Verhaal Klaar Studentenluiers

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 40,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Bert


Henk en Claudia, beiden eerstejaars studenten verpleging woonden in een oud studentenhuis. Ze konden goed met elkaar opschieten en aten ook veel bij elkaar. Op een avond had Henk een heerlijke macaronischotel gemaakt en at Claudia bij hem. Ze vertelden elkaar over het college van vandaag.

"Lijkt me nog wel lastig hoor, luiers bij oude mensen verschonen" zei ze tegen hem. Henk had het een prachtig college gevonden. Want wat Claudia niet wist was dat Henk vaak zelf luiers en plastic broekjes aanhad. Elke keer als hij bij haar was of zij bij hem had hij zeker een luier aan. Hij werd er opgewonden van en kreeg er een speciaal gevoel door. Zo ook deze avond en hij voelde de opwinding stijgen nu zij over luiers begon.

"Ik vond het practicum wel leuk" zei hij. Een paar studenten mochten oefenen met luiers verschonen bij een pop. "Waarom heb jij niet geoefend met de pop? Het was toch een mooie kans om het te leren?" vroeg hij haar.

Ze zei dat ze nog niet aan de beurt was. "Nee hoor, volgende keer moet je het vlekkeloos kunnen, dan krijg je een cijfer. Je mag nog wel eens flink oefenen hoor" zei Henk.

"Tja, maar we hebben geen practicum meer, dus oefenen zal moeilijk worden" zei ze.

"Of je moet een proefkonijn hebben" zei Henk en hij zag hier een kans om door haar geluierd te worden.

"Leuk bedacht maar wie wil er nou voor proefkonijn spelen" zei Claudia. Henk voelde de opwinding stijgen, en niet alleen de opwinding maar ook wat in zijn luier, en zei:

"Ik".

"Doe niet zo mal joh, je laat je toch geen luier omdoen" zei ze.

"Waarom niet. Als ik je daarmee helpen kan heb ik daar geen problemen mee. En trouwens ik wil niet dat jij een laag cijfer krijgt" zei hij.

"Goed dan, ik kan nog wel wat oefening gebruiken. Maar dan alleen als je het niet erg vind en als jij je onderbroek aanhoud" zei ze.

"Nee hoor zuster Claudia ik vind het niet erg" zei hij. Op de vraag of hij zijn onderbroek wil aanhouden ging hij niet in. Ze zou er wel achter komen dat hij geen onderbroek aan had maar een luier. Dit idee maakte hem ontzettend geil.

Toen ze het eten op hadden zei Claudia:

"Maar waar halen we dan luiers vandaan om te oefenen" zei ze.

"Laat dat maar aan mij over" zei Henk. Hij liep naar de kast en haalde er twee schone luiers en plastic broekjes uit en gaf dat aan Claudia. Hij dacht nu of nooit en begon met het losmaken van zijn broekriem en gulp.

"Wat moet jij hier nauw mee" zei ze heel verbaasd. Zijn hart ging tekeer als een beest. Ondertussen had hij zijn spijkerbroek al uit en gooide deze op de grond en stond voor Claudia in een luier met een plastic broekje.

"Je hebt al een luier aan!" riep ze verbaast. Claudia barste in lachen uit.

"Geen gezicht. Ben je soms incontinent of zo" vroeg ze. Henk voelde zich beschaamd door haar reactie en kreeg, ondanks dat hij genoot van deze confrontatie, een kop als een biet.

Hij legde haar uit dat hij niet incontinent was, maar dat hij een echte luierliefhebber is en dat het dragen van luiers een heel apart gevoel geeft.

"Luiers doe je toch niet voor de lol aan. Ik kan me niet voorstellen dat je het lekker vindt om er in rond te lopen" zei ze al lachend.

"Wil je nog oefenen of niet" zei hij een beetje geïrriteerd.

"Nou vooruit dan maar" zei ze. Henk ging op het bed liggen en Claudia begon hoofdschuddend zijn plastic broekje los te maken. Ze had de luier afgedaan en legde de schone onder zijn billen. Zijn pik stond recht overeind.

