Sabine

Welk cijfer krijgt dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    37

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik wil niet veel woorden gebruiken eigenlijk is 1 genoeg MEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!
Of om het lang te maken doe de lezers een plezier en zet nog wat/een hoofdstuk(ken) hier
 

dangalane

Beginneling
Sorry voor het lange wachten maar hier is dan het tweede deel.

Deel II


We zijn inmiddels een aantal maanden verder en het is bijna kerst vakantie Sabine zou dit jaar de eerste vier dagen van de vakantie gaan skiën met haar ouders in Duitsland.

De schoolbel klonk, Sabine liep met Maaike haar beste vriendin naar het fietsen hok. Ze pakte hun fietsen en fietste naar buiten, het regende hard en ze waren al snel doorweekt. De meiden fietste snel naar huis, bij Maaike haar huis namen ze afscheid en fietste Sabine door, thuis aangekomen zette ze haar fiets in de schuur en liep naar binnen. Er was nog helemaal niemand thuis. Ze loopt naar boven en doet haar kast open, in de afgelopen maanden is haar collectie kleren flink uitgebreid. Ze pakte een roze rompertje en en een hansop uit de kast en liep naar de commode toe en pakte een plastic broekje en een luier. Ze trok haar natgeregende kleren uit en sprong op de commode en ging op het witte aankleedkussen liggen. Sabine deed zichzelf de luier om. Ze sprong van de commode af en trok het plastic broekje en de romper aan. Als laatste stapte ze in de hansop en trok hem omhoog. Met veel moeite kreeg ze de rits aan de achterkant dicht. Ze liep naar beneden en schonk wat te drinken in en liep naar de bank. ze deed een film in de dvd speler. Sabine nestelde zich op de bank en keek de film.

De deur ging open en haar ouders stapte binnen."Zo je hebt je wel vermaakt zie ik" zei moeder. Sabine keek op van haar film en knikte "waar waren jullie heen?" "We waren even wat bootschappen doen voor de vakantie. Heb jij nog iets nodig want we gaan vannacht al rijden." "Ja nog een pak luiers anders kom ik tekort." "Ik heb twee pakken voor je gehaald. Ze staan in de gang." Sabine keek de film af en liep naar de gang en pakte de pakken luiers. Ze legt de pakken luiers bij haar koffer en begint met inpakken. Sabine zou deze vakantie de hele vakantie luiers en andere baby kleren dragen onder haar ski kleren. Normaal vinden haar ouders dit niet goed maar omdat toch niemand het kon zien onder de dikke ski kleren hadden ze er mee ingestemd. Sabine zou dus de hele vakantie als een baby behandeld worden en heer ouders zouden alles voor haar beslissen. Ze zou deze vakantie helemaal door brengen zoals haar ouders dat wilden. Moeder had Sabine een lijstje gegeven waar Sabine op had moeten zetten wat ze echt niet wou en wat ze wel wou. Dan zouden haar ouders daar rekening mee houden. Als Sabine bijna klaar is met het inpakken van haar tas dan voelt ze dat ze moet poepen, plassen in haar luier ging na een aantal weken al bijna zonder er bij na te denken en s’nachts voelde ze het niet eens meer maar poepen daar moest ze nog steeds moeite voor doen om het in haar luier te doen. Sabine hurkt met de laatste rompertjes nog in haar handen en begint met persen, na een paar minuten voelt haar luier dik en staat ze weer op. Sabine voelt hoe de brei zich verspreid door haar luier. Ze legt de rompertjes in de koffer en start de computer op. Sabine gaat zitten en gaat wat chatten.

“We gaan eten!” roept moeder vanaf beneden. “Shit” denkt Sabine ze wou eigenlijk nog even een schone luier aantrekken voordat ze zouden gaan eten. Na even denken besluit ze toch maar zo naar beneden te gaan omdat haar ouders er een hekel aan hebben als ze niet op tijd was bij het eten.

