Te ver gegaan?

Hoeveel geef je dit verhaal op /10?


  • Totaal stemmers
    5

Koekoek

Nieuw lid
Eerste verhaal, graag hoor ik een reactie met wat jullie nog wel in het verhaal willen of hoe jullie denken hoe het gaat aflopen, vergeet ook niet te stemmen ;)


"Tom?"."ja mam?"
"Ik ga voor een week naar Spanje voor m'n werk, vind je het goed dat je naar tante Cerry gaat?" Tuurlijk vond ik dit goed omdat ze een zoon had die net even oud was als mij, alleen kon ik mijn bed s'nachts al zo'n slordige 13 jaar drooghouden, ik was namelijk na 2 jaar al zindelijk terwijl hij daar nog elke nacht moeite mee bleek te hebben en dat was voor mij een reden om hem te beledigen van "pamperkindje". "geen probleem mam, wanneer ga ik?"
"Vanavond als je het niet erg vind, dan kan ik morgen rustig mijn koffers pakken."
"Oke, ik maak zo m'n tas klaar."
Zo gezegd zo gedaan en na een uurtje later stonden we bij tante voor de deur.
Beide zussen omhelsden elkaar, daarna wendde Tante Cerry zich tot mij en zei:" dag grote vent van me, alles goed?"
"Ja prima hoor"
"Tom jij mag bij Sebastiaan (zo heette mijn neef) op de kamer slapen, oke voor jou?"
"tuurlijk" zei ik opgewekt, ondanks dat ik m'n neef dan al eens plaag zie ik hem graag en zou hem voor geen geld ter wereld missen.
na zo'n 40 minuutjes en 3 tassen koffie ging m'n moeder weg.
"Tom?, ik wou er niet over beginnen waar je moeder bij was maar ik wil dit wel even zeggen, Sebastiaan wist me de vorige keer te vertellen dat jij hem pest met het feit dat hij s'nachts incontinent is, als ik dit nogmaals hoor zullen er dan ook gevolgen komen voor je, duidelijk?"
Meer als een onschuldige "ja tante" kwam er niet bij me uit.
"mooi, ga nu maar douchen Sebastiaan zal ondertussen wel bijna klaar zijn en daarna kunnen jullie beide naar bed"
"bed?" vroeg ik verontwaardigd, "het is pas half 10?" ik zag in tante's ogen dat er geen discussie over mogelijk was en begaf me schoorvoetend naar de badkamer, Sebastiaan kwam er zoals tante al zei net uit en zei:"hey neef, alles goed?" Aangezien ik best kwaad was om deze bedtijd negeerde ik hem en liep de badkamer in. Toen ik buiten kam zag ik dat Sebastiaan geluierd en wel op me zat te wachten, "beetje beter gezind neef?" vroeg hij me. De douche had me inderdaad wel wat welgezinder gemaakt: "een beetje, ga je vannacht je luier drooghouden?" vroeg ik spottend. Ik zag mijn neef rood aanlopen en wist dat hij nu degene was die slechtgezind was, "tja, welterusten neef" zei ik veel te
opgewekt.Ik hoorde nog een tijdje m'n neef binnensmonds vloeken maar trok me er verder niet veel van aan.

