Verhaal Klaar Roza (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0

TBDL4life

Beginneling
Leuk stuk, maar ik persoonlijk had nog steeds na al die tijd terug naar huis gewilt en had een ontsnappingspoging bedacht of iets. Gaat dat nog ooit gebeuren? En dat ze dan daarna weer neigingen naar luiers krijgt als ze weer thuis woont bijv.
 

028 beter dan 030

Gewaardeerd Lid
misschien ook wat meer verhaal dat ze graag naar huis toe wil en dat ze het helemaal niet leuk vind daar (neem aan dat ze gewoon terug naar huis wil). zou het zelf persoonlijk leuk vinden om iets meer te lezen over haar gevoelens. maar miss ook een stukje over hoe het thuis gaat. zijn ze haar kwijt hoe gaan ze er mee om? politie onderzoek? landelijk opsporingsbericht of familie? maar ik bemoei me nergens mee. zie mijn eerdere bericht t is en blijft een top verhaal
 

Januca

Superlid
@Waldberg de schrijver hoeft toch niet om feedback te vragen.
Als hij/zij hier een verhaal plaatst dan is te verwachten dat de lezers met ideetjes komen voor verdere vervolgen.
En dat ze vertellen hoe ze er over denken. Voor sommige schrijvers is het aanleiding geweest om het verhaal aan te passen.
 

Waldberg

Superlid
@Januca Daar heb je wel een punt inderdaad. Je ziet veel mensen posten dat ze een verhaal leuk vinden als aanmoediging voor de schrijver. Ik denk dat ik bij de laatste paar reacties het gevoel kreeg alsof de huidige lijn van het verhaal niet goed zou zijn, terwijl je als schrijver dat natuurlijk helemaal zelf mag bepalen.
 

unknown1

heb je een vraag voor me? stuur me een pm :)
Een heerlijk verhaal. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, hopelijk komt er nog een vervolg :tmb
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lily Verhaal Klaar Roza (A) Q R 127
Similar threads

Bovenaan