Na het eten gaat Sabine bij moeder op schoot zitten. Moeder begint spontaan met haar knieën op en neer te bewegen, in het begin moet Sabine er om lachen maar iedere keer dat Sabine neer komt op moeder haar schoot voelt ze hoe de poep zich verder door de luier verspreid. Het geeft haar een verschrikkelijk vies gevoel. Als moeder na een paar minuten op houd loopt Sabine naar boven, ze loopt de badkamer binnen en trekt haar hansop en romper uit. Als ze haar plastic broekje naar beneden trekt ruikt ze meteen de poep lucht. Ze maakt de luier los en gooit hem in de luier emmer. Door al het gehobbel op moeder haar knie plak de poep aan Sabine haar billen en tussen haar benen. Ze stapt onder de douche en wast zich van top tot teen. Na tien minuutjes onder de douche gestaan te hebben droogt Sabine zich af en loopt naar haar kamer toe. Daar trekt ze een luier en een plastic broekje aan, dan pakt ze een romper met pijpjes en een rits op de rug en trekt deze aan, als ze met veel moeite de rits heeft dicht gekregen dan pakt ze haar speel pakje, dit is een pakje met aan de onderkant een extra dikke broek zodat ze haar benen helemaal niet meer bij elkaar kan krijgen. Met haar benen wijd loopt Sabine naar de trap toe, ze gaat op de bovenste trede zitten en gaat op haar kont de trap af. beneden aangekomen loopt ze naar de woon kamer en gaat naast moeder op de bank zitten. “Je moet zo wel naar bed toe want we gaan vannacht al rijden en dus moet je goed uitgerust zijn.”

Na nog een uurtje tv gekeken te hebben staat moeder op. “Ik ga jou naar bed brengen.” Moeder tilt Sabine op en samen lopen ze naar de slaapkamer. Moeder trekt het speelpakje en de romper bij Sabine uit en legt haar op de commode. “Mag ik misschien mijn spreid broek aan vannacht?” Moeder kijkt Sabine aan, “Je weet dat ik dat eigenlijk niet wil want het is niet echt goed voor je heupen en benen.” “Aah toe, omdat het vakantie is?” Moeder glimlacht vooruit dan maar maar als je morgen last hebt van je benen doen we het niet meer. En ik heb dan ook een verassing voor jou” “Oké is goed, maar wat is die verassing dan?” “Dat merk je nog wel.” Sabine is een beetje verbaast maar ze is veel te blij dat ze eindelijk een keer haar spreid broek aan mag naar bed. Moeder maakt de luier los en gooit hem weg dan pakt ze een nachtluier en legt deze onder Sabine dan loopt moeder even weg. Ze komt terug met de spreid broek en een zilver paketje ze houd het zilveren pakketje achter de spreid broek zodat Sabine het niet ziet. Dan legt ze de spreid broek op bed. Dan pakt moeder een plastic broekje en geeft deze aan Sabine. “Maak jij het slotje even los ik heb namelijk al zalf op m’n vingers. Sabine pakt het broekje en het sleuteltje en probeert het broekje open te krijgen, Het gaat moeilijker dan gedacht. Ondertussen smeert moeder de zalf op Sabine haar billen, als moeder ziet dat Sabine even niet oplet drukt ze snel de zetpil uit het zilveren pakketje in Sabine haar anus. Sabine kreunt even. “Wat was dat?” “Sorry het spijt me, je hebt een beetje luieruitslag bij je billen en ik wou het even verhelpen maar duwde iets te ver.” liegt moeder. Sabine heeft verder geen argwaan dus gelooft ze haar moeder maar. Moeder vouwt de luier dicht en plakt de plakkers op hun plek. Sabine geeft moeder de plastic broek en moeder trekt hem bij Sabine aan en maakt het slotje dicht. Dan pakt moeder de spreid broek duwt hem onder Sabine. Sabine trekt haar benen zo ver mogelijk op. Moeder maakt de riempjes aan de linkerkant vast en ze helpt Sabine om te draaien. Eenmaal omgedraaid lukt het moeder niet om de riempjes aan de rechterkant vast te maken. “Je moet je benen nog iets verder optrekken.” “ Dat lukt niet.” “ Moeder duwt Sabine haar been iets omhoog en naar achter met veel moeite kan ze nu de laatste riempjes vastmaken. Dan loopt moeder naar de kast ze pakt een hansop en laat Sabine overeind komen. Moeder duwt Sabine haar benen een voor een in de pijpen van de hansop. Dan tilt ze Sabine van de commode en legt haar op haar buik op de grond. Dan steekt Sabine haar armen door de mouwen en moeder maakt de rits aan de achterkant dicht. Sabine wil weg kruipen maar moeder houd haar tegen. “Even wachten kleintje.” Moeder pakt een slotje en maakt het slotje aan de achterkant dicht. “Zo.” Moeder pakt Sabine op en legt haar in bed. “Nou welterusten en als het niet gaat met die spreid broek roep je maar gewoon dan komt of vader of ik je even helpen.” “Oké is goed. Welterusten.” Moeder doet het licht uit en gaat weg. Sabine ligt nog even te denken, Ze probeert wat te draaien maar dat gaat niet. Ze voelt zicht echt heel klein. Na een tijdje voelt ze hoe haar darmen zich beginnen te roeren. Normaal wacht Sabine met het poepen tot ze zich kan verschonen. Nu probeert ze het ook op te houden maar door de spreid broek is dit vrijwel onmogelijk. Al na een paar seconden voelt ze zonder dat ze er iets voor hoeft te doen de poep in haar luier lopen. Ze schrikt hier toch wel van omdat ze dit nog nooit heeft mee gemaakt. Na tijdje woelen valt ze dan toch met een apart gevoel in slaap.

