Vakantie voor Ilona

marcelle

Gewaardeerd Lid
Alleen thuis

Nu haar ouders weg zijn is Ilona alleen thuis. Heerlijk denkt ze. Even alleen, alleen wel in die stomme luier. Ze gaat loopt naar boven en gaat voor de spiegel staan. "Gelukkig zie je er niets van" denk ze. Ze trekt haar spijkerbroek een stukje naar beneden en ziet dan haar natte luier hangen tussen haar benen. Opzich vind ze het nog niet eens zo'n onprettig gevoel. Ze wrijft over haar luier en bekijkt ook de achterkant. Het vocht heeft zich al halverwege haar kont opgetrokken in de luier. Alleen het voelt nog niet zo nat. De luier absorbeert het allemaal goed.

Ilona vertrekt weer naar beneden om maar even TV te gaan kijken. Er is een leuk programma op TV en ze gaat er helemaal in op. Opeens voelt ze een buikkramp "He shit, ik zal toch niet moeten poepen he" denkt Ilona. Wat Ilona niet weet is dat haar moeder wat laxeermiddel in haar melk had gedaan tijdens de lunch. Zo wilde haar moeder Ilona is lekker straffen voor haar onbezonnen gedrag. De krampen van Ilona worden steeds erger. Ze gaat opgetrokken op de bank liggen maar niks helpt. Ze probeert alles op de houden maar opeens voelt ze haar luier van achteren warm worden. Helaas heeft ze in haar luier gepoept. "Gelukkig stinkt er nog niks, maar dat zal niet meer lang duren" zegt ze zachtjes in haar zelf. Het lijkt of de stroom poep niet meer ophoud. Het voelt of het overal zit. "Shit dit kan er ook nog wel bij, roept ze hard!" Helaas hoort niemand het.

Het TV programma was nog niet afgelopen. Ilona durft alleen niet meer zo goed op de bank te gaan zitten. Toch probeert ze het want haar ouders zijn nog lang niet thuis. En die luier afdoen durft ze al helemaal niet! Dan maar zo, ze gaat zitten en de toch al dunne poep verspreid zich in haar luier. Gelukkig heeft er nog niks gelekt. Want dan zou het echt een bende worden.

Haar ouders komen thuis

Opeens na een uur of 2 hoort Ilona de sleutel in de deur. Het zijn haar vader en moeder die weer binnenstappen. 'Hallo ilona, heb je een fijne middag gehad vraagt haar moeder?" "Ja hoor mam, ik heb heerlijk TV gekeken" nog niet wetende dat Ilona in haar luier gepoept had. Wat haar moeder natuurlijk wel stiekem had gehoopt. "Mag ik even je luiertje controleren lieverd? Ga alvast maar naar je slaapkamer, dan kom ik er zo aan". Ilona zegt niets en loopt snel naar boven, hopende dat haar moeder de luier snel verschoont"

Als haar moeder boven komt zegt ze dat Ilona wijdbeens op bed moet gaan liggen met een handdoek onder haar kont. Want haar moeder ruikt al wat er aan de hand is. "Heb je in je luier gepoept Ilona? schaam je er maar niet voor hoor, ongelukjes kunnen gebeuren, en gelukkig had je een luiertje aan!"."Sorry mam, ik kreeg opeens zo'n kramp en ik mocht de luier niet afdoen". "Dat klopt schat, je hebt heel goed gehandeld. Ik ben ook helemaal niet boos!. Ik zal je luier uitdoen en dan mag jij lekker even douchen. Je hoeft dan even geen luiertje om want we gaan lekker eten daarna. Als we hebben gegeten vertrekken we daarna bijna meteen op vakantie, dus ik zal je dan een luier omdoen, of wil je liever meteen al?". "Nee mam, liever na het eten denkt Ilona, misschien kwam ze er dan nog onderuit".

