peter's verlangen

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Peter een jongen van 16 jaar. Was een wees kind en heeft in meerdere gastgezinnen gewoond. Hij was geen moeilijk kind een beleefd beschaafd en vriendelijk persoon. Maar ondanks dat heeft hij nooit een thuis gehad waar hij op zich gemak voelde. Totdat hij bij Ester kwam. Ester is een vrouw die al 6 jaar lang al kinderen zoals Peter heeft opgevangen. Ester is qua karakter als Peter. Ester is een mooie vrouw van 42 en groot 1.89 en heeft een cup d. Alleen Ester heeft zelf nooit kinderen gehad. Haar baarmoeder is vroeg tijdig weggehaald anders had ze het niet overleefd en zou ze er nu niet zijn. omdat Ester toch een soort van moeder wou zijn deed ze dit

Het was voor Peter zo ver zijn koffer is ingepakt met kleren en door een maatschappelijke werker werd hij op de trein gezet en vertelt waar hij moest zijn. Peter was zoals altijd zenuwachtig omdat Peter z'n grootste wens was om een moeder te hebben. Peter heeft nooit een jeugd gehad waardoor een moeder verwend kon worden. Peter heeft tot z'n achtste in een weeshuis gezeten en werd gewoon behandeld. Hij werd verschoond als het nodig was en kreeg eten en werd naar school gebracht en er werd hem met hem gepraat als het moest, maar hij heeft nooit een knuffel gehad of tijdens het verschonen vertroetelt. Peter droeg tot z'n 5 de luiers dag en nacht daarna heeft hij nog 3 jaar in bed geplast met een luier om. misschien was dat wel de rede waarom Peter nooit was opgenomen in een gastgezin of geadopteerd

Peter hoopte dat hij tegen deze vrouw mama kon zeggen en zijn probleem zijn diepste geheim

Aangekomen in het dorp staat Peter op het station te zwerven met een foto in de hand van z'n nieuwe zorg ouder. Hallo Peter werd er gezegd en voor dat hij het wist kreeg hij een stevige knuffel. Peter werd erg rood en kon haast niet meer praten zo verlegen was hij

Ik ben Ester je nieuwe zorg ouder ik hoop dat je het bij mij op je gemak zult voelen geef mij maar een hand als je wilt dan lopen we samen naar m'n huis toe en kan ik je ondertussen de buurt laten zien

Zo gezegd zo gedaan. Peter gaf zijn hand en zo liepen ze rustig door de grote van Ester leek Peter wel een klein kind bij een baby winkel bleef Peter eventjes staan om naar binnen te kijken.

Ik heb nooit kinderen gehad ik wou altijd wel graag 1, maar het was mij niet gegund daarom heb ik kinderen zoals jij Peter opgevangen het was wel jammer ze waren allemaal als groot en zindelijk. Peter keek ophoog en zuchtte diep. hij zuchtte naar verlangens die hij miste. Ester gaf Peter een knuffel kom we gaan verder. je bent vast moe denk ik een hele zachte ja werd door Peter gezegd

Na een wandeling van een half uur waren ze aangekomen op de plaats van bestemming. Kom maar Peter. Zet je koffer maar bij de trap neer. kom maar en ga maar zitten in de woon kamer ik wil graag met je praten en wil je wat drinken

Doe maar cola als het mag mevrouw.

Hè jo doe niet zo raar jongen noem mij maar Ester, mama mag ook maar dat hoef niet

Oke mama en Peter lachten.

Hè das leuk dit is de eerste keer dat ik je zie lachen

Peter ging op de bank zitten en wachtte zenuwachtig op Ester. Zijn linker been trilde erg had dit gevoel had hij anders nooit gehad. Ester kwam terug uit de keuken met een glas cola in haar hand en ging naast Peter zitten

Ester vroeg de normale dingen zoals school en over zijn vorige gastgezinnen. op een gegeven moment vroeg Ester wat een moeder normaal vraagt aan z'n zoon over liefde

Voor Peter was dit iets totaal nieuws en hij werd rood en werd hartstikke verlegen

je hoeft je hier toch niet voor te schamen en Peter kreeg de hand van Ester op z'n knie en Peter vertelde met moeite over z'n vriendinnetjes en Ester luisterde aandachtig

Het gesprek duurde erg lang na een fles cola moest Peter naar de wc maar hij wou niet want hij voelde zich erg fijn met deze gesprekken. Na een kwartier langer door praten had zijn blaas het begeven en hij plaste z'n hele broek vol en tranen sprongen in de ogen en zie 10 keer sorry

O Peter geef niet jongen een ongelukje kan gebeuren vertelde Ester met beide handen op Peter z'n schouder

Kom maar mee naar boven dan laat ik je wel de douche zien en pak ik wel een schone onderbroek en een broek

Als je wel wilt heb ik ook wel luiers als je dat liever hebt vertelde Ester in een grap. Peter was erg stil en zijn hard bonst toen hij dit horen. is goed mama lijkt me fijn werd zonder nadenken gezegd

Oké jongen leuk om te horen. kom maar ik help je wel met het uitkleden

Peter wist niet wat er gebeurde zijn trui werd uit gedaan en Peter z'n armen gingen omhoog zodat het makkelijk werden. Zijn broek werd los geknoopt en naar beneden getrokken. Peter leunde op Ester zodat hij eruit kon stappen en zijn onderbroek volgde hierna plus zijn t shirt. Nu stond hij naakt en werd onder de douche gezegd met louw water werd hij gewassen en goed ook nog zijn haren werden ingezeept. Ester waste overal en kwam bij zijn kruis.

