Terug in de tijd

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 50,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Luist


Tijdens de jacht op meubels kwamen wij op de beddenafdeling van een meubel zaak, daar hadden ze verschillende stijlen meubels. Ook wat zij noemde terug naar de baby tijd. Hier stond een bed dat een kopie was van de bedden die voor baby's werden gebruikt compleet met rekken langs de zijkant. Omdat er over klimmen moeilijk zou zijn konden deze rekken naar beneden geschoven worden.

Een verkoopster die onze interesse in dit bed zag vertelde dat zij een speciaal adres wist waar nog meer meubels in die stijl werden verkocht. Wij zijn daar toen maar eens gaan kijken. Aan de buitenkant leek het een gewone fabriekshal maar binnen bleek een toonzaal waar baby meubels werden verkocht in een grote maat. Er stonden diverse bedden en commodes deze waren tweemaal zo groot als normaal.

Ook stonden er kinderstoelen die waren aangepast aan de maat van een volwassene. Deze waren er in diverse variaties ook een met een gat in het midden en op de plaats die tussen de benen kwam was een soort knop. Deze stoel kon door een bijgeleverde plank ook als gewone kinderstoel gebruikt worden. Deze stoel was bedoeld voor zindelijkheidstraining want aan de onderkant kon een po onder de zitting worden geschoven. Volgens de verkoopster werd deze stoel ook veel gebruikt om de grote kleuters weer te wennen in hun broek te plassen.

Men zette dan een grootte kleuter met alleen een luier aan in deze stoel, de luier hing dan door het gat naar beneden en drukte niet tegen de billen dit gaf volgens haar voor degene die in deze stoel zat het effect of hij op de wc zat. Wat het plassen voor nieuwe kleuters gemakkelijker maakte en toch in de luier terechtkwam. Wij mochten wel eens proberen hoe deze stoel zat, toen wij zeiden dat wij geen luiers hadden dus niet konden merken hoe dit aanvoelde, vertelde ze dat er voor uit te proberen proefpakketten op voorraad waren. We konden de stoel uitproberen in de toonzaal waar andere klanten ons konden zien of in een aparte ruimte, we hebben maar voor het laatste gekozen.

Mijn vrouw wilde wel als kleuter fungeren en kreeg van de verkoopster een wegwerp luier in haar maat. Omdat wij niet gewend waren iemand een luier om te doen werd dit nog een heel karwei. Toen ze de luier aan had was dit wel een leuk gezicht deze stak net een stukje onder haar T-shirt uit.

De verkoopster bracht de stoel om uit te proberen, het plateau waar men een bord of iets dergelijks op kan zetten kon naar een kan worden weggedraaid, toen mijn vrouw er in was gaan zitten werd dit terug gedraaid en vast gezet. Volgens haar was het een raar gevoel of je toch een onderbroek aan had van wegen de zijkanten van de luier die je voelde en ook weer niet omdat de onderkant niet tegen je lijf aan drukte. Als men aan de achterzijde van de stoel ging staan kon je duidelijk zien en voelen dat de luier door het gat naar beneden hing. De verkoopster vroeg of ze het plassen ook uit wouw proberen, dat wilde ze wel maar ze was nog niet zo lang geleden naar de wc geweest en veel tijd om lang in deze stoel te zitten hadden we niet.

Om je een indruk te geven hoe dit voelt kunnen we ook water in de luier laten lopen zij de verkoopster, dit hebben we toen gedaan, er werd een slangetje in de luier geschoven en deze werd met een waterzak verbonden. Toen de verkoopster het kraantje open zette stroomde het water er met enige kracht in de luier. Het was net of ze echt aan het plassen was zij mijn vrouw. En ze voelde de natte luier zo niet, maar toen ze weer uit de stoel opstond merkte ze echt dat ze als een klein kleutertje een natte luier tussen haar benen had hangen.

De natte luier heeft ze gauw uit gedaan en we zijn in deze zaak verder gaan kijken. We hebben afgesproken terug te komen want om een kamer met deze meubels in te richten moest toch nog worden overwogen, en als je deze meubels had waar haalde je dan de kleding en luiers vandaan die je voor zo'n spel nodig had. Na twee weken zou er in deze zaak iemand zijn die hier voor kleding had ontworpen. Zij kon dan ook de verschillende luiers die gebruikt konden worden tonen.

