Vakantie naar Oostenrijk

Abdxll

Nieuw lid
.​

Vandaag was de dag. Alisa ging samen met haar ouders naar Oostenrijk. Het was februari en de wintersport ging beginnen.

Elk jaar was is hetzelfde, we gaan rijden naar Oostenrijk en slapen in een huisje met vrienden van mijn ouders. Meestal ben ik het enige kind. Soms maak ik wel eens wat vrienden maar ik heb altijd de pech dat ze of de dag daarna weg gingen, of dat ikzelf weg ging.

Dit jaar is het anders, er gaan vrienden mee met kinderen. Ze zijn alleen wat jonger dan ik. Ik ben zelf 19, maar die kinderen zijn 3,6 en 9. Dus daar heb ik eigenlijk alsnog niets aan.

Vannacht vertrekken we. Mijn spullen zijn ingepakt en m’n ouders zijn al weer gespannen. Ik hoor van veel mensen dat ik niet veel op mijn ouders lijk. Mijn ouders zijn best raar, ze slaan altijd in dingen door. Ze kunnen erg obsessief worden over de kleinste dingen. Zo ben ik totaal niet.

Het is 04:30 en we zitten klaar in de auto. Ik ben uit mijn bed gestapt en met pyjama en al in de auto gaan zitten, in de hoop dat ik tijdens het rijden gelijk in slaap val. En dat gebeurd ook. Na 15 minuten rijden lig ik alweer lekker te slapen.

Ik word wakker rond een uur of 6. Erg veel last van mijn rug want de auto ligt natuurlijk voor geen meter. Ook word ik wakker met een hele droge mond dus ik drink mijn flesje water in een keer leeg. Vervolgens doe ik mijn ogen weer dicht en oortjes in en val zo weer in slaap.

Het is een uurtje later en m’n moeder maakt me wakker. “Alis we zijn bij het tankstation, als je moet plassen moet je nu gaan.” Maar ik wil helemaal niet opstaan, en het voelt ook niet alsof ik nu nodig moet. “Nee mam ik hoef nog niet.” En ik val daarna weer in slaap.

Rond een uur of 9 rijden we over een hobbelige weg. Ik word daar wakker van. Die hobbels laten me wel merken dat m’n blaas lekker vol zit. “Wanneer komen we bij een tankstation?” Vraag ik aan mijn vader, die achter het stuur zit. “Voorlopig niet. We hebben net getankt.” Ah shit, denk ik. “Maar ik moet wel erg nodig plassen eigenlijk.” Zeg ik beetje jammerend. “Ja Alis, dit is wel vervelend van je. Er is hier zo een twee drie een tankstation.” Zegt hij. “Mam wil je alsjeblieft eentje opzoeken op de route?” Vraag ik maar aan mama. “Ik zie er eentje, die zit op 100km afstand, je zult moeten wachten.” Zegt ze. “Kan het echt niet eerder?” Vraag ik met lichtelijke paniek. “Nee. Anders moeten we een uur omrijden en we rijden al achter op schema.”

Ik zit wiebelend op mijn stoel. “Ik had gewoon bij het vorige tankstation moeten plassen dan had ik dit gezeur ook niet gehad.” Denk ik bij mezelf. Maar dat is dus al te laat. De weg is zo hobbelig en ik voel me blaas met de minuut voller worden. Ik houd de navigatie in de gaten maar het lijkt dan alleen maar langzamer te gaan.

Ik beland in mijn eigen bubbel. Die hobbels worden alleen maar erger en ik knijp mijn benen tegen elkaar aan, ik beweeg naar voor en achter maar het word er niet beter op. Ik zet mijn muziek wat harder, Misschien helpt dat voor afleiding. Maar als afleiding helpt het inderdaad, en ik vergeet er op te letten. Opeens voel ik dat het fout gaat en knijp snel weer mijn benen bij elkaar. Een klein beetje gelukkig. Ik voel aan mijn broek en die is nog droog. “Het zit alleen nog in mijn onderbroek.” Denk ik.

Maar daar begon het. Het plas inhouden begon pijn te doen en elke keer liep het er een beetje uit. Ik voelde tussen mijn kruis. Lekker dan, mijn broek is nat. Nog niet heel erg, maar het grootste deel zit ook nog in mijn blaas. Ik zucht diep en ontspan even. Dit was een grote fout, mijn spieren hadden zoveel en zo lang aangespannen dat ze los lieten. Daar ging het dan ik plaste nu echt in mijn broek.

Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Het was erg veel en mijn broek en de stoel waren doorweekt. Ik wist ook wel dat mijn ouders dit gingen ruiken. Ik keek naar voren en zag m’n moeder via de spiegel naar mij kijken. Maar ze zei niets. Ik hielt maar m’n mond. We reden in stilte door en ik zat aan mijn stoel gekleefd.

Ik stond even bij stil wat ik had gedaan. Ik ben 19 jaar en ik heb in mijn broek geplast. En het ergste van alle is dat mijn ouders er bij zitten. Ik zat op de achterbank in mijn warme, natte pyjama broek.

“Nog 10 minuten en dan zijn we bij het tankstation.” Zei m’n moeder. “Heeft ze het nou echt niet door?” Vroeg ik mij af. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Ik had net nog een scène geschopt dat ik zo nodig moet dus ik kan niet zomaar zeggen dat ik niet meer moet. Maar ik kan ook niet wel gaan, dan zien ze dat mijn broek zeik nat is.

We rijden het tankstation op. Ik heb besloten toch maar te gaan. Mijn plan was om mijn deken om mij heen te wikkelen en snel naar het toilet te rennen. Dus heel onhandig knoop ik in de auto m’n dekentje om en doe de deur open. Mijn moeder kijkt mij vragend aan.

Ik klap de auto deur achter me dicht en ik wilde een snellere pas aannemen om snel bij het toilet te komen. Wat ik niet in de gaten had is dat het dekentje tussen de auto vast zat. Ik loop door en de deken glijd van mij af. Ik sta daar, op het volle tankstation, in mijn natte broek.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luierman48 Ga op vakantie naar limburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Dream Prinses Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 18
R Ik wil op vakantie naar: Tiener board 17
R Verhaal Klaar [16+] 21 Jaar en op Vakantie naar Miami 16+ Verhalen 15
A Verhaal Klaar [16+] Vakantie naar Tirol 16+ Verhalen 0
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
L Vakantie Contact advertenties 8
luierdrager16 Help ben op vakantie maar luiers zijn op welke luiers zijn beter? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Luier vakantie Contact advertenties 0
J Verhaal Klaar Op Vakantie (B) O 2
emar007 Nog niet klaar Vakantie 16+ Verhalen 19
slave_rick Boswandeling tijdens de vakantie 16+ Verhalen 22
L Share je vakantie/campeerplaats ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 42
J Luier om OP VAKANTIE 16+ Verhalen 10
A Nog niet klaar De Vakantie (H) V 13
F Nog niet klaar Nog Steeds een Grote Meid? N 102
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 25
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Vakantie AB/DL Fotos 14
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Verhaal Klaar De Vakantie (C) V 7
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
Bassie incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27