spelshow

mike2

Gewaardeerd Lid
Mijn tweeden verhaal feedback please.



Hoodstuk 1 hoe het begon.

Hoe was het toch zo ver gekomen? Toen ze van de middelbare school ging nam ze een vakantie van een jaar het leek een goed idee.
Maar het bleek een groten fout door dat extra jaar vakantie studeerden ze af in 2008 de crisis was begonnen.
Ze kon maar niet aan het werk komen niemand wilden haar hebben, en haar thuis haar vader en moeder werden moe ervan alles te betalen voor haar ,
haar kleding,eten en haar was doen nee ze waren er klaar mee.
Ze probeerden echt werk te vinden maar onder anderen door haar wat ruige uiterlijk en haar wat slordige uiterlijk lukten dat niet.
Toen ze voor de zoveelste dag werk zocht dacht ze even wat anders.
Toen verscheen er een advertentie op YouTube over een spel show op tv ze zochten nog deelnemers.
Ze dacht wat had ze te verliezen?
Ze klikten erop het klonk allemaal wel heel mooi die prijs.
Maar ze leest de bedoeling en het was bizar.

De bedoeling is een week niet in je broek of luier te plassen lijkt simpel he?
Je speelt in een groten nagemaakte stad met wat aanpassingen voor de show
De regels zijn als volgt je moet elke dag avond eten daarvoor kun je het vinden in koelkasten in huizen er staat ook altijd de spullen om het te maken en een bed
De mensen die meespelen zijn een deelnemer en als tegenstander de moeders
Nu komt het lastige jij krijgt wat spullen en daarmee moet je uitzoeken of er niks in dat eten of drinken zit want de moeders kunnen er dingen in doen waardoor je hoge nood krijgt
Ze kunnen ook proberen je in een huis op te sluiten en de op de wc een speciaal slot te plaatsen en ze laten met alle liefden een luier achter
Je moet ook uit kijken dat ze je niet pakken want dan zetten ze je vast in een cel zonder wc wachtend tot jij nodig moet en zij brengen dan je eten
Het laatsten is er nog kunnen vieze luiers naar je gooien als ze je raken nemen ze wat mee uit een ding van je mee dit kan
vanaf dag 3 en ze mogen maar een voorwerp per dag pakken en natuurlijk hebben ze zo hun geheimen trukjes

En als je verliest wordt je voor een week vernederd in je eigen buurt door de moeders.
Win je het geld of wordt het een week vernedering?

Ze besloot om het te doen wat had ze nog te verliezen ze kon nergens aan werk komen en ze wilden niet de bijstand in.
Ze vulden het formulier in en na een week kreeg ze antwoord.
Zij zal spelen in de eersten aflevering en de moeders hadden een ook een bericht je voor haar ''Wel droog blijven he''.
Haha dat zal wel lukken hoor.



Hoofdstuk 2 De kennismaking.

Het was tijd voor de show ik had van te voren gehoord dat de show Droog of nat Heet.
Ook was het zo dat de moeders mijn outfit een onies natuurlijk hadden zij het ontworpen ik had al foto's van ze gekregen er stonden dingen op zoals ''Droog dacht het niet liefst de moeders''
''Doe maar een luier om anders wordt het zo'n rommeltje de moeders'' en ze hadden mijn kruis donkerder gemaakt en er bij gezet dit is je lot.
En ze hadden nog een paar verassingen voor mij natuurlijk.
Er werd mij tenslotte nog verteld dat er een kennismaking zal komen dat is vast om mezelf en de moeders aan te moedigen en te plagen al is dat officieel niet het geval.
Ik kwam al aan de moeders stonden al op me te wachten.
Ik stapten uit.


De moeders zijden tegen mij ''Jij bent onze tegenstander ben benieuwd hoe snel je nat bent''
''Geen zorgen dat gaat niet gebeuren''
''Baby's weten niet beter hier is je onesie, zal ik de luier er gelijk bij doen?''
''Niet nodig geef me maar de onesie''
Ze gaf me de onesie en ze zegt ''Geniet van de tijd op de wc de volgende keer is het een natte luier of broek''
Ik kleden me om en ik zag de moeders al zitten.
Ze gaven me een hand en ze heten Chantal ,Floor en Nieke.
De presentator gaf me een hand en begon met vragen te stellen.
''Dus jij denkt te kunnen winnen van de moeders''
''Ja natuurlijk ze hebben geen kans''
De moeders reageerden ''Oh wacht maar af we krijgen je wel nat''
''Kom maar op moeders''
''En je weet wat er gebeurd als je nat word''
''Ja maar dat word ik niet''
''Als we dat pak niet voor je hadden gemaakt zouden we denken dat je al nat was''
''Blijft ze droog of nat kijk volgende week de eersten aflevering''



