Patrick

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5

    Stemmen: 1 16,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 33,3%
  • 9

    Stemmen: 2 33,3%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Dries


Vorige week moest ik oppassen op drie kinderen twee meisjes van 9 en 5 jaar en een jongetje van 7 jaar.

Het jongetje Patrick had zich de hele week al rot gedragen tegenover zijn zusjes en ouders en had al vier keer in bed geplast. Ik moest die avond vanaf 5 uur tot s'nachts oppassen.

Zijn vader zei tegen mij: "Patrick moet vanavond een luier om naar bed hoor, wil jij die bij hem omdoen." Ik knikte maar Patrick had het gehoord en riep "Echt niet dat Mariska mij een luier omdoet en ik ga niet met luier om naar bed. Patrick werd helemaal druk waarna zijn vader hem optilde en meenam naar Patrick's slaapkamer. Na een tijdje kwamen ze samen weer boven. Patrick had nu overduidelijk een luier om zijn billen en huilde nog wat na. Zijn vader zei: "Ik heb net met Patrick afgesproken dat hij vanavond de hele avond zijn luier moet dragen. Hij mag niet naar de wc en er ook niet om vragen en hij mag ook niet om een schone luier vragen. Indien hij erom vraagt moet hij maandag een luier om naar school."

Die avond was dus de avond van mijn dromen, normaal zou ik de kinderen van mijn vrienden wel wat respijt bieden en wat minder streng zijn dan zijn ouders. Maar vanavond zou ik koste wat kost Patrick in zijn broek laten poepen of in ieder geval plassen.

Om een uur of 6 gingen we lopend naar de McDonalds. Voordat we weg gingen vroeg Patrick aan mij: "mag ik naar de WC ik moet poepen." Ik zei: "Je weet wat je vader gezegd heeft hé, moet ik hem echt gaan vertellen dat jij gevraagd hebt voor de WC? Als je nog een keer vraagt voor het potje of voor een schone broek vertel ik het door."

Patrick werd weer boos maar de gedachte aan de McDonalds maakte alles goed bij hem en zijn zusjes. Ik pakte snel een plastik tasje en stopte daar een schone luier in samen met luierdoekjes, poeder een crème. We liepen naar de Mac en ik zag dat Patrick moeite had zijn poep in te houden. In de Mac leek het hem wat makkelijker af te gaan. Maar ik was vastberaden om er zo lang te blijven dat hij daar verschoont moest worden.

Na een poosje begon ik poep te ruiken en zag ik moeders naar de ballenbak lopen om de luiers van hun kinderen te controleren. Ik liep op een gegeven moment naar Patrick die al een tijdje in het hoekje van de ballenbak stilletjes weggedoken zat. Ik riep hem naar mij toe en trok zijn broekje naar achteren en trok meteen de luier mee ik zag de poep zitten. Op zijn kinderachtigst vroeg ik hem: "Heb jij bah jongen?" Patrick werd rood en knikte. Ik pakte hem bij de pols en trok hem mee naar de damestoiletten. Daar was ook een commode aanwezig waar ik hem op liet klimmen. Er kwam nog een moeder binnen met een jongetje van ongeveer vier jaar op dat moment zei ik: "Als jij groot genoeg was geweest had jij ook naar de wc kunnen gaan, maar jij prefereert het in je luiertje te doen dan moet je op de commode."

Patrick begon zachtjes te huilen. Snel trok ik zijn schoenen en zijn broekje uit. Ik legde de luierdoekjes crème en poeder naast zijn hoofd neer en trok vervolgens voorzichtig de plakstrips van zijn luier los. Vervolgens haalde ik de voorkant van de luier tussen zijn benen vandaan en gebood hem zijn knieën op te trekken wat hij mak deed. Met de voorkant van de luier haalde ik de meeste poep tussen zijn bilnaad vandaan. Met een heleboel luierdoekjes maakte ik zijn billen schoon. Toen ik zeker was dat ik geen vies plekje meer zag haalde ik de luier onder hem vandaan. Vervolgens smeerde ik crème op zijn rode plekjes. Daarna ging er een flinke laag met poeder op zijn billen en kruis. Ik duwde zijn billen iets omhoog en legde de schone luier onder zijn billen neer en liet vervolgens zijn billen weer zakken.

