Strikslip

Satan

Nieuw lid
Strik slip

Zoals ik in mijn ‘kennismaking’ al had verteld ben ik na de geboorte van mijn dochter begonnen met strikslips en inlegluiers. De inlegluier was zeker door veel bloedverlies en andere dingen wel nodig en de slip die ik daaroverheen deed bleef niet echt op z’n plek zitten. Gevolg was dat alles nog doorlekte. De kraamhulp die bij ons kwam vertelde van patiëntenslips en bracht die ook mee.

Hoewel ik het eerst maar niets vond bleek dit toch wel een goede oplossing en toen ik zelf weer in staat was om gewoon te gaan douchen bleek het ook wel makkelijk. Daarnaast vond ik het er ook wel aardig uitzien, de strikslip sloot goed aan en zag er een beetje uit als een bikinibroekje.

Na een aantal dagen kon ik verder met een inlegkruisje en verdween de zak met inlegluiers en een aantal strikslips in de vuilnisbak.

Jaren dacht ik er niet meer aan en toen ik in verwachting was van mijn zoontje kocht ik wel weer inlegluiers maar geen strikslips. Na de bevalling had ik enkele dagen erg veel pijn in mijn rug, ik mocht en kon niet uit bed en moest dus op een bedpan mijn behoefte doen. Toen de kraamhulp even snel een boodschap was gaan doen kon ik mijn plas niet meer ophouden en de losse inlegger bleek dan ook aan alle kanten door te lekken.

De kraamhulp kwam weer terug en toen ze het natte bed zag mopperde ze. Tijdens het verschonen van mij en het bed opperde ze de mogelijkheid om een luier te gebruiken. Ik vertelde dat ik bij de geboorte van mijn dochter een tijdje strikslips had gebruikt.

De volgende morgen wachtte ze tot mijn vriend weg was en kwam toen met een verpakking strikslips naar me toe. Al snel lag ik met een inlegluier en strikslip om in bed. Later die dag kwam de dokter die me onderzocht, hij knipperde wel even met zijn ogen toen hij de strikslip zag maar zei niets. Na het onderzoek vroeg hij of ik even wilde proberen te lopen en na even met mijn benen buiten bed gehangen te hebben stond ik langzaam op.

Daar stond ik, een kort t-shirt bedekte mijn borsten en hield halverwege mijn buik op, daaronder was duidelijk de strikslip met inlegluier zichtbaar. De kraamhulp had een twinkeling in haar ogen en de broek van de dokter was duidelijk gespannen over zijn erectie. Hoewel ik me wel een beetje schaamde genoot ik ook van de verlekkerde blik van de dokter.

Langzaam liet ik mijn plas lopen en de voorkant van de strikslip kleurde donker. De dokter kuchte en draaide zich een beetje weg maar de kraamhulp kwam naar me toe en voelde aan de voorkant van de strikslip. Ik zal je straks wel even een schone luier aandoen fluisterde ze en ze drukte haar hand tussen mijn benen.

De dokter liet me een stukje lopen en keek daarbij duidelijk naar mijn in strikslip en luier verpakte kontje. Volgens hem was het wel goed en kon ik ook wel naar beneden om een kopje koffie te gaan drinken, maar ik moest niet te veel kleding aan doen. Hij knipoogde daarbij waardoor het duidelijk was dat het uitzicht op een in luier verpakte vrouw hem wel beviel.

Beneden aangekomen gingen we even aan tafel zitten en al snel ging de dokter weg. De kraamhulp kwam met een schone luier en strikslip aan en op de bank werd ik verschoont.
 

Satan

Nieuw lid
deel 2

Hoewel ik in de rest van de kraamtijd veel in de luier met strikslip rondliep was het daarna weer een tijdje over, mijn vriend vond het maar niets en het was ook best druk met twee kinderen.

Na ruim een jaar begon mijn zoontje langzaam zindelijk te worden, mijn dochter ging echter ineens weer in bed plassen en voor haar kocht ik drynites. Toen ik een keer per ongeluk een grotere maat kocht paste ik die zelf en dat bleek ook nog te gaan. Op zich vond ik het wel prettig, ik hoefde niet altijd direct naar de wc en liet af en toe mijn plas gewoon in de drynite lopen waar ik ook was. Hoewel ik niet elke dag een drynite droeg kwam het wel steeds vaker voor. Zeker toen de relatie met mijn vriend steeds slechter werd en hij vaker weg als thuis was.

Op een dag kwam een monteur voor de cv langs voor onderhoud, ik moest nog even wat spullen uit het hok bij de verwarming halen en toen ik op mijn hurken ging zitten piepte de drynite boven mijn broek uit. Tot overmaat van ramp was een doos met daarin onder andere de strikslips aan de onderkant niet echt stevig en viel alles er uit. De monteur raapte alles mee op en keek nogal raar naar de strikslips. Met een rood hoofd stamelde ik iets over onzindelijke kinderen maar toen hij vroeg of ik een luier droeg kon ik even geen woord meer uitbrengen.

