Tweelingzusjes

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 10,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 10,0%
  • 8

    Stemmen: 4 40,0%
  • 9

    Stemmen: 1 10,0%
  • 10

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal stemmers
    10
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: RC-MD


Met een goedgemikte beweging, zet Davina snel haar alarmwekker uit. Ze gaat overeind zitten, en wrijft in haar ogen. Ineens beseft ze dat het erg stinkt in de slaapkamer, waar zij en haar tweelingzus Tamara in één bed slapen. Ze slaat het dekbed van zich af, en ziet dat het weer is gebeurd. Davina had weer in het bed geplast. Aan de ene kant was ze blij dat ze alleen met Tamara thuis is, maar aan de andere kant is ze bang dat Tamara haar nu weer een baby gaat noemen. Tamara haar steun is erg belangrijk voor Davina, en daarom zal ze altijd alles doen wat haar zus zegt. Davina vond het natte bed en de natte kleren niet eens zo erg, maar dat ze haar zus zo teleurstelde vond ze vreselijk.

Ze stond op uit bed, terwijl de zure geur vanuit het bed steeds beter in haar neus doordrong. Ze bekeek het bed, en zag dat er een enorme hoeveelheid urine in het bed zat, en zag dat zelfs het slipje van Tamara helemaal nat was. Davina kleedt zich snel uit, en gaat zich douchen. Als ze terugkomt, ziet ze dat Tamara nog steeds slaapt, en durft ze haar niet wakker te maken. Snel trekt ze een XL-t-shirt aan, en gaat ze naar de keuken om iets te eten te maken.

Terwijl ze een eerste hap neemt uit haar boterham met pindakaas, komt Tamara binnen. Ze gaat tegenover Davina zitten, en zegt: "Ik ben niet boos op je hoor. Ik vind het jammer dat je net zo zindelijk bent als een baby, maar ik neem je echt niets kwalijk." De vergelijking met een baby deed Davina pijn, maar ze durfde dat niet te zeggen.

"Dank je, Tamara."

"Maar ik vind wel dat ik het recht heb om in een droog bed te slapen. Kun je dat een beetje begrijpen? Ik vind wel dat we een oplossing moeten zoeken. Ik snap wel dat het niet fijn voor je is, en daarom wil ik het wel voor je doen. Zullen we dat afspreken, zusje ?"

"Ja, dat is goed. Dank je wel," zegt Davina, en ze omhelst haar zus. Ze wist echter nog niet dat Tamara allang een oplossing in gedachte had; Davina als een baby behandelen, en haar een luier laten dragen!

Dus toen ze zich ’s avonds had gedoucht en haar nachtkleding aan wou doen, was het ook een hele verrassing voor haar toen ze zag dat Tamara haar nieuwe pyjama al had klaargelegd. Een beetje onwennig keek ze naar de grote luier, en daarna naar de al slapende Tamara. Na even twijfelen besluit ze om haar zus niet nog eens teleur te stellen, en vouwt ze de grote Pamper uit op de vloer. Ze gaat erop zitten, en vouwt de luier dicht. Tot zover ging het goed, maar ze krijgt de luier maar niet fatsoenlijk dichtgeplakt. Ineens voelt ze een hand ophaar heup. Het is Tamara.

Tamara en Davina kijken elkaar aan, en glimlachend plakt Tamara de luier van haar tweelingzusje dicht. Davina bedankt haar, en als Tamara haar helpt opstaan, geeft ze Davina een bemoedigend klopje op diens luier. De tweelingzusjes kijken elkaar aan, in een roes van zusterliefde. Plots verbreekt Tamara de stilte. "Hier, doe je beha maar erbij aan."

"Tamara, de luier zal wel kraken als hij heel nat wordt; zul je er geen last van hebben ?" Vraagt Davina, een beetje verlegen. Tamara schudt haar hoofd, en grijpt Davina tussen haar benen bij de luier vast. Ze laat haar andere hand in haar slipje glijden, en begint zich te vingeren. Ze wenkt Davina op het bed, en een beschaamde Davina moet toekijken hoe haar tweelingzus zichzelf bevredigd op het feit dat zij een luier ommoet. Als Tamara schokkend is klaargekomen, heeft ze een tevreden blik in haar ogen.

"Wil je ook?" Vraagt ze aan Davina. Davina geeft toe dat ze eigenlijk ook wel wil. Tamara duwt Davina plat op bed, en gaat op diens luier zitten. Ze begint in Davina’s borsten te knijpen, terwijl ze schokkende bewegingen tegen Davina’s luier maakt, en deze erg kraakt. Tamara laat zich met haar borsten op die van Davina vallen, en begint haar zusje te tongzoenen! Eerst twijfelde Davina nog, maar al snel gaf ze zich volledig over aan haar tweelingzusje. Tijdens het tongzoenen, maakte Tamara schokkende bewegingen met haar knie tegen het stuk luier tussen de benen van Davina, waardoor deze langzaam een hevig orgasme krijgt. Met een andere hand besluit Tamara zichzelf nog eens te vingeren, als ze allebei klaarkomen, zijn ze knalrood geworden.

"Vond je het lekker?" Vraagt Tamara aan haar tweelingzusje.

"Ik vond het heerlijk." Geeft Davina toe, terwijl ze haar Pamper goedtrekt. Ze pakt de beha van de vloer af en doet hem om. Ze kruipt onder de dekens, naast Tamara, die haar armen om Davina heen slaat en haar een zuigzoen in haar nek geeft. Een grote rode plek is het resultaat. Beschaamd, maar toch ook een beetje tevreden met haar luier, valt Davina in slaap, al snel gevolgd door haar zus Tamara, die met een hand tussen de benen van Davina glijdt en haar luier masseert.

De volgende ochtend is Davina als eerste wakker. Tamara heeft haar armen om haar heen geslagen en is nog diep in slaap. Davina voelt dat ze nodig moet plassen en vraagt zich af of ze haar luier vannacht niet gebruikt heeft. Ze glijdt met een hand in haar luier en voelt dat deze nog helemaal droog is. Blij met dit resultaat wil Davina opstaan om naar de wc te gaan. Dan beseft ze dat ze Tamara niet wakker wil maken, omdat ze dan extra straf zal krijgen. Ze twijfelt wat ze moet doen, in haar luier plassen of Tamara wakker maken. Uit respect voor haar zus besluit ze maar om haar te laten slapen.

Met de tranen haast in haar ogen, plast ze in haar luier, die daardoor flink opzwelt. Davina voelt zich net een baby, nu de prop tussen haar benen minstens twee keer zo dik is geworden. De dikke luier jeukt heel erg aan haar schaamlippen en ze probeert de natte luier van haar huid los te trekken. Op een gegeven moment herinnert ze zich hoe ze gister met Tamara gemasturbeerd heeft en beseft dat ze dat nog een keer wil. Ze draait zich om naar Tamara en kijkt naar haar gezicht. Met haar linkerhand glijdt ze in haar luier en begint ze haar clitoris te stimuleren. Haar rechterhand legt ze op Tamara’s heup en laat ze in diens slipje glijden. Terwijl Davina steeds meer opgewonden raakt, masseert ze met haar rechterhand de billen van Tamara.
 
Bovenaan