"Hij heeft er wel zin in zo te zien" zei ze toen ze hem de luier aantrok. Ze pakte het plastic broekje en trok deze over zijn luier. Aan de linker zijkant kreeg ze het knoopje van het plastic broekje niet goed dicht omdat er een te dikke prop van de luier zat.

"Dat doe je ook fout" zei hij, "Je kan wel zien dat je hebt geslapen in de les.

"Dat komt door die stijve van jou. zo kan ik toch nooit goed een luier om doen" zei ze.

"Ik zal het je voordoen hoe het moet." zij Henk. Claudia zat nog op het bed. Hij stond op en pakte de tweede luier.

"Til je billen eens op" zei hij en trok haar omhoog en legde razendsnel de luier onder haar neer en deed deze over haar broek aan. "Wat doe je nou, laat me los " zei ze heel verbaasd.

"Kijk zo doe je luier aan de zijkant" zei hij. "

Nee hoor zo zit het ook niet goed" zei ze.

"Ok, let dan goed op" zei hij en hij duwde haar op het bed. De luier viel hierdoor al half af. Ze had een makkelijke korte broek aan zonder rits of knoopjes, en Henk trok die in een ruk uit. Haar slipje hing hierdoor ook al half op haar knieën.

"Hé, niet doen" zei ze en probeerde haar slipje te pakken om het weer aan te trekken. Maar Henk was sneller en had het al uitgetrokken en op de grond gegooid.

"Zo nu ben jij aan de beurt zei hij" Ze begon een beetje te spartelen maar Henk pakte haar polsen vast en zat in zijn luier bovenop haar knieën.

"Wat ben je van plan, laat me los" zei ze angstig.

"Ik doe je alleen maar even voor hoe je wel een luier om moet doen" zei hij.

"Maar ik wil helemaal geen luier om" zei ze.

"Let nou maar even goed op, het is zo voorbij en dan weet jij ook hoe het moet" zei hij. Uiteindelijk stemde ze ermee in en Henk liet haar los en pakte de luier weer. Al uitleggend deed hij haar de luier om en trok er een plastic broekje over heen.

"Ziezo, dat zit een stuk beter als bij mij" zei hij en hij wreef met zijn hand over haar luier.

"Die van jou zit nog niet helemaal goed. Kom maar, dan doe ik je luier wel even goed" zei ze en ze deed de luier nu beter om.

"Bravo, jij haalt hiermee een hoog cijfer" zei Henk .

Op een of andere manier begon Claudia het toch wel een beetje leuk te vinden. Henk ging achter haar staan met zijn buik tegen haar rug en streelde over haar borsten. Zij voelde zijn stijve in de luier goed zitten. Hij liet zijn handen langzaam zakken naar haar plastic broekje. Ze verzette zich licht maar gaf snel toe aan deze heerlijke vertedering.

Henk gleed met zijn hand in haar luier en begon kaar kutje te strelen. Claudia greep achter zich in de luier van Henk om zijn stijve pik te voelen. Beiden werden geil van dit spelletje. Claudia deed haar blouse uit en gebaarde naar Henk dat hij dat ook moest doen. Beiden stonden nu alleen in een luier elkaar op te geilen.

Henk streelde haar borsten en kutje. Hij maakte het onderste drukknoopje van zijn plastic broekje los en liet zijn stijve pik door deze opening naar buiten komen.

"Kijk eens wat ik voor je heb" zei hij en maakte ook het onderste drukknoopje van haar plastic broekje los. Claudia begreep het direct en was vol hunkering. Ze pakte zijn stijve pik en bracht die langs haar plastic broekje. Hij penetreerde haar terwijl ze beiden nog een luier aanhadden. Ze schreeuwden het uit van genot.

"ohhh, ik kom bijna klaar" schreeuwde hij. Claudia had net haar hoogtepunt bereikt. Vlak voor dat hij klaarkwam trok hij zijn pik uit haar terug en spoot haar luier vol. Ze lagen beiden voldaan op het bed.

"Wacht maar, ik zal je een schone luier omdoen" zei Henk tegen haar. Hij pakte een schone luier en deed die haar om. Samen deden ze de afwas in een luier. Toen ze naar haar kamer ging deed ze haar luier af .

"Zo, genoeg gespeeld" zei ze
 
Bovenaan