“Wakker worden schatje.” Sabine opent haar ogen. "We gaan rijden. " Moeder tilt Sabine op de commode. "En, heeft mijn kleintje lekker geslapen?" "Ja hoor." Moeder kleed Sabine uit en maakt de spreid broek los. "Je hoeft niet in bad. Dat doen we wel als we bij het huisje zijn. Moeder trekt de spreid broek weg en Sabine laat haar benen naar elkaar toe komen. Het geeft haar een heel vrij gevoel zonder zo'n groot ding tussen haar benen. Het plastic broekje gaat uit en moeder maakt de luier los. "Zo dat word toch even in bad denk ik." "Ja sorry mam ik kon het niet inhouden door de spreid broek." Moeder moet lachen haar plannetje heeft dus gewerkt." Moeder veegt het ergste weg en Sabine springt van de commode af en gaat naar de badkamer.

"Mam! Ik ben klaar." Moeder komt aanlopen "Oké ga maar op de commode liggen." Sabine springt er op en moeder pakt een luier. "ik ben even bij de apotheek geweest en zij hebben mij deze luier mee gegeven hij kan meer opnemen dan de nacht luiers en is daarom geschikt voor lange reisdagen zoals vandaag." Moeder schuift de luier onder Sabine haar billen en maakt hem dicht. na het plastic broekje en een wit rompertje gaat Sabine naast de commode staan, moeder pakt een witte maillot en helpt Sabine met het aantrekken. Sabine pakt een roze rokje en trekt deze aan. Sabine gaat voor de spiegel staan. “Zo zou ik bijna denken dat je een veel te grote baby bent.” Sabine moet lachen ze kijkt naar zichzelf, ergens heeft haar moeder gelijk door de maillot is de luier heel duidelijk zichtbaar, je kunt hem duidelijk zien zitten en aan de achterkant komt de luier duidelijk onder haar rokje vandaan. Samen lopen ze naar beneden, daar is vader de auto aan het inladen. Sabine eet nog even snel een boterham en dan gaan ze. Sabine doet de deur van de auto open en gaat in haar stoeltje zitten. Moeder maakt de riemen vast en doet de deur dicht. vader start de auto vast. Moeder sluit de deur af en gaat dan naast vader zitten en ze rijden weg.

Vader draait de auto een parkeerplaats op. "Zo even de benen strekken." Vader en moeder stappen uit, moeder maakt het portier open en maakt Sabine los. Sabine staat op en loopt achter vader en moeder aan naar het weg restaurant. Sabine kijkt toch wel angstig om zich heen ze is nog nooit zo duidelijk in het openbaar met luiers geweest en ze is nu toch wel bang dat mensen haar zullen uitlachen. Als ze binnen lopen ontspant Sabine al een beetje ze ziet dat er alleen een paar truckers en een andere familie zit. Vader haalt wat te drinken en moeder en Sabine gaan zitten.

