Stuk speelgoed

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 50,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 50,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Proddie



het was maandag toen ik begon met dit bericht te versturen hey ik ben robin en ik ben 17 jaar ik zoek een meesteres die mij wilt als haar stuk speelgoed als u mij wilt hebben moet u maar reageren.

ik heb veel antwoord terug gehad maar er was er geen 1 serieus tot op een dag een vrouw me uitnodigden om langs te komen ik ging naar het aderes en toen ik daar kwam werd ik van harte verwelkomd door de vrouw dus

we gingen eerst even wat praten over wat er allemaal wel kon en niet en ik zij ik ben u stuk speelgoed dus u bepaald wat u met me doet en toen gebeurde het vrij snel ze pakte me beet en tild me op en zij toen ok dan ben je van af nu een baby van 1 dag oud en kan je niks meer zeggen en mag je niet meer naar de wc en bepaal ik alles voor je ten zij ik anders zeg ze nam me mee naar boven en bracht me naar haar kamer daar legde ze me neer op een berg met knuffels en begon me uit tekleden

vervolgens pakte ze en grote tena luier roze en een heleboel baby luiers ze spreiden me beenen uit elkaar en legde de luiers onder me en voude ze strak dicht het was zo dik dat ik niet meer mij benen bij elkaar kon doen en kon bewegen ze pakte toen het ergste waar ik al voor vreesde een roze romper met een jurkje en deed deze bij me aan toen knoopte ze der bloose los en stopte haar tepel in me mond en ik begon te zuigen

na mijn verbazing kwam er egt melk uit daarna nam ze me mee naar beneden en zete me in een kinder wagen toen pakte ze een luier tas die vrij dik was en gingen we op weg na z'n 15 minuten gewandeld tehebben stopte ze bij een huis en belde aan een vrouw van ongeveer 22 jaar deed open en we gingen naar binnen en wat er toen gebeurde dat vertel ik een andere keer
 
Laatst bewerkt:

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Stuk speelgoed by ray10k

Ten eerste: Kan het wat uitgebreider? Nu ziet het eruit alsof je effe snel met je verhaal op de site wou komen.
Ten tweede: Gebruik hoofdletters en leestekens. Dat maakt het wat meer leesbaar.
 
Bovenaan