Haar moeder maakt de plakstrips van haar luier los en ziet dat het echt een bende is. Heel haar kont en kruis zitten onder de dunne poep. De luier had ook niet meer veel kunnen houden of hij was gaan lekken. Gelukkig is er nog niks aan de hand. Kom op schatje, ga maar even lekker douchen. Ilona voelt zich vies, heel vies! Gelukkig stroomt door het water alle poep er snel vanaf en ze wast zich met veel sop. Als ze onder de douche vandaan komt trekt ze weer lekker haar onderbroekje aan. Met daarover de spijkerbroek. Ze merkt wel dat deze wat opgerekt is door haar luier, maar deze zal wel snel weer krimpen. Ilona loopt snel naar beneden want het eten staat al op tafel.

Als ze aan tafel zit serveert haar moeder een lekkere hollandse maaltijd. Plots krijgt Ilona weer kramp, want het laxeermiddel van haar moeder is nog niet uitgewerkt. Ilona vraagt een haar moeder of ze naar het toilet mag omdat ze buikkramp heeft. Haar moeder zegt resoluut nee! Niet tijdens het eten, je kan voor het eten gaan (wat ilona natuurlijk vergeten was). Op een geven moment houd ilona het echt niet meer. Opnieuw spuit er een lading poep uit haar kont. Nu niet in haar luier, maar in haar broek. Ze voelt zich vies, heel vies, op hetzelfde moment merkt ze ook dat ze plast. Alles komt er uit, ze huilt en haar moeder kijkt haar boos aan. Heel boos!

Straf

ILONA! Waar ben jij in hemelsnaam mee bezig?? "Sorry mam ik hielt het echt niet meer, ik denk dat ik ziek ben" "Nee Ilona je bent niet ziek! e bent gewoon een klein kind! Jij gaat luiers dragen! HEEL DE VAKANTIE!!" Heb je dat begrepen? En nu snel naar boven, geen hap meer nemen! Jij krijgt eerst een luier en straf!". Ilona huilt hard, maar ze gaat naar boven, ze voelt de poep in haar onderbroek schuiven, ze voelt zich vies en hoopt dat ze een nieuwe broek krijgt. Maar haar moeder gebaard dat ze op bed moet gaan liggen. Ze gaat liggen op de handdoek en haar moeder trekt haar broek naar beneden. Haar onderbroek blijft echter aan. "Ilona nu luister je goed, je straf is dat ik de luier over je onderbroek zal aandoen! Je houd dus deze poepbroek minstens aan tot de eerste stop ergens in Frankrijk. Heb je dat begrepen klein kind?". Ilona kan niks anders doen dan huilen. Terwijl haar moeder de nieuwe tena maxi aantrekt over haar poeponderbroek heen. Als eenmaal de luier aan is komt haar moeder binnen met een plasticbroek. Dit is tegen het lekker en tegen nare geurtjes in de auto Ilona. Trek m aan! Ze voelt dat het broekje erg strak over haar luier komt. Het sluit alles helemaal af maar drukt tegelijkertijd haar luier tegen haar kont en in haar kruis, Ze voelt nog steeds de poep drijven in haar onderbroek.

Nadat ilona zich weer verder heeft aangekleed komt ze vol schaamte weer beneden aan tafel, waar ze haar inmiddels koud geworden eten moet opeten. Ze snikt, maar ze kan niks aan de situatie veranderen.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk vervolg weer,

Had zelf alleen wel gehoopt dat ze het onderhand wel fijn zou vinden dat ze
een luier moet dragen.

Keep going ;)
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Heel bedroeft zit ze aan tafel en eet haar eten op. Ze voelt zich erg vies want ze voel al haar poep in haar onderbroek zitten. Gelukkig ruikt ze er niks van want er zit nog een luier en een plastic broek overheen.

Als ze klaar zijn met eten zegt haar moeder dat ze gaan vertrekken. Moeder ruimt nog snel even de tafel leeg en haar vader zet het laatste in de auto. "Trek jij je jas alvast aan ilona? want we vertrekken zo" roept haar moeder. Ilona doet meteen wat haar moeder zegt want ze heeft geen zin in meer gezeur.

Als ze eenmaal vertrekken neemt ilona plaats op de achterbank. Helaas met nog een duidelijk poepbroek. Nog snel voor het vertrek heeft ze in de spiegel gekeken en ziet duidelijk een bruine vlek aan de achterkant van haar luier. Ze baalt, maar gelukkig heeft ze een strakke spijkerbroek over haar luier heen. Dit verbergt de luier enigszins maar het zorgt er wel voor dat haar luier strak tegen haar wordt aangedrukt.