Toen wij terug kwamen hebben wij daar uitgebreid uitleg over gekregen.

Er waren verschillende soorten luiersystemen.

Men kon bij de wegwerpluiers kiezen uit inleg luiers en broekluiers die sloten met plakstrips. De inleg luiers konden in een net broekje worden gedragen maar dan was het baby/kleuter effect weg daarom werd gekozen voor een Zweedse plastic broek waar de luier in werd gelegd deze heeft aan de voor en achterzijde een strook waar de luier onder wordt geschoven en sluit met drukknoppen. Ook konden deze luiers worden omgedaan met een strikslip.

Dan waren er ook verschillende soorten textiele luiers. De eerste was een voorgevormde broekluier zoals die nu ook in de handel zijn voor kleine kinderen deze sloot door middel van klittenbanden. De volgende luier was in wezen een grote lap die in een bepaalde vorm gevouwen kon worden en werd omgespeld.

Ook was er een luier die leek op twee grote zand lopers aan elkaar met aan een zijde een koord. Als deze dubbel werd gelegd kon hij worden omgedaan en vast worden gestrikt met het koord. Omdat men de luiers ook wel dikker wilde maken was er ook extra inleg dit waren een aantal lagen luierstof op elkaar gestikt en in een anatomische vorm gesneden. Over deze katoenen luiers werd altijd een luier broek gedragen die er ook in verschillende vormen was.

Ook was er een alles in een luierbroek dit was een broek van polyester met daarin een luier gebouwd.

Ook waren er diverse kleren voor volwassen kleuters. Wij hebben er voor haar een luierpak gekocht met een print van beertjes deze sloot in het kruis en had aan de bovenkant wat met noemt een Amerikaanse sluiting. Ook hebben we een kruippak gekocht deze sloot op de rug net als bij een echt kleuterpakje met knopen zodanig dag het broekdeel aan de achter kant kon worden los geknoopt voor eenvoudiger verschonen. Tevens hebben we een rokje gekocht, hierin was een luierbroek aangenaaid. Ook hebben we een aantal broek luiers gekocht en wat extra luier inleg en een aantal luierbroeken.

Mijn vrouw heeft in de pas ruimte zich om gekleed. Ze wilde zien hoe het een en ander stond. Hiervoor had ze een luier met inleg aangedaan en een plasticbroek hier over. Het luierpak en daar overheen het rokje. Ze zag er schattig als een klein meisje uit, als ze stond was het net of ze alleen een kort rokje aan had maar zo gouw ze maar iets bukte zag je de luier onder het rokje uit steken. Ze wilde deze dingen aanhouden naar huis, ik zij tegen haar dat ze dit in de winkel zelf wel had aangedaan maar dat ze nu een klein meisje was en dit zelf niet meer uit kon of mocht doen. Ook hebben we een bed en die stoel gekocht. Als cadeautje kregen we voor deze kleine meid er ook nog een aantal slabbetjes bij.

Voor het eten van dit kleutertje zijn we zo naar een drogist gegaan en een fles en baby bordje en bestek gekocht. De verkoopsters daar keken met verbazing naar de kleuter meisje. Deze zaken stonde n op een lage plank dus ieder keer dat ze bukte zag je wat ze aanhad. Ook hebben we de grootste fopspeen gekocht die er was om haar rustig te houden.

Onder weg vroeg ze of konden stoppen want ze moest naar de wc. Ik vertelde haar dat ze zo graag een kleuter meisje wilde zijn dat ze zich nu ook maar zo moest gedragen en in haar broek moest plassen. Daar zat ze nou als een vrouw die geleerd had haar behoeften op te houden en toch een klein meisje wilde zijn. Ze heeft het lang opgehouden maar op een gegeven moment stroomde haar plas toch in de luier. Na een tijdje zijn we gestopt om te picknicken. Door het vocht wilde de luier naar beneden zakken maar door het luier pak kon dit niet. Ze vond het een vreemd maar lekker gevoel zo'n natte prop tussen haar benen te hebben hangen. De capaciteit van de luier was met een plas niet ten volle benut en ze kon de luier volgens mij goed aan houden tot thuis. Bij het gaan zitten voelde ze goed dat het vocht tegen haar huid drukte.