De monteur vroeg of hij een luier om mocht doen en niet veel later was ik bezig hem in een luier te pakken. Natuurlijk hoorde er nog wat meer ‘spel’ bij maar dat is 18+.

Ook ik liep al snel in een luier en strikslip en bij de koffie zaten er dan ook twee volwassen baby’s aan de tafel. Ik kan je vertellen dat het een heel geil gevoel was om alleen in luier/strikslip en een klein t-shirt rond te lopen. De monteur trok zijn overal aan over de luier en vertrok weer. Zelf bleef ik schaars gekleed rondlopen.

Toen het tijd was om mijn dochter uit school te halen trok ik alleen een jurkje aan, het was een fantastisch gevoel om zo over straat te lopen. Op de terugweg liet ik ook nog mijn plas lopen en tegen de tijd dat we thuis waren was ik heerlijk opgewonden.
 

Satan

Nieuw lid
deel 3

Steeds vaker trok ik een inlegluier en strikslip aan, niet alleen als ik alleen thuis was of de kinderen op bed lagen maar ook als ik boodschappen ging doen. Vaak raakte ik opgewonden van het idee dat niemand wist dat ik in een luier liep en zeker als ik mijn plas kon laten lopen midden in een drukke winkel was ik behoorlijk geil.

Toen de kinderen een weekend naar hun vader gingen en ik op zaterdag ging winkelen had ik al enkele keren de luier gebruikt en besloot ik me te verschonen. Omdat het erg druk was bij de toiletten liep ik met een jurkje naar de paskamers. Daar aangekomen trok ik de luier en strikslip uit en rolde die in een plastic tasje. Met een schone luier en strikslip om trok ik ook het jurkje nog even aan. In de spiegel was duidelijk zichtbaar dat er iets dikkers op mijn kont zat dan alleen een slipje. Ik trok het jurkje weer uit en besloot het te kopen.

Toen ik afgerekend had ging ik naar buiten maar bij de deur ging het alarm af. De toegesnelde verkoopster bekeek de artikelen in mijn tas en trok het plastic tasje met de strikslip en luier open. Verbaasd keek ze mij aan en vroeg mij toen om even mee te komen. In het kantoortje legde ze de spullen uit mijn tas op tafel en daarbij bleek dat het beveiligingsplaatje niet van het jurkje was gehaald. Hoewel ik met de bon kon aantonen dat ik het jurkje betaald had moest ik volgens de verkoopster toch gefouilleerd worden. Hierbij ging ze met haar handen langs mijn lichaam, bevoelde mijn borsten en zakte af naar mijn broek. De luier was hieronder duidelijk voelbaar en ze gleed met haar handen door mijn kruis en langs mijn dijen omlaag. Terwijl ze dit deed liet ik een plasje in mijn luier lopen en toen ze zich weer oprichtte keek ze me in mijn ogen en vroeg of het lekker was om een luier aan te hebben. Trek je broek maar uit, zei ze, ik wil even controleren of het wel een luier is en je er niets in verstopt hebt.

Toen ik even later met alleen mijn t-shirt en daaronder een luier met strikslip stond, was duidelijk te zien dat ook die luier niet meer helemaal droog was. De verkoopster streek even over de voorkant en keek mij weer diep in de ogen. Ze pakte de bon van de tafel, verfrommelde die en gleed met haar hand aan de voorkant mijn luier in. Terwijl ze de bon tussen mijn schaamlippen duwde gleden haar andere vingers over mijn kietelaar. Word je hier geil van, vroeg ze, en ze duwde hard op mijn klitje. Haar andere hand legde ze op mijn bil en ze trok me tegen zich aan.

Hoewel ik de druk op mijn kutje wel lekker vond, wist ik niet wat ze van plan was. Toen ze dan ook in mijn oor fluisterde dat ik nu geen bon meer had en ze de beveiliger en de politie er bij moest halen, schrok ik behoorlijk. Ik kon natuurlijk best tegen de beveiliger zeggen dat ik wel een bon had, ik moest dan echter wel in mijn luier grabbelen om die bon uit mijn kutje te halen. En hoe verklaarde ik dan dat die bon naar pis stonk? Ik weet nog wel een andere oplossing, zie de verkoopster. Als ik de beveiliging van het jurkje haal en je dat aantrekt, laat ik je via de achterdeur naar buiten. Je andere spullen blijven hier en die kom ik dan bij je thuis brengen. In de tussentijd mag je niets aan je kleding veranderen.

Omdat ik weinig keus had ging ik even later in het jurkje over mijn luier, met alleen de huissleutel, op weg naar huis. Een goed uur later werd er aan de voordeur gebeld. Toen ik opendeed stond de verkoopster met een aantal grote tassen voor de deur. Ze liep naar binnen en keek rond.
 
Similar threads





Bovenaan