Ik plakte in een eenvoudige wijze zijn luier vast. Patrick had hard gehuild en zelfs tijdens het aantrekken van zijn broek was hij aan het huilen. Ik stopte de crème, poeder en luierdoekjes weer in de plastik tas en begon vervolgens Patrick te troosten. "als je je morgen nou goed gedraagt heb je kans dat pappa en mamma je niet met luier om naar school laten gaan ook al heb je me gevraagd om naar de wc te mogen." Iedereen keek naar ons en zeker toen ik Patrick bij de pols vasthield. Zijn luier was overduidelijk zichtbaar maar dat was ie op de heenweg ook al. Maar er waren al wat mensen op de Wc geweest en die hebben allen gezien dat ik Patrick aan het verschonen was.

Onderweg naar huis was Patrick stierlijk vervelend en thuis ook. Toen zijn zusjes vroegen om wat te drinken vroeg hij er ook om. Ik schonk de zusjes wat limonade in, in hun eigen glazen. Patrick gaf ik een flesje melk welke hij in de hoek gooide. Ik pakte het flesje op en nam Patrick op schoot waarna ik het hem begon te voeden. Na eerste wat vechten begon hij het daarna braaf op te drinken. Ik wreef hem over zijn wangen en zag dat hij begon te genieten. Ik hoorde hem in zijn luier plassen en wilde hem daar nu niet mee storen. Ik zag hem rood worden en hij schaamde zich, maar hij bleef lekker doordrinken.

Om acht uur ging de vijfjarige zus naar bed ik hielp haar eerst wassen en daarna kreeg ze van mij haar pyjama aan en las ik haar een verhaaltje voor.

Nadat het zusje in bed lag riep ik Patrick naar de badkamer toe. Hij kwam en ik gebood hem op de aankleedkussen die ik op de grond had gelegd te gaan liggen. Met tegenzin ging hij liggen. Ik vond nog een stukje Zwitsal zeep en zeepte hem daarmee in, behalve zijn luieromgeving, want hij had zijn luier nog om. Nadat ik hem schoon heb gemaakt maakte ik zijn luier los en waste ook zijn prive gedeelte. Hij werd weer rood en huilde zelfs een beetje. Ik zei: "Liefje, ik heb weleens vaker een luiertje verschoont bij kleine jongetjes."

"Ik ben niet klein meer ik ben al 7" zei Patrick. Ik zei: "dat maakt niets uit liefje een luiertje blijft een luiertje en zo groot als dat jij bent heb jij nog geen grote jongens plasser, je ziet er dus nog net zo uit als een babietje. Ik vroeg hem of hij nog een plas moest. En hij ging op de wc zitten. Toen zei ik: "Je begrijpt nu toch wel dat ik nu heel lief voor jou ben, omdat ik je op de wc laat." Hij knikte. Na het plassen liet ik hem nog even naakt voor mij staan. Ik poetste zijn tanden en hij hield zijn mond trouw open. Ik liet hem weer op de aankleedkussen liggen en wreef zijn lichaam weer in met crème en poeder. Ik deed hem weer een schone luier om, daarna zijn pyjama. Hij zag er zo schattig uit in zijn pyjamatje.

Ik stopte hem in bed en daarna was het de beurt aan zijn zus.

Toen 's avonds zijn ouders thuis kwamen heb ik hen van die avond verteld. Patrick's moeder moest lachen en liep naar mij toe en bedankte me voor het oppassen. Ik ging weer naar huis, ik hoop dat ze me nog een keer vragen.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: PATRICK by pamperpoeper2

tis een lekker verhaaltje, doet me denken aan toen ik zelf zo oud was had toen ook wel s van dit soort dingen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Patrick 16+ Verhalen 451
diaperdrenthe voor alle lezers betreft verhaal, patrick nieuwe avontuur Pub 13
Bovenaan