Dit haal ik eventjes weg. Ester sprak over Peter z'n schaamhaar met wat scheerschuim en een scheermesje was Peter zo glad als een baby. Zo kom maar eronder weg en Peter werd droog gemaakt door een heerlijke warme handdoek. Peter genoot stil nadat hij droog was kreeg hij een dikke knuffel en werd in z'n oren verteld. Jij wordt mij kleine jongen die ik lekker ga verwennen.

Zijn hand werd gepakt en ze gingen een kamer binnen het was een groot kamer met een bruine kast een commode en een zeer grote ledikant er werd een handdoek op de commode gelegd.

Kom maar Peter. Bij de commode werd Peter erop gelegd als hij niks woog. Zo, zo ik zou je eerst fftjes lekker met een zalfje gaan smeren en daarna wat baby poeder maar eerst dit. Een flesje met warme melk kreeg Peter in de mond en Peter dronk het op met smaak en liefde. een tube met zalf ging op en Peter voelde de koude zalf op z'n billen en hoe het uit gesmeerd werd

Ik wil niet dat mijn kleine jongen last van luieruitslag krijg. En daarna werd de frisse menthol poeder op Peter bestrooid. Zo, zo Ester pakte een zetpil en zonder waarschuwing kreeg Peter deze erin geduwd. De vinger van Ester ging er helemaal erin. Peter kreunde en kneep zijn billen aan.

Goedzo Peter goed aanknijpen. De vinger van Ester ging eruit. Zo en nu je luier in de kast stond een pak Tena luiers de maxi medium en een doos met inleggers. De luier met inlegger werd onder Peters z'n billen gelegd en werd dichtgeplakt. Ester liet scheten op Peter z'n buik.

Peter glimlachte met z'n flesje in z'n mond. O, Peter vindt het lekkere, hè? Ja, dat vindt hij. Kijk eens wat ik nog heb een groot blauw plastic broekje werd naar boven getoverd. Peter trok z'n geluierde kont omhoog en de plastic broek werd hem omgedaan.

Zo en ik heb ook nog deze mooie witte romper. Peter ging recht op zitten en deed zijn armen omhoog. Snel was hij aan en werd dichtgedrukt in z'n kruis. Peter werd van de commode af getild en als verassing heb ik ook nog deze mooie body pyjama. Het was een blauw gele body met voetjes. kom maar Peter houw mij goed vast terwijl Peter dat deed werd zijn voeten in de body gezet 1 om 1 en de body werd omhoog getild en van achteren dicht gerist

Zo wat ben jij toch een mooie jongetje nu. Peter heeft zijn flesje op en vertelde dat hij heel veel van zijn mama hield en Peter kreeg met liefde volle knuffel terug

Kom maar jongen dan gaan we naar beneden en maak ik voor jou patat met een frikadelletje met appelmoes. Lekker. Peter gaf Ester opnieuw een hand en ze liepen beide van de trap af. Peter kreeg de afstand bediening in z'n handen en mocht tv kijken en er werd ook verteld waar de dvd lagen

Er waren veel kinderfilms bij van Disney. Hij besloot om bambi te gaan kijken. liggend voor de tv genoot Peter van z'n dikke luier plus kleding en rolde hij af en toe

Na 20 minuten kwam Ester met Peter z'n bord eten. Peter genoot van z'n eten en vroeg stotterend of hij gevoerd mocht worden

'Tuurlijk Peter. Zet je de film maar op pause en kom maar naar de keuken.

Peter werd dus gevoerd met woorden zoals hier komt het vliegtuigje. Na het eten kreeg Peter een water ijsje en in een flesje cola en ging bambi verder kijken. Net toen de film afgelopen was ging de zetpil werken. het was een laxerende zetpil en Peter ging gebukt staan en met een dikke scheet was zijn luier vol

O, o Peter heb jij bah gedaan. Heb jij een dikke bah gedaan?

Peter voelde zich eerst ellendig maar na Ester z'n reactie te horen kon hij hiervan genieten en Peter werd naar boven gebracht en werd schoon gemaakt en kreeg een nieuwe luier met weer een flesje melk. Peter kreeg een dikke knuffel weer vervolgens en werd dit keer in het ledikantje getild en kreeg een hele lieve bruine teddybeer in z'n armen en met een verhaaltje uit een sprookjes boek viel Peter in slaap en droomde over deze dag en kreeg nog een kus op z'n voorhoofd van Ester zijn nieuwe mama

Peter sliep zo diep dat hij z'n luier erg vol geplast had en om 12 uur nacht werd hij voorzichtig wakker gemaakt door Ester en werd zijn luier verschoond in zijn roes. Peter voelde zich echt weer klein en hoopte dat dit nog eeuwen duurde
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
voor mijn eigen gevoel. was dit een van de beste verhalen die ik geschreven heb.
omdat het toen puur uit mijn eigen fantasie komt, voor mijn eigen verlangens
weet niet meer hoe oud ik was toen ik dit schreef

ga trouwens meer oude verhalen van mij opzoeken die op de internet of hier op het forum zweeft
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Je beschrijft mooi de gevoelens van Peter, die velen hier waarschijnlijk zullen delen. En ik was blij dat hij een plasticbroekje aan kreeg!
 
voor mijn eigen gevoel. was dit een van de beste verhalen die ik geschreven heb.
omdat het toen puur uit mijn eigen fantasie komt, voor mijn eigen verlangens
weet niet meer hoe oud ik was toen ik dit schreef

ga trouwens meer oude verhalen van mij opzoeken die op de internet of hier op het forum zweeft
Super mooi verhaal van mij mag er nog wel een vervolg komen !
 
Bovenaan