Sebastiaan JL,TL,WL,OB,NL,PL,GL,OL

Luier14

Gewaardeerd Lid
hallo,mensen. Dit is mijn eerste verhaal, ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Laat zeker reacties achter over hoe je het vind, en tips en ideeën zijn ook zeer gewaardeert, veel leesplezier

ik zal nu het eerste deel erop zetten, en als jullie het leuk vinden, zal ik ermee doorgaan.

SEBASTIAAN

Info:
Het verhaal gaat over sebas(tiaan)
Hij is 15
De moeder heet saskia
De vader heet max

Proloog:
Daar zit ik dan, in de auto, voor vakantie. Normaal zou ik een gat in de lucht springen al we eindelijk op vakantie gaan, geen school, lang uitslapen, de hele dag een beetje chillen bij de pool. Maar dit jaar was het anders.

Maatregelen treffen:
Me moeder, Saskia, echt een lieve moeder is ze, ze zorgt goed voor ons, maar ze kan wel streng zijn op haar manier, zij kan namelijk niet echt boos worden, en die eigenschap van haar, daar maak ik vaak gebruik van, maar deze keer was het echt raak, ze had me nog zo gewaarschuwd, 'als jij dit nog een keer doet dan zullen wij maatregelen moeten nemen jongeman, en ik zeg nog niet welke maar je zal er niet blij mee zijn'
Ik had al wel een idee, want het was de laatste tijd weer een paar keer misgegaan, ik zat in zo'n spannend potje gamen . Ik moest en zou dit potje nog afmaken, maar dit potje duurde langer als normaal. Ik spurde naar het toilet, maar halverwege verstijfde ik. 'Nee hè, niet alweer'. Ik gooide mijn broek in de was en hoopte vooral dat me moeder em deze keer niet tegen zou komen

maar helaas, een dag later, ik kwam thuis van een vriend, en mijn moeder zat al aan tafel, 'shit' dacht ik. 'Hoe was het bij boris', 'ja goed hoor' zei ik en ik spurde de trap op. 'Ho, niet zo snel, jongeman' en haar stem klonk nu stukken minder lief.
Ik was weer terug de woonkamer in gekomen 'wat is er' zei ik, 'kom zitten' zei m'n moeder. Ik slikte en ging toch maar tegenover haar zitten om ruzie te verkomen. 'Toen ik gister de was deed, zag ik weer een natte broek van jou, en je weet nog wat ik toen gezegd heb hè' ik knikte, en mijn moeder ging door 'je bent nu 15 sebastiaan,en ik vind dat je jezelf nu wel droog moet kunnen houden' zei ze, 'ja...maar'zei ik , 'upupup, ik was nog niet klaar,en dit vond ik echt de laatste keer dat dit gebeurt. ik heb het ook met je vader besproken en die vond dit ook een goed plan, dus jij gaat de komende vakantie weer terug in de luiers'. 'WAT' ik sprong op uit mijn stoel, en de stoel klapte naar achter, hoe konden ze mij dit aandoen, ik ben desnoods 15. 'Ga zitten, ik was nog niet klaar' zei ze, nu nog bozer 'Ik heb het een paar keer lief geprobeerd, maar dat werkt blijkbaar niet bij jou, dus dan moet het zo maar,Maar maak je geen zorgen, we zitten helemaal afgesloten' (alsof dat me zou geruststellen). 'Je vader heeft ons huisje omgeruild voor eentje met een baby kamer, en ik ga morgen met je vader luiers kopen voor jou, en jij moet ook mee,Oke, dat was het', ik slikte weer, ik weer terug in de luiers, ik ging naar me kamer om alles te bezinken

Dat was deel een van het verhaal, ik hoor het wel of ik het moet vervolgen
 

gommu

Gewaardeerd Lid
mooi begin ga zo door

zal wel een mooi verhaal bezig ben zelf ook nu bezig met me verhaal ;)
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
Eindelijk weer een goed verhaal wat goed begint !1

Kom maar op met het volgende deel :p super

gr dl boy1222
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
radiotijger zei:
maar sommigen hebben talend net als deze
heb ik talent :eek:, in ieder geval, hier is het volgende deel. Iets korter en miss iets minder leuk dan de vorige maar ik hoor het wel

reacties,tips en ideeën zijn nog steeds zeer gewaardeerd

luiers kopen:
Ik werd wakker om 10 uur, het is vakantie en we hebben vandaag niks geplant om te doe... Oh shit. Ik werd meteen weer herinnerd aan gisteren. Vandaag was het zover, ik moest luier gaan kopen met me ouders. Me moeder kwam binnen en begon er gelijk over 'hoe is het met mijn kleine baby'tje', Nouhouw was het enige wat er op terug kon zeggen, 'heeft mijn kleintje vannacht het bed drooggehouden... Grapje, ik plaag alleen maar, maare... Ga je klaar maken'. Zoals een normale ochtend hier, douchen, aankleden, onbijten enz.

