij mij aan. Toen zij ze zo en nu de rijbroek die jij bent vergeten. Gelukkig heb ik nooit mijn rijkleding weggedaan die mij te klein zijn voor dit soort gevallen.

Ze trok de broek bij mij aan en deed daarna een paar sokken en rijlaarzen aan bij mij. Ze deed mijn shirt niet bij mij aan want ze vond het roze turnpakje dat ik aan had wel leuk staan. Daarna vroeg ze of ik wel mijn cap bij mij had en ik zei toen dat ik die ook vergeten was. Ze liep weer naar haar kast en deed de deur open en pakte er een cap uit. Ze deed hem bij mij op en en zei zo je bent nu helemaal mooi.

Ze deed de blinddoek bij mij af en ik keek in de passpiegel die ze in haar kamer heeft staan. Ze had een roze rijbroek en roze cap bij mij aangetrokken. Ik vroeg heb je geen andere kleur en ze zei nee, die zijn allemaal voor mij nog te groot. En ik wou niet meer naar haar paard toe. Toen ze zei wie ziet jouw nou zo het is hier hartstikke afgelegen.

Oké dacht ik waarom ook niet. We gingen weer naar buiten. Ik kon heel moeilijk lopen door haar natte luier die ze bij mij omgedaan had. Ze liep achter mij aan met haar mobiel en ze maakte allemaal foto's.

Buiten aangekomen mocht ik eerst op haar paard ze gaf me haar roze zweep. Na een halfuur ruilde we en toen mijn vriendin een halfuur had gereden zette wij haar paard vast en ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik lustte wel een glaasje cola. Ze pakte haar halster en deed die om haar hoofd daarna pakte zij mijn hand en zei dat ik op haar rug moest gaan zitten. Dat deed ik ook en ze liep met mij op haar rug naar binnen. Toen wij in de keuken aankwamen zei ze je luier voelt lekker vol en ik vind roze echt heel goed bij jouw staan.

Nadat we de cola ophadden gingen we naar haar kamer. Op haar kamer mocht ik eindelijk de cap afdoen. Ze vroeg of zij ook een keertje een turnpakje aan mocht doen. Ik had er toch 1 extra mee dus deed zij die aan. Ik moest op haar bed gaan liggen. Ze trok de rijkleding bij mij uit. Daarna trok ze mijn turnpakje uit en deed ze mijn luier open. Ze verschoonde mijn luier. Ik mocht bij haar blijven slapen en dat vond ik echt heel leuk. Ze liet de foto's en filmpjes zien die ze had gemaakt. De foto's waren leuk geworden.

Ze vroeg of ik haar roze rijbroek en cap vaker wou aandoen, omdat zij het zo schattig vond staan bij mij en dat wou ik wel.

Dit was weer een nieuw deel ik hoop nu regelmatig een deel te uploaden.
Als jullie tips hebben hoor ik het graag.
En vanaf nu gaat het verhaal gebaseerd worden op dingen die echt gebeurd zijn.

Het laatste deel is dus echt gebeurd en ik zet vanavond foto's van mij in dat roze turnpakje en rijbroek en met haar luier om op mijn profiel.
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
mooi verhaal eerlijk soms wel een beetje droog je zou het opzich misschien wat meer uitgebreide kunnen maken meer verhaal enzo
dit is maar een tip hoor :p ik heb zelf ja nog niks geschreven dus doe ermee wat je wilt :p !1
 
Bovenaan