Ik vroeg ''Dus dit komt in de promo?''
De presentator zei na afloop ''Ja je was best goed doe je dit vaker en de moeders hebben nog iets voor je''
de moeders kwamen en gaven me een tas ''Dit is voor de eersten aflevering vandaag mag je hier slapen en geen zorgen het eten dat je krijgt en drinken is niet van ons''
''Bedankt Chantal ,Floor en Nieke''
''Dat is het misten wat we kunnen doen we gaan je ten slotte vernederen als je verliest en we gaan zorgen dat je verliest''
ze waren me alleen maar aan het plagen ik merkten ook dat zij ook allemaal een tas hadden daar zaten zeker die verassingen in.
Ik was moe en ging slapen en blijkbaar hielden ze wel van plagen want op mijn bed lag een luier en een briefje met ''Het is vanavond de enige keer dat het niet erg is als ie nat is liefst de moeders''


Hoofdstuk 3 De eersten dag.

De volgende dag toen ik aangekleed was in die onesie dat mijn kostuum was.
Er werd gebeld het waren de moeders.
''Wat komen jullie doen?''
''We willen even kijken of je bed droog is en anders heb ik wel een luier voor je hoor''
''Kijk maar''
''Droog nou dat hou je geen week vol hoor'' en ze liep de deur uit met een lachje op haar gezicht waarvan je bijna kippenvel van krijgt.

De eersten dag ik moest kiezen tussen 9 huizen ik koos een huis.
Er lag een briefje waarop stond ''De moeders zijn hier geweest'' en er stond nog wat anders op namelijk ''De moeders geven je elke dag 1 uitdaging die jij moet doen dit is 1 van hun zogenoemde verrassingen''
Voordat ik keek wat de opdracht was ging ik eerst het huis verkennen het bestond uit 3 kamers een was 1 wc die gewoon was 1 woonkamer met een keuken en koelkast 1 slaapkamer maar ik sliep niet in een bed maar in een krib ik leesten de opdracht en er stond op ''De opdracht is dat je in de krib moet slapen met een luier en je moet vroeg in bed en ik zal uitkijken met eten en baby's kunnen niet uitkijken dus die gaat op slat''.
Ik dacht na en de laatsten zin was een hint dat ze wat in het voedsel hadden gedaan dus ik pakten mijn tas daar zaten spullen in om uit te zoeken of het zo was maar de aanwijzingen waren in het chinees dit is vast weer een van hun verassingen.
Toen hoorden ik een deur dichtgaan ik keek rond het huis maar ik zag niemand maar de deur van mijn slaapkamer nou eigenlijk kinderkamer waar ik sliep stond open vreemd.
Er moet toch een reden zijn dat ik de hele dag in 1 huis zit? maar waarom?
Maar het begon etenstijd te worden ik at mijn middag eten waarvan er maar 1 in de koelkast zat.
Toen gebeurden er iets bizars ik hoorden muren schuiven ik zag wat er gebeurden de muren zakten in de grond en er kwam iets omhoog en daarover ging een glazen kap nadat het water begon te stromen begreep ik wat het was.
Het waren watervallen het geluid van stromend water gaat dit wel lastiger maken en er lag ook een briefje op mijn bed er stond ''Hoe vind je al dat water je moet er van plassen he liefst de moeders''

Grrr maar ze ging het wel volhouden en het was tijd voor het avond eten ik opende de koelkast en zag wat mijn avond eten was ik had de keuzen uit dezelfde baby voeding de ene was a en de andere was b en mijn drinken zat in een baby fles en ik keek nog eens naar het briefje en ik zag de hint slot was geschreven met een a dus ik koos a.
Er lag een briefje onder waarop stond ''Je bent toch niet zo dom als je eruit ziet liefst de moeders''
Baby voeding niet lekker en het was vernederend uit een baby flesje te drinken maar ja dat is wat mensen willen zien grappige dingen op tv.
Ze gaven iets wat je eten zou kunnen noemen voor een baby maar daar was ze niet verrast door.
nadat ze naar de wc was geweest haar kamer in.
Ze zag de luiers die daar liggen er stonden baby beertjes op en dergelijke.
Ze ging in een hoekje staan waarop een lint was gespannen dat ze hier buiten het zicht van de camera's was.
Ze deed de luier aan het voelden vreemd ''eigenlijk wel goed'' ze schrok van haar eigen gedachten ''nee je doet dit voor het geld zij ze tegen zichzelf''
Nu lekker slapen ik versla die moeders wel hoe erg kan het worden. De moeders hoorden het via de microfoontjes in het huis en zeiden ''Ik denk dat ze er te makkelijk over denkt laten we als we als ze slaapt een verassing uithalen'' Lotte zij ''Oh ik weet wel wat ze pakten iets uit haar tas'' ''De andere moeders keken haar aan en zijden goed idee daar zal ze wel van opkijken''