"We zijn er!" Moeder stapt uit en maakt Sabine los. Met z'n drieën tillen ze de spullen naar boven. Als alle spullen boven en opgeruimd zijn pakken ze de spullen om te gaan skiën Sabine kleed zich uit en verschoond haar luier. Ze trekt een plastic broekje over haar luier heen en pakt een rompertje met pijpjes en een rist op de rug ze stapt er in en loopt naar moeder toe. "Kan je hem even dicht maken?" Moeder maakt de rits dicht en Sabine loopt terug naar haar kamer. Ze doet haar skibroek aan en kijkt in de spiegel, door de dikke broek zie je helemaal niks meer van de luier. Sabine loopt haar kamer uit en ziet dat haar ouders al klaar staan in de gang. "Ben je er klaar voor?" "Ja zeker" Ze lopen met z'n drieën naar buiten. Sabine vind het nog wel een raar gevoel om in het openbaar met een luier om te lopen ook al weet ze dat niemand haar luier kan zien door haar dikke ski broek. Met z'n drieën lopen ze naar de auto toe. Sabine gaat zitten en moeder maakt de riempjes vast. En ze rijden naar de piste toe. Daar worden de spullen uitgepakt en gaan ze skiën.

Moeder is eerder gestopt met skiën omdat ze toch nog wel moe is van het reizen. Ze zit in het appartement een beetje te internetten en te denken, Sabine had op haar lijstje geschreven dat straffen niet erg waren zolang ze niet heel veel pijn deden. Maar moeder wist niet zo goed hoe ze haar dochter moest straffen. Sabine is iemand die nooit ergens problemen mee heeft en ze ook niet veroorzaakt. Moeder zou haar wel een pak voor haar broek kunnen geven maar zonder reden zou het ook een beetje raar zijn. Moeder zocht nog wat op het internet. Uiteindelijk vind ze alleen een winkel die erotische spullen verkoopt in een nabij gelegen dorp. Moeder besluit er heen te rijden om te kijken of ze daar niet iets hebben. Moeder pakt de auto sleutels en gaat op weg. Aangekomen bij de winkel gaat moeder naar binnen en loopt rond. Ze ziet van alles maar niet iets wat een goede straf zou zijn. Als ze de winkel uit wil lopen dan valt haar oog op een bord waarop luiers voor het adult baby spel staan. "Wat zijn dat voor luiers?" vraagt moeder aan de verkoper. "Dat zijn zetjes van twee katoenen luiers die u over elkaar aan doet. Hierdoor is de luier nog beter zichtbaar en kan hij nog meer opnemen." "Oké doet u er maar vijf" Moeder rekent af en rijd terug naar het appartement. Moeder stapt uit de auto en loopt baar boven. Daar stopt ze de luiers in haar tas. Ze wil ze nog als verassing houden voor Sabine.

"Hallo!" Vader en Sabine komen binnen. Moeder pakt wat spullen aan en zegt "Jij bent zeker wel toe aan een schone broek?" "Ja m'n luier is helemaal doorweekt." Sabine trekt haar jas en skibroek uit en loopt met moeder mee. Moeder legt een handdoek op bed en maalt Sabine haar rompertje los. Sabine gaat liggen en word verschoond. Moeder pakt een nieuw rompertje en trekt deze over Sabine haar hoofd en maakt de drukknoopjes dicht. Sabine staat op. "Zo je kan er weer even tegen aan." Samen lopen ze naar de kamer. Vader is al aan het koken. "Over een paar minuten kunnen we eten." De tafel word gedekt en ze gaan eten.

"Hup naar bed jij." Moeder staat op en loopt voor Sabine uit. "Mam ik moet nog wel even naar het toilet. "Kleine meisjes zoals jij gaan niet naar het toilet maar op het potje." Moeder haalt het potje tevoorschijn en maakt Sabine haar luier los. "Ga maar zitten." Sabine gaat zitten. Als ze klaar is veegt moeder haar billen af en doet haar een nacht luier om. Dan pakt moeder het rompertje en Sabine trekt het aan en doet de knoopjes dicht. Sabine gaat in haar bed liggen en moeder geeft haar een zoen. "En wel braaf zijn he vannacht. En niet aan je luiertje zitten." Sabine kijkt haar moeder raar aan maar dan snapt ze het. "Afgesproken". "Oke dat is mooi want laat ik het niet merken." "Ja mama." "Truste." "Welterusten." Moeder sluit de deur en Sabine stapt uit bed ze maakt haar romper los en maakt de plak strips van haar luier ook los. Met haar andere hand houd ze haar luier op zijn plek. Dan maakt ze haar romper weer dicht en stapt weer in bed. Wat zal moeder voor plan hebben denkt ze. Ze valt al snel in slaap.

