te ver

M

miss-lozer

Guest
geniaal
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kijk ik had nu eenmaal nooit gedacht , dat het zo ver zou komen .
Het begon heel simpel . ik was 9
Ik druppte een beetje als ik niet op tijd bij het toilet kwam .
Na een tijdje waren het geen druppels meer maar straaltjes .
Na een tijdje werdt het al wat meer dan een straaltje dus droeg ik constant maandverband .
Dit hielp nu eenmaal . Maar na een tijdje moest ik zeven op zeven nachtmaandverband dragen .
Maar ondertussen ben ik dertien . Het moet gedaan zijn .
Eerlijk gezegd ik verlies een beetje mijn zindelijkheid .
Ik ben wel van plan er iets aan te doen maar ja .
Mijn moeder heeft niks door sind het begin .
Maar nu begin ik mijn echte verhaal ; Het begint niet thuis maar bij een vriendin .
Mijn vriendin charlotte en ikzelf demie gaan regelmatig bij elkaar logeren .
Ze wist wel van mijn gedrup ok ondertussen al plasjes .
Maar die nacht die nacht was het echt voorbij .
Ik plaste nu eenmaal in het bed of eerder in de slaapzak .
charlotte was totaal niet kwaad maar 1 probleem veranderde een stukje van men leven .
Binnekort gaf charlotte een slaapfeestje en al mijn vriendinnen en vijanden zouden hier aanwezig zijn ikzelf ook .
Er was maar 1 oplossing dry-nites . Charlotte vertelde dat haar buurmeisje die acht was ook nog in haar bed deed . Dat ze daar een speciael voor broekje had zoals een luier . Maar je zag het toch nog onder een pyjama .
Ze zou het zo inkleden dat we een spel deden en dat ik express moest verliezen en dat de verliezer hier mee moest slapen . Ik ging akkoord maar toch verliep op het feestje niet alles volgens plan



---wordt vervolgd---
 
M

miss-lozer

Guest
het feestje
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

het feestje was leuk totdat we bij het spel kwamen amuseerd ik me .
Charlotte legde het uit en toen begon het .
amelie mijn aartvijand zij : ik vindt dat die verliezer meer moet doen
lisa : ja eigenlek wel
elk meisje gaf ze precies alsof amelie iets voelde .
amelie : zouden we de LOZER haha niet een erggere opdracht geven dan alleen luiers wat dacht je van die tot het einde van het schooljaar zeven op zeven te gebruiken , ik betaal gerust die pakjes als het iemand is die ik het toewens
lisa : jaaa , jaaa ,jaaa goed idee en ook bijpassen kleertjes ik naai ze wel .
anke : jaa ok en de kamer veranderen we en een boekentastje
louise : charlotte ?
charlotte : ja
louise : heb jij een kinderbedje ?
charlotte : ja van vroeger hoezo ?
louise : de verlieze slaapt er elk slaapfeestje in , demie waarm ben je zo stil ?
demie : oow zomaar ja goed idee hoor allemaal
amelie : ik wil de hoofdmama zijn
iedereen zei ja , want eerlijk gezegd iedereen is redelijk bang van ammelie .
Toen ik samen met charlotte was voor drank vroeg ik wat ik moet doen .
Ze brak men hart daar .
charlotte : luister even broekplassertje ik heb genoeg voor je gedaan , sorry amelie zal jou wel leren en trouwens het eind van het schooljaar is binnen een maand met die examens heeft ze niet veel tijd dus , je zal wel wat van haar leren bevoorbeeld hoe je zindelijk bent ?

ze liep weg ik voelde me gekwetst ze had wel gelijk maar dan nog ;.
Dit had ik hellemaal niet verwacht toch niet van haar .
Ik hoorde dat ze men raam riepen en verteldde dan dat er een paar even thuis wat 'babyspullementen ' waren gaan halen dat nog iemand , thuis een voetjespyjama had liggen van carnaval en iemand nog luiers ging halen .
Iedereen was benieuwd naar de nieuwe baby behalve ik ;
Ik wou dit spel winnen maar hoe zou ik dat doen .
 

LBV

Toplid
Bobby_DL zei:
Al een hele verbetering, goed leesbaar !1
Wat nou hele verbetering? huh?
Je bedoelt een:
MEGA VERBETERING! ;D
ik heb geen foutje gevonden! !1
Ga zo door! !1 dance
 

LBV

Toplid
Bobby_DL zei:
luierbevuiler zei:
ik heb geen foutje gevonden! !1
Nog wat beter lezen dan maar ;) Het gaat niet om de fouten, het is nu leesbaar. Dat vind ik veel belangrijker. Toppie :D
Ja kan ook :p
En ik vind het ook erg belangrijk dat het te lezen is! ;)
En dat ze gewoon doorgaat met schrijven na al dat commentaar! ;)
 
