M
miss-lozer
Guest
geniaal
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk ik had nu eenmaal nooit gedacht , dat het zo ver zou komen .
Het begon heel simpel . ik was 9
Ik druppte een beetje als ik niet op tijd bij het toilet kwam .
Na een tijdje waren het geen druppels meer maar straaltjes .
Na een tijdje werdt het al wat meer dan een straaltje dus droeg ik constant maandverband .
Dit hielp nu eenmaal . Maar na een tijdje moest ik zeven op zeven nachtmaandverband dragen .
Maar ondertussen ben ik dertien . Het moet gedaan zijn .
Eerlijk gezegd ik verlies een beetje mijn zindelijkheid .
Ik ben wel van plan er iets aan te doen maar ja .
Mijn moeder heeft niks door sind het begin .
Maar nu begin ik mijn echte verhaal ; Het begint niet thuis maar bij een vriendin .
Mijn vriendin charlotte en ikzelf demie gaan regelmatig bij elkaar logeren .
Ze wist wel van mijn gedrup ok ondertussen al plasjes .
Maar die nacht die nacht was het echt voorbij .
Ik plaste nu eenmaal in het bed of eerder in de slaapzak .
charlotte was totaal niet kwaad maar 1 probleem veranderde een stukje van men leven .
Binnekort gaf charlotte een slaapfeestje en al mijn vriendinnen en vijanden zouden hier aanwezig zijn ikzelf ook .
Er was maar 1 oplossing dry-nites . Charlotte vertelde dat haar buurmeisje die acht was ook nog in haar bed deed . Dat ze daar een speciael voor broekje had zoals een luier . Maar je zag het toch nog onder een pyjama .
Ze zou het zo inkleden dat we een spel deden en dat ik express moest verliezen en dat de verliezer hier mee moest slapen . Ik ging akkoord maar toch verliep op het feestje niet alles volgens plan
---wordt vervolgd---
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk ik had nu eenmaal nooit gedacht , dat het zo ver zou komen .
Het begon heel simpel . ik was 9
Ik druppte een beetje als ik niet op tijd bij het toilet kwam .
Na een tijdje waren het geen druppels meer maar straaltjes .
Na een tijdje werdt het al wat meer dan een straaltje dus droeg ik constant maandverband .
Dit hielp nu eenmaal . Maar na een tijdje moest ik zeven op zeven nachtmaandverband dragen .
Maar ondertussen ben ik dertien . Het moet gedaan zijn .
Eerlijk gezegd ik verlies een beetje mijn zindelijkheid .
Ik ben wel van plan er iets aan te doen maar ja .
Mijn moeder heeft niks door sind het begin .
Maar nu begin ik mijn echte verhaal ; Het begint niet thuis maar bij een vriendin .
Mijn vriendin charlotte en ikzelf demie gaan regelmatig bij elkaar logeren .
Ze wist wel van mijn gedrup ok ondertussen al plasjes .
Maar die nacht die nacht was het echt voorbij .
Ik plaste nu eenmaal in het bed of eerder in de slaapzak .
charlotte was totaal niet kwaad maar 1 probleem veranderde een stukje van men leven .
Binnekort gaf charlotte een slaapfeestje en al mijn vriendinnen en vijanden zouden hier aanwezig zijn ikzelf ook .
Er was maar 1 oplossing dry-nites . Charlotte vertelde dat haar buurmeisje die acht was ook nog in haar bed deed . Dat ze daar een speciael voor broekje had zoals een luier . Maar je zag het toch nog onder een pyjama .
Ze zou het zo inkleden dat we een spel deden en dat ik express moest verliezen en dat de verliezer hier mee moest slapen . Ik ging akkoord maar toch verliep op het feestje niet alles volgens plan
---wordt vervolgd---