"Wakker worden meisje." Moeder maakt de gordijnen open. Sabine was al even wakker en wist dus dat haar bed en rompertje nat waren. "Lekker ges-"Moeder slaat de dekens weg en stopt abrupt met praten. "WAT HEB JIJ GEDAAN?" Sabine zegt niks en kijkt naar haar natte bed en romper. "Kijk mij eens aan, heb jij aan je luier gezeten?" Sabine word rood en knikt. "Wat zeg je?" "Ja mama." Moeder grijpt Sabine bij haar bovenarm en trekt haar uit bed. Ze trekt Sabine haar rompertje uit. De luier valt op de grond. Sabine schrikt hier toch wel een beetje van, het lijkt er op dat moeder echt boos op haar is. "Kom hier." Moeder is gaan zitten op het bed. Sabine stapt naar haar moeder toe en voor ze het weet ligt ze over de knie. Moeder begint te slaan. Sabine voelt de klappen op haar billen. Het doet meer pijn dan verwacht en na de eerste vijftien klappen begint Sabine te snikken. Moeder schrikt hier toch wel van maar zet toch door. Na een tijdje zijn Sabine haar billen helemaal rood. Dan vind moeder het genoeg en laat Sabine overent komen. "Ik hoop dat dit voorlopig genoeg is." Sabine kijkt alleen maar beteuterd naar de grond. "Ga hier maar even staan dan kom ik zo terug. Moeder zet haar naast de deurpost en loopt weg. Sabine voelt voorzichtig aan haar billen. Die gloeien nog na van de harde slagen. Het geeft Sabine een heel kleinerend maar lekker gevoel. Na een paar minuten komt moeder haar halen en loopt naar de badkamer daar word Sabine snel gewassen en afgedroogd. Samen lopen ze naar de slaapkamer van haar ouders. "Ga maar liggen." Sabine gaat liggen. Het lauwe water heeft haar billen goed gedaan. Moeder heeft de nieuw gekochte luiers gepakt en doet de eerste bij Sabine om. Sabine wil overeind komen maar moeder houd haar tegen ze pakt het tweede deel en maakt deze strak over de andere heen. Dan helpt ze Sabine op te staan. "Zo die zitten ook weer." "Wat zijn dit voor luiers?" "Dit zijn extra dikke katoenen luiers speciaal voor adult baby's." Sabine kijkt, niet alleen heeft ze een hele dikke prop tussen haar benen ook heeft ze in deze luiers een hele dikke kont. "Stap er maar in." Moeder houd Sabine een geel plastic broekje met beertjes voor. Sabine stapt er in en trekt hem omhoog. Moeder maakt het slotje dicht. "Zo dan weet ik zeker dat je niet weet aan je luier komt." Moeder pakt een wit t-shirt en trekt hem over het hoofd van Sabine. Dan loopt moeder naar de kamer. "Kom je? Dan gaan we eten" "Maar mama ik heb alleen een t-shirt aan." "Ja dat klopt ik moet je goed in de gaten kunnen houden." Het shirt komt net tot over haar navel en daar begint net haar plastic broekje en de luier. Iedereen kan alles zo zien." "Kom je nog of moet ik je nog een pak voor je broek geven?" Sabine loopt zo snel als de dikke luier dat toelaat naar moeder toe. Met zijn drieën lopen ze naar de eetzaal. Als ze langs de receptie komen zegt moeder "Kom Sabine wij vragen nog even of ze je bed willen verschonen." Sabine kijk snel om zich heen of niemand dat gehoord heeft. Er is gelukkig niemand te zien. "Goedemorgen" "Goedemorgen kan ik u ergens mee helpen?" "Ja mijn dochter hier heeft vannacht haar luier uitgetrokken en nu is het hele bed nat geworden." "O dat is niet zo mooi. Maar dat is geen probleem het bed word voor het einde van uw ontbijt verschoond."Oké heel erg bedankt."we kunnen het bed eventueel ook nog aanpassen" "Aanpassen?" "Ja we hebben hier weleens gehandicapten gasten en die slapen dan op speciaal opgemaakte bedden omdat ze anders zouden kunnen weglopen." "Ja als dat zou kunnen dat zou wel ideaal zijn voor deze ondeugende jonge dame hier." "Oké dan doen we dat. Fijne dag nog." "Van het zelfde." Moeder en Sabine lopen naar de eetzaal. Sabine kijkt bang om zich heen. Het zit aardig vol in de eetzaal. Vader heeft een plekje bij het raam gevonden. Moeder en Sabine lopen er heen en gaan zitten voor het ontbijt.

