Stiefzus

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 7,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 7,1%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 7,1%
  • 7

    Stemmen: 3 21,4%
  • 8

    Stemmen: 3 21,4%
  • 9

    Stemmen: 3 21,4%
  • 10

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal stemmers
    14
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Raul


Er werd op de deur geklopt. Ik draaide me om in bed en riep: "Ja". De deur werd opengedaan en ze kwam binnen met een onzekere glimlach om haar mooie lipjes.

"Heb je even tijd voor mij, ik moet je wat vertellen".

"Doe het licht maar aan en kom bij me op bed zitten", zei ik, "en vertel maar!" Ze wist niet goed hoe te beginnen en schoof wat ongemakkelijk heen en weer in haar ochtendjas, waarbij ik iets heen en weer hoorde schuiven.

"Nou, vertel op!" zei ik.

"Ik heb laatst iets gezien in je kamer toen ik televisie zat te kijken, het stak wat uit onder je matras. Het was een boekje en een hele grote maat baby-plasticbroek. Omdat ma ze kon ontdekken heb ik ze maar meegenomen naar mijn kamer. Zijn die van jou?" Ik kon moeilijk nee zeggen met een hele rood gezicht en keek haar dus zwijgend aan.

"In dat boekje stonden heel veel mannen en vrouwen als baby verkleed met luiers, spenen of soms alleen een plasticbroek aan. Is dat een sexboekje?" Ik knikte bevestigend en vertelde haar meteen maar dat ik dat graag lees.

"En die grote plasticbroek dan, wat doe je daar dan mee? Je draagt toch geen luiers of plas je nog in je broek?" Vroeg ze verder. Omdat ik verder bleef zwijgen vroeg ze of onze ouders, haar moeder en mijn vader er iets van af wisten. Toen ik ontkennend knikte schoof ze weer wat heen en weer en begon licht kleurend te vertellen:

"Ik heb dat Duitse boekje proberen te lezen met een woordenboek en kon die verhalen aardig volgen. Allemaal volwassenen die weer baby willen zijn. Dat plaatje met die vrouw met alleen een luier en plasticbroek met van die drukknoopjes aan sprak me aan. Wil jij ook weer een baby zijn, met luier enzo aan of vindt je het alleen leuk om te lezen?" Hoe kun je zoiets het beste beantwoorden: ze was wel mijn stiefzusje en we waren best wel 'close', maar je praat wel over je eigen geheime fantasien. Sinds mijn zesde jaar keek ik jaloers naar babies met luiers en vooral plastic-luierbroeken hadden mijn speciale aandacht. Ik besloot haar maar de waarheid te vertellen, in de hoop op een beetje sympathie: ze had tenslotte mijn spullen gevonden en niets verraden!

"Ik raak gewoon opgewonden van dit soort plaatjes en verhalen. Speciaal vrouwen die een luier en plasticbroek dragen. Ze hoeven niet als baby verkleed te zijn, alleen een plasticbroek is al genoeg. Gewoon een naakte vrouw wind mij ook op, maar dit is voor dus heel speciaal. Ik weet dat het niet normaal is, maar ja, zo voel ik het nu eenmaal. Je houdt het toch wel voor je, he?".

"Ja natuurlijk", zei ze snel, "maar ik zou wel eens iets meer willen weten hierover. Hoe kom je aan dit boekje? En die plasticbroeken kun je niet in de supermarkt kopen, tenminste niet in de grootte, daar heb ik al naar gekeken!" Dat laatste keek ik van op. Ze was al op onderzoek uit geweest.

"Dit boekje, Babygum, koop ik via via in Rotterdam. Dit hoort bij SM: mensen die vernederd willen worden als of zich willen gedragen als een baby. SM is niet alleen elkaar in elkaar rossen! Ik heb altijd gedacht dat ik vreemd was als liefhebbber van luiers etc., tot ik dit boekje ontdekte! Je zult dit niet snel tegenkomen in een gewone sexshop. In sommige SM blaadjes lees je er wel iets over, maar dit is het! En die plasticbroeken koop ik bij drogisterijen of apotheken, alhoewel het helaas steeds moeilijker wordt. Ze zijn ook bij medische speciaalzaken te koop. Maar waar is mijn plasticbroek eigenlijk gebleven? Haal maar op, die spullen". Ze stond op en liep naar haar kamer om terug te keren met het boekje Babygum.

"Heb je nog meer broeken en boekjes?" Vroeg ze.

"Nee", zei ik zekerheidshalve, "het is duur speelgoed. Gelukkig gaat zo'n broek vrij lang mee".

"En wat doe je in zo'n broek, draag je ook een luier, poep en plas je er ook in, wat..."

"Je hoeft toch niet alles te weten, het is prive hoor?".

"Maar ik heb ze gevonden" Was haar antwoord.

"Oke, af en toe plas ik in een handdoek, meestal bevredig ik mijzelf door me af te trekken of klaar te rijden in plasticbroek. Nou is het wel genoeg, ik vraag toch ook niet of jij al jezelf bevredigt?"