Thuis heb ik haar verschoond als een klein kind, de rok werd naar beneden getrokken tot op haar enkels, het kruis van haar pakje open gemaakt en naar boven geslagen, de plasticbroek naar beneden gedaan en de luier verwissel waar bij ze werd schoon gemaakt met babyolie en gepoederd om uitslag te voorkomen. Toen ze een schone luier aan had werd alles weer op zijn plaats gedaan. Maar waar lieten we nu de vuile luier want iedere keer een luier wassen was ook niet economisch. We zijn toen in een baby zaak een luieremmer gaan kopen, de verkoopster was een vriendin van mijn vrouw en vroeg of we gezinsuitbreiding kregen, mijn vrouw vertelde haar dat dit niet het geval was maar dat de emmer voor haar luiers was. De vriendin geloofde dit niet en toen hebben wij haar uitgenodigd om op een avond langs te komen en zelf te kijken of dit waar was.

Op deze avond, de meubels waren toen ook afgeleverd, was mijn vrouw gekleed in haar kruippakje met daar onder alleen een luier bedekt met een plastic broek de luier hadden wij voor deze gelegenheid met twee luierinleggers extra dik gemaakt zodat je de luier goed kon zien door het pakje heen. Ze mocht die avond niets doen wat een kleutertje niet kon, drinken kreeg ze uit de fles en als we gingen eten werd haar stoel gehaald en werd ze daar in met een tuigje, dat we hadden nagemaakt naar een echt baby tuigje, in vast gezet. Het eten kreeg ze op haar baby bordje en ze kreeg een van de grootte slabben om ze mocht wel zelf eten.

Dit hadden wij van tevoren afgesproken, maar eerst had ze over het pakje haar badjas aangedaan want we wilden eerst met haar vriendin afspraken maken over deze avond. Zo dat zij niet geschokt zou zijn en dat onze fantasie niet naar buiten bekend zou worden. Deze vond het voorgestelde een goed idee, en toen mijn vrouw de badjas had uitgedaan was het kleutertje wat ze wilde zijn.

Net als een klein kind vertelde ze niet dat ze nat was, toen ze uit de kinderstoel werd gehaald was op haar pak aan de achterkant twee grote natte plekken te zien. Dus moest er totaal verschoond worden, omdat we nog geen extra kleren hadden gekocht moest er iets op worden verzonnen. Volgens de vriendin gebeurde het wel meer dat kleine kinderen met alleen een T shirt en een luier rond liepen. Zij zou de kleine wel verschonen terwijl ik de tafel afruimde.

Mijn vrouw werd op een groot badlaken gelegd en van haar natte spullen ontdaan. Ze zou weer zo'n luier om krijgen maar haar vriendin had een pakje strikslips meegebracht daarvan werd er eentje met alleen luier inleg omgedaan. Volgens haar had mijn vrouw zo ook rond gelopen toen ze werkelijk klein was. Dit was ook te zien op oude foto's.

Tegen de tijd dat de vriendin naar huis ging werd mijn vrouw naar bed gebracht hiervoor kreeg nog een dikke schone luier en werd ze in het kinderbed gelegd. Dit hadden wij opgemaakt met een dekbed. Volgens de vriendin was het voor kleine kindertjes beter als ze in een slaapzak lagen die was vastgemaakt aan het bed. Ze wilde die wel samen met mijn vrouw een keer maken. Ook wilde ze wel eens uitproberen hoe het nou voelde als een klein meisje rond te lopen. Als we dit wilden doen moesten er uiteraard meer luiers en kleren komen.

Toen we haar vertelden dat deze nogal prijzig waren, heeft ze voorgesteld samen met mijn vrouw deze kleren te gaan maken. Ze zouden een aantal bladen kopen om baby en kleuter kleren te maken en kijken of ze deze konden aanpassen aan de voor hun benodigde maat. Sommige dingen waren makkelijk na te maken zoals een pofbroek met boven stukje. Luierpakjes want daar hadden we al een voorbeeld van. Rokjes was ook geen probleem want dan kochten ze gewoon een kort rokje in de winkel. Jurken werd gemaakt met een verhoogde taille zodat ze er echt uitzagen als jurkjes voor kleuters. En deze waren zo kort dat men de luier bijna altijd kon zien.