Terug op de kamer moet Sabine eerst mee lopen naar haar bed. Op het bed ligt nu een donker blauw plastic matras met er bovenop een soort van harnas. Het bestaat uit zes aparte delen. "Ga eens even liggen" Sabine stapt op het bed en gaat liggen. Moeder maakt de eerste band los. Deze valt precies waar De luier ophoud. Nadat de tweede en derde riem, een onder haar oksels door en over haar borst en een die onder Sabine haar borsten doorloopt vastzitten maakt moeder de vierde vast dit is een riem met twee aparte banden eraan zodat Sabine haar handen vast gezet kunnen worden naast haar lichaam. Als dit klaar is moeten alleen Sabine haar benen nog. Moeder schuift de banden voor de benen meer naar de rand van het bed toe. "Zo zijn ze wel goed. Dan kan ik goed naar je luiertje kijken. Moeder maakt de laatste banden rond Sabine haar boven benen en enkels vast. Sabine ligt nu helemaal vast, met haar benen een beetje wijd uit elkaar. Moeder voelt aan Sabine haar luier. "Is je luiertje nog droog?Vader en ik gaan ons klaar maken en dan kom ik jou halen om te gaan skiën." "Oké mama is goed." Gek genoeg voelde Sabine zich heerlijk. Ze voelde zich echt klein nu ze alleen in een luier en shirt vast op bed lag. Ze lag ook wel eens met haar tuigje op bed vast maar dat was toch anders. Dan kon ze haar benen en armen nog wel bewegen en kon ze nog op haar zij gaan liggen. Nu kan ze helemaal niks meer.

Na een paar minuten komt moeder terug met een grote fles met drinken. Ze laat Sabine de hele fles leeg drinken. Sabine wist dat dit was omdat haar luier nog droog was. Ondanks dat moeder Sabine altijd haar gang liet gaan vind ze wel dat als Sabine er voor kiest om een luier om te doen of te krijgen dat ze dan ook alles er in moet doen. Hierdoor 'helpt' moeder Sabine soms met het bevuilen van haar luier. Als de fles leeg is zegt moeder. "Grote meid" ze maakt Sabine los. "Kom trek je ski spullen aan dan gaan we."

Als ze terug zijn in het appartement is het al vrij laat ze hebben bij de piste meteen wat gegeten en hebben nog even een rondje door het dorp gelopen. Sabine trekt haar schoenen, jas en skibroek uit. In alleen haar rompertje gaat ze op de bank zitten. Na nog wat gedronken te hebben gaat Sabine haar tanden poetsen, ze laat nog snel een plasje in haar luier lopen en gaat dan naar moeder toe. Die zit al te wachten met een schone luier. Moeder doet Sabine een nieuwe katoenen luier om. Met daaroverheen een plastic broek je en een rompertje. Sabine gaat op haar bed liggen en moeder maakt de riemen vast als Sabine helemaal vast ligt legt moeder een deken over haar heen "welterusten en niet stout zijn vannacht." "Welterusten mam." Moeder liep weg en sloot de deur. Sabine wou haar deken nog iets anders leggen en trok als een reflex haar handen omhoog. Ze beseft meteen dat ze vast ligt en dat het niet gaat. Na een paar minuten valt ze al in slaap.

