Tess

Anon BillieJoe

Beginneling
Tess is een 13 jarig meisje dat af en toe een ongelukje heeft in haar slaap,maar op een dag...

"Tess!word nu eens wakker slaapkop,het is a bijna middag." riep Mama naar boven
wat ze niet wist was dat ik al wakker was,ik was alleen aan het chatten met Tim,de buurjongen(waar ik stiekem verliefd op was).
ik was zo druk bezig dat ik niet eens doorhad dat ik naar de wc moest,toen ik opstond poepte ik mijn hele broek onder.
oh nee! dacht ik bij mezelf en ik slipte heel voorzichtig naar de badkamer.net toen ik binnen wou gaan kwam mijn vader zijn hobbykamer uit.ik hoopte dat hij de bruine zooi aan de achterkant van mijn pyjama niet had gezien.terwijl ik mij aan het schoonmaken was:

"zeg schat,volgens mij word het eens tijd om luiers te kopen voor Tess" zei Papa tegen Mama
"waarom misschien?" antwoordde mijn Mama
"ze doet het nu zelf overdag in haar broek,ik zag haar de badkamer binnengaan met haar pyjamashort naar beneden hangend en hij was ook een beetje bruin" zei Papa
"hmmm,maar we vertellen het haar pas na haar verjaardag" antwoordde Mama

ik kwam weer uit de badkamer met een schone broek aan.
"aah!ben je eindelijk wakker slaapkop?neem een bord spaghetti" zei Mama tegen mij " zeg wij gaan zo meteen naar ons werk dus ben je alleen thuis"
ik at snel mijn bord spaghetti op en liep snel naar boven om mijn bikini aan te doen,het zou een zonnige dag worden dus kon ik lekker zonnen.
ik ging buiten op mijn ligstoel liggen en pakte mijn laptop om even met Tim te chatten.
ik voelde dat ik moest plassen,maar ik was te lui om op te staan dus plaste ik in mijn bikini,wat ik niet doorhad is dat er een klein beetje poep meekwam...
uren gingen voorbij,om de zoveel tijd plaste ik een beetje en had ik nog steeds niet door dat er af en toe een beetje poep meekwam.

het was 17u en mijn ouders zouden bijna thuiskomen.ik ging opstaan toen ik een pijngevoel had in mijn buik.een hele boel poep stroomde mijn bikini in.ik was zo in paniek om naar de badkamer te gaan dat ik vergat dat er een beetje op de stoel was gekomen.
mijn ouders kwamen thuis en ik hoorde dat ze buiten waren.

"ja ze heeft ze echt nodig,die luiers er ligt poep op deze stoel." zei Mama

het was nu de volgende dag en ik had weer eens in bed geplast.aangezien ik jarig was wat dat mijn minste zorg.
ik maakte me klaar voor de familie die vanavond zou komen,mijn vriendin Linde zou ook komen logeren.
het feest ging snel voorbij.ik plaste in mijn broek,gelukkig was ik in de speelkamer met Linde die mijn situatie begreep.
iedereen was weg en Linde lag al in bed toen mijn Papa bij mij kwam in de badkamer:
"zeg Tess,ik heb iets voor je" zei Papa terwijl hij een nachtluier tevoorschijn
"NEE ik ga dat NIET dragen" antwoordde ik want ik wist dat hij ze mij dag en nacht zou laten dragen dat had ik ze horen zeggen in de tuin.
"het is het beste Tess:je slaapt in hetzelfde bed als Linde en het is dan nog een eenpersoonsbed(we kenden elkaar al sinds de kleuterschool en sliepen altijd dicht bijeen)en je wilt natuurlijk niet dat ze ook nat word" antwoordde Papa
ik knikte en liet Papa mij de luier aan doen,natuurlijk zaten al mijn pyjamabroeken in de was dus moest ik in alleen een luier slapen.

"waarom draag jij een luier?" vroeg Linde
"wel je weet dat ik soms in bed plas.." antwoordde ik

het was een koude nacht dus kropen we dicht tegen elkaar aan.
ik werd wakker midden in de nacht en zette mijn plan in werking.ik wou niet telkens luiers dragen dus...
ik deed de achterdeur open en rende zo snel als ik kon het bos in daar hadden ik,Tim en Linde vroeger een schuilplaats gebouwd.
hopelijk kwamen ze daar niet zoeken.
onderweg viel ik over een tak en poepte ik in mijn luier,vreemd genoeg voelde het deze keer wel lekker.

ik kwam aan bij de schuilplaats,ik pakte het deken dat ik mee had genomen samen met het kussen,legde ze op de grond en viel in slaap.
de volgende dag:

"goedemorgen Tess" zei Linde "Tess?Tess? " riep ze opnieuw
"goedemorgen mevrouw,hebt u Tess soms gezien" zei Linde tegen Mama
"dat wou ik net aan jou vragen" antwoordde Mama
na even rond te vragen,ging de hele buurt op zoek naar Tess.
"wat dacht je ervan als we in teams zoeken?ik ga wel met Tim" zei Linde
ze renden meteen naar de schuilplaats.wat ik niet wist is dat ze net als ik luiers aan hadden.
 

Galambok

Beginneling
Ik vind het op zich erg leuk, om verhalen te lezen.

Alleen vind ik DIT verhaal, erg rommelig!!!

Het zou erg leuk zijn, als men verder gaat, met dit verhaal???

Succes . . .
 
Bovenaan