de volgende dag
''De moeders keken elkaar aan en zijden is het plan gelukt Lotte''?
''Ja die zal er nu niet meer te makkelijk over denken''



hoofdstuk 4 De tweede dag
Ze werd wakker en ze moest ondanks dat het om geld gaat toegeven dat het slapen in een krib en deze kamer wel leuk is ze vond die knuffel beer heel leuk.
Toen zag ze een briefje liggen er stond op ''Jij vind het dus makkelijke hè geniet van de superlijm onder de tapes liefst Lotte''.
Wat ze probeerden de luier af te doen maar hij zat muurvast.
Ach ze had nu wel een excuus om de beer mee te nemen en die luier zat ook wel aardig.
Ze zat nog steeds in haar onesie die hiel haar s'nachts lekker warm.
Dus ze ging het huis uit en daar stonden de moeders ''Die zijden vind je je beer leuk?''
''Ja zei ik''
De moeders fluisteren ''Vind ze dit leuk?'' ''Dat is toch niet erg?''
ze zij hardop ''ben je al nat?''
''Nee droog''
''O dat duurde niet meer zo lang hoor zeker niet met mijn superlijm''
''Nou als je me zoekt we gaan onze nagels lakken''

''Ik koos weer een huis en er lag een briefje er stond op ''We denken niet dat je het kan ophouden zonder je luier af te doen dus dat is de opdracht vandaag blijf droog liefst de moeders''
Ze bekeek het huis alles was normaal er lag ook nog een briefje ''Vanaf morgen wordt het pas echt lastig de moeders''
Maar hoe krijg ik die luier af ik moet onderrand heel nodig hebben ze me weer een hint gegeven niet echt ze zijden alleen dat ze hun nagels gingen lakken.
Misschien helpt nagellak ze probeerde het nee dat werkt niet nu is mijn luier alleen een beetje roze.

Ze zat nog steeds in de luier en het was etenstijd ze pakten uit de koelkast haar eten weer baby voeding en uit een fles drinken maar ze vond dit alles steeds minder erg misschien zelfs leuk.
Maar ik stond ondertussen op springen ik moest naar de wc maar die luier zat nog steeds vastgelijmd nou eerst maar eens die nagellak eraf ik pakten de nagellak verwijderbaar het ging er makkelijk af.
Ik morsten per ongeluk een beetje bij de tapes ik merkten dat ze iets losser begonnen te zitten.
Ik wist dat ze me een hint gaven ik maakten de tapes los en ik ging naar de wc net op tijd.
Maar ik had nog steeds niks anders dan die luier die ik droeg dus ik hield hem maar om en ging naar bed.

Ondertussen bij de moeders

''Ze is best slim maar morgen hebben we weer een verassing''
''Wat had je in gedachten''
''Oh ik heb wat mensen ingehuurd en zei gaat morgen ergens helpen''
''Ze zal veel drinken en ik heb nog een verassing voor haar''
''Verrassing?''
''Deze ga ik gebruiken'' ze liet het zien '
''Ga je gang Floor''

De volgende dag



Hoofdstuk 5 Vreemden opdracht & en nieuwe gedachten.