Met veel moeite kan Sabine haar hoofd draaien en kijken naar haar wekker. 07:16 het zou nog zeker een uur duren voordat haar ouders wakker zouden worden. Sabine baalde er toch wel erg van dat ze zo vast lag. Het liefst zou ze zich zelf nog even omdraaien en lekker verder slapen maar ze kon niks anders dan zo strak op haar rug liggen en niks doen. Eigenlijk moest Sabine wel nodig poepen maar ze wist niet of dat zou kunnen in de katoenen luier. Ze besloot het toch maar op te houden zolang als het ging. Ze besloot wel alvast te plassen. Sabine voelde het katoen opzwellen en warm worden. Sabine probeerde nog wat te slapen maar het lukte niet erg meer. Na een tijdje hoorde ze gestommel op de gang en in de badkamer. De deur gaat open "Zo meisje was jij al wakker Sabine knikt." Vader slaat het dekbed weg en wil de riemen los maken. "Hoe zit dit vast?" "Met magneet sloten." "En hoe krijg ik die los?" "Met het magneetje." Vader loopt weg en komt dan terug ik weet niet waar moeder die gelaten heeft dus je zal even moeten wachten tot ze klaar is met douchen." Sabine knikt en vader loopt weer weg. Even later komt hij terug met een flesje warme melk. Hij gaat bij Sabine op het randje van haar bed zitten en geeft haar de fles. "Ahh kijk ze nou." Vader en Sabine kijken beiden op. Moeder staat in de deuropening. "Is het flesje al bijna leeg? Want we hebben een beetje haast." Sabine neemt de laatste slokken. Moeder voelt aan de luier. "Die kan gelukkig nog wel even." "Ga je me niet eerst verschonen?" "Nee dat komt na het eten wel, het ontbijt buffet sluit namelijk bijna. Sabine komt overeind en staat op. Tijdens het ontbijt word het voor Sabine steeds moeilijker om haar poep op te houden. Na een tijdje houd ze het echt niet meer en vraagt aan moeder "kan ik in deze luier poepen?" "Ja zeker." Sabine tilt haar billen iets op van de stoel en begint te persen. Het maakt haar ook niet meer zo veel uit dat andere mensen het zien. Iedereen die haar luiers gezien heeft zal snappen dat ze ze gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn. Als ze weer terug zakt in haar stoel voelt ze de poep zich verspreiden door haar luier. Na het eten staan ze op vader en moeder lopen voor Sabine uit Sabine loopt een beetje wijdbeens omdat de poep zich bij iedere stap verder verspreid. Bij de kamer aangekomen ontdoet moeder Sabine van haar luier en stapt ze onder de douche. Ze gaan vanochtend nog skiën en rijden dan vanmiddag terug naar huis.

Vader pakt de laatste spulletjes in en moeder verschoont Sabine nog even. Sabine krijgt weer een katoenen luier om met een roze plastic broekje en rompertje. "Bevallen de katoenen luiers?" "Ja best wel." "Zullen we er dan zo meteen nog meer halen. We rijden toch bijna langs de winkel." "Ja is goed." Sabine geeft haar moeder een knuffel. Moeder pakt haar stevig vast en wrijft over Sabine haar geluierde kont. Ze laten elkaar los. Sabine kleed zich aan en moeder pakt de laatste dingen in. Dan worden alle spullen in de auto gezet en gaan ze weg. Onderweg stoppen ze nog even bij de winkel Sabine gaat mee naar binnen. Terwijl moeder bij de kassa om luiers vraagt loopt Sabine een beetje rond. Ze ziet niet veel. De winkel is meer gericht op andere soorten seks dan op ab-dl. Moeder rekent af en ze gaan verder.

Als ze thuis aankomen is het al laat. De spullen worden uitgeladen en moeder brengt Sabine naar bed. Daar ligt Sabine nog even te denken aan wat ze de rest van de vakantie zou gaan doen het zou nog een leuke vakantie worden.
 

Eenpersoon

Nieuw lid
Mij lijkt het leuk als deel 3 de laatste weken van de vakantie bevat en in deel 4 dat ze weer naar school gaat met luiers.
 

dangalane

Beginneling
Ik ben weer begonnen met het schrijven van het volgende deel!!
Ik zal het als het af is hier plaatsen.
(Goede ideen zijn nog altijd welkom!!)
 

dangalane

Beginneling
Eenpersoon zei:
Mij lijkt het leuk als deel 3 de laatste weken van de vakantie bevat en in deel 4 dat ze weer naar school gaat met luiers.
Het volgende deel zal inderdaad de rest van de vakantie bevatten.
het naar school gaan in luiers eet ik nog niet zeker, dat is namelijk niet helemaal mijn ding, maar wie weet :p
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
leuk vervolg.
Zie de genoemde opties ook wel zitten.
Misschien kun je ons kennis laten maken met haar vriendinnen?
 

iPixie

Nieuw lid
Een erg leuk verhaal, en zou graag meer willen lezen over hoe de vakantie afloopt en of ze met luiers naar school of mischien naar de creche gaat. :D
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
De enige commentaar die ik kan geven, is dat je de paragrafen een beetje kleiner moet maken. Of zou kunnen maken. Ik lees namelijk erg veel weet je (wel in het Engels maar dat maakt niet veel uit) en als je de paragrafen kleiner maakt, dan is het beter / makkelijker om te lezen.
 

kruik

Superlid
6 gestemd. Op zich leuk verhaal, maar vind het een beetje van de hak op de tak verhaal. Het slaat stukken over als in, het mag gedetaileerder.
 
Bovenaan