Teddy's kwelling

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vond je dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 3 75,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Meesteres Gwen


Hoofdstuk 1


Teddy! Ik praat tegen je! De Gezinsvoogdes schelle stem, verbrak Teddy's dagdroom.

Hij keek haar dromerig aan en knikte instemmend.

Omdat ze nieuw was en niet gewend aan koppige tiener jongens, besloot ze om het een beetje rustiger aan te doen. Daar het weinig zin had om weer heibel te hebben. Het was namelijk al erg genoeg hoe hij zich bij het laatste pleeggezin had gedragen en dus weg moest. Ze was onderweg en lette dus even een tijdje op de weg, waarna ze nog een keer probeerde om Teddy zijn gedrag te veranderen.

Je weet waarom je naar een ander pleeggezin moet, vroeg ze?

Ja, omdat die ouwe vrouw gek werd van een paar vlekken in de lakens.

Werkelijk Teddy! Er was meer dan alleen dat. Het schijnt dat je moet spelen met je...

Piemel, onderbrak hij haar, wetende dat het een reactie van haar zou opleveren.

Ze keek hem aan met een walgelijke blik.

Jij moet leren om je meer discreet te gedragen, sprak ze berispend.

Je bedoeld dat het prima is om met jezelf te spelen, zo lang als je maar niet betrapt wordt.

De gezinsvoogdes liet dat over zich heen gaan, zonder er commentaar op te leveren. Want ze nam hem mee naar Juffrouw Jean Staal, een vrouw die een smetteloze reputatie heeft, inzake jongens te veranderen in degelijke jongens die respect hebben voor hun ouders. Toch, de gezinsvoogdes was niet echt blij met deze plaatsing en sommige collega's suggereerden dat ze heel veel wisten over mevr. Staal dan ze toe wilde geven. Maar omdat ze nieuw aan deze zaak begon, wilde ze eigenlijk wel een goede start maken. Toch zou ze haar stil houden, hoe ze ook dacht over juffrouw Staal dacht.

De rest van de trip werd zwijgend afgelegd, ook omdat de gezinsvoogdes haar aandacht bij de weg moest houden. En af en toe keek ze naar hem.

Teddy was pas 16 en liet het zien ook. Hij had lang smerig blond haar, wat zeer slecht onderhouden was. Daar het al tijden geen kam, borstel of shampoo had gezien. Zijn spijkerjasje was een bonte verzameling, van ballpoint graffiti dat eigenaardig gemixt was met swahili kunst en vrede symbolen met de namen van rockbands en vriendinnen. Het leek alsof hij een hekel aan douchen had en rook naar oud zweet. Zij had geen medelijden, om hem bij een ander achter te laten.

Juffrouw Staal leefde in een groot oud huis in wat eens een zeer gegoede buurt van de stad was, en terwijl ze de trap op liepen naar de zware eiken houten voordeur, zag de gezinsvoogdes, dat alle ramen van zwaar tralie werk was voorzien, zoals de ramen van het psychiatrische ziekenhuis waar ze haar opleiding had gedaan.

Zeer criminele buurt, mompelde ze in haar zelf, terwijl ze aanbelde.

Even later hoorde ze dat er open gedaan werd, en kwam er een vrouw tevoorschijn. Ze was een slanke vrouw van achter in de 30, gekleed in een verpleegsters uniform.

Hallo zei ze, terwijl ze haar hand uitstak. Ik ben Juffrouw Staal.

Brenda Wilson, zei de gezinsvoogdes terwijl ze niet naar haar verpleegsters uniform wilde staren. Ik denk dat u met mijn chef hebt gesproken

Klopt, en dit moet Teddy zijn?

Haar toon was neerbuigend en terwijl het niet nodig was, boog ze voorover, alsof Teddy een klein kind was.

Het gaf een duidelijk effect op Teddy. Hij schold en duwde Juffrouw Staal in huis.

Zo zei Teddy, dus deze 'hut' is thuis? Nadat hij een blik in de huiskamer had geworpen.

Jean en Brenda gaven er beide geen commentaar op, zodat ze gewoon hun gesprek vervolgden. Jean nodigde Brenda uit voor koffie, maar Brenda wilde maar graag van Teddy af zijn, voordat hij iets zei, wat Jean zou doen besluiten hem te weigeren. Want ze wilde hem niet terug!

Toen ze Brenda had uitgelaten, ging Jean naar haar nieuwe 'werk'. Die vond ze in de keuken. Daar stond hij met zijn handen in de zakken, starend naar haar speciale stoel, die ze gebruikte voor de meer zwaardere taken. Jean vond het wel prachtig dat hij nog nooit een volwassen tafelstoel met boeien had gezien, maar dat hij er sneller gebruik van zou maken dan hij wist.

Heb je wel eens eerder zo'n stoel gezien? Vroeg ze vanaf de drempel.

Daarop keek hij naar haar, en verbond het uniform met de stoel, waarop er hij minder stoer werd.

Waar zijn al die boeien voor? Vroeg hij vriendelijker.

Jean was tevreden. Dit kon wel eens makkelijker worden dan ze vermoedde.

Soms heb ik kinderen, die niet doen wat ze gezegd wordt. En deze stoel zorgt er dan voor, dan ze niet dieper in de problemen raken dan ze al zijn. Wil je het proberen?

Euh, nee. Waar slaap ik?

Dat laat ik je zo zien. Eerst gaan we even praten. Kom dan gaan we naar de huiskamer.

Jean dacht aan het bed, in de slaapkamer boven, en de andere dingen, die ze had klaar gelegd. "Bluf lekker door Teddy, dacht ze, hoe hoger je gaat, des te harder je valt"

Toen ze beiden tegenover elkaar in de huiskamer zaten, deed Jean haar benen opzettelijk over elkaar zodat 1 van haar sluitinkjes zichtbaar werd die haar pantykousen omhoog hield.

En Teddy liep met open ogen in die val en staarde er naar, ook al deed die net van niet.

Ik hoor dat je masturbeert, Teddy?

Jean wachtte om haar woorden meer effect te geven, en zag dat hij zachtjes kleurde. Zoals de meeste tiener jongens, was de bravoure die Teddy voerde alleen huid diep. In een directe ontmoeting, was hij 'pudding'.

Je weet dat je hier naar toe gestuurd bent, omdat ik zeer goed ben in het ontmoedigen van jonge jongens die zichzelf misbruiken.

Ze wachtte weer, totdat hij zou knikken. Die ze kreeg.

Laat dit de ene en enigste waarschuwing voor je zijn, van mij. Want jij mag nooit en te nimmer jezelf daar onder misbruiken. Als ik dat merk, zal ik je straffen met manieren die jij niet leuk zal vinden, dat verzeker ik jou.

Hij was niet makkelijk te intimideren, en Teddy keek naar haar. Zijn stoerheid was terug.

Dat gaat je geen donder aan, wat ik doe.

Jean lachte niet, maar ze had het even moeilijk om niet te glimlachen. Teddy gaf haar precies wat ze nodig had.

Ik doe maar net of ik dat niet gehoord heb, maar vloeken en dergelijke, mag hier evenzo niet. Wil je de rest van de regels horen?

Nehh, zei Teddy, terwijl hij op stond. Ik denk niet dat ik hier veel ben.

Hij liep naar de deur, afwachtend naar een reactie van de vrouw, en toen hij zijn hand op de deurknop legde vermoedde hij wat. Een deel van hem vond het niks vreemd dat het afgesloten was. En dat zelfs de sloten van binnen een sleutel nodig had, om geopend te worden. Hij voelde zich kwaad worden en ging terug naar de woonkamer, waar hij de sleutel tussen haar duim en wijsvinger zag bungelen, uit pesterij.

Is dit wat je zoekt? En lachte er vriendelijk bij, juist om hem nog kwader te maken.

Ja, geef hier! Wat is dit een verrekte gevangenis?

Rust voortzetting zei Jean tot haarzelf, terwijl ze opstond, de sleutel weer in haar zak stopte en naar de jongen toeliep.

Ze sprak kalmer en bereide zich voor op een gevecht.

Jij gaat nergens naar toe. En ik heb je gewaarschuwd, dat vloeken en dergelijke niet toegestaan zijn in dit huis, maar dat wil je blijkbaar niet horen. Maar misschien wil een pak voor je broek wel helpen om te luisteren. Dus trek je broek en ondergoed maar uit dan ga ik de paddel halen.

Teddy's gezicht vertoonde een glimp van verwarring en werd toen donkerder toen hij zijn nieuwe aanval bedacht. Omdat hij geen ervaren straatvechter was, wist hij nog niet dat hij het gevecht allang verloren had.

Pleur op! Niemand die dat bij me doet!

Hij nam een stap richting haar, en wilde haar een ram op haar schouder geven, zo dat zij angstig voor hem zou worden en hem de sleutel zou geven. Maar hij bereikte haar nooit. Jean stapte opzij, greep zijn rechter arm en boog die vanaf de elleboog naar binnen. Instinctmatig bewoog hij en plotseling bevond hij zich stevig in haar greep, haar linkerarm om zijn nek, terwijl haar rechter arm zijn rechter arm zover omhoog trok, dat hij het uitgilde van pijn.

Dank je, Teddy, zei ze zachtjes. Je hebt zonet bewezen wat mij ter oren is gekomen over je. Maar, je bent nu niet zo'n sterke jongen meer, wel?

Ze trok nog maar eens aan zijn arm, om hem te laten grienen.

Trek jij je broek uit of moet ik het doen?

Ja zei hij knarsetandend, en toen liet ze hem los.

Toen ze terug kwam, stond hij half ontkleed in het midden van de kamer, als een gekooid beest te kijken. Terwijl hij met 1 hand met zijn dingetje stond te spelen.

Jij houdt er wel van om problemen te sparen, zei ze terwijl ze zijn hand wegsloeg.

Ze ging zitten op een stoel met rechte leuning, waaraan ze zelf de naam haar spanking stoel had gegeven, en wees hem dat hij over haar knieën kon gaan liggen.

Kom maar, over me schoot.

Teddy keek even naar haar, terwijl ze zat met een voldane glimlach, terwijl ze de paddle optilde voor de eerste klap. En ergens knapte er iets in hem, en terwijl hij zijn broek greep rende hij naar de deur waar hij aan begon te sjorren en te trekken terwijl er dikke tranen over zijn wangen liepen.