Na een paar weken was er een hele garderobe voor de meisjes ontstaan. Die moest worden uitgeprobeerd.

We zouden 's avonds weer een spel gaan spelen, mijn vrouw vertelde vooraf aan haar vriendin dat zij op de dag dat de luieremmer gekocht werd zij als kleuter gekleed was. Dit wilde de vriendin ook wel een keer uitproberen maar ze wilde eerst meemaken hoe zo'n luier nu aanvoelde. Zij door mijn vrouw in de een luier verpakt zoals ze die als klein kind ook gedragen had een inlegluier in een broek met drukknoppen. Hier over kreeg ze een pofbroekje en een kort hesje. Voor mijn vrouw was er een voorgevormde luier. Hier over kreeg ze een plastic broek met ruches op de achterkant. En een jurkje.

Daar ze nu als kleuters alleen nog meer mochten kruipen kon je bij iedere beweging die ze maakte hun in luiers gehulde billen zien. Na verloop van tijd waren beide natuurlijk nat en hadden ze een verschoning nodig. En moesten ze voor de nacht worden klaargemaakt. Hiervoor had ik een zestal luiers gepakt dit waren grootte lappen van 1,5 meter in het vierkant en twee daarvan heb ik in de vorm van een vlieger gevouwen de andere twee werden in lange brede stroken gevouwen. En als inleg in de eerste luier gelegd.

Het verschonen begon met mijn vrouw ze werd van haar natte luier ontdaan met baby olie schoongemaakt en hier na gepoederd. Nu werd de grootte dikke luier onder haar billen geschoven, deze werd met een aantal spelden gesloten. Hierover kwam een grotere maat plasticbroek vanwege de dikte en grootte van de luier. Over dit pakket kreeg ze nu een kruippakje aan. Dit was gemaakt van tricot zodat er rek in zat. Het sloot met drukkers op de rug. Toen ze het pak aan had sloot dit redelijk strak om haar lichaam en zag je duidelijk de luier aftekenen. Voor haar vriendin was er precies hetzelfde pak met alleen andere figuurtjes er op.

Na nog een drankje werden ze naar bed gebracht, bij de baby bed hadden wij voor deze keer nog een ander bed gezet op alle twee de bedden lag een trappelzak die met banden was vastgemaakt aan het bed. Deze sloot met een rits die van boven naar beneden werd dicht gemaakt. Ook had ik voor de vriendinnen nog een verrassing, bij een speciaal zaak had ik twee fop spenen gekocht in een maat voor volwassen baby's. Toen ze eenmaal op bed lagen stopte ik deze bij hen in de mond en met de worden dat ik de meisjes niet meer wilde horen ben ik naar mijn eigen bed gegaan.

De volgende morgen werd ik gewekt doordat de baby's in hun bed lagen te huilen, ze waren wakker geworden omdat ze een natte luier hadden. Ik heb ze toen maar uit bed gehaald en een bad in gereedheid gebracht. Nadat ze gebaad hadden werd er weer een nieuwe luie om gedaan dit maal waren het wegwerp luiers die precies leken op die van kleine kinderen. Hierover kregen ze een luierpak met olifantjes.

Zo gekleed mochten ze mee naar beneden en daar op de grond spelen tot ik hun pap had klaar gemaakt. Ze kregen allebei een slabber om. Omdat er maar een kinderstoel was werden ze om beurten hierin gezet en gevoerd. Na het eten werd hun gezicht met de slabber gepoetst en kregen ze bovenkleding aan dit was een pakje waaraan een stroken rok was bevestigd die zo lang was dat hij net over hun billen viel dit pakje werd in het kruis gesloten met een aantal drukknoppen.

Nu ze geheel gekleed waren konden de gordijnen open. Het was een stralende dag. Goed voor een uitje in de natuur. Voor we weg gingen pakte ik nog een tas waarin een aantal schone wegwerpluiers gingen en de verzorgingsartikelen ook ging er voor ieder een verschoning van kleren mee. En voor alle twee een badpak. We gingen met de auto naar een afgelegen meertje waar praktisch niemand kwam en dat een eind bij ons uit de buurt lag zodat het niet waarschijnlijk was dat we mensen tegen kwamen die ons kenden.