"Goedermorgen Tom" m'n neef keek me aan met een gemeen glimlachje op z'n gezicht, "morgen' wist ik uit te brengen.
"Wat zit jij zo te grijnzen, luiertje droog weten te houden pamperkind?" M'n neef kon z'n lach nu niet meer binnenhouden en zei: "ik wel maar jij?" Ik keek hem onbegrijpend aan maar al snel trok hij m'n dekens van me af, tot mijn verbazing zag ik een grote natte vlek op de matras, "heb ik dat gedaan" vroeg ik amper hoorbaar. "Wie anders neefje?", weer kon hij zich niet inhouden, toen hij eindelijk ophield met lachen zei hij: "mama moest onverwacht naar opa want blijkbaar is die ziek, we hebben dus een heel weekend voor ons alleen" hij knipoogde daarna naar mij maar vervolgde daarna zijn 'uitleg', "ik ga omdat ik in een goede bui ben omdat ik droog ben gebleven niks tegen tante zeggen en de dekens wassen voor je, maar ik wil niet elke dag je vuile wasgoed wassen dus zal je een luier moeten dragen, ik heb er toch genoeg, maar ik vertrouw je ook overdag niet dus ook dan zal je een luier omkrijgen"
"wat als ik niet akkoord ga" vroeg ik beschaamd maar vastberaden.
"Die keuze is geheel aan jou maar weet wel dat ik vannacht een peer leuke foto's van je heb gemaakt, en we zouden toch niet willen dat iemand die ooit zag, of wel soms?"
"Jij vuile, ik heb dit 'ongelukje' niet vanzelf gehad, ofwel?"
"Klopt" zei m'n neef grijnzend
Vervolgens wees mijn neef naar zijn eigen bed, "ga er maar op liggen,ik haal even een handdoek voor het geval je m'n bed vies maakt"
Toen Sebastiaan de kamer uit liep kon ik mijn tranen niet meer bedwingen en liet ze dan maar de vrije loop, terwijl ik me uitkleedde vroeg ik mezelf af waarom ik m'n neef steeds kleineerde, die gedachte werd echter snel verdrongen toen ik me een idee om m'n neef terug mee te pakken bedacht, 1 ding was zeker, hier kwam hij niet mee weg! Toen Sebastiaan de kamer inkwam keek hij recht in mijn rode ogen en vroeg:" wie is hier nou eigenlijk een baby'tje?"
Ik begon verder te huilen en voor ik er erg in had had Sebastiaan me volledig tot op mijn onderbroek na uitgekleed, " met zo een grote jongensonderbroek kan een 'pamperkindje' als jij niet veel doen hé neef?, geen zorgen hoor ik help je met plezier" en beval me stil te staan.
Hij kwam achter me aan staan en gaf me een enorme knelbroek (=wedgie) waardoor m'n boxer zeer snel scheurde en zei: " je kan wel zo een 'ballentrekker' zoals jij ze noemt aan van me maar dan neem ik met plezier ook nog wat foto'tjes van je.
uit angst om nog erger voor schut te staan zei ik dat het niet nodig was.
"wel neef, dan kan ik je nu eindelijk je speciale onderbroek aandoen." Ik beloofde als hij dit niet zou doen dat ik hem nooit nog zou uitlachen met z'n luiers maar hier had mijn neef geen gehoor aan en zei dat ik nu echt m'n mond moest gaan houden, anders kon ik eerst nog even over z'n knie liggen. Ik zag geen andere optie dan me een luier te laten omdoen en begon te snikken.
"Wat scheelt er neefje? Jij lachte me uit toen ik steeds een luier omkreeg tijd om de rollen om te draaien" Hiermee was voor hem alles gezegd en hij beval me m'n kont op te heffen, uit angst voor een pak slaag hief ik m'n kont op, hij smeerde m'n billen in met een soort olie en poederde daarna m'n kruis in zodat die leek op een sneeuwvallei, ik vroeg of ik nog heel snel even naar de wc mocht maar had weinig hoop een ja te krijgen en m'n vermoedens werden snel beantwoord door een "nee!" hij vouwde de luier dicht en beval me op te staan, hij bekeek zijn eigen werk en ik kon van z'n gezicht aflezen dat hij er tevreden mee was. Door m'n snikken heen zag ik dat hij een aantal foto's van mij in die dikke luier nam.
"Zo neefje, nu kan het spel beginnen"...
 

Koekoek

Nieuw lid
"Ga maar alvast beneden wat tv kijken"
Omdat ik niet gewoon was zo wijdbeens te moeten lopen viel ik na 5 stappen alweer omver, toen m'n neef dit zag zij hij:"tjah neefje, je moet niet direct proberen te lopen, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd toch?"
Ik negeerde wat Sebastiaan zei en ging beneden wat tv kijken, toen m'n neef vroeg "wil je wat te drinken?" antwoorde ik snel:"een beetje cola graag" Ik hoorde m'n neef 2 glazen nemen en cola inschenken, wat ik niet zag en niet wist was dat hij er ondertussen in 1 glas wat spierverslappende oplostabletten indeed waardoor ik nog even sterk zou zijn als een echte baby. M'n neef kam de woonkamer binnen en kon het niet laten me uit te maken van 'pamperkindje' waardoor ik kwaad werd en zei: "Nou en, ik gebruik hem tenminste niet vuile baby dat je bent,Jij wel!"
"wow wat is m'n kleine neefje brutaal daar moeten we wat aan doen, en oja we zullen wel nog zien of je je pampert'je inderdaad kan drooghouden.
Hij ging de keuken in en kwam terug met een snijplank waar je normaal je groenten op snijdt en zei dat ik naar z'n kamer moest gaan en me uitkleden. 5 minuten later kwam m'n neef zijn eigen kamer in en beviel me over de knie te gaan liggen, wel had hij m'n luier afgedaan en over z'n knie gelegd voor het geval ik zou plassen. "Zo neefje, omdat dit je eerste keer is dat je zo brutaal bent lijken 20 slagen me wel voldoende, niet?" snel knikte ik van ja.
De eerste 12 slagen kon ik volhouden zonder te huilen, daarna hield ik het niet meer en liet m'n tranen de vrije loop waardoor er al snel een echte waterval ontstond op m'n gezicht.
Toen hij klaar was deed hij me de luier weer om en zei:" als je nu nog 2 uur je luier droog houd, mag je je luier afdoen en vergeten we heel dit gebeuren, akkoord?
Vastberaden antwoordde ik:"lukt me wel, makkie"
"Oja neefje?" Al lachend wees hij naar de verklikstrook op de luier...
 

Koekoek

Nieuw lid
Sorry voor het kortte deel. Eind deze week probeer ik een veel langer stuk te schrijven maar heb wel nog wat testen deze week, in het weekend heb ik wel genoeg tijd dance
 

Galambok

Beginneling
Ik vind het jammer genoeg géén leuk verhaal!!!

Misschien als je verder gaat of een nieuw verhaal plaatst wel???

Succes . . .
 
Bovenaan