Nee schreeuwde hij telkens weer. Dat kan je niet bij me doen.

Uiteindelijk was hij zo uitgeput, dat hij tegen de deur leunde, en snotterde. Hij wist dat zij achter hem stond, maar hij kon het niet over zijn hart verkrijgen haar aan te kijken.

Niet slim, Teddy, zei ze streng, Helemaal niet slim. Ik wist niet dat je zo'n geweldenaar was. En het is een geluk dat ik op een psychiatrische ziekenhuizen heb gewerkt zodat ik weet hoe ik jou het beste kan helpen.

Terwijl ze aan het praten was nam ze een stel handboeien uit haar zak en maakte ze klaar voor gebruik. Toen ze daarmee klaar was pakte ze rustig Terry's rechterarm en klikte die handboei om zijn pols. Maar toen hij dat merkte, wilde hij zich omdraaien, maar toen had ze ook al zijn linkerarm te pakken.

Met zijn handen op zijn rug was Teddy kansloos, Verloren en snikkend liet hij zich terug brengen naar de woonkamer en keek hoe Jean weer op de stoel ging zitten en de paddle pakte. Hij voelde zich zo naakt, zo weerloos. Vreemd genoeg, begon er van onderen wel van alles te werken, en hij begon verbazend genoeg te kleuren. Ze gebaarde met de paddle naar hem dat hij kon gaan liggen, en langzaam aan deed hij dat ook. Zijn hoofd en lichaam waren niet ondersteund en beslist niet comfortabel, maar waar hij zich het meeste zorgen over maakte was zijn ontblote achterste. Zijn stijve penis, duwde tegen haar dij, en hij wist dat hij opgewonden raakte maar deze reactie verbaasde hem.

Jij bent zeer stout Teddy. Zei Jean met haar meest ouderlijke stem. Ik denk dat je 50 klappen krijgt, en dat je ze telt, en me daar bij elke gewoon klap voor bedankt.

Toen duurde het een tijdje voor Teddy doorhad dat hij moest antwoorden.

Jaah, mompelde hij.

En omdat ze hem een tikje gaf schreeuwt hij.

Ja Juffrouw Staal, zei zij

Ja Juffrouw Staal, sprak hij haar na. 1.

De paddle begon zijn ritmische, straffende tikken. Elke keer gaf Teddy een kreet voor hij al snikkend de getallen noemde en het punctuele dank u. Het kostte maar 5 klappen om zijn achterste rood te laten kleuren, en toen ze dat cirkeltje rond was, begon ze over nieuw. Terwijl ze, als ze overnieuw begon het Teddy extra zeer deed. Hij huilde en trappelde met zijn benen. Hij trok aan zijn handboeien, totdat zijn handen verdoofd waren. En toen ze bij 20 waren, vond Teddy dat elke klap de laatste wel mocht wezen.

Hij onderging ze stuk voor stuk, simpel omdat hij ze wel moest ondergaan. Zijn ellende werd erger met de pijn. En ergens bij de 35ste klap kwam hij er achter dat hij wel ontzettend nodig plassen moest. Maar de klappen gingen zo snel dat hij amperan tijd had om ze te tellen en dank je wel te zeggen. Hij probeerde nog stop te schreeuwen, maar omdat ze dat wel verwachte ging ze door.

De spanking beïnvloede de controle van zijn blaas, en in de paniek wist hij dat hij zeer dicht bij het punt aangekomen was, dat hij echt moest plassen. Toen probeerde hij haar nogmaals te waarschuwen, maar weer nam ze daar geen reactie op. En eindelijk bij de 43ste slag gebeurde het, dat hij zijn plas voelde stromen zo op haar uniform. Waar hij wel blij mee was dat zij gelijk ophield met slaan, en hij kon de stroom afsluiten.

Toen zweeg ze een tijdje.

En toen zei ze: Jij smerige jongen! Sta op!

Hij worstelde om op te staan en keek naar de gele vlek op haar schort. En de nattigheid, maakte de stof haast doorzichtig en hij kon duidelijk de bovenkant van haar panty zien en een stuk kousenband. Toen hij naar haar keek zag hij hoe kalm haar gezicht eigenlijk was.

Terwijl ze verrast was, was Jean eigenlijk stiekem ook wel blij. Haar arm was moe van het slaan en ze had er daarom spijt van dat ze hem 50 slagen had toegezegd. Toen ze naar de halfnaakte Teddy keek wilde ze lachen. En een schuldig lijkende druppel had zich gevormd aan zijn krimpende penis, terwijl hij zijn achterste aan het masseren was met zijn gebonden handen. Berouwvol keek hij maar hij verwachtte ook dat zij kwaad was.

Wacht hier, commandeerde zij en liet hem verwonderd achter wat er met hem gebeuren zou.

Snel verschoonde ze haar uniform, en de vieze panty. En voordat ze weer naar beneden ging, pakte ze een rubber schort uit de kinderkamer en trok die aan. En voordat ze weer naar beneden ging, nam ze nog een blinddoek mee.

Beneden aangekomen wist ze hoe ze haar opwachting moest maken. Ze stopte in de deuropening en staarde hem aan voor een paar seconden. Toen hij daarop kleurde en naar beneden keek wist ze dat hij vandaag geen problemen meer zou geven. En vond ze het dus tijd worden om hem het een beetje moeilijker te maken.

Ze stevende recht op hem af, met haar hoge hakken, en ze zag dat hij angstig werd, maar hij bleef staan.

Draai je om. Ik ga je een blinddoek voor doen, want je hebt bewezen dat je te gevaarlijk bent om zo te vertrouwen.

Hij deed wat hem bevolen was, en ze knoopte die blinddoek dan ook goed stevig om. Zo stevig zelfs dat hij even kreunde.

Daarna, leidde ze hem de kamer uit, naar boven. De blinddoek was er meer voor het effect dan ergens anders voor. Want met zijn handen geboeid, kon hij toch weinig doen. In de kinderkamer wilde ze namelijk dat zijn eerste blik een memorabele blik was en dat hij zich daarbij zeer goed concentreerde op hoe het voelde kwam alleen maar beter uit.

Eenmaal boven aangekomen in de kinderkamer, liet ze hem in het midden van de kamer stilstaan, zodat hij kon horen dat zij diverse spullen pakte en klaar legde. Toen ze daar mee bezig was, vroeg ze zich af, hoe hij zou reageren, als hij zag wat er komen zou. Het eenpersoonsbed was kaal op het rubberen matras na. 2 canvas stroken, de ene op de plek waar zijn middel zou zijn en de ander op de plek waar zijn enkels zouden komen. Om het kussen was een witte plastic hoes, en een enkel laken lag opgevouwen op de voet van het matras.

Natuurlijk, zou hij niet weten wat er allemaal in die kasten en laden lag, tenzij dat hij stout genoeg was, om een aantal van die dingen op zijn lichaam te mogen voelen.

Ze liet haar hand over het smadelijke rubber gaan en keek hem aan. Zijn fantasie moest wel snel gaan nu, dacht zij. Ze legde de katoenen boven luier als eerste op het bed waarna ze er een papieren bovenop legde. Uit ervaring wist ze dat het beter was om hem de allereerste keer zo lang mogelijk in een luier te houden, en zodoende stopte ze er een paar extra inleg luiers bij in. Toen ze klaar was draaide ze zich naar hem toe.

Nu verander ik je handen van achter naar voren zei ze. Probeer niks, want anders zal je het bezuren.

Hij snikte en knikte.

Jean wist dat hij stijf stond van angst; ze vond het leuk zo. En in enkele seconden had ze zijn handen van achteren naar voren gebracht, waarna ze hem naar het bed bracht, en hem op de luiers liet plaats nemen, waarna zijn benen over de rand van het bed hingen.

Teddy wist niet wat er gebeurde, maar was blij dat zijn handen aan de voorkant zaten, maar lag op iets vreemds. Hij rook oude urine en rubber en dat maakte hem alleen maar meer verwarrend. 1 van de boeien drukte in zijn rug, maar daar hij het niet had gezien wist hij niet wat het was. Daarbij kwam dat hij angstig was. Hij wist ook dat ze kwaad was, en er zo bij liggen maakte het niet makkelijker. Daarbij verwonderde hij zich over haar uniform en de professionele manier, waarop zij met hem gehandeld had, en hij had weinig van psychiatrische ziekenhuizen gehoord en dat bracht hem dus ook enige rust.

Hij voelde dat zij, zijn benen meer uit elkaar bewoog, en dat er toen iets tussen omhoog kwam. Iets wat zacht op zijn buik kriebelde, en toen ineens wist hij het.

L, L, luier? Stotterde hij.

Ja Teddy, kleine jongetjes die zichzelf nat plassen, moeten een luier dragen, en omdat het de eerste keer bij mij is, moet je hem voor langere tijd dragen.

Ze zag zijn paniek groeien, en verbazingwekkend genoeg zag ze zijn penis groter worden, en speels streelde ze het even.

Ik elk geval, is dit deel wel blij met het nieuws, zei ze.

Teddy was in paniek. Hij kon niet bedenken wat er erger was dan in een luier te moeten rondlopen, en toen hij bemerkte dat ze een stap op zij zette, duwde hij zijn gebonden handen naar beneden om zijn penis te bedekken.

Oh Juffrouw Staal, smeekte hij, alstublieft laat me niet een luier dragen.

Jean sloeg op zijn handen, totdat hij ze van zijn penis weg trok

Ik zie dat je nog niks geleerd heb, maar geen probleem, dit zal helpen.

Ze trok achter het bed een riem vandaan, en maakte daar de ketting van teddy's handboeien aanvast., zodat zijn handen boven zijn hoofd vast zaten. Hij zuchtte en steunde wat, maar werd toen weer stil.

En nu gaan we weer verder met je een luier aan te doen. Teddy er is geen andere manier om jou het af te leren, de hemel weet dat het volgende moment jij je ondergoed vult, maar weet wel dat ik genoeg luiers heb voor je. Beide soorten, katoenen en papieren luiers voor jou. Wacht maar totdat je alle soorten plastic broekjes hebt gezien, die ik heb in jou maat.