'Kom je nou nog' vroeg me vader, me ouders zaten al een half uur te wachten op mij, omdat ik zo treuzelde, eigelijk wel logisch, niemand van 15 heeft zin om luiers te kopen met z'n ouders.
Toen we bij het winkelcentrum, wisten me ouders de weg en slenterde ik er een beetje achteraan
Aangekomen bij de drogist stond er nog een lange rij, en tot mijn ergenis kwam me moeder ook weer een bekende tegen. 'He sas, wat doe jij hier nou' zij iemand die ik niet kende, 'deze knul kan zijn broekjes nog niet droog houden, dus we gaan even luiers voor de vakantie kopen' zei me moeder. 'Oh echt waar, de laatste keer dat ik hem zag was ie nog een baby, hij is dus echt niks verandert'. Ik kon wel door de grond zakken. De dames lachte, en het verdere gesprek volgde ik niet eens meer, waarschijnlijk weer het bekende liedje.
Toen we eindelijk aan de beurt waren,vroeg me moeder 'ik zoek luiers' de drogiste anwoorde daarop'oke,voor wie zijn de luiers' 'voor deze knul hier' zei me moeder, ik kreeg een gezicht zo rood als een tomaat, en ik keek de drogiste aan maar die leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden, maar toen ik om heen keek zag ik wel allemaal mensen naar me kijken, me gezicht werd nog roder. 'Oke kom maar mee dan' zei de drogiste. Ze ging me heup opmeten en kwam met een blauw pak en een paars pak, en ook nog een met strepen. 'Misschien moet hij er een passen' zei me moeder , 'nee, alsjeblieft niet' riep ik, maar ik had hier natuurlijk niks op in te brengen. Ze zaten vreselijk, uiteindelijk namen me ouders de blauwe en was ik blij dat ik eindelijk weg kon.
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
iemand nog tips wat ik beter kan doen?

De reis:
Daar zit ik dan, in de auto, voor vakantie. Maar nu met luiers.
De reis verliep rustig, me moeder zat tijdschriften te lezen, ik op me ipod.
En tot mijn geluk zat ik in een normale stoel, me ouders zagen gister nog een kinderstoeltje, maar toen ze de prijs zagen dachten ze er wel ander over. We hadden nog brood en water van thuis meegenomen, die iedereen op zijn tijd opdronk. ik had niks gedronken thuis, dus ik had wel dorst en bij mij was het water dus
ook als eerste op.

We hadden nu toch zeker 3 uur gehad, en mijn blaas begon een beetje op te komen, dus ik vroeg 'pap, kunnen we straks bij de volgende stop even stoppen, want ik moet best wel nodig' me vader zei 'oke,maar dat wordt dan wel de laatste keer dat je naar het toilet mag,dus geniet er nog maar van'. Ik was niet helemaal zeker wat hij daarmee bedoelde, ik zou toch nog wel gewoon een keer naar het toilet kunnen, of zou hij weer een van ze rare grapjes zeggen die toch niemand begreep. Uiteindelijk kwam ik er snel genoeg achter want ik hoorde plastic, en ik keek mijn moeders kant op. Mijn moeder stond al klaar met het pak luiers. 'Ah,shit hoe kon ik dat nou vergeten' dacht ik in mezelf. Dus ik liep maar een beetje snel voor me moeder uit, gauw het mannen toilet in, en inderdaad wat me vader zei klopte, nu ik er zo over denk, stom van me dat ik dat spel niet gewoon op pauze had kunnen zetten, en het is inderdaad lekker om gewoon zo in een pisbak te pissen. Door al die gedachtes deed ik er langer over als normaal, en zag ik toen ik naar buiten kwam me moeder alweer met iemand praten. Ik zuchtte, en liep maar gewoon naar de uitgang van het gebouw, maar plots hoorde ik me moeder 'hé, kom is terug, we zijn nog niet klaar hier', ah shit plan A mislukt. Ik liep terug naar me moeder, me moeder gaf me een tik op me kont, 'ga jij maar eerst' zei me moeder. Ik deed dat, ik kwam in een soort babyruimte, met zo'n ding waar ze baby's op verschonen, en nog iets met natte doekjes. Jegh… wat een vies idee, dat ik hier straks zo'n ding omkrijg.
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
bedankt allemaal,voor de goede reacties

