Twee zussen

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 9

    Stemmen: 2 40,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

klein

Toplid
Dit is verhaal die ik maakte voor de msn site wat ik had.
De site is er nog wel maar je komt er moeilijk op.
Verhaal is paar jaar oud zitten wat schrijf fouten in sorry maar hoop dat het iets is


Twee zussen,

Ik ben Marcel 28 jaar en woon samen.

bij mij in de buurt wonen twee bloed mooie zussen.

De een is 17 die ander 19 jaar.

Ze hebben beide lang donker krullenhaar.

Laast was ik alleen thuis had mijn luier om gedaan wat ik vaak doe als ik alleen ben.

Loop vaak dan met alleen mijn luier door de kamer.

Maar de laaste keer was ik ook in de kamer.

Wou net de rolgordijn naar beneden doen net zo als wat ik anders ook doe als ik met mijn luier in de kamer ben.

Maar die dag ging het mis net toen ik de gordijn naar beneden wou doen.

Kwamen de twee zusjes langs mijn huis gefietst.

Ik schrok er van.

Want ik wil niet dat ze het in de buurt weten dat ik van luiers houd.

Ik hoopte maar dat ze het niet gezien hadden dat ik een luier om had.

Er ging een uur voor bij had onder tussen maar een broek aan gedaan om dat ik het koud kreeg.

Keek naar een film.

Maar op eens ging de bel.

Ik deed de voor deur open tot mijn schrik stonden die twee meiden daar.

Ze zeiden dat ze met mij wilde praten.

Ik lied ze binnen.

Toen we zatten zeiden ze dat ze mij met een luier hadden gezien.

En vroegen waarom dat ik een luier droeg, ik kon geen woord meer uit brengen.

Ze hadden al door dat ik voor mijn plezier luiers droeg.

Op eens zei Anneke als je graag luiers draagt ben je een baby en dan moet je ook verzorgt worden als een baby.

En je laat toe wat wij willen anders vertellen we als aan je vriendin in hier in de buurt.

Ik moest maar doen wat ze wouden ik had geen keus.

Al het eerst gaat je broek uit!! Zei Anneke.

Ga maar op de bank liggen.

De oudere zus Charlene Moest dingen op hallen voor de verzorging.

Ze deed mijn broek uit, toen zei ze heeft die kleine jongen in zijn broek gedaan wat een grote knul maar we moeten even wachten op mijn zus voor we je verschonen.

Naar een uur kwam Charlene weer met een tas vol spullen.

Ik wou niet dat ze mij zouden verschonen houde mijn handen bij mijn luier maar ik kreeg een beste tik foei Marcelje.

Charlene pakte wat uit de tas een soort speen met een riemje er aan, ze duwde de speen in mijn mond en ze maakte hem vast met dat riempje wat er aan zat.

Ga jij zijn flesje klaar maken dan doe ik de rest wel zei Caharlene.

Ze maakte mijn luier los ze maakte mij schoon met baby doekjes ik kon het bijna niet meer houden toen ze mijn piemel schoon maakte het voelde fijn aan.

Op eens pakte ze iets ik kon niet zien wat het was maar ze duwde wat in mijn plas buis deed wat pijn deedt maar toen ze daar klaar mee was deed ze mij weer een luier ander ze deed mij nog even goed in poederen met baby poeder en ze maakte daar naar mijn luier dicht.

En ik kreeg een truitje aan met beertjes met een tekst er bij baby.

Ik kreeg geen broek aan ze zeiden dat ze mijn luier wouden zien.

Anneke was klaar met mijn flesje maar ze had eerst een babyhapje voor mij met bonen. Ik kreeg een slap om Anneke haalde speen los deed hem uit mijn mond.

Ik moest liggen over haar knieën in ze deed mij voeren bah wat was dit vies. Naar de babyhapje kreeg ik een flesje met op volgmelk.

Ik voelde ander tussen wat in mij luier stromen kon het niet thuis brengen wat dat was het voelde nat aan in warm.

Na mijn flesje kreeg ik de speen weer in mijn mond en Anneke keek naar mijn luier en zei heeft ons kleine vind weer in zijn luier gepast en ze keek Charlene aan ze lachte beide.

Nu kreeg ik het door ze had wat in mijn plas buis gedaan waar door ik niet verneem als ik plas.

Dit keer kreeg ik een schoon luier van Anneke.

Na dat was gebeurt moest ik op bed ik kreeg een tuigje om waar ik mee vast mee werd gezet kreeg van beide meiden een zoen in daar lag ik dan vast ik kon geen kant uit, en voelde mijn luier alweer nat worden.

Naar wat geslapen hebben kwam Anneke binnen om mij op te hallen. Ze maakte mij los uit het tuigje.

Ze keek naar mijn luier ze zei ik moet je eerst maar verschonen kleine kindje, ze deed mijn luier open ze deed het ding wat in mijn plas buis zat er uit dat is nu niet meer nodig zei ze.

Nu zag ik pas wat het was dat wat in mijn plas buis zat een soort slangetje.

Ze waste mij met een washandje ze geen daar naar mij met zalf in wrijven en met haar vinger bij achter in.

Toen ze klaar was kreeg ik weer een luier om.

En ze zei kom maar mee er is nog een verassing voor je zo.

Toen we weer in de kamer warden moest ik eerst op een speel kleed spelen naar een half uur kwam Charlene bij mij zitten.

Ze zei je hebt zeker honger knul ze haalde een borst uit haar bloes.

En ik moest op mijn buik aan haar tepel zuigen, toen ik zoog geen zij met een hand over mijn voor luier heen wrijven.

Ik vond het fijnvoelen, maar op eens voelde ik wat aan komen en ik werd rood om mijn hooft maar kon het niet tegen houden en ik kwam klaar in mijn luier.

Ik weet niet dat ze het heeft gemerkt maar ze haalde mij van haar borst toen moest ik weer op de bank zitten.

Toen zeiden ze dat ik een brave baby was en dat ze over 14 daggen nog eens op mij wilden passen als ik de hele dag alleen ben daar naar gingen ze naar huis.

Marcel

@7-2 2004
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
leuk om te lezen hoor.
Jammer dat het een fantasie is , want ik denk dat je er best van zou hebben genoten.
John
 

klein

Toplid
toy38nl zei:
leuk om te lezen hoor.
Jammer dat het een fantasie is , want ik denk dat je er best van zou hebben genoten.
John
Ja dat is echte jammer fantasie is het zeker vaak over gedacht.
Die twee meiden woonde echt daar dicht bij mij.
Maar leuk dat je iets laat horen over het verhaal dacht al hoor niks.
Heb nog paar verhalen misschien plaats ik die nog wel.

kleine
 

klein

Toplid
blok zei:
DEEL 2 PLz mooi verhaal
Dank je wel fijn dat je het leuk vind.
Heb hier geen deel 2 van weet niet dat ik er deel twee bij maak op zich zo het best kunnen.
Misschien doe ik het nog wel.
Maar heb er nu nog wat andere verhalen wat ik ooit maakte nog ligen.
 
B

BabyMark

Guest
Als je twee zulke meisjes in de buurt hebt wonen, zou ik de gordijnen zeker open houden !
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Similar threads

Bovenaan