Na een uurtje rijden bereiken ze de grens en rijden ze Belgie in. Op hetzelfde moment krijgt Ilona ook aandrang om te plassen. Ze aarzelt geen moment want van moeder mag ze toch niet naar de WC. Ze plast door haar slipje in haar luier en voelt hoe het met haar poep vermengt wordt. Het wordt gelukkig wat warmer in haar luier want de poep was al aardig koud geworden. Ze voelt zich vies, heel vies. Het liefst zou ze alles meteen uittrekken, maar dan zou haar moeder wel super boos worden.
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Zoals jullie zien niet echt een spannend deel, maar ik ben een beetje inspiratieloos. Helpt alstublieft! Leuke en spannende ideeën
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Nog zeker een uur rijden ze richting het zuiden. Als ze bij Brussel zijn aangekomen maken ze hun eerste tussenstop. "Even de benen strekken" zegt moeder. Iets waar Ilona helemaal geen zin in heeft met haar volle luier. Het liefst zou ze in slaap vallen en pas in Spanje wakker worden.

"Laat me is even je luiertje checken Ilona" zegt haar moeder op een sarcastische toon. Ilona stapt zonder iets te zeggen de auto uit en loopt naar haar moeder toe die achter de auto is gaan staan. "Kom maar even hier schatje, ik zal je besparen. Dit is een plek waar niemand ons ziet". "Mamma! alsjeblieft ik wil dit niet!". "Niet zeuren meisje! Je bent echt een vervelend kind! Jij zeurt altijd, ik ben het gewoon zat!". Ilona kijkt bedroeft naar de grond en laat alles maar over zich heenkomen. Haar moeder maakt eerst het knoopje van het spijkerbroek los. De broek springt meteen open want hij zat aardig strak. Ilona haalt meteen opgelucht adem omdat ze nu bevrijd is uit haar strakke broek. Ilona's moeder trekt haar broek tot op haar knieën. "Zo meisje, dat is een behoorlijk vieze luier. De poep is gewoon door je slipje gegaan zie ik en je hebt ook nog eens een flinke plas gedaan kleine meid! Ik zal je plastic broekje maar eventjes nog aan laten want volgens mij is het een behoorlijke stank daar. Je ziet ook de randjes van je luier al bruin kleuren. Ik zal even met je vader overleggen of je lief genoeg bent geweest voor een nieuwe luier". "Maar mam!" roept Ilona, maar haar moeder loopt al weg en reageert niet.

Na 5 minuutjes komt ze terug. "Omdat je vader geen vieze stank en plekken in de auto wilt hebben we besloten dat als je lief bent je een nieuwe luier aan krijgt. Hiervoor moeten we wel even naar het toiletgebouw lopen". "Maar mamma dan ziet iedereen me luier!" "kom op kleintje je kent hier toch niemand". "Oke mam, maar mag het alsjeblieft wel snel?". "Nou schiet op Ilona, broek omhoog en meelopen".

Ilona loopt met haar dikke kont achter haar moeder aan naar het toiletgebouw. Haar moeder heeft de tas bij waar een voorraad luiers en verzorgingsspullen inzit. Als ze bij het toiletgebouw aankomen zit er voor de deur een toiletjuffrouw een sigaret te roken. Haar moeder vraagt of ze ook een verschoonplaats hebben. De toiletjuffrouw kijkt naar Ilona haar billen en merkt waar het om gaat. "Tweede deur aan de linkerkant" zegt je toiletjuffrouw. "bedankt" zegt Ilona's moeder "we zullen alles netjes laten". Ze geven elkaar nog een knik en lopen naar binnen. Eenmaal in het hokje aangekomen staat daar een grote tafel met een klein verschoningskussen er op. Ga maar met je kont op het kussen zitten Ilona, en doe je broek alvast maar uit. Ilona gaat braaf zitten en voelt nog steeds de poep in haar luier heen en weer gaan.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Leuk vervolg weer!

Alleen jammer dat het zo lang geduurt heeft, en het is ook best kort.

