Van stress naar kalmte

Wat vinden jullie ervan

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 4,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 4 17,4%
  • 9

    Stemmen: 4 17,4%
  • 10

    Stemmen: 14 60,9%

  • Totaal stemmers
    23

darkcloud

Gewaardeerd Lid
Er komen zeker nog een mooi aantal hoofdstukken, al raak ik mijn voorsprong langzaam kwijt, ik ben in ieder geval t\m hoofdstuk 14 (welke uit twee delen bestaan)

En hier is hoofdstuk 12 dan al weer

Hoofdstuk 12 Mama’s kleine meid

Tijdens het avond eten was de sfeer nog een beetje vreemd. We probeerden allemaal over koetjes en kalfjes te praten, maar ondertussen dachten we allemaal aan mijn luiers. Na het avond eten riep mijn moeder mij, snel liep ik naar haar toe, en schrok even van wat er toen gebeurde. Met een vloeiende beweging maakte ze mijn broek los en voelde even aan mijn luier. “Ja tijd voor een verschoning zie ik. Kom op, naar boven Ellis.” snel huppelde ik achter haan aan naar mijn slaapkamer. Ik spring op mijn bed en probeer een van de tapes open te trekken. “Nee Ellis! niet aan je luier komen.” Zij mijn moeder streng. “Dat is een grote mensen ding, niet iets voor mijn kleine meid.” Mijn moeder maakte de tapes los en pakte de luier onder mij vandaan. Vervolgens maakte ze de boel met de baby doekjes schoon en smeerde de zalf op mijn billen. “We willen geen uitslag toch?” Zei ze met een kinderlijk stemmetje. Snel legde ze een droge luier neer en plakte hem dicht. “Zo meid, nu kun je er weer even tegenaan. Helemaal droog” terwijl ik opstond gaf ze me een tik op de luier en lachte even.

Ik trok mijn jogging broek weer aan, en keek daarna even in mijn kast. Veel kleding zal waarschijnlijk niet passen met een luier aan. Ik begon een beetje te spitten en vond een paar rokjes die wel zouden passen, ook vond ik nog een tweede jogging broek en een spijkerbroek die misschien wel zou passen. Na de boel weer opgeruimd te hebben loop ik naar benden en zet de tv aan. Ik zap een beetje langs de kanalen, maar er is niks op de tv zoals gewoonlijk rondt deze tijd. Ik blijf hangen bij discovery channel, daar is een programma op over het ontwikkelen van vliegtuigen. Half weg gedommeld kijk ik hoe vliegtuigen gemaakt worden terwijl de buren weg tikken.

Ik schrik wakker van mijn moeder “Ellis, kom eens. Heeft mijn kleine meid nog een verschoning nodig?” Terwijl ik naar haar toe liep zij ik “Nee hoor mama, ik ben nog droog.” “Nou laat maar eens even zien dan.” Ze trok mijn broek naar benden en voelde even aan de luier. “Nou niet zo droog hoor, maar dat geeft niet daar zijn de luiers voor.” Had ik dan in mijn luier geplast zonder dat ik het door had? Wow ik had niet verwacht dat dat zou gebeuren, maar aan de andere kant ik was ook best moe.

Ik liep achter mijn moeder aan de trap op en ging op mijn bed liggen. “Zo, daar gaan we weer meisje.” Zij mijn moeder terwijl ze mijn luier open maakte. Met een vlotte beweging maakte ze met een baby doekje de boel weer schoon en smeerde vervolgens de zalf op mijn billen. Ik deed mijn benen weer naar beneden nadat mijn moeder de luier neergelegd had. Tot slot plakte mijn moeder de luier dicht en ging op mijn bed zitten.

“Ben je nog steeds blij met je beslissing meid?” Vroeg ze me. “Ja, zeker weten. Ik ben er echt heel erg blij mee.” Antwoord ik in volle overtuiging. “Dat is mooi om te horen, en je weet het hé. Je kan altijd met alles bij ons komen, zoals je ziet is niks voor ons te gek als het jullie blij maakt.” Ze geeft mij een dikke knuffel. “En nu is het tijd voor mijn kleine meid om lekker te gaan slapen, hé?” zij ze terwijl ze opstond. Ze liep mij kamer uit en ik kroop onder de lakens.

Ik dacht nog even na over vandaag, en over wat mijn moeder zij. Ik had vandaag een echt ongelukje gehad, eindelijk best wel grappig en maar goed dat ik een luier om had. En ik ben ook echt heel blij dat ik dit niet geheim hoef te houden, en al helemaal dat mijn family er niet moeilijk over doet. “Mama’s kleine meid, dat ben ik.” ik sluit mijn ogen en dommel weer weg, morgen weer een dag.
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
De reacties bijven nog even uit, maar ik hoop dat het nog steeds goed bevalt.

Hoofdstuk 13 Een nieuwe ervaring

“Wakker worden Ellie” klonk ver weg. “Hallooo heeft mijn kleine meid goed geslapen?” Klonk het nu heel wat dichter bij. “Tijd voor een droge luier meid” Zij mijn moeder terwijl ik mijn ogen open deed. “Jij lag wel erg lekker te slapen, ik sta hier al 3 minuten te schreeuwen” lachte ze. “Hop hop, ga maar liggen. Tijd om de boel weer droog te maken.” Zij ze terwijl ze mijn luier open maakte. En in een paar snelle bewegingen had ik weer een droge luier om. “Je mag ok best zo aan de tafel zitten hoor, iedereen is al weer weg.” Ik dacht even na, in een luier en een t-shirt. Ach ja waarom ook niet, het was wel erg warm en het is niet iets wat voor mama een onbekend gezicht is.