Terwijl ze sprak, pakte Jean langzaam de luier, en trok hem langzaam omhoog, er voorzorgend dat hij goed tussen de benen zat, voor ze hem vastplakte. Ze ergerde zich aan de fabrikant van die luiers, omdat hij die plakkers niet sterk genoeg maakte, om een goede pasvorm te garanderen. Ze geloofde dat een straf luier goed strak moest zitten en daarom gebruikte ze een stoffen luier over die papieren luier, om dat resultaat te bereiken, en Teddy goed kon voelen in welke ongemakkelijke situatie hij zat. Totdat het moment kwam dat zij besloot dat hij het comfortabeler zou krijgen.

Teddy's gedachten waren een rommeltje. Toen de luier op zijn plek zat, was het zwaar genoeg. Ze had het knap strak gespannen, meer nog dan hij voor mogelijk hield. Het leek wel alsof het zijn balletjes verpletterde, en drukte zijn stijgende penis naar beneden, wat hem een beklemmend en opgesloten gevoel gaf. Het voelde dan ook vreemd om zo'n dikke prop tussen zijn benen te hebben en de luier begon al snel heet aan te voelen, daar het plastic van de luier zijn lichaamswarmte vast hield. Waarom moest ze het nu over poepen hebben? Hij voelde de druk van die luier en er dan ook nog in te moeten poepen, was meer dan hij kon verwerken op dat moment. Hij trok aan zijn boeien en zuchtte.

In de luier was zijn penis keihard, en Teddy vroeg zich af waarom en was nog meer verbouwereerd, door zijn opwinding. Ergens werd hij er zo opgewonden van dat hij zichzelf graag aangeraakt had.

Jean trok zijn sokken en gympen uit voordat ze hem zijn plastic broek aan trok.

Kan je het plastic broekje voelen? Plaagde zij. Die zorgt er straks voor dat je geen extra ongelukjes krijgt.

Ja hij kon de plastic broek voelen, en het leek wel alsof die hem op zou eten. Maar toen Jean hem tot aan zijn heupen had opgetrokken, moest hij zijn kont optillen zodat zij hem nog verder op kon trekken. Maar dat ging niet makkelijk vanwege dat zijn luiers zo dik waren., en ze drukte nog meer tegen zijn luiers. En weer trok hij aan zijn boeien.

Tevreden dat haar laatste student veilig 'verpakt' was, maakte Jean de handboeien van de riem los. En liet hem opstaan. Het was een schitterend gezicht, om zijn gezicht te zien, toen die bemerkte, hoe dik die geluierd was. Hij zou in elke geval aan niet veel anders denken, met die dikke luier om. Maar dacht Jean, voor het geval dat hij toch ze luier uit zou trekken, had ze nog wel een leuk ding voor.

Nog 1 ding zei ze zoetjes, terwijl ze die riempjes uit de kast pakte. We zouden niet graag willen dat jij je luiers uittrok zonder toestemming, en daarvoor hebben we deze om er voor te zorgen dat je makkelijk de verleiding kan weer staan.

Teddy voelde de koude leren riem om zijn middel bevestigd worden, en wat het ook was, hij zou het niet leuk winden. De riem werd strakker aangetrokken, en toen voelde hij iets langs zijn been gaan. Zij morrelde er mee tussen zijn benen, zodat het beter tussen zijn benen leek te passen. Toen ze het straks aantrok begreep hij waarom en zuchtte een keer.

Van alle dingen van luierdisciplines genoot Jean nog het meeste van het aanbrengen van zo'n riem. En deze was echt effectieve, wanneer de patiënt poepen moest. Want deze had een extra brede riem door het kruis lopen. Ze had vaak genoeg gezien dat volwassen mannen en vrouwen in tranen uitbarsten toen ze onder het effect van een laxeermiddel poepen moesten terwijl ze zo'n riem droegen. Ze trok die riem strak aan, en sloot het af met een hangslotje. En nu dat klaar was, kon ze zijn handen losmaken, maar misschien zouden die hem nog meer problemen bezorgen?

Ze had expres niks gezegd toen ze die riem plaatste want ze wilde dat hij voelde en niet luisterde naar wat zij hem te vertellen had. Daarna maakte ze zijn blinddoek los.

Hij knipperde met zijn ogen, in het felle licht, maar hij keek al snel in de rondte, op zoek naar informatie waar hij nu was. Hij was daar zo mee bezig dat hij niet door had dat Juffrouw Staal de handboeien verwijderde.

Toen zijn ogen bijgekomen waren, kreeg hij door dat ze hem, heel goed bekeek.

Wat heb je met me gedaan, vroeg hij mak, terwijl hij naar zijn ingepakte lendenen keek

Iets wat jaren terug al had moeten gebeuren. Namelijk jou weer in de luiers leggen, zodat je er aan wordt herinnerd wat een grote baby jij bent.

Teddy staarde naar de bijna glasheldere plastic broek, en wat daaronder verborgen zat. De luier werd met de minuut heter, en hij kon zichzelf onder de plastic broek voelen zweten, waar het elastiek zijn huid raakte.

Het zit niet lekker, mopperde hij.

Dat hoort ook zo. Op deze manier zal jij niet licht vergeten dat je een luier draagt

Maar ik moet naar de wc!

Hij wist dat hij klonk als een klein kind maar hij voelde zich zo hulpeloos.

Schitterend, waar denk je dat luiers eigenlijk voor zijn?

Maar,... Het is iets anders als me plas doen.

Jean vond het leuk en glimlachte om het aan hem te laten weten.

Goed zo. Ik wil dat je naar me toe komt en om toestemming vraagt om je luier te bevuilen. En als je het heel goed doet, zal ik niet een buttplug gebruiken, om je luier schoon te houden.

Ze keek hem aan en zag hem beven bij de gedachte, en ging toen verder.

Voor ik het vergeet, als ik zie dat jij je luiers of plastic broek aanraakt, krijg je handboeien om, op je rug. En vraag rustig als je verschoont wil worden, want ik bepaal dat of jij verschoont wordt.

Ze observeerde hem voor een moment.

Geef me je jas en T-shirt.

Met tegenzin, deed Teddy wat hem gezegd werd.

Toen Jean hem liet zien wat hij voor soort kleding zou dragen, protesteerde hij.

Alstublieft niet dat.

Maar zij was heel duidelijk. Hij was de baby, en werd dus ook zo gekleed. Terwijl de tranen over zijn gezicht liepen en zijn handen trilden, hielp ze hem in het "luierpakje", het leek in elk geval op een leotardpakje. Het bedekte namelijk zijn lichaam van kruis tot schouders en had lange mouwen. En was gemaakt van dun geel materiaal en puilde uit waar zijn dikke luiers zaten. Het slotje van de riem maakte een schunnige bult op zijn rug.

Ze keek even naar hem en glimlachte, en verdween.

Na een tijd, kreeg hij door dat Jean weg was en niet terug kwam. Hij nam een paar ongemakkelijke stappen, en voelde de dikke beklemmende stof tussen zijn benen. En de kleffe, vochtige plastic broek en het vreemde gevoel van dat luierpakje. Zijn blaas was vol, maar hij was te nerveus om te kunnen plassen. Erger nog was het feit dat hij binnenkort naar haar toe moest met de vernederende vraag, of hij wel in zijn luier mocht poepen.

Neerslachtig en somber, zat hij op de rand van het bed en keek om zich heen. En eigenlijk wilde hij wel graag in de laden en kasten kijken, maar hij was te bang. Toen ging hij even achterover op de matras liggen, maar dit duurde niet lang toen hij de diverse boeien op het bed ontdekte die lagen te wachten op zijn armen en benen. En wat had ze het bij het rechte eind, dat hij alleen maar aan zijn afgesloten luier kon denken, want het was een deel bij elke gedachte die hij had. Het gevoel om zijn middel, beheerste elke gedachte, zijn stemming, zijn dromen, simpel weg alles.

Hij stond op en liep door de gang, en bedacht dat buiten zijn kamer en die tafelstoel in de keuken het eigenlijk een heel gewoon huis was. En diep in zijn luier zat zijn penis gevangen, tussen de dikke lagen stof, die ervoor zorgden dat hij er niet bij kon. Hij verwenste het, en dan kreeg hij een gedachte zo hij ging terug naar zijn kamer. Want als de kans wilde hebben om te zien waar hij in liep, was nu de kans daar, want Jean kwam vast niet binnen enkele ogenblikken terug.

Het was die kleine vonk van opwinding, dat hem deed handelen. En waardoor hij dat luierpakje uittrok en op het bed legde.

Hij was verbaasd over de riem die hij droeg. Het was een professioneel ontwerp, wat zeer goed werkte. En toen hij aan het slotje voldoende, kwam hij erachter dat ook die goed afgesloten was. Langzaam verdween zijn nieuwsgierigheid wat in wanhoop veranderde toen hij zijn darmen voelde werken. Want ja, hij zat wel opgesloten in die luier en kon er weinig aan doen.

Hij liep naar het raam en ontdekte de tralies die ervoor zaten, en toen schrok hij want hij hoorde Jean op de trap.

Dol van angst en met bibberende handen, probeerde Teddy het luierpakje weer aan te krijgen, en rommelde aan de sluiting in het kruis. Zwaar ademend en zijn luier was heter dan ooit toen zij in de deuropening stond.

Het werd hier een beetje te rustig zei ze, je hebt toch niet lastig geweest?

Teddy voelde zijn gezicht warm worden, en kon door de spanning amper de woorden vinden.

Euh, nee. Ik was naar buiten aan het kijken.

Juffrouw Staal liep naar hem en het enigste wat hij kon doen, was niet weg te lopen. Want hij moest doen alsof hij uit het raam stond te kijken. Maar Jean legde een hand op zijn schouder en draaide hem om, waarna ze hem richting het bed bracht. Bij het bed aangekomen, liet ze hem knielen, en voorover op het bed gaan liggen. Wat bij Teddy grote angst op riep.

Lig stil, begrepen?

Haar stem liet duidelijk merken over wat ze bedoelde, en Teddy hoorde metaal klikken.

En bij het voelen van de handboeien, werd het hem teveel.