Qua inspiratie.. Je kunt toch gewoon doorgaan met de reis van Ilona en haar ouders? :-X
Succes ermee!~

- LB
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Ilona voelt ook dat ze moet plassen, maar dat durft ze echt niet te doen in deze luier, want dan gaat hij zeker lekker denkt ze. Ze probeert het op te houden en hoopt dat ze pas over een paar uur hoeft. Want aan haar moeder vragen of ze naar het toilet mag durft ze ook niet.

"Zo dan zal ik maar is beginnen aan deze smerige klus" zegt de moeder van Ilona. Ze trekt eerst Ilona haar broek omlaag en haar trui een stukje omhoog. Ilona begint te bibberen want in dat donkere hokje is het best koud, ook al is het buiten meer dan 30 graden. Als haar broek uit is trekt haar moeder ook haar plasticbroek naar beneden. Het stinkt vreselijk zeggen zowel Ilona als haar moeder tegelijk. "Dat is je eigen schuld Ilona!" Roept haar moeder hard "Dan had je maar niet als een klein kind in je broek moeten poepen". Voordat Ilona's moeder de luier opent pakt ze eerst een nieuwe luier uit de tas. Een tena maxi. "Ik denk dat ik je maar een heel dik luierpakketje aan ga geven Ilona, want jou luiers zijn zo vol merk ik al wel". Ilona kan niks anders doen dan toeknikken.

Haar moeder trekt de plakstrips van haar luier los "o kijk, dat is waar ook mevrouw had voor straf haar onderbroekje nog aan, die kan ik ook wel meteen weggooien" Dat is ook wat Ilona's moeder nu doet. Ze gooit het hele pakket zonder pardon de vuilnisbak in. "Zo, daar zijn we vanaf kleintje" zegt Ilona's moeder sarcastisch. Ilona voelt dat ze helemaal gewassen wordt. Haar moeder wast haar overal en niet geheel zachthandig. Haar vagina en haar poepgaatje worden niet overgeslagen. Na veel ge "auw mamma niet doen" is haar moeder eindelijk klaar. "Zo Ilona nu hoef ik je alleen nog even af te drogen, je ruikt namelijk weer heerlijk!"

Nadat haar moeder Ilona heeft afgedroogd wil Ilona gaan zitten. "nee jongedame! Jij moet eerst een luiertje aan he! Dat weet je". Ilona was het stiekem vergeten en wilde alweer weggaan. Maar ging weer voor haar moeder liggen. "Kijk Ilona, deze luier schuif ik nu even onder je kontje" Het is een grote tena maxi die ilona in de lucht ziet bungelen en daarna onder haar kontje voelt. "Hierbij stop ik voor de zekerheid 2 van deze grote inleggers. Deze kunnen veel vocht opnemen en dan hoef ik je niet iedere keer zo te verschonen". Nadat moeder de inlegger bij de luier had ingesloten trekt moeder de luier heel erg strak dicht. "Niet zo strak mamma! ik kan bijna niet meer ademen". "Maak je niet zo druk meid, de luier zal straks nog even een beetje gaan uitrekken en anders gaat hij lekken, dat wil je toch ook niet?". Nadat moeder de luier had gecontroleerd pakte ze een schaar en maakt wat inkervingen in het plastic van de luier. "Mam wat doe je nou? zo ga ik zeker lekken". "Nee schat ik doe er nog een luier overheen, zo kan het vocht van de ene naar de andere luier. Nu heb je lekker een dik pakketje om".

Nadat haar moeder alle luiers had dichtgeplakt en gecontroleerd had moest Ilona weer in het plasticbroekje stappen. Alleen dit broekje paste niet meer zo goed. Haar moeder probeerde het broekje op alle manieren uit te rekken. Hierna moest ilona het nog een keer proberen. Met veel gevloek ging het broekje aan. Maar het zat super strak! Ilona huilde zachtjes. Hierna werd geprobeerd haar spijkerbroek weer aan te trekken, maar helaas was dit zonder succes. "Sorry ilona" zei haar moeder "ik denk dat je zo naar de auto moet lopen. hou anders maar deze luiertas voor je kruis, zo valt je luier tenminste niet zo heel veel op. Ik zal wel achter je lopen zodat bijna niemand je luiertje hoeft te zien" Ilona huilde hard, maar er zat niks anders op.

