Tranen voor vreugde

DiaperWeeb177013

"Purple is good" - Neptune
Beste leden,

Ik ben van plan om een verhaal te schrijven, gewoon voor mezelf. Het verhaal dat ik ga schrijven wordt niet echt een ´luier´ verhaal,
maar als jullie willen kan ik het verhaal hier wel posten. Indien er enige mogelijkheid is om iets met luiers erin te zetten kan ik dat proberen.
Laat me weten of jullie willen dat ik het verhaal hier op de site post, zo niet, laat het nog steeds weten, want dan hoef ik hem niet te plaatsen.

Groeten DK FTW
 

DiaperWeeb177013

"Purple is good" - Neptune
Lieve mama,

Het is sinds vandaag al 5 jaar geleden dat je bent vertrokken.
Ik mis je, mama. Ik mis je zo erg dat mijn hart is gebroken door dit verlies.
En om het erger te maken breekt papa mij fysiek, hij breekt me met zijn zware straffen.
Jij hebt mij altijd geleerd om terug te vechten, maar het laatste beetje kracht,
het laatste beetje leven, is uit mij geslagen.

Jij zei altijd: “Laat ze niet merken dat ze je raken.”
Maar mama, hoe moet ik de tranen stoppen als ik word gekweld door het leven?

Dus alsjeblieft mama, kom terug en neem mij mee. Ik kan zo niet verder leven.
Niets meer dan Pijn en verdriet houden mijn nu nog op de been.
Ik heb geen hoop meer, ik heb geen doel meer.
Ik leef slechts nog om de angst voor mijn eigen einde.

Mama, jij bent degene waarop ik wacht.
Daarom beloof ik je mama, mij zullen ze niet meer klein maken.
Mijn hart zal verstenen, mijn bloed zal vloeien, het licht zal uit mij worden geslagen,
doch zullen mijn tranen de oppervlakte nimmer meer bereiken. Al nemen ze mijn leven door fysiek geweld, geen traan mag vloeien.

Ook zal ik mij sluiten voor elke vorm van vriendschap.
Ik zie namelijk geen nut in vriendschap, mensen zijn gemaakt op verraad,
zo ook is vriendschap opgebouwd op diepe leugens.
Ik vervloek mijzelf in de liefde, opdat ik nooit de tederheid van een vrouw zal voelen.
Want liefde bouwt op door vertrouwen,
maar een mensen geest is niet in staat tot eerlijkheid en loyaliteit.
Daarom zal niets of niemand mijn hart ooit nog kunnen doen smelten,
laat staan enigszins doen tintelen.

In de schaduw heb ik geleefd, verstoten door de mensheid.
Mijn lichaam is gemerkt door de haat die in de mensen leeft,
ik ben niet meer de lieve jongen die je achterliet.
Maar een monster, gecreëerd door de maatschappij.

Maar toch, ondanks al mijn verdriet, zal ik op je wachten.

Liefs, je Antonie.


laat me maar horen of jullie meer willen of niet
 

Ares

Stuur mij gerust een privébericht
Re: De naam komt later

Mooi geschreven, het heeft mij zeker geraakt.
Aan de ene kant doet et zwaarmoedig aan, maar aan de andere kant voel ik toch ook iets van een kracht die van binnenuit komt.

Maar nu de hamvraag: is dit (deels) autobiografisch?
Dit is niet echt het standaardverhaal dat je verwacht van iemand van jouw leeftijd.

Ps, houd er rekening mee dat verhalen op het forum niet afgeschermd worden van de buitenwereld.
(Daarom reageer ik ook bijna nooit op verhalen)
 

DiaperWeeb177013

"Purple is good" - Neptune
Re: De naam komt later

Bedankt, ik ben blij om zo´n vraag te horen, want het is een fictief verhaal, maar het is fijn om te horen dat het realistisch aankomt.
Ik weet dat verhalen niet worden afgeschermd.
Trouwens, heeft er misschien, nadat ze dit begin hebben gelezen, enige suggesties voor de naam? (Ik snap dat jullie nog niet veel weten over het verhaal,
maar als iemand bij dit begin een mooie titel weet te verzinnen dan zal de titel weinig over de rest vertellen, dus doe maar een suggestie.)
Laat me in ieder geval weten of jullie meer willen.
 