Gewapend in mijn luier en mijn iets te lange t-shirt loop ik de trap af, tijd voor ontbijt. Ik ga tegen over mijn moeder zitten die mij even aankijkt. “Je ziet er echt super schattig uit zo hoor.” Ik lachte even en antwoordde met “dank je mama.” “Wat wil je op je brood schatje?” Ik denk even na “een broodje met pasta lijkt me wel lekker mama.”. “Wordt geregeld” Zegt ze lachend terwijl ze de pasta pot opendraait. “Eet maar lekker op meid, ik moet vandaag even weg, maar je zus zou ongeveer rond het middag eten thuis zijn. Zij zal jou dan wel een schone luier geven ok?” “Ok mama, veel plezier vandaag.” “Dank je, geen gekke dingen he?!?” “Nee hoor komt goed” En met dat op zak verliet mijn moeder het huis.

“Zo het huis voor mij alleen” zij ik terwijl ik in mijn luier en t-shirt zetje op de bank ging zitten, even lekker tv kijken. Ik begin weer eens te zappen. “Wat is er weinig leuks op tv overdag.” Ik stop bij Digimon, ik lach even. Dit keek ik vroeger ook altijd. ik bleef kijken, het lijkt er op dat er een marathon is, en er is verder toch niks op de tv. de tijd tikte weg, en het was al bijna 12 uur. Ik begon een beetje ongemakkelijk te zitten op de bank. Er ging iets gebeuren waar ik nog niet eerder aan had gedacht ik moest poepen! Ik hield het nog even op, in de hoop dat mijn zus snel zou thuis komen. Dan kan ik namelijk net voordat ze mijn luier gaat verschonen poepen. Het lijkt me best wel vies namelijk.

Anderhalf uurtje verder nog steeds geen teken van mijn zus. Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik kan het niet lang meer op houden, misschien moest ik het dan nu toch maar laten gaan. Dan heb ik het in ieder geval zelf nog onder controle. Ik stond op van de bank en ging een beetje door mijn knieën. “Ok wat nu?” even verstijf ik, maar dan zet ik druk. Er gebeurt nog niks. Ik druk nog een keer, nu voel ik wat bewegen. Maar van de schrik van de beweging ontspan ik weer en kruipt alles weer naar binnen. Ik ga nog iets verder door mijn knieën en zet iets meer druk. En daar ging het. Langzaam voel ik de poep tegen mijn luier aandrukken, er lijkt maar geen einde aan te komen. Ik had dan ook al twee dagen niet gepoept. Ik zet nog een keer druk en pers het laatste beetje in de luier. “Wow” dat is het enige wat ik op dit moment kon zeggen.

Er gaat zo veel door mij heen, eigenlijk is het zo slecht nog niet. Maar het moet toch vies zijn? Maar het is wel lekker warm, en een beetje kleverig. Voorzichtig voel ik met mijn hand aan de achterkant van de luier, ik schrik even van de enorme bult die er nu achterin zit. Ik probeer naar de spiegel te lopen, maar ik voel dat dat ook lastiger is geworden. Ik waggel nu nog meer dan dat ik alleen met de luier doe. Eenmaal bij de spiegel aangekomen kijk ik naar de luier. Hij is echt een stuk gegroeid achterin, en ook een beetje verkleurt. Het was in ieder geval duidelijk te zien dat ik een poep luier heb. ik keek op de klok “Twee uur” mijn zus is nog steeds nergens te bekennen en mijn moeder komt pas om drie uur thuis, nog maar even TV kijken dan. Ik waggel terug naar de bank en plof neer. Ik verstijf helemaal, dit had ik niet verwacht. de poep verspreidde zich door de luier heen. Het zat nu overal. ik schuif een beetje heen en weer om in een comfortabele positie te komen en kijk weer verder naar de Digimon marathon, wachtend op een verschoning.

Na nog een uur hoor ik de achter deur open gaan. ik zie mijn zus de kamer binnen lopen terwijl ze een vies gezicht trekt. Ik sta op om haar om een verschoning te vragen, maar denk dan aan de regels die mijn moeder had opgesteld. Ik mocht niet om een verschoning vragen, ach ze had het geroken dus ze zal zo wel komen. Ik plofte weer neer op de bank terwijl ik mijn zus naar boven hoor lopen.
Zo’n tien minuten later komt ze weer naar benden en loopt naar me toe. “Sorry meid, ik was je even vergeten, zullen we maar snel die vieze luier verschonen?” Ik spring op “JA Graag!” riep ik. “Je zit er al een tijdje in of niet?” “Mmhm”. “Nou ga maar snel op je bed liggen dan, ik pak de spullen”. Ik ga op het bed liggen en zie mijn zus ondertussen terug komen met een doos baby doekjes, een schone luier en de zalf. “Zo, klaar voor?” “Yep” terwijl ik dat zei deed mijn zus de luier open. “Benen omhoog” klonk het. Met de voorkant van de luier veegt mijn zus de meeste poep weg, vervolgens begint ze met de baby doekjes alles weer schoon te maken. Ze zegt de vieze doekjes in de luier en vouwt hem op. “Zo even een beetje zalf, en nu de beentjes extra hoog zodat de ik luier er weer onder kan leggen.” Ik probeer mijn benen zo hoog mogelijk te doen, mijn zus lacht even en schuift dan snel de luier onder mij. Snel plakt ze de tapes dicht “zo weer helemaal schoon.” “Dank je Roos.” “Geen dank hoor schatje” zegt ze lachend.