Hoe weet jij dat? Snikte hij het uit, terwijl de tranen op het matras drupte.

Toen ze geen antwoord gaf, probeerde hij het op een andere verwarde manier; wat doe je? Is het nog niet genoeg?

Met zijn handen geboeid op zijn rug, had ze het luierpakje losgemaakt en nu was ze met het slotje bezig van de riem. Onderwijl had Teddy last van een dreigende stilte, en toen verbrak zij de stilte met rustige stem, met onwelkom nieuws.

Jij hebt je luierpakje uitgetrokken, dat kan ik zien aan de sluiting die niet goed dicht zit.

Waarna de pijnlijke stilte weer kwam, toen zij de riem losser maakte, en hij haar hand langs de achterkant naar zijn kont voelde gaan, en het voelde aan alsof het wat vasthield.

Hij kromp ineen toen hij voelde dat zij wat glad en ronds in zijn anus duwde. Trillend van angst, probeerde hij te bedenken wat dat kon zijn, en toen hij wilde protesteren, was ze mond te droog en het protest klonk als een gekras. Het object klom in hem omhoog, en zij trok haar hand terug, waarna ze de riem weer strak omdeed.

Jean voelde haar opgetogen. Het was meer een ingeving om hem alleen te laten daar ze het vermoeden had dat hij haar dan een excuus zou geven voor meer dieper gaande maatregelen. En ze was blij dat ze zo lang gewacht had, ook al had hij zowat alle bewijs verwijderd.

Ze stelde zich voor hoe die dulcolax zetpil langzaam smelt in Teddy's anus. En dat de sterke chemicaliën langzaam wegsijpelden door zijn darmen, wat spoedig een sterke reactie teweeg zou brengen. Hij had al toegegeven dat hij snel moest poepen, dus er moest genoeg uitkomen.

Nadat hij weer helemaal aangekleed was in zijn luierpakje, hielp ze hem met opstaan. Zijn gezicht was uitdrukkingsloos, en zijn aandacht naar binnen gericht, om te begrijpen wat zij met hem had gedaan.

Wat heb je gedaan, vroeg hij pruilend?

Ik heb je een voorbeeld gegeven wat je kan verwachtten als jij je niet aan de regels houdt. En we kunnen nu beter naar beneden gaan, want binnen enkele ogenblikken heb jij mij een zeer belangrijke vraag te stellen.

De werkelijkheid werd langzaam aan duidelijk bij Teddy terwijl ze hem de kamer uithielp. Want toen voelde hij de handboeien en de strakke riem over zijn luier zeer duidelijk zitten. En langzaam begonnen de tranen te stromen, toen hij langzaam de eerste effecten van het laxeermiddel voelde in zijn darmen.

Tegen de tijd dat ze de huiskamer bereikte, snapte Teddy dat hij niet lang meer hoefde te wachten. Want het zachte branden, werd erger en veroorzaakte een groeiende storm. Hij trilde bij de gedachte, wat er stond te gebeuren.

Ze zat op de 'spanking'stoel, met haar benen over elkaar en keek hem aan. En Teddy stond, in het midden van de kamer, steeds meer tot het besef komende van zijn lot. Wat hem een afgrijselijk gevoel opleverde.

Alstublieft, fluisterde hij wanhopig. Ik zal lief zijn, ik poep zelfs in me luier als jij het wilt als je, dat wat je in me stopte, er maar uit haalt.

En toen keek hij naar haar, op zoek naar enige sympathie van haar kant. Maar in plaats van sympathie glimlachte ze naar hem, en schudde haar hoofd. Terwijl haar ogen op zijn luiers gericht bleef, bedenkende wat daar bezig was onder die lagen kleding, plastic en absorberende verpakking.

Neem dan alstublieft die riem weg, smeekte hij, waarna hij in tranen uitbarstte.

De eerste kleine kramp trof hem en hij huilde zachtjes. Die al snel gevolgd werd door een zwaardere kramp. Het duurde maar even en toen was Teddy totaal gericht op wat er inwendig gebeurde.

Jean moest stevig haar best doen, om geen emotie te laten blijken. Want als Teddy in de gaten kreeg hoe zeer zij ervan genoot, dan was de pret al half bedorven. Ze zag hem door zijn knieën zakken, en hoe het met de handboeien vocht, terwijl dat geen verschil zo maken met wat er bij hem binnen gaande was.. Hij snikte en hijgde, toen de krampen sneller achter elkaar volgden.

Ze wist dat hij instinctief, het resultaat zou afremmen, knijpend en vechtende tegen de chemicaliën in zijn darmen. Ze wist ook dat hij dat gevecht eens zou verliezen Vroeg of laat zou zijn lichaam het winnen van zijn verstand, die het zo graag binnen houden wilde..

Teddy kreunde toen een zware kramp hem trof, en was stevig bezig om het uiteindelijke resultaat uit te stellen, maar diep in hem wist hij dat hij het niet kon winnen.

De luier was heet en jeukte, en zijn polsen deden zeer van het trekken aan die handboeien. De riem om zijn luier zat pijnlijk strak. En elke kramp, elke pijngolf om er uit te kunnen trof zijn gedachten, totdat hij nergens anders meer aan denken kon. Nog nooit had hij zo'n pijn gehad. Hij keek een keer naar Juffrouw Staal haar emotieloze gezicht en wist dat ze gewonnen had. Hij wilde alles wel voor haar doen, als hij dit maar niet weer hoefde mee te maken.

Alstublieft zuchtte hij, verbaasd over de zwakte van zijn stem. Doe hem af..

Deze keer glimlachte ze erbij, toen ze met haar hoofd schudde, en Teddy voelde zijn weerstand verdwijnen. Hij werd moe en liet zijn lichaam ontspannen, waarna de volgende kramp niks anders tegen hield dan de riem die om zijn luier zat. Het was toen dat Teddy eindelijk begreep waarvoor die riem er zat.

Voor Jean was het haar favoriete moment die zich voor haar afspeelde, terwijl ze naar Teddy keek die in de foetushouding lag, kreunende bij iedere kramp. Ze wist wat er gebeurde, onder al die lagen van plastic en stof, en ze wist ook dat Teddy van haar was. Alleen de dreiging met een volgende sessie zoals deze was genoeg om zijn balorige gedrag te verminderen, en zelfs te laten verdwijnen.

Het eindigde maar 30 minuten later, maar Teddy was alle begrip voor tijd verloren. Hij voelde zich zwak en zeer vies. Hij zag Juffrouw Staal verdwijnen, terwijl ze hem waarschuwde om braaf te zijn.

Terwijl de avondzon over de grond kroop, wist hij dat hij totaal hulpeloos was, en dat hij alleen maar kon denken aan wat er in zijn luier zat. Hij wilde wel smeken om verschoond te worden maar dat betekende opstaan en gaan lopen. Alleen voor nu kon hij het alleen maar verdragen om stil te blijven liggen, en niet aan de realiteit te denken.

Later vond hij de energie om op te staan, en haar op te zoeken, voorzichtig lopende, elke stap gevuld met weerzin. In stilte, met smekende ogen keek hij naar haar terwijl ze in de keuken aan het werk was, totdat ze haar aandacht tot hem wijdde. Zonder woorden, was de vraag gesteld en zonder woorden werd het antwoord gegeven. Ze glimlachte en trok de tafelstoel naar de tafel.

Teddy zou zich dit avondeten herinneren als een slechte droom. Het ophalen van hem uit de kamer, waar hij zonder echt veel aandacht tv stond te kijken, en de stille angst toen ze hem naar de keuken bracht, waar hij wist wat er klaar lag en wat er komen zou. De eerste ervaringen toen die moest gaan zitten in die verschrikkelijke stoel, en de stank die tussen zijn benen omhoog kwam. Hij zou zich de klik's herinneren, van het blad op de stoel toen die in het slot viel, het klikken van de handboeien, toen die open gingen, en de zachte stevigheid van de boeien aan de stoel om zijn polsen en enkels.

Ze voerde hem het eten, wat hem niet interesseerde wat het was. En dronk uit een drinkbeker, en dacht dat al de ellende was geweest, maar daar had hij zich in vergist. Het martelde hem de hele avond, toen hij probeerde tv te kijken. Toen ze eindelijk zei, dat het tijd werd om hem te verschonen en naar bed te gaan, kwamen het eerste sprankje hoop terug bij hem.

Met zekere beduchtheid, stond hij in de badkuip, met zijn polsen geboeid aan het plafond, terwijl zij fluitende het slot losmaakte van de riem.

En Teddy wat heb jij vanmiddag geleerd?

Teddy had een hoop geleerd, maar had er zo geen woorden voor. Hij was meer bezorgd, wat er zou gebeuren, wanneer ze die plastic broek uit zou trekken en ze luiers los zou maken, want hij voelde zich daar beneden, zo vies.

Sprakeloos? Vroeg ze glimlachend.

Hij werd er nerveus van.

Het is niet hoffelijk om een antwoord te negeren, of wil je een andere dulcolax om de nacht interessanter te maken?

Teddy had geen verdere aanmoediging nodig.

Ik, euh, leerde om lief te zijn, antwoordde hij zuchtend, hopende dat het genoeg was als antwoord.

Ze glimlachte. Dat is goed. Is er nog iets wat je vragen wil?

Onderwijl ging ze door met Teddy uitkleden, en de lucht was verschrikkelijk.. Teddy vroeg wat hem al een hele tijd had bezig gehouden..

Hoe lang moet ik nog in een luier lopen?

Zijn stem klonk zacht en licht. Waar was de stoere jongen gebleven?

Jean glimlachte ingetogen. Het was een kinderlijke vraag en het bevestigde dat zij de macht had, en nu zij hem had waar ze hem hebben wilde, zou ze hem ook gelijk een beetje laten 'zweten'.

O, we zien wel, zei ze met een glinstering in haar ogen, in elk geval voor vannacht.

Haar ervaring leerde om niet te reageren, op wat ze nu in Teddy's luier vond. Zo snel als ze de 2 soorten luiers had gesplitst, en de katoenen in de wasbak in de week had gezet, nam ze de handdouche, en begon hem daarmee af te spoelen. Stil onderging hij het hele gebeuren, maar zuchtte diep als, ze een gevoelig plekje raakte. Eens zijn staande penis, was nu klein en gekrompen, maar groeide een beetje door de aanraking van de waterstraal.