Op het strandje aangekomen werd het pakje dat ze aan hadden uit gedaan en kregen ze het badpak aan. Dit pak had een strak bovenlijf en een wijd uitstaand broek gedeelte. De luier hielden ze aan. Ze konden zo in het zand gaan spelen. Ze gingen ook in het water spelen hierdoor werd de luier die ze aanhadden niet alleen van hun eigen vocht nat maar ook van het instromende water. Toen ze uit het water kwamen kon je doordat het badpak tegen hun lichaam plakte de luiers zien.

Op dat moment kwamen er juist een aantal mensen lang die na de eerste blik nog eens goed keken naar wat deze vrouwen aan hadden. Je kon ze onder elkaar zien fluisteren over de goed zichtbare luiers. Toen die mensen waren door gelopen was het tijd om mijn baby's te verschonen, De bad kleding werd uitgedaan en zo ook de natte luiers. Nadat ze waren afgedroogd kwam er natuurlijk een nieuwe luier.

Ook de bovenkleding werd nu anders voor beiden was er een rokje met daar in vastgemaakt een broekje, als boven stuk had ieder een T-shirt met beertjes aan. De rokjes waren korter dan ik gedacht had want als ze rechtop stonden stak hun broekje al een stukje onder de rokjes uit. Toch gingen we samen in de nabij gelegen stad winkels kijken. De mensen die we tegen kwamen keken wel maar er werd niets gezegd over wat de meisjes aan hadden.

We hadden gepland ergens te gaan eten maar dat hebben we voor de veiligheid maar over geslagen en iets te drinken gepakt op een terrasje, toen ze gingen zitten kon je helemaal hun broekjes zien. Toen we na een leuk dagje uit thuis kwamen bleek dat de dames de luiers echt goed hadden gebruikt waarvoor ze dienden, Want tussen hun benen tekende zich twee natte plekken af waar de luiers hadden gelekt. We zijn naar boven gegaan om voor een verschoning te zorgen. Ze kregen ook nu weer een papieren luier om en als boven kleding iets dat wel babyachtig was maar er niet meteen op leek.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Terug na lange tijd ( limburgers ) Contact advertenties 13
S terug na lange tijd Voorstellen 11
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
daiperke1 Terug in de tijd Polls 8
1 terug na enige tijd afwezig Voorstellen 9
KleineAap Terug in de tijd (Gedicht) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Joyce Samantha's tocht terug in de tijd (HERPLAATSING) S 25
Paddy Bedplassen genezen door terug te sturen naar baby tijd huh? AB/DL Filmpjes 3
T Axel (terug) Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Terug na drukke periode Voorstellen 6
R Terug van weggeweest Voorstellen 11
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 20
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
linteum Terug Van Weg Geweest Voorstellen 16
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
B Terug van weggeweest! Voorstellen 10
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
CuriousRabbit Terug van weggefeest, corona editie Voorstellen 26
Littleminnie Niet nieuw maar terug van weg geweest Voorstellen 20
Berth Deze brengt me terug naar mijn jeugd. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
K Terug van weggeweest Broekplassers en Poepers 7
T Terug van heel lang weggeweest Voorstellen 18
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
V Luier strak: bal terug in buik. Ernstig? VVV 9
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
Little Endy losse zuigstukken voor speentjes evt. terug in de shop? Vragen & Info Shop 1
Ashy terug! Voorstellen 49
knolletje Beetje terug van weg geweest:) Voorstellen 11
V Terug van weggeweest Voorstellen 14
Monkeybaby Terug van weggeweest Voorstellen 10
dllover Terug vrijgezel Voorstellen 9
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
Poobottom Waneer ben jij terug gegaan naar de luiers? Polls 64
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
A Terug duimen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
J oud lid terug Voorstellen 15
Dllie Terug van weggeweest Voorstellen 17
L Terug van weggeweest Voorstellen 9
GAYPAMPERBOY Hoe kwamen jullie terug in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Luierslip Abena abriform x-plus met plastic buitenlaag ooit nog terug? Vragen & Info Shop 16
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
J specifiek filmpje gezocht van enkele jaren terug AB/DL Filmpjes 2
Similar threads


















































Bovenaan