Net voor het avond eten komt mijn moeder thuis. “Zo alles goed gegaan?” “Ja hoor” hoor ik mijn zus zeggen. “Mooi, nou snel eten dan, ik heb pizza mee genomen.” Met volle snelheid schuiven mijn zus en ik aan. Tijdens het TV kijken heb ik nog een klein “ongelukje”. En voor het slapen gaan krijg ik nog een verschoning van mijn moeder.

En daar lig ik dan weer, in een luier en een t-shirt. Zoals ik de dag ook begon, maar dan nu twee ervaringen rijker. Een poep luier en een verschoning van mijn zus. En beide was het eigenlijk best wel leuk.
 

SCG

Gewaardeerd Lid
pfoe wie had dat verwacht, het wordt nog beter!
waarom kan ik maar een cijfer geven tot 10?
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
Hier is het volgende hoofdstuk dan al weer, dit hoofdstuk is in twee delen opgeknipt ivm de lengte (en omdat ik dan net nog een dagje meer voorsprong heb :p )

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Hoofdstuk 14.1 Inkopen doen (deel 1).

Vandaag is het weer lekker zaterdag. “Wakker worden Ellis!!” roept mijn moeder terwijl ze de dekens van mij af trekt. “We gaan vandaag shoppen voor jou, ik heb een winkel gevonden waar ze precies de spullen verkopen die we nodig hebben”. Ik kijk haar aan met mijn slaap nog in mijn ogen “hoe bedoel je, nodig hebben voor mij?” “Nou ja, we hebben z’n luier emmer nodig, anders moet ik altijd naar beneden lopen. maar een gewone is een beetje te klein, dan is hij nog elke keer vol. En misschien moeten we eens iets halen waarop we jou kunnen verschonen, tot nu toe is het altijd goed gegaan, maar ik wil geen vies bed straks.” “A ok” ik stap op uit bed, maar wordt weer terug geduwd. “Eerst een schone luier meid.”

Na de verschoning trek ik snel een rokje aan en pak een t-shirt uit de kast en loop snel de trap af. “We gaan wel nu weg, want het is best een stukje rijden. Ga je ook mee Roos?” “Ja is goed, kunnen we dan ook even langs de surf winkel onderweg, ik wil graag een nieuwe wet-suit” “Ja is goed, we komen er toch langs op de terug weg” Snel klimmen we allemaal in de auto en we rijden weg. “Waar gaan we naar toe mama?” vraag ik. “Naar een winkel net onder Rotterdam.” antwoord mijn vader. “Zo dat was snel.” grapt mijn moeder. De zweer zit er in ieder geval goed in.

“Wakker worden meisje” klinkt het “we zijn er bijna.” Ik kijk naar een bordje langs de weg, afslag Rotterdam. “Ik moet in slaap gevallen zijn.” “Ja dat klopt ja, maar ik heb mijn kleine meid lekker laten slapen, anders wordt ze straks nog humeurig” grapt ze. “pff nooit” antwoord ik “Oh oh, daar heb je het al” zegt mijn zus, die aan de blik in haar ogen te zien ook net wakker is geworden. we rijden nog een kleine tien minuten en parkeren dan de auto voor een groot grijs gebouw, zonder merken of andere winkel achtige dingen.

“Ok hier zou het moeten zijn” zegt mijn vader terwijl we allemaal uit stappen. “Beetje saaie buitenland, vind je niet?” zegt mijn moeder. “Ja hun klanten zullen wel een beetje discretie verwachten denk ik.” “Ja dat is ook zo” antwoord mijn moeder. Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen, en ik loop maar rustig achter hun aan. We lopen een deur binnen, en dan valt mijn mond open.

Ze hadden hier alles voor baby’s maar dan in grote maten. Van wiegjes tot boxen, van verschoon tafels tot aan baby stoelen. En ook Baby kleding in grote maten. “Wow ik wist niet dat ze dit allemaal maakten.” “Ik ook niet, totdat ik van de week op het internet dit zag.” Antwoordde mijn moeder. “Hallo, kan ik iets voor u doen?” Zij de verkoper die om de hoek kwam. “O Hallo, ja wij zoeken wat spulletjes” zegt mijn moeder.” “Wat voor spullen zoekt u mevrouw?” “Nou om te beginnen een luier emmer, en een verschoon mat voor mijn jongste dochter” zegt ze terwijl ze naar mij wijst. ik voel dat ik begin te blozen, en zwaai even. “Ok dat hebben wij, loopt u maar even mee.” Mijn vader pakt een kar en daarna lopen we met zijn allen achter de verkoper aan. Ik kijk mijn ogen uit, er is zo veel.