Ze droogde hem af voordat ze zijn handen losmaakte, en hij kreunde, toen ze hem de handboeien weer omdeed, maar protesteerde verder niet.

Je hoeft me niet de hele tijd te boeien zei hij met een pruillip, Ik heb me lesje geleerd, en zal lief wezen vanaf nu.

Ik beslis dat, zei ze streng, en bracht hem door de gang naar zijn slaapkamer.

Teddy vond het moeilijk, om te kijken naar hoe zij zijn nachtluiers klaarlegde, terwijl hij daar stond, naakt met zijn handen geboeid, hulpeloos en hoe graag hij het ook wilde stoppen, hij wist dat er heel weinig was omdat te voorkomen. Onderwijl liet hij zijn blik afdwalen tot dat hij de gevoerde boeien weer zag, die op het bed lagen te wachten. En onbewust masseerde hij zijn polsen, want die waren nog pijnlijk van het rukken en trekken aan de handboeien van zo straks. Het zou niet makkelijk zijn, om simpelweg er bij te gaan liggen, en hem de luiers om te laten doen, of te kijken hoe zij de boeien afsloot, om hem hulpeloos achter te laten voor de nacht.

Jean gebruikte dezelfde combinatie van luiers weer (1 katoen, 1 papier en een stel inleggers) zoals ze eerder gedaan had. Toen ze daar klaar mee was, gebaarde ze naar hem dat hij kon gaan zitten, en liet hem op de luiers plaats nemen. Waarna ze hem een duwtje gaf, zodat hij ging liggen.

Om 1 of andere reden, begon zijn penis weer tot leven te komen, toen Jean de luiers tussen zijn benen omhoog haalde. Teddy keek er naar hoe de luiers zijn mannelijkheid bedekten, lied zijn blik toen afdwalen terwijl Jean de katoenen luier zo strak mogelijk vastspeldde.

Opstaan, zei ze, want je moet nog je plastic broekje aantrekken.

Verbaasd, deed hij wat hem gezegd werd, maar makkelijk ging het niet met die handboeien om, en toen hij ze niet hoger kreeg, deed zij het laatste stukje, en keek of alles goed door het plastic bedekt was.

Liggen zei ze streng. Het is tijd om je klaar te maken voor de nacht.

Het lang verwachtte moment was daar.

Teddy voelde zich niet op zijn gemak, toen hij op de goede plek wilde gaan liggen. En met die handboeien ging het ook niet echt gemakkelijk, daar kwam bij dat het plastic broekje ook niet over dat rubber gleed. Maar toen hij dan goed lag, greep zij zijn rechter enkel en stopte die in de boei onderaan het bed, terwijl bij hem een lichte paniek uitbrak. Het liefste had hij hem terug getrokken, en weg gered, maar de handboeien en de dikke luier zeiden hem dat het onnodig was en dat het hem meer straf zou opleveren

Hij keek en zag hoe ze zijn linker enkel boeide, waarna ze keek hoe zijn bewegingsruimte was. En hij zag dat er ongeveer een 60 cm tussen zat die prettig genoeg was, maar doordat hij zijn benen niet meer gewoon kon gebruiken, wilde hij dat juist. En dus kwam hij er al snel achter dat ze enkels echt vast zaten, in de boeien.

Jean maakte de handboeien los en bond toen eerst zijn linkerarm vast. Toen kreeg hij al snel door dat zijn armen naast hem vast gebonden zouden worden, en doordat ze zijn rechter arm pakte raakte hij weer in paniek. En omdat hij zijn stem niet vertrouwde keek hij haar smekend aan, hopende op een beetje medelijden.

Wanneer Jean klaar was, keek ze naar hem terwijl hij zijn boeien testte. Hij zag er zo zielig en hulpeloos uit, en dat was precies wat ze wilde.

Ze liep naar de zijkant van het bed, en bekeek het nog een keer.

Daar ze zijn paniek en verwarring bespeurde zei ze; Heb je nu spijt van je poging tot weg lopen?

Hij stopte met zijn worsteling, en keek naar haar.

Echt wel, zei hij, alstublieft laat me hier niet zo liggen.

Doe niet zo kinderachtig. Ik kan het echt erg maken

Om haar woorden kracht bij te zetten, stak ze haar hand bij de luier in tot vlak bij zijn anus.

Zie je dat je niks kan doen om me tegen te houden.

Ze zag de angst op zijn gezicht en verplaatste toen haar hand naar zijn stijve penis.

Ben je opgewonden?

Ze maakte haar stem zacht en verleidelijk.

Zou je graag willen dat ik er zachtjes over heen streel, en zo het goed maak?

Hij kleurde, en zij trok er een paar keer aan, totdat zijn ademen dieper werd. Toen trok ze haar hand weg.

En dat zal dus niet gebeuren zei ze.

Jean liep naar een kast en haalde daar een groot formaat babyfles uit, die ze in een agrarische winkel had gekocht en vond dat het zeer goed was om adultbaby's te voeren. Waarna ze hem mee nam naar het bed om hem boven zijn hoofd heen en weer te laten slingeren.

Ik zal eens kijken of ik nog wat voor je te drinken heb, zodat jij mooi in je luier plassen kan.

Aan zijn gezicht kon je zien dat hij een pest hekel aan dat idee had, maar hij was bezig te leren om zijn gedachte voor zich te houden. En toen zag ze dat hij heen en weer bewoog.

Begint het rubber te jeuken?

Hij knikte.

Mooi zei ze, het is een mooie bijkomstigheid, dat het jeukt, maar je kan niet krabben. Ik denk dat ik maar iets in je drinken stop om je te laten slapen.

Toen liep ze weg op haar naald hakken, Teddy denkend achter latende in zijn gebonden en ongemakkelijke wereld.
 
A

Augur_DL

Guest
Hoofdstuk 2

Achterom kijkende, realiseerde Teddy zich dat er tijdens deze eerste dag met Jean Staal inwendig iets was veranderd. Zijn bravoure was geweken, en hij had geleerd om bang voor haar te zijn en de macht die zij over hem had. Aan het eind van de eerste week, demonstreerde zij dat deze macht verder ging dan lichamelijk gemak inzake of zijn luier nu droog of nat, schoon of vies was. Ze was onberekenbaar, het ene moment welwillend en het volgend moment eisend, zodat hij nooit wist waar hij aan toe was.

Toen Jean Teddy de volgende ochtend wakker maakte, verraste ze hem, met dat hij moest douchen, en waar hij ze natte luiers kon laten.

Geen handboeien, niet in de gaten houden, geen pijn. Verbaasd en niet precies wetende wat hij er nu mee aan moest, deed hij wat hem gevraagd werd. En ook al schreeuwde zijn penis om aandacht, hij durfde niet zich niet te ontladen uit angst om haar woede te riskeren.

Na hij klaar was, dacht hij een compleet luierpakket te vinden op bed, maar in plaats daarvan lag zijn spijkerbroek daar op het bed. Totaal verbaasd, pakte hij hem op en zou hem aantrekken toen Jean met een plastic broek in de ene hand en een soort van panty in de andere hand op de drempel stond.

Niet zo snel Teddy, Je wil je ondergoed toch niet vergeten?

Tot zijn schrik leerde Teddy dat Jean niet zo zeer geïnteresseerd was om hem in een luier te houden als wel om hem ongemakkelijk te laten zijn.

Het plastic broekje die zij voor hem hield was een stuk kleiner dan degene die zij over zijn luiers gebruikte. Het had meer van de maat van zijn ondergoed weg, en paste dus mooi om zijn heupen maar gelijk begon zijn huid te zweten.

Toen kwam het panty. Eerst begreep Teddy niet waarom, zij zo graag wilde dat hij het zou dragen, behalve om hem te vernederen. Zo snel als hij het panty droeg voelde hij de extra druk op het toch al krappe plastic broekje, en wist wat zij dacht. Er zaten allemaal gaten in de rand van dat panty en Teddy was heel verbaasd dat zij er een stuk kabel doorheen haalde, waar op het eind lussen aanzaten, en eenmaal op zijn plaats, nam Jean een hangslotje en sloot ze af. En zei tegen Teddy dat hij zijn broek aan kon trekken

Maar,... Wat moet ik doen als ik naar de wc moet? Vroeg hij terwijl hij zijn broek probeerde aan te trekken, en het vreemde gevoel aan zijn benen.

Dan kom je naar me toe, en vraag je of ik je wil helpen, gaf ze kalm als antwoord terwijl ze stiekum genoot van het idee wat voor kwelling dat plastic broekje zou worden in korte tijd.

Hij zou al snel gigantische jeuk hebben en zij nam zich voor om hem scherp in de gaten te houden. Als hij zich ook maar 1 keer zou aanraken zou ze ervoor zorgen dat hij er spijt van zou krijgen.

Teddy werd heel nerveus, toen Jean vertelde dat ze gingen winkelen. Als extra lolletje had ze hem sokken geweigerd zodat zijn panty bij zijn voeten te zien waren. Met een rood hoofd en angstig wilde hij protesteren, maar door het groeiend ongemak van zijn plastic broekje, besloot hij om zijn woorden zorgvuldig te kiezen. Maar uiteindelijk zei hij niks daar hij zag dat Jean heel duidelijk een paar handboeien in har tas stopte, voordat ze naar de auto gingen.

Waarom draag jij een verpleegsters uniform vroeg hij, toen ze onderweg waren.

Ondanks de angst voor haar, genoot hij van haar schoonheid. Hij keek naar haar witte panty en vroeg zich verwonderd af, of ze kousen en een kousenband zou dragen. En bedacht hij zich, dat hij nog nooit een verpleegster had gezien met hoge hakken in plaats van gewone schoenen.

Omdat ik een professionele verpleegster ben, was haar antwoord.

Ze voelde dat hij naar haar keek, en besloot om een klein kousenshowtje te geven. Ze was namelijk nog niet vergeten hoe ze door haar schort iets te verschuiven meer kon laten zien.

Inmiddels was er een klein uur verstreken sinds de tijd dat Teddy dat plastic broekje aan had getrokken en de aankomst bij het winkelcentrum. Inmiddels gokte hij wat haar spelletje was. Het plastic broekje werd meer en meer een plaag, en hij wilde dolgraag krabben, of hem een beetje open houden zo er lucht bij kon, Maar daar hij dacht dat ze hem wel heel goed in de gaten hield, probeerde hij het maar niet. Zijn misère werd erger toen hij langzaam aanvoelde dat hij binnen niet al te lange tijd plassen moest.

Jean nam haar tijd, en ging uitgebreid winkelen. Onderwijl hield ze Teddy zeer scherp in de gaten, en hij mocht dus ook niet met zijn handen in de zakken lopen of staan. Onderwijl kon ze zijn groeiende ongemak zien en ze genoot ervan. Als hij zich geen zorgen maakte over zijn groeiend ongemak, lette hij sterk op zijn voeten dat zijn panty niet zichtbaar was. Opzettelijk had ze ervoor gezorgd dat hij 's morgens niet naar het toilet was geweest en daarom was het een kwestie van seconden voor hij zou komen om te vragen of zij hem wilde helpen.

En een half uur later kreeg ze gelijk.

Teddy kwam heel dicht bij haar en fluisterde, Juffrouw Staal ik moet naar de wc, wil u me helpen?

Toen keek ze overdreven op haar horloge, waarna ze hem met zo'n blik aankeek van 'ik-ben-baas' glimlachje, en zei je moet het nog een uur volhouden want ik ben nog niet klaar.

De teleurgestelde blik op zijn gezicht was een foto waard, dacht ze.

Teddy deed zijn uiterste best, maar die panty en dat plastic broekje drukten op zijn blaas en enkele ogenblikken later vermande hij zich en vroeg haar weer. Maar deze keer klonk ze wat geïrriteerd en zei hem, dat ze niet weer gestoord wilde worden tot dat ze thuis waren.

Onderwijl kon hij nergens anders meer aan denken, dan alleen aan de groter worden aandrang, terwijl hij zich steeds ongemakkelijker voelend, haar volgde van winkel naar winkel.

Het werd zelfs zo erg dat hem niks anders meer kon schelen als hij maar kon plassen. En het scheelde 2 keer een haartje, dat hij de controle verloor, en hij wist wat de consequenties waren: veel dagen een luier moeten dragen en al waggelend door het huis lopend met al die extra verpakking en zijn plastic broekje onbedekt. En dan was dat afschuwelijke bed re nog, met die boeien en het rubber laken dat zo erg jeukte, en waar hij dus niet bij kon. Hij rilde bij de gedachte en wilde huilen na zoveel jaren.

Jean lette zorgvuldig op Teddy, onderwijl er voor oppassende dat hij het niet zou merken. Want ze twijfelde er totaal niet aan in welke situatie de jongen zich zou bevinden, maar het paste in haar plan voor hem. In elk geval had ze nog niet besloten of hij nu wel of niet in zijn broek moest plassen en ze besefte maar al te goed, dat hoe langer ze wachtte er steeds minder een kans bestond dat er nog wat te kiezen viel. Onderwijl dacht ze aan in welk conditie de jongen zijn heupen moesten zijn, het zweten, de jeuk, en de drang om te willen krabben en toch liet ze hem niet uit het oog, zodat hij geen verlichting kon vinden.

Ze tilde haar tas op en voelde het gewicht van de handboeien, en ze dacht eraan hoe het een mooie kans bood om de jongen te vernederen zo tussen de mensen met als reden dat hij in zijn broek had geplast. Maar van de andere kant, kon het weer net teveel aandacht oproepen, maar het idee bleef leuk.

Teddy had het niet door, dat hij het gevecht verloren had, totdat hij het eerste warme straal tegen zijn huid voelde, en toen de straal eenmaal begon werd het al snel een vloedgolf. Hij stond stokstijf, ze gezicht wit van de paniek terwijl hij stond te wachten op de verschijning van de eerste donkere plekken in de kruis van zijn broek. Een spijtvolle zucht ontsnapte aan zijn op elkaar geklemde kaken, terwijl hij luisterde naar het beangstigde geluid van stromend vocht.. Hij voelde hoe het vocht zich verzamelde, in zijn plastic broek, en hij hoopte tegen beter weten in, dat het elastiek het zou houden. Maar dat bleek al snel ijdele hoop, want toen voelde hij langzaam de kriebelende urine bij zijn been langs druppelen.

Zonder erbij na te denken, greep hij naar zijn afgesloten heupen en staarde er naar, terwijl hij maar niet kon geloven wat daar gebeurde. Hij keek naar de eerste donkere plekken tussen zijn benen die zich snel uitbreiden

Hij schaamde zich diep voor de natte plekken op zijn broek.

Toen hij weer op keek zag hij dat Jean naar hem keek, met een emotieloze blik maar Teddy hoorde wel een inwendig stemmetje dat zei: Luiers, je moet weer een luier om. Daarop schudde hij zijn hoofd, zijn eigen intuïtie negerende.

Jean kwam op hem toegelopen. Haar witte uniform deed voorkomen dat ze 'aan het werk was'. En onderwijl zat Teddy dat ze iets uit haar handtas wilde pakken.

De handboeien! Oh, nee, niet hier. Niet waar iedereen het kon zien. Hij kreeg er een droge keel van. Haar naderen deed hem vergeten dat zijn broek nat was en dat op de vloer langzaamaan een plasje lag wat steeds groter werd.

Stoute jongen! Stoute Teddy! Het leek wel alsof de hele ruimte met haar stem gevuld was zo hard klonk het. Ik dacht dat het geen probleem was om met jou een dag weg, maar ik heb het dus duidelijk mis. Dus terug naar de afdeling! Geef me je handen!

Teddy's hoofd tolde. Stil draaide hij zich om, en stak ze handen op zijn rug. Afdeling? Wat bedoelde ze daar mee?

Plotseling zag hij dat er mensen naar hun stonden te kijken en toen begreep hij wat Juffrouw Staal had gedaan. Haar uniform gaf het idee, dat hij haar patiënt was met een dag verlof. Maar,... wat als ze hem werkelijk naar een gesticht bracht?

Toen ze de promenade bereikten, liepen de tranen over zijn wangen.

Het spijt me fluisterde hij al snikkend. Wat gaat u met mij doen?

Ze liep naast hem, en hij kon haar stemming niet peilen. En bij de gedachte van een psychisch ziekenhuis, lachte hij nu ook niet direct. Hij moest de waarheid weten maar zij antwoordde niet direct, en toen hij het bijna nog eens zou vragen vroeg zij?

Wat denk jij dat ik moet doen met jou?

Hij haatte het wanneer volwassenen hun volwassen spelletjes speelden met hem. Terwijl hij heel goed wist wat zij bedoelde, bleven de woorden in zijn mond steken.

Luiers? Moet ik weer luiers dragen?

Het klonk vreemd toen hij de woorden sprak.

Ja Teddy, luiers voor jou. Het schijnt dat je ze nodig hebt.

Teddy herinnerde zich het laxeermiddel, en de verschrikkelijke vieze en natte luier, en de vele uren die hij gebonden op dat rubber laken had gelegd. Hij herinnerde zelfs de geur van oude urine en hoe het voelde om rond te dwalen in huis met alleen een t-shirt over zijn babykleding aan. En dus zakte zijn moed al dieper.

Alstublieft, vroeg hij bijna fluisterend, voor hoe lang?

Jean had het even moeilijk, om een stijf antwoord te geven. Stiekem was ze blij, dat Teddy in zijn broek had geplast, zo in het openbaar en diep in haar hart wist ze dat zij het gedaan had, maar dat gaf niks. Het scheen zo juist te zijn om die handboeien te gebruiken in die winkel en hij had er precies goed op gereageerd. Niet eens beetje tegenstand. En nu moest ze nog af rekenen met die laatste vraag, die nog een goeie was ook, daar ze er totaal niet aangedacht had wat ze daar mee zou doen.

Een maand, zei ze plagend, en wachtte op zijn reactie.

Hij keek haar aan met zijn puppy ogen, nat van de huilen.

Oh, nee, zuchtte hij.

Met droge ochtenden, vervolgde ze.

Dubbele voltreffer! Ze kon de verwarring bij hem zien, en na enkele ogenblikken leverde ze hem, de echte zin.

Je mag er rekening mee houden, dat je elke dag in de luiers loopt, totdat je 's morgens droog bent voor 30 dagen achter elkaar.
Hoofdstuk 3

Een week later, realiseerde Teddy zich dat zijn wereld was veranderd en dus nu draaide om de luiers en plastic broekjes die hij de gehele dag moest dragen. Vanaf de ochtend dat hij wakker werd tot aan dat hij weer naar zijn bed gebracht werd en daarna, moest hij aan dat dikke absorberende stof en licht doorschijnende plastic denken dat een hete, vochtige en oncomfortabele gevangenis voor zijn middel was.

Juffrouw Staal was een efficiënte maar strenge verzorgster. Want tijdens de eerste dagen had hij geprobeerd om zo weinig mogelijk in zijn luiers te poepen, wat hem zowat een verstopping had op geleverd, en toen zij begon over een laxeermiddel, besloot Teddy dat het beter was om het toch maar in de luier te doen, dan weer zo'n avontuur van de eerste dag dat hij er was. Normaal verschoonde ze hem 3 keer per dag en als hij extra goed was geweest, of haar had behaagd op een bepaalde manier, liet ze hem niet zoveel babyflessen met water drinken of babyvoeding eten wat egaal en smakeloos was.

Ze had besloten dat hij zich zou bevuilen na zijn ochtendverschoning en voor zijn nacht verschoning. En het koste Teddy een paar dagen om daar aan te wennen, maar haar regels waren streng. 's Avonds verschoonde ze hem in katoenen luiers, en als hij er in poepte, moest hij ze de volgende dag met de hand wassen. Na 2 keer vond Teddy het beter om te luisteren en die eigenschap toch maar naar overdag te verplaatsen.