hier is deel,weet ik het hoeveel. 4 ofzo. VEEL LEESPLEZIER

Eerste verschoning:
'Nou ga je nou nog liggen' zei me moeder, 'echt niet' riep ik terug. 'Wat' zei me moeder 'voor kindjes die stout doen en niet luistere' riep me moeder, maar ik onderbrak haar 'mam, kom op ik ben geen drie me' 'houd je kop,klein kind, kinderen van jouw leeftijd horen nog helemaal niet te praten, extra straf '. Ik zuchte, het zal wel en ik ging op de commode liggen. Me moeder scheurde het pak en ik zag een dikke witte luier er uit komen, met een blauwe streep in het midden,me moeder vouwde hem open, trok me broek naar beneden, en wou net me onderbroek naar beneden trekken,maar ze werd onderbroken. Er stond een jong meisje in de deuropening met een kleine jongen. Het meisje bleef maar kijken met een open mond naar mij, toen ze het door had zei ze 'oh,oh… exu…exusé moi' met een klein glimlachje, en ze glipte de deur weer uit. Ik kon wel door de grond zakken, 'kijk,dat krijg je ervan als stoute kindjes niet opschieten'. 'Mam,kappen nu, nou doe me die luier om,dan kunnen we weg hier' riep ik op een boze toon met een boos gezicht naar haar toe. Ze deed stilletjes haar werk. 'Billen omhoog' zei me moeder. Ik deed dat en toen ik weer terug mocht voelde ik de zachte stof tegen m'n billen. 'Knieën uit elkaar' zei me moeder, en ik liet rustig haar werk doen tot de laatste plakstrip werd vast geplakt. 'Klaar' zei me moeder met glimlach van oor tot oor. Ik stond op en voelde er even aan, wel lekker zacht, me moeder gaf me een tik op me billen en ik trok weer me broek aan. En eindelijk konden we van dat stomme hokkie weg. Ik zag die mensen nog steeds wachten, en toen ze zagen dat ik van de verschoonkamer kwam zag ik ze weer allemaal naar me kijken. Het wende onderhand dat iedereen me aankeek

Toen we weer terug bij de auto waren , sprong ik weer achterin, bergde me moeder de luiers weer op, en begon me vader gelijk weer te zeuren 'hehe, hebben jullie onderhand ook nog koffie pauze gehouden ofzo', 'nee,maar hij wilde weer is niet opschieten hoor' was het antwoord van me moeder 'en ja, ik heb hem al straf gegeven'. 'Oh,oké, nou, dan gaan we meteen verder met de regels' zei me vader, wat,welke regels, zei hebben mij niks over regels verteld.
'1: jij mag zelf niet aan je luier komen, als je dat wel doet, krijg je straf'
'2: jij mag niet vragen om een verschoning'
'3: jij moet al je behoeftes hier in doen, wc is voor jouw 24/7 verboden terrein, ook als we ergens op een terras zitten'
'En 4: jij stribbelt niet tegen, ander krijg jij simpelweg ook straf'
'Ok, dat was het' zei me vader 'we kunnen weer gaan rijden'
We kwamen weer de weg op, en er kwam weer rust in de tent, me moeder zat weer het zoveelste tijdschrift te lezen, en ik, ik zat niet op m'n ipod. Ik dacht nog even goed na over de regels, maar ja joh, who the fuck cares. Dus ik ging weer op m'n ipod en ik vergat dat ik een luier om had en dat hele luiergedoe
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
hier is hoofdstuk 5 alweer, VEEL LEESPLEZIER

Hoofdstuk 5-Natte luier:
We waren alweer een lang stuk aan het rijden, en m'n ipod begon leeg te raken. Toen m'n ipod leeg was legde ik em aan de kant, en voelde ik opeens dat ik wel nodig moet plassen , toen ik aan het spelen was voelde ik m'n blaas niet echt, maar nu ik niks meer te doen had voelde ik hem best wel aardig van die cola die ik daar bij die stop gekocht had. 'Pap, kunnen we straks weer ff stoppen, want ik moet weer nodig plassen' zei ik, 'hoezo, wij gaan niet meer stoppen tot dat we er zijn,of je houd het dus op, dat je het daar in je luier doet, of je doet het nu. Je hebt dus eigelijk geen keus' zei m'n vader, die me weer aan die luier liet denken. 'Ja dag, ik ga echt niet plassen in dat ding' riep ik terug, 'gebruik hem nou gewoon waarvoor die gemaakt sebas, en wen er alvast maar aan, want dit is en blijft zo voor de komende weken' zei me moeder. 'Humpf, ik ga echt never nooit in een luier plassen' riep ik weer, 'je moet wel, en je plast toch ook in je broek, wat is nou het verschil' zei me vader. Dit kon ik niet meer winnen van me ouders, zal ik het doen, nee, ik ga het ophouden, zolang het nog kan. Na 30 minuten vechten, werd de druk teveel en ontspande ik m'n blaas, de warme urine stroomde de luier in, het was zoveel dat het voorstuk het niet allemaal kon absorberen, dus binnen de kortste keren lagen mijn billen in een plas urine. Ik voelde me heel smerig 'pap,hoe lang is het nog rijden, en ik wil een verschoning' zei ik, 'nog een kwartiertje en weet je regel 2 nog, jij mag niet zelf vragen om een verschoning, dus ik zou eigelijk straf moeten geven maar omdat dit pas de eerste dag is, vergeef ik het je' zei me vader. 'Ik verschoon je straks wel als we bij het huis zijn, is mijn kleintje namelijk een beetje nat' zei me moeder, 'het zal wel' ik zuchte al voor de zoveelste keer, nog een kwartier in deze vieze luier.
 
Bovenaan