Haar moeder deed de deur van het hokje open en gebaarde Ilona naar buiten te gaan. Ilona liep met de tas voor haar kruis naar buiten toe. Toen ze buiten kwam keek de toiletjuffrouw haar doordringend aan. Ilona probeerde geen oogcontact te maken en zocht naar de auto van haar vader. Deze auto stond zeker 500 meter verderop en het was best druk op de parkeerplaats. Ilona begon erg snel te lopen en haar moeder kwam vlak achter haar aan. Opeens hoorde ze een hele grote knal op de snelweg. Het bleek een ongeluk! Iedereen bukte omdat er een grote vuurbal vrijkwam. Nadat iedereen weer was gekalmeerd stonden ze op. "Ren maar snel naar je vader toe Ilona, daar zijn we wel veilig" Ilona begon te rennen. Toen ze bij haar vader aankwam keek haar vader haar aan. "Ik dacht dat je moeder je verschoont had?". "Ja pap, kijk ik heb een nieuwe dikkere luier om" toen ze eenmaal zelf keek was haar luier nat. Ze had niet gemerkt dat ze van de schrik van de knal daarnet in haar broek geplast had. 1 minuut een nieuwe luier. En nu al weer nat. "Wat hoor ik? is ze nu al weer nat? gelukkig heeft ze een dikke luier om, en kunnen er zeker meerdere plasjes in. Sorry Ilona maar ik ga je nu echt niet verschonen zei haar moeder". Ilona snikte en ging in de auto zitten met een dekentje over haar benen.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Leuk vervolg weer!

alleen... ze worden bijna geraakt door een grote vuurbal en vervolgens vraagt haar vader weer doorleuk iets over haar luier haha xD
Je had dat stukje er misschien uit moeten knippen :p

~ LB
 

Paddy

Superlid
;D gaat mooi, en die vuurbal vond ik wel grappig, verzin er wel bij dat het verder weg was, en ze alleen schrok.
!1
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
sorry, de verbal (niet te groot opvatten) was inderdaad verder weg. De mensen schrokken gewoon en keken gewoon weg zoals iedereen in zo'n schrikreactie zou doen. Het is niet dat de vuurbal hun op een haar na raakte.
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Nadat iedereen een getuigenverklaring had afgelegd mochten ze weer doorrijden richting het zuiden. Omdat het al aardig laat was en Ilona vrij weinig geslapen had besloot ze even een dutje te doen.

Na 3 uurtjes werd ze alweer wakker. Ze zag dat haar vader weer stopte. "verdomme waarom moet ik nou een luier om als we toch iedere keer stoppen" dacht Ilona bij haarzelf. Moeder zag dat Ilona wakker was en zei dat het was om even een ontbijtje ergens te gaan halen. Vader en moeder stapte uit de auto maar Ilona moest blijven zitten. "Jij hoeft toch niet te plassen, en zo wel doe je dat maar lekker in je luiertje Ilona" zei moeder heel gemeen. Ilona merkte wel dat ze moest plassen van dat vele drinken in de auto. Ze dacht er niet al te lang over na en liet haar plasje in haar luier lopen. Ze merkte dat de luier het aardig goed opnam en deze nog lang niet vol zat omdat het zo'n dik pakket was.

Nadat haar moeder terugkwam met het ontbijt moest Ilona het opeten. Ook had haar moeder een 2 literfles water meegenomen voor ilona omdat het zo warm was buiten. "Je moet goed drinken schat anders droog je straks nog uit". "Dankjewel mam" maar ilona wist zelf ook wel dat het was om haar te laten plassen.


INSPIRATIE GEVRAAGD!!!
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Leuk opgelost weer, met dat getuigen afleggen! :p

Hmm inspiratie... misschien kan je doen dat Ilona haar luier(s) af probeerd te doen? En dat haar ouders
haar daarom straf moeten geven.

~ LB
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M een Ongelukje voor de vakantie O 2
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Similar threads


















































Bovenaan