Er waren dingen waarvan Teddy twijfelde of hij er ooit aan zou wennen. Want elke avond, nam Juffrouw Staal hem mee naar boven en verschoonde hem in zijn extra dikke nacht luiers. Waarna hij rustig moest toekijken hoe ze hem vastlegde met die boeien op dat met rubber bedekte matras. Het veroorzaakte bij hem altijd lichte paniek, ook omdat het hem zo'n kwetsbaar gevoel gaf en niet te vergeten de kwelling van het liggen op de hete, kleverige en jeukerige rubber zonder ook maar enigszins een paar centimeter te kunnen bewegen, in welke richting dan ook. Het werd zelfs zo erg dat hij er tegen op zag om naar bed te gaan.

Een ander ding waar ze op stond was de tafelstoel te gebruiken tijdens het eten. Als ze hem daarin had vastgezet, was hij hulpeloos en kon weinig doen tegen wat ze hem ook wilde laten eten of drinken. Het was zelfs zo dat toen hij 's morgens niet in zijn luier gepoept had, ze hem gewoon in die stoel liet zitten, totdat hij het wel gedaan had, en liet hem er toen in zitten voor een paar uur. Hij rilde alleen al bij de gedachte daaraan. Maar de stoel had nu een plaats aan de tafel gekregen, en de boeien lagen open en klaar voor gebruik, en hij hate die stoel bijna net zo erg als het laken op zijn bed.

Overdag mocht Teddy alleen een T-shirt dragen, bij zijn luiers en plastic broekjes, zodat hij op deze manier nog meer herinnerd werd aan wat hij droeg. Hij kon dus ook het zachtjes ritselen van zijn plastic broek horen en de koele wind langs zijn benen voelen in sterk contrast met de hitte en vochtigheid in zijn luier.

Jufrouw Staal stond niet toe dat hij zijn luiers of plastic broekjes aanraakte onder welke situatie dan ook, zelfs per ongeluk mocht niet. Op een dag zag ze dat hij probeerde te krabben, door zijn luier en plastic broek heen, waarna ze 1 hand voor en 1 hand achter hem vastzette met de handboeien. Dat was gebeurd in de ochtend en daardoor kon hij heel goed voelen hoe hij poepte in zijn luier, vlak voor het eten. En na het eten plaatste ze zijn handen weer in dezelfde positie, en toen hij daar een stil protest op liet horen, werd ze boos en stopte een extra grote fopspeen in zijn mond voor de rest van de dag.

Wanneer ze weg moest, maakte ze Teddy vast zodat hij niet kon weglopen, of sloot hem op in zijn luier. En allebei zijn bed en de tafelstoel waren niet wat hij leuk vond, en de riem om zijn luier was extra zwaar als hij nog niet in zijn luier gepoept had zoals er wel van hem verwacht werd, maar wat een echte ramp was, was die panty met dat kabeltje zoals hij dat toen op de eerste dag in het winkelcentrum gedragen had. Elke keer als zij die panty klaar maakte begon hij te huilen en smeekte haar om de riem te gebruiken, of de tafelstoel of zelfs het bed. Natuurlijk luisterde zij niet naar hem en al zijn protesten leken haar meer vastberaden om hem in dat vernederende kostuum te laten rondlopen. Wanneer ze de deur achter haar had afgesloten en hem daarbij in het huis had opgesloten, liep hij door het huis te dwalen, van kamer tot kamer, daarbij het vreemde gevoel van die nylons op zijn benen, en als hij naar zijn bedekte benen keek, bekroop ham altijd het gevoel van angst, vernedering en weerzin.

Jean Staal was niet vergeten dat haar eerste en belangrijkste doel bij Teddy was om hem van zijn slechte gewoonte af te helpen die bestond uit dwangmatige masturberen. Het constant in dikke stoffen en/of papieren luiers lopen maakte het moeilijk, zo niet onmogelijk om er veel plezier aan te beleven met zijn handen. En doordat hij 's nachts vast lag en overdag er niet bij kon hielp dat alleen maar om het doel te bereiken. Teddy kon dan ook niet meer bij zijn geslachtsdelen terwijl hij constant er aan herinnerd werd hoe ongemakkelijk het zat.

Met zoveel nieuwe en onprettige ervaringen, was Teddy compleet vergeten wat zijn favoriete tijdverdrijf was. Maar aan het eind van de eerste week, begonnen die verlangens weer terug te komen en toen ontdekte hij de efficiënte maatregelen van Jean Staal.

Omdat het niet mogelijk was, dat hij zichzelf kon aanraken, was hij des te gretiger om te proberen of het hem wel lukte. Wanneer hij alleen was voor een paar minuten, bekeek hij het gebruikte onderdeel eens goed wat hem nu weer in zijn luiers hield. En hij wist heel goed, dat hij gestraft zou worden, als ze hem zou betrappen op het aanraken van zijn plastic broekje, maar iets van binnen liet hem zijn vingers aan de gang gaan, in de hoop dat hij toch nog ergens een gaatje zou vinden.

In het begin vond hij geen opening, geen mogelijkheid voor ook maar een beetje plezier. De riem, die over zijn luier zat, zat zo strak, dat zijn penis zo sterk tegen zijn onderlichaam aangedrukt zat, dat hij er zelfs al schuurde hij er mee over het matras nog geen plezier van had. De panty bood meer mogelijkheid, maar hij was bang, dat als hij het te vaak deed, zijn penis zou beschadigen, en als Juffrouw Staal dat zag, ze zou kunnen raden wat hij had gedaan, en dan straf zou krijgen. Al snel wanhoopte hij, of hij daar ooit nog weer plezier aan zou kunnen beleven.

En toen kwam de dag dat Juffrouw Staal ontdekte dat ze het weekeinde weg moest.
Hoofdstuk 4

Teddy kneep zijn benen samen tegen de extra dikke papieren luiers waarin Jean hem deze morgen had 'verpakt' Ergens was het anders dacht hij, want 's morgens nam ze normaal niet zo grondige maatregelen, als hij 's avonds toch verschoond werd.

Toen ze dan ook nog de panty met het kabeltje uit de kast pakte, schrok hij en protesteerde.

Waarom? Waarom moet ik dat aan? Ik heb niks verkeerds gedaan.

Hij sprak zacht want hij wist wel beter bij haar in de buurt.

Ze had hem in zijn luier en plastic broek, plaats laten nemen op de rand van het bed, zodat ze hem makkelijker die panty aan kon doen.

Genoeg, sprak ze berispend, Ik moet dit weekend de stad uit en daarom breng ik jou naar een oppas, wat een goeie vriendin van mij is.

Haar woorden lieten Teddy schrikken. En probeerde te bedenken wat dat zou betekenen. Onderwijl keek hij naar beneden en zag dat ze nu ook zijn andere been in de panty stak en keek toen naar zijn plastic broekje. Hij herinnerde zich, hoe strak ze die luier had omgedaan en hoe hij gedwongen elke keer zijn benen had gespreid voor de volgende luier. En toen herinnerde hij zich de eerste nacht dat ze hem vast gelegd had voor de nacht.

Met een mix van angst, verwarring en paniek stamelde hij, wat hij een wezenlijk probleem achtte.

Maar...de...dingen...die...je...doet?

Ze keek hem aan en glimlachte. Ze zou teleurgesteld zijn als hij het gelaten zou accepteren.

Geen zorgen. Donna doet hetzelfde met meisjes als ik voor jongens, en zodoende is ze genoeg voorzien met spullen, om ook jou te kunnen opvangen.

Haar glimlach verdween en vertoonde een meer serieuze uitdrukking

Ik raad je sterk aan je te gedragen. Ze heeft een hekel aan ongehoorzaamheid, en ze heel goed uitgerust om jou het leven zuur te maken. Op dit moment heeft ze een meisje van jou leeftijd op het eind van haar training. En ik denk dat jullie zeer goed bij elkaar passen. En nu opstaan zodat ik het kabeltje kan afsluiten.

Hij deed wat hem werd gezegd, onderwijl denkende aan jonge meisjes die werden behandelt als een baby. En terwijl ze de panty omhoog trok, en het kabeltje afsloot, merkte ze dat hij een erectie kreeg.

Ik raad je aan omdat maar niet aan Donna te laten zien, zei Jean. Terwijl ze over de dikte van zijn erectie streelde, want ze keurt dit gedrag sterk af. Maar zei ze, als je eenmaal Laurie ziet, kan ik je geen ongelijk geven dat je opgewonden raakt.

Teddy kreeg niet zoveel tijd om aan Laurie te denken. Want ze volgende crisis kwam er aan toen Jean er op stond dat hij een korte broek zou dragen, in plaats van een lange broek over zijn panty's.

Maar iedereen zal het zien, protesteerde hij, terwijl hij bijna in tranen uitbarstte, toen hij aan de vernedering dacht.

Niemand komt dichtbij. Buiten dat, dit is Donna haar favoriete manier om luiers af te sluiten, en je wil vast geen slechte indruk maken?

Teddy keek naar zijn vrouwelijk uitziende benen, en probeerde niet te gaan huilen. Want het leek hem toe dat iedereen de panty opviel, zelf de toevallige voorbijganger. Hij wiebelde eens met zijn tenen en zag dat de rest ook bewoog. En onder de plastic broek, begon door de extra druk de bekende klamme gevoel wat al snel zou omslaan, in jeuk waarbij hij niet durfde te krabben.

Tegen de tijd dat ze bij Donna's huis aankwamen, had Teddy besloten dat het beter was om daar naar binnen te gaan, dan buiten te gaan wandelen in zijn panty. En alles voelde vreemd en hij was zeker dat iedereen die naar hem keek, wist wat er met hem aan de hand was.

Het huis had ruitjesgaas in het glas, op de bovenste verdieping, en de kelder ramen waren beschermd met dik traliewerk wat bij Teddy een koude rilling op zijn rug van angst bezorgde.

De deur werd open gedaan door een mooie jonge blonde vrouw die een simpele, doch vrouwelijk bleek gele jurk droeg, met witte panty en naald hakken. Juffrouw Staal introduceerde haar als Laurie en toen mochten ze mee naar binnen.

Teddy en Juffrouw Staal, zaten op de bank te wachten totdat Donna klaar was met telefoneren. Om 1 of andere reden bleef Laurie staan bij de deur en Teddy had het idee dat ze ergens last van had, alsof ze naar het toilet moest of zoiets dergelijks. Toen hij in de gaten had, dat Laurie naar zijn door de panty beklede benen stond te kijken, keek hij schaamtevol naar beneden. En toen ontdekte hij iets, wat hem liet staren.