“Hier zijn de luier emmers, we hebben ze in verschillende maten, maar ik denk dat dit wel voldoende is, hij is 60 liter en heeft een lucht dichte sluiting.” “Dat klinkt goed, die nemen we” zegt mijn moeder terwijl ze hem van de verkoper aanpakt en hem in de kar zet. “Oké dan nu de verschoon mat” zegt de verkoper, snel lopen we achter hem aan om niet te verdwalen. Na eventjes gelopen te hebben, onder andere langs de bedden afdeling en ook langs de huis kamer afdeling komen we aan bij wat lijkt op de bad kamer afdeling.

“We hebben verschillende soorten en maten, waar bent u precies naar opzoek?” vraagt de verkoper. “Nou eigenlijk geen idee, kunt u eens een paar verschillende dingen laten zien?” “Maar natuurlijk” zei de verkoper. “Wij hebben om te beginnen verschillende soorten, we hebben alleen kussens, maar we hebben bijvoorbeeld ook dit” hij wees naar een soort van kast met een verschoon kussen er op. “Dit is een complete commode, stevig gebouwd zodat er ook volwassenen op kunne liggen, al zal dat voor uw jongste dochter niet zo snel een probleem zijn, heel groot is ze niet.” Ik lachte even “Ik ben wel 1 meter 52 hoor meneer” iedereen lacht “Ja je bent een grote meid hoor.” zegt mijn moeder “Maar bij bedoeld dat je nog niet zo hard gegroeid bent” “Hier onderin heeft u bijvoorbeeld ruimte om luiers in kwijt te kunnen, en ook andere verschoon materialen.” gaat de verkoper weer verder. Mijn vader en moeder fluisteren even met elkaar en kijken dan mij aan. “Wat vindt jij het leukste? We zouden de zolderkamer die nu leeg staat kunnen verbouwen naar een verschoon kamer.” Ik denk even na, een verschoon kamer. Dat klinkt zo gek nog niet, en niemand die het in mijn kamer ziet mocht daar ooit iemand komen. “Dat zou wel mooi zijn” zeg ik voorzichtig. “En dan zou die grote wel mooi passen denk ik.”

“Nou dan moet die maar” zegt mijn vader. ”Maar die past niet in de auto denk ik”. “Dat is geen probleem meneer, op de hoek zit een tank station waar u een aanhanger kunt huren en dan bij een tank station bij u in de buurt kunt achter laten.” Het lijkt er op dat de verkoper vaker voor dit probleem had gestaan. “O dat is handig” zegt mijn vader. “Denk u dat wij nog iets vergeten zijn, meneer? U heeft wellicht iets meer ervaring dan ons.” Gaat mijn moeder verder. “Even denken, u heeft de twee belangrijkste dingen denk ik, wat u misschien nog mee zou kunnen nemen zijn een paar romper’s, als uw dochter dan een ongelukje heeft dan hangt de luier niet zo, en dan lijkt hij ook minder snel. loopt u maar even mee.” Snel lopen wij weer achter de verkoper aan naar de kleding afdeling.

“Ik denk dat dit wel de juiste maat is” ik bekijk de romper die de verkoper in zijn handen heeft, het is zo’n ding wat je bij baby’s ook ziet, met van die druk knopjes onderop. “Die is schattig” roept mijn moeder uit. “We nemen daar een paar van, kies maar een paar leuke uit meid” ik zoek een paar rompers uit en leg ze in de kar. “We willen nog even rond kijken” Zegt mijn moeder. “Zal ik u anders een rondleiding geven door de winkel. Dan weet u in ieder geval dat u alles gezien heeft.” “Dat is een goed idee, en ook erg aardig van u dat u dat aanbied.”

Beetje bij beetje gingen we door de winkel, ze hadden zo veel dingen. “Dit is onze slaap afdeling, hier hebben wij verschillende soorten bedden van wiegjes tot aan grotere bedden, zoals bijvoorbeeld dit race auto bed of dit mooie Disney prinsessen bed. En alles ertussen in. En als we deze kant op gaan dan komen we in de woon kamer afdeling.” Om mij heen kijkend volg ik de verkoper. Eigenlijk vindt ik dit baby spul allemaal best wel schattig en leuk, zouden er dan ook mensen zijn die weer helemaal baby willen zijn? Dat zou wel gek zijn, maar aan de andere kant ik draag ook luiers omdat ik het leuk vindt… en ik moet nog plassen ook. Snel kijk ik om mij heen of iemand mij in de gaten houdt. Maar daar lijkt het niet op, ik stop even met lopen en ontspan. Eventjes gebeurt er niks, maar dan loopt er een straal warme plas de luier in, welke uiteraard alles nietje opvangt en droog houd. Ik voel een paar kleine krampjes in mijn buik, maar die trekken weg zo snel als ze ook kwamen. Snel kijk ik waar iedereen heen is gegaan en sprint ze achterna.

