Sebastiaan JL,TL,WL,OB,NL,PL,GL,OL

Luier14

Gewaardeerd Lid
even een update

Sorry dat ik de laatste tijd niks meer erop heb gezet, maar ik heb het best wel druk. Dus ik heb gewoon weinig tijd om te schrijven.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Diapertje98 zei:
even een update

Sorry dat ik de laatste tijd niks meer erop heb gezet, maar ik heb het best wel druk. Dus ik heb gewoon weinig tijd om te schrijven.
nou je moet zelf je tijd indelen en er zijn verhalen waar je langer moet wachtten op een nieuw hoofdstuk.
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
Sebastiaan Update ~Nieuw Hoofdstuk~

sorry dat jullie zolang moeten wachten,maar hier is dan een xtra lang vervolg. VEEL LEESPLEZIER!

Hoofdstuk 6- Het huis:
Na een kwartier kwamen we eindelijk aan in een woonwijk, me ouders moesten nog wel even het goede adres zoeken. Eindelijk waren we er na zolang rijden, in Genève. het was een grote villa met zwembad in de achtertuin, ik hielp me ouders met koffers sjouwen, en ondertussen voelde ik het plasje wat nog was overgebleven door me luier heen klotsen. Toen alle koffers binnen waren, ging ik even rondkijken in het huis, een woonkamer met tv, een keukentje en een klein toilethokje, dat was het wel voor de begane grond, in de hal ging ik naar boven. Een slaapkamer met een tweepersoonsbed en nog een tv, de kamer voor me ouders. Een badkamer, twee spiegels met wasbakken, een wc en een douche. Ik ging verder in elke kamer kijken. Maar tot nu toe was ik nog niet mijn slaapkamer tegengekomen. Ik kwam uit bij de laatste deur van het huis, 'dit moet mijn slaapkamer zijn' dacht ik. Ik opende de deur en mijn mond viel open, een hele baby kamer op mijn maat, zo'n ding waar ik vanmiddag ook op had gelegen, een commode heet dat geloof ik. Er lag een verschoonkussen op, en er zaten kastjes onder. Nog geen idee wat je daar in moet doen..., verder stond er een kast en een ledikantje. Allemaal op mijn maat, zelfs dat bed. Ik had niet gehoord dat me moeder onderhand achter me was gaan staan, 'mooi huisie, he sebas' zei me moeder, en zonder te wachten op mijn antwoord ging ze verder 'nou hup, je moest toch zo nodig verschoont worden, ga liggen dan'. Ik knikte en sprong op de commode, eindelijk van die vieze luier af. Ze trok alles uit en binnen de kortste keren lag ik met bloot onderlijf, 'eerst even het huidje goed verzorgen' zei me moeder, ze rommelde een beetje in de tas en kwam weer naar mij toe met twee flesdingen en een doosje met billendoekjes. Toen ik schoon was, kwam ze met de eerste fles aangezet, deze was heel koud, een soort zalf ofzo, en daarna strooide ze er nog een soort poedersuiker op, talkpoeder stond er op de bus, als ik het goed gezien had.
Toen kwam ze weer met die rotdingen, die luiers, maar deze was nog dikker als die van vanmiddag. Ik zuchtte, wat kon ik er nog aan doen, dus ik gaf me maar over en liet me moeder haar werk doen. Toen ze klaar was zei ze 'ik ga eten koken, jij mag nu ff iets voor jezelf doen', ik was nog niet klaar met het verkennen van het huis, dus ik ff een t-shirt aangetrokken, geen broek dus iedereen kon me nu zien in die luier, maar we zaten afgesloten als het goed is, dus niemand kon me zien. Ik liep de trap af, naar de achtertuin met een zwembad, dat was een groot zwembad met een hot tub ernaast, mijn ogen vielen meteen op het zwembad dus ik had nog niet gezien dat iedereen me buitenaf kon bewonderen. Twee meisjes liepen langs, en ik hoorde ze grinniken. Ik keek op en ik schok me te pletter, ik kreeg een rood hoofd en ik glipte gauw naar binnen.
Ik kon beneden blijven want het eten was klaar. We aten pasta, heel lekker, dus ik nam wel bijna twee borden vol en een paar glazen cola. Toen alles op was, gingen we even voor de tv zitten, alleen was alles in het frans, dus de tv werd snel weer uitgezapt. Iedereen ging toen wat voor zich zelf doen, me moeder de foldertjes van hier lezen, me pa op de ipad en ik op m'n ipod. Na een tijdje voelde ik hoe de koude cola naar beneden was gezakt en moest ik dus wel nodig plassen, me moeder zag dit en fluisterde in mijn oor 'ontspan je, er is niks ergs aan, dit doen alle baby's'. ik hield nog even vol totdat me moeder weer weg keek, en toen liet ik het lopen. Ik voelde hoe het plas in m'n luier liep en voelde hoe de luier nog dikker werd, me moeder keek weer en zag de gele plek op me luier 'grote jongen, zie je wel dat het niet zo moeilijk is'. Ik zuchtte, en voordat me vader nog kon kijken was ik alweer boven op mijn (soort van) kamer.
Toen rond achten kwam me moeder binnen 'zo kleintje, het is bedtijd voor jou' , 'wat, het is pas 8 uur mam, ben je gek ofzo' zei ik terug, 'nee maar, kleine jongetjes zoals jij moeten vroeg naar bed anders zijn ze morgen weer niet fit genoeg. maar goed, eerst even een nieuwe luier om' zei me moeder en verwees me door naar de commode, het was weer het zelfde ritueel als normaal. Billendoekjes, baby-lotion en daarna de talk poeder. Maar toen ze met de luier aankwam, schok ik even want hij was nog veel dikker dan die van daarvoor, en ze had nog iets in haar handen. 'Wat is dat?' Vroeg ik, 'dit, dit is een nachtluier, extra dik' zei me moeder, 'nee, dat andere' zei ik weer, 'oh dit, dit is een inlegger, dan wordt de luier nog dikker maar dat helpt er wel voor dat mijn kleine jongen niet doorlekt in de nacht' zei me moeder. hmmm, ik keek er nog even aandachtig naar,
Ik liet mijn moeder weer haar werkt doen,toen ze klaar was voelde ik helemaal een prop tussen me benen, ik stond op en voelde tussen m'n benen, wat een dikte, maar het zat wel lekker zacht. Ik probeerde naar bed te lopen, alleen halverwege viel ik bijna om, en me moeder kon me nog net opvangen. 'Misschien is het een goed idee als je voortaan kruipt door het huis' ik stond op en liep naar me bed toe zonder iets te zeggen. Ik ging liggen, me moeder dekte me toe en deed de railing van de ledikant omhoog 'zo dat kan je s'nachts niet ontsnappen boefie'zei me moeder. Ze wilde de kamer al uit lopen halverwege stopte ze 'wacht, nog iets vergeten' en ze haalde een speentje uit haar tas, met een soort koord er aan. Ze ging met het speentje naar me mond toe, maar ik weigerde, uiteindelijk kreeg ze het speentje in me mond alleen toen spuugde ik em weer uit, 'hey, meewerken he, anders 10 tikken op je geluierde kont'. Ze duwde het speentje weer me mond in alleen deze keer hield ze hem vast en deed het koord om me hoofd heen. 'Zo, klaar voor de nacht, weltrusten'