M

miss-lozer

Guest
het spel
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

toen iedereen terug was zga ik de spullen .
Het waren echte babyachtige dingen ;
Zou ik zo eindigen als een reusachtige baby .

amelie : Ok wat dachten jullie van monopoly
de rest : boring !
amelie : uno
de rest : doodsaai
er was een spel waar ik echt goed in was en dat was jungle speed .
Ik liep vol zelfvertrouwen naar de rest van de meiden
ik : wat dachten jullie van jungle speed ?
ik hoorde overal goedkeuring en ja
ik : heb je dat in huis charlote ?
charlotte : neen , sorry
ik dacht fack wat nu
amelie : zullen wa dan maar lach je rijk spelen
de rest : ja
dit spel haate ik niet alleen om dat het saai is maar ook ingewikkeld en ik kan gewoon niet overweg met geld .
was het nu echt geld of speelgoedgeld dat maak niks uit .
We begonnen te spelen .
Ik stak al wat geld bij men spaarboekje .
Dat was stom want zo moest ik lenen want ik kon niet betalen na een halfuur spelen stond ik gelijk met louise ;
Elk hadden we vijftig euro .
Zij gooide en was jarig .
Iedereen moest 150 euro betalen .
Dit had ik niet ik was nu eenmaal verloren
ik zag amelie doodgelukkig kijken .
 
M

miss-lozer

Guest
dag waardigheid en inspraak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opeens pakten twee armen me vast ze brachten me naar de logeerkamer en deden de deur dicht ;
Ze riepen nog juist door de kier van de deur dat ze gingen afspreken .
Dit was opeens zo vlug gebeurd .
Ik zou het me zelf niet meer goed kunnen herrineren morgen .
Ik Probeerde ze af te luisteren en hoorde vanalles .
amelie hoorde ik iedereen comanderen
amelie: jij maandag , jij dinsdag bij mij thuis woensdag iedereen welkomjij donderdag jij vrijdag en ik zaterdag zondag zal ik ook langsgaan
de rest : ja ok , goed idee
dat hoorde ik zowat door alles .
charlotte : ik heb ze dus twee dagen in de week
amelie : ja
ik gaf het luistervinken maar op ik had nu al een kinderlijke rol .
Ik was mijn inspraak kwijt en waardigheid kwijt .
ik hoorde zoveel maar ik ging maar even in een boekje die in het nachtkastje lag lezen .
Charlotte kwam binnen en zette een fles met iets in op de grond .
charlotte : opdrinken tot straks .
Ik dronk het glas op en er gebeurde vanalles ik werd duizelig en kreeg krampen .
toen werd ik wakker en
 
M

miss-lozer

Guest
ik werd wakker in een donkere kamer ik wist niet hoelaat het was maar ik wist dat ik er alleen was ik kroop vanonder de slaapzak ik lag in charlotte haar oude bed ik kroop er gewoon uit ik dee het licht aan en ik keek ron dik lag gewoon in de logeerkamer de andere meisjes zullen bij charlotte op de kamer slapen ik liep naar men zak en haalde men gsm eruit ik vond ze zo dom om die bij me te zetten maar goed . ik keek hoe laathet was elf uur ik was toch al een tijdje aan eht slapen vijf-uurtjes . ik kreeg vreselijke honger en ging opzoek ma bedacht me dat dat een onmogelijk idee was ik keek eens rond toen ik opeens de spiegel tegenkwam .
ik kon men ogen niet geloven ;
Ik stond daar ik had een voetjespyjama aan een rozene twee vlechtjes en ter hoogde van men buik en kont was het dikker . ik voelde dat het er ook warmer was ik voelde een luier . ik wou de pyjema af doen om dat ding dat zoals een kussen was af te doen maar dat ging niet de rits zat op men rug .
opeens stond amelie daar achter mij .
amelie : Kom je mee demielief ?
demie : uim uim
amelie : zal ik voor je antwoorden ja dus , volg !
ik volgde amelie door de gangen naar charlottes kamer .
amelie : kijk eens allemaal wie hier is
ze keken naar me sommige met medelijden anderen niet
amelie : daarnet zat in dat glas water laxeermiddel en verdoving je hebt in je slaap alles onder gepoept dus hebben we je maar je nieuwe outfit aangedan en alles zit in de was maar ik weet niet of het middel als is uitgewerkt dus zal louise maar even controleren .
louise wenkte me ik moest haar volgende . charlotte haar bureau was er plaatsgemaakt er lagen twee kussen ik moest er op liggen maar eerst deden ze de rits open ik moest eruit stappen . daar was ik naakt met een luier aan ik werd op het bureau geduwd ze dee het los ik kreeg een nieuwe aan en een paar subtiele opmerkingen over de luier die smerig was ik kreeg een nieuwe luier aan en de pyjama .
maar toen ging er beneden een geluid af charlotte ging kijken wat nu haar ouders waren thuis
 
Bovenaan