“En hier zijn is de verzorgers afdeling, hier hebben we alles wat een verzorger nodig zou kunnen hebben. Van luiers tot aan baby doekjes. Ook hebben we hier een verschoon ruimte ingedeeld voor onze bezoekers, dus als dat nodig is dan kunnen wij hier wel even wachten.” Mijn moeder kijkt mij aan en ik knik zachtjes ja. “Ik ben alleen wat vergeten, ik ben hier nog niet helemaal aan gewend enzo. En ik heb dus niks mee genomen.” “O dat is geen probleem hoor, hier neemt u deze maar” zegt de verkoper terwijl hij een luier van de stapel aangeeft. “O fantastisch, nou schiet dan maar op meid” snel lopen mijn moeder en ik de verschoon ruimte binnen. Het ziet er ongeveer zo uit als de verschoon ruimte van een tank station, maar dan met alles veel groter. en een schattig behangetje op de muur.

Snel verschoont mijn moeder mijn luier waarna ze mij weer van e verschoon tafel af pakt. “Zo weer schoon en droog, ik denk dat ik hier nog even ga kijken voor een luiertas van formaat. Dat is wel zo makkelijk.” We lopen weer naar buiten en mijn moeder loopt naar de verkoper toe en vraagt om een luier tas. Samen lopen ze naar de tassen afdeling en ze praten wat. Even later zie ik mijn moeder iets in de luier tas doen die ze in haar handen heeft. Ze komen weer naar ons toe lopen en zegt dat alles kaar is.

“Als u met de auto en een aanhanger achterom rijdt dan zorg ik dat alles daar klaar licht.” Zegt de verkoper tegen mijn vader. “Ok dan zie ik u daar zo.” “Ok dames, deze kant op.” Met z’n vieren lopen we naar de achterkant van de winkel. Een maal daar aangekomen zie ik mijn vader al wachten met de auto en een aanhanger.

Mijn vader en de verkoper laden snel alles in en mijn zus, mijn moeder en ik stappen snel in de auto. Mijn bader regelt de financiële zaken met de verkoper en stapt vervolgens ook in de auto. “Zo dat was wel een grote winkel zeg, ze liegen er niet over op het internet. Nou maar snel naar Hoorn dan.”
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wat een erg goed verhaal.
Ik zit er helemaal in.
Heb de hoofdstukken van de afgelopen week
in 1 keer uitgelezen. ;) ;)
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
Helaas duurt het nu iets langer, maar hier is deel twee van hoofdstuk 14


Hoofdstuk 14.2 Inkopen doen (deel 2)

Onderweg naar Hoorn is er niet veel spannends gebeurt, we moesten een keer flink in de remmen. Dat was het enigste. “Hier rechts en dan zijn we er papa” Hoor ik mijn zus zeggen. Ik kijk of ik de winkel zie zitten, maar nog niet iets… o wacht daar zie ik een surfplank staan. Mijn vader parkeer de auto, en mijn zus springt de auto uit en loopt snel naar binnen. Ik keek wat om mij heen bij de kleding en de planken, ze zien er altijd wel gaaf uit. Opeens voel ik de krampen weer in mijn buik, maar dit keer gaan ze niet weg.

Angstig kijk ik om mij heen terwijl ik voorzichtig naar een hoekje loop. De krampen worden heviger en ik ga door mijn knieën en leg mijn handen op mijn buik, maar dat helpt niks. In tegen deel zelfs ik voel dat ik moet poepen, en dat ik het niet lang meer kan tegen houden. ik probeer met alles wat ik heb om de poep tegen te houden, maar de pijn wordt alsmaar erger. Ik besluit dat ik het beter kan laten gaan, hoe dan ook gaat dat gebeuren en dan is de pijn in ieder geval weer weg. Ik neem even diep adem en zet een beetje druk. Dat was alles wat nodig was, langzaam voel ik de poep in mijn luier, het wordt steeds meer. Terwijl de poep maar blijft komen voelt het alsof de luier steeds strakker komt te zitten. Met nog één laatste druk leeg ik mijn darmen. De kramp trekt weg en ik sta weer recht op. Nog volledig in de ban van wat er net gebeurt is sta ik helemaal verstijft in het hoekje.

“Ellis waar ben je?!?” Hoor ik mijn moeder roepen, even schut ik mijn hoofdt en probeer voorzichtig naar de kassa te lopen, waar de rest van mijn familie staat. Ik voel dat ik waggel net als een peuter die in zijn broek heeft gepoept. “O daar ben je” zegt mijn moeder terwijl ik langzaam naar haar toe komt, voorzichtig kom ik naast haar staan in de hoop dat niemand opvalt dat ik net in mijn luier heb gepoept. Maar blijkbaar had mijn moeder het al geroken, of in vedergeval aan mij gezien want ik voelde haar hand tegen mijn billen aan drukken, voelend of daar iets zat. Vervolgens fluistert ze in mijn oor “Het geeft niks meisje, maar ik heb geen schone luier je zal moeten wachten tot dat we thuis zijn.” Ze kijkt mijn vader aan en zegt dan “Ellie en ik wachten vast even buiten.” mijn moeder pakt mij bij de hand en we lopen naar buiten.