Ik probeerde een beetje in slaap te vallen maar het lukte niet echt, omdat het pas half negen was, en die dikke prop tussen me benen zat in de weg, ik sluitte me ogen maar, en probeerde het nog maar een keer. Rond elf uur was ik weer klaar wakker, want ik voelde hoe de pasta naar beneden was gezakt, en het was ook dom dat ik dat 2de bord pasta nam, het moet er natuurlijk allemaal wel weer uit. Ik dacht van misschien kan iemand mij horen, dus ik begon te schreeuwen, alleen door die speen in me mond was ik slecht te verstaan, maar uiteindelijk zag het licht van de gang mijn kamer binnenkomen. Het was me moeder 'was is er lieverd' zei ze, 'ik mloet poeflen' door die speen was het bijna onverstaanbaar,maar me moeder bergreep het. 'Kijk, daarvoor heb ik je dus die extra dikke luier gegeven' en liep de kamer weer uit, ze liet mij verbijsterd achter, hoe ga ik dit nu doen. Zal ik me luier uit doen, of zal ik stiekem naar het toilet glippen, nee, als ik dat doe dat krijg ik echt een zware straf en bovendien zitten die railingen ervoor . Onderhand begonnen de aanvallen heftiger te worden, en ik zou het niet lang meer kunnen houden, oh help me, straks moet ik hier de hele nacht in een poepluier slapen. Ik zat te vechten maar mijn spieren hielden het echt niet meer, ik ging op mijn buik liggen en ik liet het gaan, de achterkant bolde op, en de luier zat nu nog strakker, ik voelde hoe de warme massa mijn luier vulde, alleen het was zoveel, dat het ook naar voren kwam, fijn, nu zaten me ballen en ik dus echt letterlijk in de stront, ik voelde me nu echt heel vies, en ik zou deze nacht echt niet meer omdraaien, alleen ik lag niet lekker op m'n buik, dus na veel wikken en wegen ging toch maar weer terug op me rug, en dit was nog erger, al het poep verspreide zich over de hele luier, en nu zat ik echt helemaal onder. Ik voelde ook nog een plasje aankomen, maar die liet ik toen ook maar gaan, viezer kon het niet, maar jawel, de plas vermengde zich met de poep waardoor het weer een warme dunne brei werd. ik zuchtte, nu kan ik echt never-nooit meer in slaap komen, dit wordt een lange nacht.
 
Bovenaan