Laurie droeg een vreemd uitziend gouden kettinkje om elke enkel. Het was zelfs een beetje groter dan een gewoon enkel kettinkje, wat om haar enkel zat en wat gekruist over haar voet naar de onderkant van haar schoen liep en daar verdween. Eerst snapte Teddy niet waar dat nu voor diende, maar, hoe meer hij naar die mooie schone keek die heen en weer stond te wiebelen en weigerde om, op uitnodiging van Juffrouw Staal, te gaan zitten, des te meer hij het idee kreeg dat Laurie haar schoenen afgesloten waren. Zij moest dus blijven staan, bedacht hij, en dat maakte hem beducht voor Donna.

Juffrouw Staal, had de kettinkjes ook gezien.

Schoenen training, lief?

Het mooie jonge gezicht verloor enigszins haar strakheid en werd meer rood van schaamte.

Ja, Juffrouw. Meesteres heeft gezegd dat ik ze elke dag moet dragen tot aan volgende week; daarna krijg ik een hoger paar.

Juist, zei Jean, ze passen goed bij je.

Laurie kleurde weer, maar gaf geen antwoord.

Donna kwam slenterend de kamer binnen, en begroette Jean hartelijk. En terwijl de 2 vrouwen even met elkaar de laatste leukigheden stonden uit te wisselen, bekeek Teddy, Donna eens goed

Ze was bruinharig, gemiddelde lengte, en netjes gekleed. Ze droeg een jurk en ... zwarte patent pumps op hele hoge hakken . Plotseling hadden ze het over hem, en Teddy keek beschaamd naar de vloer, toen hij de beeldende omschrijving hoorde over de afgelopen dagen, en onderwijl kon hij hun priemende ogen op zijn rug voelen.

Draag jij nu luiers? Vroeg Donna streng.

Ja antwoordde hij zachtjes, terwijl hij naar de vloer bleef kijken.

Dan doe je nu meteen je broek uit, en ga je op de grond zitten. Want in dit huis moeten luiers altijd zichtbaar zijn, en iedereen die als straf luiers draagt moet op de grond zitten en mag niet op een stoel zitten.

Met trillende vingers, kleedde Teddy zich in zoverre uit, en ging naast Juffrouw Staal op het tapijt zitten. Laurie keek naar zijn panty en dat liet hem nog meer kleuren, en plotseling kreeg hij door dat Donna tegen hem sprak.

Juffrouw Staal heeft me verteld dat jij getraind bent om 's morgens in je luier te poepen. Klopt dat?

Ja, mompelde hij.

Ja Meesteres, verbeterde ze, en hij herhaalde dat.

Heb je vandaag al in je luier gepoept?

Teddy begreep ineens wat er komen zou, begon te trillen.

Nee Meesteres, slikte hij.

Dan doe je het nu,...

Ook al had hij deze woorden verwacht, ze branden hem nog wel in zijn hoofd als kokend water. Zij kon het niet menen, niet hier, waar iedereen keek. En hij begon te huilen.

Alstublieft niet, snikte hij, alstublieft dat niet.

1 blik naar Meesteres Donna, en toen wist hij dat hij zwaar in de problemen zat

Ik zie dat je nog niet goed genoeg getraind bent, zei ze terwijl ze opstond. En ik denk dat we je wel kan helpen omdat te veranderen. Jean zou je de sleutel aan Laurie kunnen geven? Dan kan zij alvast het slotje openen, en de panty uit trekken terwijl ik even een aantal dingen pak.

Jean vond de sleutel in haar portemonnee, en gaf die aan een zeer nerveuze Laurie waarna ze met Donna mee ging spullen ophalen.

Teddy huilde terwijl Laurie het slotje losmaakte. Het gaf hem wel een goeie mogelijkheid om haar met kant versierde panty en kousenband te zien, maar hij was zo miserabel om er op te letten.

Shhhh, sprak ze troostend, wat heb jij gedaan om bij Juffrouw Staal terecht te komen? Met jezelf spelen?

Teddy knikte door zijn tranen, en zij had het slotje los gemaakt. Toen ging Laurie door haar knieën, en liet Teddy zijn hoofd op haar schouder rusten terwijl ze hem trooste. De geur van babypoeder en shampoo van haar, haar kwam hem tegemoet, en toen voelde hij zich al wat beter. Plotseling voelde hij haar hand in zijn luier die zijn penis greep. Wat hem deed verstijven van schrik.

Het is goed, wees niet bang. Het is een lange tijd geleden, ook voor mij.

En toen begon ze zijn penis te masseren, iets wat hem heel veel plezier opleverde. Hij stopte zelfs met huilen toen hij echt opgewonden raakte.

Laurie gebruikte haar hand als een expert op de jongen zijn harde penis. Ze hield er van om dit voor jongens te doen en het had haar problemen opgeleverd, en in de 6 maanden dat ze nu bij Meesteres Donna was had ze nog geen penis gezien of aangeraakt, maar de wens had ze wel gehad. En nu hoopte ze dat ze met Teddy naar bed kon. Ze draaide haar om, om te kijken of de Meesteressen al terug kwamen. En plotseling verdween haar overmoed en verruilde voor vrees.

Het blijkt dat je pupil, nog niet zo goed getraind is, als dat je dacht, zei Jean tot Donna.

Jongedame, jij hebt nu net 24 uur in een strafluier verdient. Ga naar de kinderkamer, en maak hem klaar, en laat ik niks horen.

Laurie's gezicht werd rood en haar onderlip trilde, alsof ze op het punt stond om te gaan huilen. Ze stond op, en schommelde op haar hoge hakken de kamer uit. Teddy hoorde haar snikken in de gang, en toen hij naar de 2 vrouwen keek wist hij dat hij zijn eigen problemen had om zich zorgen over te maken.

Eerst begreep hij niet wat Meesteres Donna in haar handen hield, en wat op een bult canvas met riemen leek. En staarde er naar terwijl Jean hem op zijn handen er voeten liet staan. Verwonderd en nieuwsgierig, was hij niet echt bij het feit dat hij een hand op zijn rug voelde, die langzaam in de richting van zijn kontgaatje ging.

Het onmiskenbare gevoel van een zetpil, die in zijn kont geduwd werd, maakte hem in 1 keer weer klaar wakker, maar het was al te laat. De kleine treiter, was al onderweg en Teddy wist heel goed wat er stond te gebeuren

Alstublieft niet, huilde hij zachtjes, terwijl Jean hem omhoog op zijn voeten hielp

Het was alsof een nachtmerrie tot leven kwam. Donna hield het gewaad omhoog en Teddy herkende het eindelijk als een dwangbuis. En terwijl hij huilde smeekte hij de vrouwen om medelijden.

Ze negeerden zijn smeken en stopten zijn armen in de mouwen. Teddy had het idee alsof het gewaad een gigantisch monster was, dat hem op zou eten. En terwijl Jean zijn polsen vasthield maakte Donna de gespen op zijn rug vast. En hij smeekte nogmaals,

Alstublieft, ik zal lief wezen, echt waar, u zal het zien. Alstublieft, doe dit niet bij mij.

Het is te laat Teddy sprak Jean zachtjes, Meesteres Donna heeft nu de leiding, en jij moet doen wat zij je zegt. Je was fout door Laurie je daar te laten betasten, want waarom denk je dat je de hele tijd luiers draagt? Je moet je les leren en dit schijnt de juiste te zijn.

Toen ze de achterkant afgesloten, pakte Donna, de riem die door zijn kruis liep, en zette die ook op zijn rug vast, terwijl ze hem stevig aan trok. Teddy knorde bij de verrassing door de plotselinge aanspannende riem in zijn kruis en herinnerde zich dan ineens die zetpil die bezig was in hem.

Oh, nee, huilde hij, Je kan niet, het is zo zwaar. Nee alstublieft niet.

Hij draaide en trok aan zijn armen maar Jean hield hem stevig vast, en Donna trok zijn kruis riem nog een gaatje strakker aan wat Teddy deed hijgen waarna ze aan zijn linker arm begon met vast zetten.

Teddy die nu wanhopig werd vocht voor zijn vrijheid en klaagde luid over dat het niet eerlijk was om het zo strak vast te zetten. Maar de vrouwen negeerde hem en concentreerde zich op het zo strak mogelijk afsluiten van de dwangbuis. En toen Donna de laatste riem had vast gezet, verliet Jean de kamer.

Genoeg van dat geluid, zei Jean toen ze terug kwam, met een hele grote fopspeen, waar een stuk slang uit stak, en waar diverse riemen aan zaten.

Nu hij compleet gebonden in die dwangbuis zat, kon Teddy weinig anders meer doen dan die fopspeen in zijn mond nemen, waarna ze die fopspeen vastzette met die riemen achter zijn hoofd. Hulpeloos klonk het gegrom van zijn frustratie uit het rubber slangetje.

Jean en Donna keken hoe hij heen en weer sprong in de ruimte voor een paar seconden toen de eerste krampen hem troffen. Daar hij nog steeds die panty droeg, vond Jean, dat het een mooi contrast met die dwangbuis vormde. Zijn gezicht werd rood door de inspanning en vernedering. Terwijl hij hevig met zijn lichaam schudde, probeerde hij een beetje verlichting te krijgen.

Op een bepaald moment was hij uitgeput en stond stil, terwijl hij zwaar ademde door die rubber slang. Kleine zweet druppels liepen langs zijn hoofd en kwelden hem. En de harde blik in zijn ogen verzachte een beetje. Daarop greep Jean een lus op de rug van de dwangbuis.

Kom mee Teddy, Nu gaan we zien hoe je nieuwe Meesteres dwarse meisjes straft.

Teddy had weinig keus dan ze te volgen.
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: TEDDYS KWELLING by Luiermans

Zeer goed verhaal en goed geschreven, een van de beste!
 

LBV

Toplid
Janet26 zei:
tjee wat een leuk en lekker verhaal zeg, ik zit te wachten op het vervolg

gr, janet
Het persoon heeft zich afgemeld van het forum.
Dus ik denk dat er geen vervolg meer komt :p
 
Bovenaan