Ze werd wakker ze checkten uit instinct of haar luier droog was gelukkig was dat het geval haar nachtrust was wel goed geweest maar ze had het gevoel dat er wat ontbrak hoewel ze het niet wilden toegeven vond ze het leuker om in de krib te slapen dan in een normaal bed.
Nadat ze ontbeten had lekker gegeten weer energie voor de dag en hoewel deze onesie er belachelijk uit zagen hielden ze haar wel elke nacht lekker warm en ze hoefden zich niet druk te maken om wat ze aan moest doen elke dag.
Het was weer tijd maar er hing een briefje op de deur er stond op ''Vandaag ga jij helpen in een speciale dagopvang geen zorgen de kinderen zijn niet de kleinste daar''.
Ze dacht dit klinkt te makkelijk het ging tenslotte wel om geld.
Ze ging naar de plek die er stond.
Toen ze aankwam bij het gebouw zag ze de moeders staan ze maakten er blijkbaar geen geheim van dat ze er geweest waren.
De moeders zijden tegen haar ''De kinderen zijn tussen de 18 en 25 en allemaal niet zindelijk om te zorgen dat ze zich niet vernederd voelen zit er een slot op de wc tenslotte die draag jij toch al dus veel plezier''
Oh dit wordt moeilijk had ze nou maar naar de wc gegaan maar nee.
Op eens werd ze geraakt door een vieze luier oh nee helemaal die regel vergeten de moeders kijken in de tas en haalden dat testje eruit waardoor je kon zien of er iets zat in je eten of drinken eruit gelukkig daar kon ik toch niks mee ''Er lag een briefje bij er stond op trouwens er lag een woordenboek onder de krib''.
Balen dat had ze over het hoofd gezien ze liep de dagopvang binnen.

Ze hadden niet gelogen drie ''kinderen'' eigenlijk volwassenen er lag een lijst met namen en een foto daarbij

Naam: Lisa 22 jaar.

Naam: Bart 24 jaar.

Naam: Bob 24 jaar.

Deze uitdaging was makkelijk het enige wat ze hadden gedaan was de deur op slot gedaan ze had al een paar luiers verschoond.
En je zou denken dat ze blij was dat de uitdaging weer makkelijk ging alleen ze werd wel een beetje jaloers op de kinderen ze kreeg toen een gedachten in de regels zeggen niet dat ik niet mee mag spelen toen deed ze iets wat niemand verwachten ze ging ze net zo gedragen als de kinderen ze had zich in zo'n tijdje niet zo genoten het kon haar niet schelen dat dit op tv kwam dat was het meer dan waard maar ze begon zich wat niet op haar gemak te voelen met haar gedachten.
Ondertussen hadden de moeders alles gezien
''Maar is dat wel een goed idee?''
''Maar zou dat niet perfect zijn?''
''Denk er nog maar even over na''


Hoofdstuk 6 verloren of niet?

Het was het einden van dag 4 toen ze de moeders passeerden vroeg ze iets verrassends
Wat gebeurt er als ik nat ben?
Dan lieverd ben je baby voor een week.
Ze probeerden de gedachten weg te duwen maar het leek haar wel fijn toen ze haar slaapkamer zag stond er een grote krib en een volwassen bed de keuzen was snel gemaakt de krib.
ze viel snel in slaap.
De volgende ochtend was ze zoals altijd droog de moeders stonden bij de krib.
Waarom nam je de krib?
Ik moest de eersten dag in zo'n krib slapen en ik vond het wel prettig.
Dat is opmerkelijk.
Nee weten jullie wat pas opmerkelijk is?
Ben je nat dan?
Nee ik ben niet nat maar volg me maar.
Ze loopt naar de wc.
De moeders zeggen sorry maar dit mogen we niet filmen hoor.
Oh dat mag wel.
Ze ging zitten op de wc maar deed haar luier niet af toen ze plasten in haar luier verdween het woord droog naar nat.
De moeders controleerden de luier direct hij was nat.
Waarom?
Ik vind het eigenlijk wel leuk om een baby te zijn zei ze blozend.
Toen verscheen er een glimlach op de moeders gezicht en ze vroegen aan haar ,Waarom denk je dat we deze spelshow begonnen?
Nee vertel.
De moeder zetten toen de camera uit en pakten een laptop we hebben allemaal dit het was een artikel over AB/DL en jij hebt volgens mij ook wel vooral AB gevoelens he?
Nu ik dit lees denk ik van wel ik plasten in een luier om als een baby behandeld te worden.
Toen overlegden ze even We willen je een aanbod geven maar eerst waarom deze show?
Ik ben werkeloos kon maar geen baan vinden en mijn ouders zijn het volgens mij zat dat ik thuis woon.
Oké dit is het aanbod jij gaat in deze spelshow werken als een moeder en thuis hebben we een volledige babykamer voor volwassenen, maar we hebben geen volwassenen die een baby zou willen zijn zou jij.
Dus in het kort jij wordt een moeder hier en een baby bij ons thuis.
Ze hoefden geen seconden na te denken Ja.
Dus zogezegd zo gedaan zij werd de vierden moeder en thuis was ze de baby.

Het einden

Wat vonden jullie ervan?
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
een goed begin is het halve werk zeggen dat geld zeker voor hier ik zie geen reden om te gaan zeuren over iets. de spelling enz. klopt prima. ga zo door lees graag meer
 
Bovenaan