Niet veel later komen mijn vader en zus naar buiten. “Wat was er aan de hand?” Vraagt mijn vader. “O niks hoor, Ellis heeft een ongelukje gehad. Ik heb alleen geen verschoning bij me.” Ik loop roodt aan, terwijl ze het over mijn poep luier hebben bij de winkel. “O dat is vervelend, nou snel naar huis dan. ik zal de ramen wel open houden.” Mijn vader en zus stappen in de auto. Maar ik verstijf. “Ga maar zitten meisje, dit hoort er nou eenmaal bij” Zei mijn moeder, ze had gelijk ik had hier voor gekozen, dit hoort er dan ook bij. Mijn moeder stapt in en ik volg haar voorbeeld. Terwijl ik ga zitten voel ik de poep geplet worden, het verplaatst zicht naar alle hoekjes, van schrik laat ik nog een klein plasje lopen, wat het een zachter geheel maakt.

Het is ongeveer drie kwartier rijden nar huis. Tijdens de rit naar huis is het is vrij stil. Er is natuurlijk ook een hoop gebeurt vandaag, en niemand zal van de geur genieten. Die ondanks dat alle ramen open staan toch wel in de auto hangt. Eenmaal thuis aangekomen stapt iedereen dan ook snel uit de auto, mijn vader laat de ramen open staan. Mijn moeder neemt mij mee naar boven terwijl mijn vader de gekochte spullen uitlaat en naar boven tilt.

“Hop hop, ga maar liggen schat” ik doe wat mijn moeder vraagt en ga snel liggen op het bed. Mijn moeder maat de luier open en begint met het schoonmaken, eerst veegt ze het meeste weg met de nog redelijke voorkant van de luier. Vervolgens veegt ze met de baby doekjes alle overige restjes van mijn billen. “Zo jij hebt wel je best gedaan op deze zeg.” Ze vouwt de poep luier dicht en legt hem opzij. snel gaar ze verder met het aanbrengen van de zalf. En tot slot legt ze een schone luier onder mij neer. “Zo benen weer naar beneden.” Ik laat mijn benen met een plof op het bed vallen, mijn moeder lacht “je luistert in ieder geval wel naar wat ik zeg.” Ze plakt mijn luier dicht en trekt mij overend het bed af. “Zullen we eens bij jouw vader gaan kijken?” Zegt ze terwijl ze mij het bekende tikje op de kont geeft. “Ja is goed.”

We lopen samen de trap op naar de zolder kamers, ik hoorde mijn vader al druk bezig zijn. “Het lijkt net een Ikea pakket” zegt hij als we binnen komen. “Maar het schiet al aardig op volgens mij, het lijkt er op dat in ieder geval alle schroefjes er bij zitten.” Ik kijk naar zijn bouwwerk, wat al aardig op de verschoon tafel die ik in de winkel had gezien begint te lijken. Mijn eigen verschoontafel net als vroeger dacht ik. “Wij zullen je nog even met rust laten en vast aan het eten beginnen.” Zij mijn moeder terwijl zij mij bij de hand pakt en mee de kamer uit trekt.

“Aan tafel!” Roept mijn moeder. “Net als in de reclame” grap ik. Iedereen komt op de tafel aangestormd. “Is het gelukt daarboven?” “Yep het is helemaal klaar voor gebruik.” “Goed gedaan! Hoor je dat meid, je kamertje is klaar.” Na het eten gingen we nog even met z’n allen tv kijken, en natuurlijk moest mijn zus haar nieuwe wetsuit nog even showen. Na nog een blokje van de show die we aan het kijken waren was het zo ver. ik zou verschoont worden op mijn nieuwe verschoon tafel.

Mijn moeder was al halverwege de trap toen ze me riep, ik ren achter haar aan. Eenmaal aangekomen op de zolder kamer zie ik dat mijn moeder alles al klaar heeft gezet: doekjes, zalf, een schone luier en ook een romper. “Je moet je even helemaal uitkleden meid” Ik kijk haar even aan maar bedenk dan dat dat oor de romper is. Snel doe ik wat mij gevraagd wordt waarna ik op de verschoon tafel klim. Het voelt toch wel gek zo. Kwetsbaar maar eigenlijk ook juist weer niet. mijn moeder maakt de tapes los van de luier en begint met de verschoning. “Veel makkelijker zo een beetje op mijn hoogte.” Niet veel later lig ik daar in mijn schone luier. “Zo no even je armpjes hier door heen, en dan je hoofd hier doorheen” Zegt mijn moeder terwijl ze de romper omhoog houdt. Ik trek de romper over mijn heeft en ga trek hem naar bendeden door mijn rug even hol te maken. “Goedzo!” echt mijn moeder op een trotse toon. Mijn moeder klikt de druk knoopjes onderaan dicht. Wat een gek gevoeld is dit. De luier wordt er veel strakker van, maar tegelijkertijd voel ik over mijn gehele ligaam de romper, lekker warm. “Hop hop, op naar bed meid” Ik loop naar mijn kamer en mijn moeder komt achter mij aan met de nieuwe luier tas.