DiaperWeeb177013

"Purple is good" - Neptune
Ik dacht: ik plaats nog een stuk. Dit stuk is een wat rustiger stuk, minder intens als de opening, en zo zal het verhaal ook deels worden, net als dit, dus wees gerust als het begin zwaar lag (Ares), het woord grotendeels aangenamer, als iemand suggesties heeft over mijn schrijfstijl hoor ik het graag, en veel leesplezier, het is niet veel, maar ik dacht ik doe het toch maar, en o ja, ik heb een naam bedacht.



Op het moment dat de volle maan op zijn sterkst is, en een zacht voorjaarsbriesje opsteekt, zijn bijna alle lichten gedoofd in het stadje.
Op een nacht als deze ligt ieder ander al lang diep onder de wol, maar dat geldt niet voor Anton. Zoals altijd is hij druk in de weer,
bezig met schrijven in zijn dagboek. Wanneer de wind voor de zoveelste keer zijn lange haren naar achteren blaast houdt hij op,
om vervolgens met een gezicht dat op het punt staat te gaan janken omhoog te kijken.

Ik mag niet huilen, wees sterk Antonie. Wees hard, hou vol, laat zelfs de maan je niet kennen.

Hoe moeilijk het ook is om niet te huilen, lukt het hem toch om sterk te zijn. Hij dringt de tranen terug en kijkt recht voor zich uit.

Wat een rust, zag de wereld er maar altijd zo uit. Zo stil, zo mooi, zo vrij van mensen die haar natuurlijke schoonheid verpesten.
Maar helaas, alles is sterfelijk, zo ook schoonheid.


Op het moment dat de maan 20 graden gezakt is begint de slaap het van hem te winnen. Zijn besluit om naar bed te gaan is geen onverstandige keuze,
want bijna direct nadat ook hij uiteindelijk onder de wol kruipt, zijn zijn oogleden zwaar geworden. Hij had geen keus dan zich overgeven aan een droomloze slaap



Anton is niet de enige die rond dit tijdstip nog wakker is, want aan de andere kant van de stad is nog iemand anders klaarwakker,
een jongedame met een uiterlijk waar je u tegen zegt. Als een schim zit ze voor haar raam, zachtjes snikkend zit ze met haar handen in haar haren,
ze begint steeds harder te huilen en kan de tranen gewoon niet meer ophouden.

Waarom moest mij dit nou overkomen? Waarom mij? Alsof ik al niet genoeg aan mijn hoofd heb gehad.

Ze weet dat het geen nut heeft om haar tranen te drogen, daarom doet ze haar moeite niet meer.
Met haar hoofd op haar bureau leunend zit ze daar op haar stoel, onbewogen, het enige wat beweegt zijn haar tranen die van haar wangen afglijden.
En wanneer haar tranen langzaam minderen en haar verdriet wegebt op het geluid van de wind die tegen de ramen aantikt,
ebt ook haar geest weg en ze valt langzaam in een diepe slaap.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Je hebt een mooie schrijfstijl, bijna poëtisch en heel beeldend. Taalbeheersing is ook -bijna- perfect. Toppie.

ps. Ik zag wel een typefoutje in de zin 'Maar helaas, alles ik sterfelijk, zo ook schoonheid.'
vandaar dat -bijna- van me. ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 57
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
luierdrager15 Challenge voor deze middag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
P PkoP stelt zich voor Voorstellen 14
Dorusje5 Dorusje5 stelt zich voor Voorstellen 17
S Ontmoeten voor ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erik de V Erik de V stelt zich voor Voorstellen 20
M Menno stelt zich voor Voorstellen 23
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
PietjeDLimburg Goede plekken voor te luieren in Hasselt Contact advertenties 1
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Watermeloen Regels gezocht voor 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Bbpixie stelt zich voor Voorstellen 17
D De juiste voeding voor je favoriete type drol Broekplassers en Poepers 13
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
SunnySunset Ik stel me even voor Voorstellen 22
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
broekie Skype voor plastic broekjes lover's noord Nederland. Plastic broekjes liefhebbers 9
A Leuke dame voor contact Contact advertenties 1
Esus Daddy/Dom voor ondeugende vrouwen/meisjes Contact advertenties 0
P Namens de broekpoepers en -plassers: Hoekje voor luier plassen en luierpoepers? Ideeën Bus 9
R Aanbevolen voor de nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan