Roel en Sasja

luivol

Beginneling
Dit verhaal gaat over Roel, Roel is 20 jaar en is DL, hij woont op zichzelf en heeft een grote tuin achter het huis.

Het is zaterdag vroeg en Roel komt met een slaperige kop uit bed, zijn nachtluier is redelijk gevuld maar dit heeft hij nog niet zo in de gaten. Roel loopt naar beneden met alleen zijn luier en een kort shirt aan waar de luier onder uitkomt, hij denk eerst maar eens een bakje koffie en wakker worden. Op het moment dat hij gaat zitten in zijn stoel voelt hij hoe gevuld zijn luier is en wrijft er eens over heen en denk wat voelt dit toch fijn zeg.

Terwijl zo even rustig zit en zijn koffie drinkt, staat zijn vriendin voor het raam. Sasja kijkt en ziet Roel zitten. Ze kijkt nog eens goed en Roel heeft het niet door dat Sasja daar staat, ze denkt wat zie ik nu, zie ik dit nu goed. Is mijn Roel eigenlijks nog een kleine jongen, heeft mijn mannetje een luier om die zo te zien aardig vol zit.
Sasja stapt naar binnen en Roel wil weg schieten want hij heeft het haar nog niet verteld, het was zijn geheim en niemand wist het.

Nou daar ging nu verandering in komen, Sasja staat voor hem en Roel krijgt een kleur, zo rood als een appel staat hij daar.

Uuuuuuhhhh hoi Sas hoe gaat het, ik had je niet verwacht zo vroeg. Nee zegt ze ik wou je gaan verassen, nou en dat is zeker gelukt. Maar wat zie ik mijn stoere mannetje is dus nog maar een heel klein jongetje en ik zie dat dat jongetje snel verschoon moet worden.
Maaaaar zegt Roel vind je het niet raar of erg dan, nou wat ik jammer vind is dat je het stiekem doet en mij niet verteld hebt. Maar nee erg vind ik het niet, moet wel zeggen dat ik het nog nooit eerder heb gezien bij grote mensen, alleen bij kleine kinderen en toen kreeg ik altijd het gevoel van willen verzorgen en verschonen. Maar Roel waarom doe jij het dan, vraag Sasja.

Het word even stil en Roel word weer rood hij denk snel na, zal ik het eerlijk vertellen of zal ik vertellen dat ik tijdelijk last van mijn blaas heb. Het duurde even en Sasja keek naar Roel, nou zeg het maar schatje je kan me alles vertellen hoor, vertel het mama maar, mijn kleine jongentje.
Roel kreeg een vreemd gevoel van de manier van praten van zijn vriendin en voelde zich weer klein worden, dacht weer terug aan de tijd dat hij vertroeteld werd door zij moeder, in de armen van zijn moeder op de bank en mama zei van och kindje heb je een vieze luier ik zal je even gaan verschonen. Dat gevoel van geborgen zijn en de liefde die je toen kreeg, heerlijk dat gevoel.

Hij dacht toen ik vertel het Sasja, ik vertel mijn gevoel van het dragen van luiers en het gevoel wat ik erbij krijg, het gevoel om gewoon mijn plas te laten lopen en niet bang hoeven te zijn dat ik ga lekken.

Sasja luisterde aandachtig naar het verhaal van Roel.

Verhaal komt volgende keer.
 

Absorini

Ik draag graag luiers en plasticbroeken
mooi begin, wanneer ga je weer verder?
Ik kan niet wachten, hi hi.

Groetjes Absorini
 

luivol

Beginneling
Roel en Sasja,deel 2

Deel 2. De bekentenis

Sasja zat daar tegenover Roel met een bakje koffie in haar hand en luisterde aandachtig. Roel begon aan zijn verhaal, toen ik klein was had mijn mama ons (had nog een kleiner broertje van 4 jaar jonger en ik was laat zindelijk) in de molton luiers met een plastic broekje eroverheen. De molton luier was dik maar heel zacht en voelde heel prettig aan, als je er een plasje in deed werd het lekker warm.

Toen ik 6 jaar werd leek het dat ik zindelijk begon te worden, maar ja mijn broertje die toen 2 was kreeg toen opeens veel meer aandacht en werd verzorgt en verschoond en ik hoefde dat niet meer van mama, dus ja ik ging dat gevoel van geborgenheid en vertroeteld worden heel erg missen. Ik begon mezelf een beetje vreemd te voelen en kon niet goed met het gemis omgaan, ging slecht slapen en werd hel onrustig.

Sasja zat nog steeds heel goed te luisteren en keek naar Roel met een klein beetje vreemd gezicht maar niet boos.

Dit ging zo 2 jaar door, tot het moment dat ik steeds vaker een ongelukje in bed kreeg. En na een tijdje zei mama” kind ik zal toch maatregelen moeten treffen hoor”, Roel die snapte niet wat mama bedoelde en dacht ok. De avond die volgde veranderde roel zijn leven, toen roel net onder de douche weg kwam en zijn pyjama aan zou doen kwam mama boven, Roel doordat je nu wat teveel ongelukjes hebt de laatste tijd wil ik graag dat je voor de nacht weer een luier gaat dragen.

Roel word stil en kijkt mama aan, hij word een beetje rood en durft niet te zeggen van “ hier zit ik al zo lang op te wachten, eindelijk “, dus zegt goed mama is ook wel beter he mama word het bed ook niet altijd nat. Nee zegt mama is veel beter en dan zal ik je morgen verschonen, is dit goed kindje. Ja mama en Roel krijgt weer het gevoel terug van het kind zijn en word heel erg blij.

Sasja steekt haar vinger op en heeft een vraagje aan Roel. Roel als ik goed begrijp dus had je gewoon het verlangen om het kind in je te laten leven, het gevoel van soms gewoon weer klein te zijn en even alles van je af te zetten.

Ja zegt Roel, het geeft een bepaalde rust een fijn gevoel een gevoel van even niet meer te voldoen aan de grote buitenwereld maar gewoon lekker mezelf zijn.
Ok zegt Sasja, maar nu ik het snap gaan wij het ook anders doen als jij dat wil, ik ben iemand die graag mama mag zijn en nu ik dit van jou weet mag jij mij kleine jongen zijn.

Deel 3 volgt. maar eerst ff vakantie.
 
Bovenaan