"Ik moet je nog wat vertellen", zei ze en ze knoopte haar ochtendjas los. Ze droeg altijd 's nachts een T-shirt om in te slapen. In de badkamer stond ze meestal in slip en T-shirt haar tanden te poetsen voor het slapen gaan. Ze had een bekoorlijk figuur voor iemand van 18 jaar. Het T-shirt kwam tevoorschijn uit haar ochtendjas en ik keek haar vragend aan. Zijn wierp een blik op haar benen en ik keek mee: witachtig plastic kwam onder het T-shirt vandaan, als een dikke prop tussen haar benen; Ze had mijn plasticbroek aan!

"Ik zei je toch dat die ene foto mij aansprak, ik heb een handdoek gepakt gisterenavond en uitgeprobeerd of het lekker was, zo in je broek plassen als een klein kind. In het begin is het wel een fijn gevoel, maar nu wordt het wat klammig en begint te ruiken". Ik lag perplex, maar met een gigantische erektie, wie verwacht nou zoiets?

"Straks komt er iemand binnen, pas op", zei ik, maar volgens Marja waren mijn zus en onze ouders de deur uit voor een vroeg bezoek bij familie.

"Kom eens bij mij liggen?" Zei ik en sloeg mijn dekbed open. Mijn onderbroek stond strak, dat moest ze gezien hebben. Ze kwam naar mij toe en de plasticbroek zakte iets van haar heupen doordat de natte handdoek er los inlag. Ze sloeg haar armen om mij heen en schoof naast me. Ik legde mijn handen op de plasticbroek met luier, wat een lekker gevoel!

Wij begonnen te vrijen en ik liet mijn handen onder haar T-shirt van boven naar beneden glijden over haar stevige borsten. Ik legde haar op haar rug en begon haar borsten te kussen en gleed met mijn tong naar de navel. Ik stak een vinger tussen haar huid en de plasticbroek en trok het elastiek naar mij toe. De urinelucht kwam mij tegemoet en maakte mij nog geiler.

"Zal ik je als een klein meisje verschonen, een echte luier aandoen?", vroeg ik met een kinderlijk stemmetje. Ze knikte. Ik liep naar een kast en pakte er een koffer uit, waarvan ik het slot openmaakte. Je wist maar nooit met moeders die schoonmaakten! In de koffer zat mijn complete hobby: luiers van papier en katoen, plastic-luierbroeken met voorsluiting en gewone, geel en roze gekleurde en extra zware Duitse broeken.

"En ik dacht dat je niet meer had?" Zei Marja.

"Nooit meteen het achterste van je tong laten zien." Was mijn antwoord. Ik pakte een rubbber zeiltje, legde dat op de vloer en gebaarde haar erop te gaan liggen met haar achterwerk.

"Tegen plekken in bed of op het kleed." Verduidelijkte ik. Ze ging liggen en ik schoof haar T-shirt omhoog zodat de verpakking vrijkwam. Ze begon over tepeltjes te wrijven en sloot haar ogen. Ik vroeg haar haar billen op te wippen zodat ik de plasticbroek uit kon trekken, deed haar beide benen omhoog als een baby op de commode en trok de natte plasticbroek langzaam naar haar enkels.

De natte handdoek lag slordig tussen haar benen en een weee urinegeur verspreide zich. Ik trok de handdoek onder haar billen vandaan, liet mijn handen over haar billen en dijen gaan en hield mijn neus tegen de plasticbroek op haar enkels aan. Ik zocht met mijn handen haar borsten en begon deze te masseren. Met mijn tong ging langs de binnenzijde van haar benen naar beneden om uit te komen bij een schattig zwart driehoekje wat heerlijk naar pis rook.

Mijn tong hoefde ik maar een enkele keer te bewegen om haar klaar te laten komen en ze genoot stilletjes met haar ogen dicht. Ze pakte de plasticbroek van haar benen, legde deze op haar buik en deed haar benen uit elkaar.

"Kom eens hier." Zei ze en ze trok mij naar zich toe. We vrijden met de broek tussen ons geklemd. Ik schoof met mijn piemel voor haar kutje en spreidde haar benen. Naar binnen geschoven, deed ik haar benen weer omhoog met de plasticbroek om haar enkels en ik kwam snel en hevig klaar.

Ze lag nog steeds met haar ogen dicht toen ik met een nat washandje met zeep uit de badkamer haar onderlichaam begon te wassen, ondertussen wat kinderlijk met haar pratende. Ze zei zelf niets, lag mij alleen maar aan te kijken met een glimlach. Na schoon water en stevig drooggewreven, pakte ik een deze katoenen luier die ik als driehoek onder haar billen schoof en vastzette met 2 veiligheidsspelden. Ze koos zelf voor een gele plasticbroek met voorsluiting als bescherming.

Ze bekeek zichzelf in de passpiegel op haar kamer, terwijl ik achter haar stond, met mijn piemel tegen haar gevulde plasticbroek en haar borsten masserende. Ze draaide zich om omarmde mij, ik voelde haar rillen en hoorde een zacht geruis. Ze fluisterde in mijn oor:

"Ik heb in mijn broek geplast, wil je mij verschonen?" Dat had ze niet hoeven vragen!
 

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
Goed verhaal!
Maar dit verhaal is gepost op 5 december 2009, en dan ook nog eens niet door de werkelijke auteur. Dus ga er maar niet vanuit dat de auteur nog een vervolg zal schrijven. ;)
 

plasbips

Raul, dol op katoenen luiers en plasticbroeken.
dit is dus mijn verhaal.....een vervolg zit er niets in.

Raul / Plasbips
 
Bovenaan