Ze gaat naast mij zitten op het bed. “Heb je een leuke dag gehad meid?” “Echt wel! ik wist niet dat ze zoveel van dit soort spullen makten.” “Ik ook niet, het was wel een beetje gek om te zien vind je niet?” “Ik weet niet echt wat ik er van denken moet mama, het was best wel schattig.” “Dat zeker, en de verkoper dacht ook al wel dat jij dat allemaal wel leuk zou vinden. Hij heeft mij iets gegeven om aan jou te geven, en dan moet jij mij maar vertellen wat je er mee gaat doen.” Ik kijk naar mijn moeder terwijl ze in de luier tas graait. “O hier is het.” Ik kijk even goed wat het is dat ze omhoog houd. “Is dat? een..” “Fopspeen voor grotere mensen ja” onderbreekt ze me. “Wat vindt je er van, wil je er mee slapen of lijkt je dat nou weer niks. Even is het stil, ik denk na over deze vraag. Het was mij vandaag wel opgevallen hoe leuk ik al die baby spulletjes eigenlijk vond. Maar dit is wel weer een nieuwe stap. Ik twijfel nog een seconde of 5 maar besluit dan toch om de speen aan te pakken.”Dat dacht ik al” zij mijn moeder terwijl ik de speen in mijn mond doe. “Nou ga nu maar lekker slapen mijn kleine meid” even lacht ze en dan loopt ze de kamer uit.

Daar lig ik dan, in mijn luier en romer. Met een fopspeen in nadat ik net verschoont ben op een echte commode. Ik was echt nog een kleine meid, en stiekem bevalt me dat best goed.
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
Na een pauze van iets meer dan 3 en een half jaar was ik vergeten dat ik hier ooit mee bezig was. maar heb de bron nog kunnen vinden op de laptop, en er is zelfs al een (deel van) hoofdstuk 15 klaar, zal eens kijken of ik het nog af kan ronden
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
Het duurt even maar dan heb je ook wat (hopelijk) hierbij hoofdstuk 15:


Hoofdstuk 15 De verjaardag

Anderhalve week zijn er voorbij gegaan, sinds het kopen van de verschoon tafel. Dingen waren allemaal een beetje gewoner geworden. S’ochtends stap ik met een romper, een luier en mijn speen het bed uit en ga lekker op de bank zitten totdat mij moeder, vader of zus mij roept voor een verschoning. Dan loop ik weer naar boven en krijg een schone luier om. Vaak trek ik dan een rokje over mijn romper aan en een t-shirt. en dan kan ik weer tegen de dag aan. Vandaag is anders daarin tegen. Het is de verjaardag van mijn moeder. En dat betekent dat er veel familie over de vloer komt. Iets waar ik nog niet eerder mee te maken heb gehad.

Voor de zekerheid trek ik vandaag een jogging broek aan een een lang t-shirt. Ik kijk even in de spiegel en zie dat er niet veel van de luier te zien is. Maar ja dat was nog maar deel één van het probleem. Wat als ik straks moest plassen, of nog erger moest poepen. Dat zal ik ook nu gewoon in de luier moeten doen, het is alles of niks tenslotte. En hoe zou mijn moeder, vader en zus daar mee omgaan, stiekem of juist heel opvallend. Maar dat waren dingen voor later, eerst ontbijt.

Ik loop naar beneden en ga aan de eettafel zitten, wachtend op mijn moeder, een minuutje of vijf later hoor ik mijn moeder van de trap af komen. Ze kijkt een beetje slaperig uit haar ogen en gaat naast mij zitten. “GEFELICITEERD!!” Roep ik terwijl ik haar hand schut gevolgd door een dikke knuffel. Ze lacht even en gaat snel weer verder met haar brood. “Dank je Ellis, sorry ik ben nog niet helemaal wakker. Ik kon niet zo goed slapen vannacht.” “Awww, voelde je je niet lekker?” “Nee, ik denk dat ik iets verkeerd gegeten heb, maar het gaat nu al weer beter.” “Gelukkig maar, want het is jouw verjaardag! En anders komt straks al die visite voor niks.” Nadat mijn moeder en ik onze broodjes hebben opgegeten lopen we samen naar boven voor mijn verschoning.

“Ga maar liggen meid” ik klim op de verschoontafel en ga liggen, mijn moeder maakt de druk knoopjes los en begint met de verschoning van de luier. Als en geoliede machine verschoont mijn moeder mijn luier, ze klikt de knoopjes weer dicht en zegt “Zo, wat gaan we dragen vandaag? Eens even kijken, dit rokje?” Ze houd een knie lange rok omhoog. Ik denk even na, ik was eigenlijk van plan een jogging broek aan te trekken. Maar dat rokje is op zich ook lang genoeg, en minder warm. “Ok is goed, en dat shirt?” antwoordt ik terwijl ik het shirt van eerder aanwijs. “Nou vooruit dan maar, je bent ook niet iedereen.” grapt ze. “Mama? Hoe moet het met uhm… nou ja je weet wel met de visite enzo?” “Hoe bedoel je?” Ze weet natuurlijk al lang wat ik bedoel. “Nou ja met verschonen enzo?” “Gewoon hier, niks anders dan anders hoor.” “Maar wat als iemand de luier ziet?” “Nou ja.. dan niks, dan heeft die gene dat gezien. Niks aan te doen, en ook niks ergs aan. Maak je maar geen zorgen. Het komt allemaal goed schatje.”

Aangekleed en wel lopen we naar beneden voor het ontbijt, en het ruikt heerlijk! papa was een uitgebreid ontbijt aan het maken, gebakken eieren, spek, versbrood en voor mij pannenkoeken. We zitten met z’n allen aan de tafel en op het moment dat ik aan mijn pannenkoeken wil beginnen houd mijn moeder mij tegen. “Schatje ik denk dat we ze even in kleine stukjes moeten snijden” en voordat ik de kans krijg wat te zeggen heeft mijn moeder mijn bord al voor haar staan en begint te snijden in kleine blokjes. “Zo dat is een stuk beter schat” zegt mijn moeder terwijl ze het bord voor mij zet zonder het bestek. Op het moment dat ik de vork wil pakken houd ze mijn handt tegen “Dat is te scherm, eet maar met je handjes” zegt ze met een lach. ik denk even na en begin mijn pannenkoek blokjes op te eten met mijn handen, dat is lang geleden zo met de handen. “mmm lekker papa!” zeg ik terwijl mijn handen plakken van de stroop en pannenkoeken. na het eten maakt mijn moeder de handen schoon met vochtige doekjes om het helemaal af te maken.

Na het ontbijt is de rest van de ochtend niet bijzonder we kijken wat tv en spelen we een spelletje. Roos en papa doen nog wat last minute boodschappen na de lunch terwijl mijn moeder mijn natte luider verschoont voordat de visite gaat komen. nog geen 10 minuten nadat ik weer helemaal aangekleed ben gaat de bel. mijn hartslag gaat omhoog allerlei gedachten gaan door mij heen. ik had natuurlijk al wel luiers gedragen in het openbaar en er zelfs gebruikt van gemaakt, maar dit was familie dat is toch anders. Mama komt terug de woonkamer in met opa en oma die heel enthousiast op mij af komen voor een knuffel en felicitaties, enorm bewust van mijn luier sta ik voorzichtig op om ze een knuffel te geven, maar na twee stappen hoor ik opa en oma er niet over te beginnen. dat geeft wat rust misschien valt het toch niet zo veel op als dat ik dacht. mijn hartslag wordt weer normaal en we beginnen gezellig aan het vieren van mijn moeders verjaardag. langzaam maar zeker komen er steeds meer mensen, ooms en tantes, neven nichten en vriendinnen van mijn moeder. de gezelligheid is er zeker, al zit ik aan de limonade in plaats van aan de wijn zoals een paar weken geleden het geval was, al valt het niemand op.

Een paar uurtjes verder komt het volgende struikelblok, ik moet plassen, heel erg nodig. Ik kijk mijn moeder een met een vragende blik een beetje schommelend op de bank. Alles wat ik terug krijg is een glimlach en een paar opgehaalde schouders. mijn hartslag gaat weer omhoog als ik langzaam maar zeker mijn plas laat lopen in de luier. ik ben er zeker van dat ik rood aanloop in mijn gezicht terwijl ik langzaam mijn luier vol laat lopen. ik kijk zenuwachtig om mij heen maar het lijkt erop alsof niemand het in de gaten heeft. ondanks dat het toch lekker en rustgevend is blijft het toch erg spannend met familie erbij. nog een half uurtje en een kleine plas verder ben ik aan een verschoning toe.

Nog geen vijf minuten later staat mijn moeder op en loopt richting de keuken maar draait zich snel op voordat ze de kamer uitloopt “Ellis wil je me even helpen tillen?” vraagt ze me met een lach. “Tuurlijk” antwoordt ik en sta snel op en loop richting de keuken. Eenmaal in de keuken kijk ik waar ik mee moet helpen, maar voordat ik het in de gaten heb voel ik mijn moeders vinger in mijn luier “oh schatje je bent helemaal nat tijd voor een verschoning.” zegt ze als ze me bij de hand pakt en mee naar boven neemt. een snelle verschoning later lopen we weer naar beneden droog en wel. en met twee schalen met hapjes lopen we terug de woonkamer in. Mijn moeder had er toch rekening mee gehouden om het onopvallend te doen, en ik moet zeggen; daar ben ik wel blij mee.

De rest van de verjaardag ging verder zonder bijzonderheden, langzaam maar zeker ging het bezoek weer naar huis en bleven we met zijn vieren over op de bank. nog even knuffel ik met mijn moeder voordat we met zijn allen naar bed gaan. “een geslaagde dag wat mij betreft” zegt mijn moeder terwijl ze me instop in bed en een kus op mijn voorhoofd plaats “slaap lekker schatje.” Ik lach terug “bedankt dat je niet de hele familie liet weten dat ik een luier omhad mama, ik vond het toch wel een beetje eng.” ik krijg nog een kus op mijn voorhoofd en mijn moeder plaatst de speen in mijn mond. “ik hou van je schatje” zegt ze als ze de kamer uit loopt en het licht uit doet.

Weer een ervaring rijker lig ik in mijn bed, zachtjes sabbelend op mijn speen denk ik nog eens na over de dag. Spannend was het zeker maar het ging eigenlijk best goed, misschien kom ik er wel mee weg om nooit meer terug naar ondergoed te gaan.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk dat het verhaal na zo'n lange tijd het verhaal weer verder gaat.
En dan direct een geweldig hoofdstuk, op naar het volgende
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
diaperdrenthe Anti stress slak Pub 1
Michaelll 19M op zoek naar jongens rondom Utrecht Contact advertenties 6
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 34
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
Similar threads


















































Bovenaan