Van vriendschap naar meer

Diaper237

Nieuw lid
Dit verhaal is verzonnen en gebaseerd op mijn fantasieën.
Ook is dit het eerste verhaal dat ik schrijf, dus alvast sorry voor eventuele foutjes.



Personages

Dit verhaal draait om twee hoofdpersonages, Janneke en Alex.
Janneke is 16 jaar en is de beste vriendin van Alex. Ze hebben elkaar op de middelbare school leren kennen en zijn sindsdien bevriend. Ook Alex is 16 jaar.



Inleiding

Alex heeft een geheim wat hij eigenlijk niet durft te zeggen. Toen hij 10 jaar was wilde hij graag weten hoe het voelde om een luier aan te hebben. Hij was op dat moment bij zijn kleine neefje en heeft toen stiekem een luier meegenomen naar huis. Sindsdien vindt hij het heerlijk om luiers te dragen. De eerste paar jaar kon hij het haast niet doen, maar toen hij 15 was durfde hij voor het eerst een pak Drynites bij de drogist te halen. Zijn ouders zijn alleen maar op zondag thuis en dus kon hij zijn gang gaan zonder betrapt te worden. Na het eerste pak Drynites heeft hij online zitten zoeken naar echte luiers die betaalbaar waren. Hij heeft toen in een aanbieding online 100 Abena M4 luiers gekocht. Hij had direct een mooie voorraad en was helemaal blij. Dit voelde als een echte luier, met echte plakstrips die je dicht kon doen.



Hoofdstuk 1

Het was maandagochtend. Alex zijn ouders waren alweer vertrokken, ze zouden voor het bedrijf een maand naar Amerika gaan. Alex vond dit heerlijk. Dit was de kaatste week van school en daarna was het zomervakantie. Hij kon de eerste weken dus 24/7 geluierd doorbrengen. Hij ging naar beneden en appte Janneke. ‘Heyhey, lekker geslapen vannacht? Ik ben om 8:00 bij jou, dan kunnen we nog even kletsen over het weekend en daarna naar school fietsen’. Hij smeerde zijn brood en kreeg ondertussen een appje terug. ‘Goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen, jij ook? 8:00 is helemaal goed, tot dan. X’. Alex antwoordde snel en kleedde zich daarna aan. Hij zat te twijfelen. Sinds kort had hij dunne luiers die je overdag aan kon zonder dat het opviel. Vandaag had hij maar 4 uurtjes les dus dit was het ideale moment om ze een keer naar school aan te doen. Hij pakte er een en deed hem aan. Dat gevoel dat je krijgt zodra je hem aan doet blijft hij heerlijk vinden. Snel kleedde hij zich verder aan, pakte zijn tas en sprong op de fiets. Het was 15 minuten fietsen naar Janneke en dan nog eens 15 minuten naar school.

Eenmaal aangekomen bij Janneke ging hij bij haar naar binnen en gaf haar een knuffel. Ze praatten bij over het weekend en stapten op de fiets richting school. Toen ze bijna aangekomen waren op school vroeg Janneke: ‘Heb je zin om vanmiddag bij mij te komen? We zijn toch allebei al om 12 uur klaar’. Alex vond het enorm gezellig om af te spreken en zei dus ook: ‘Ja, gezellig!’

Ze kwamen aan op school, zetten hun fietsen in het fietsenrek en zeiden elkaar gedag. Aangezien ze niet bij elkaar in de klas zitten, hebben ze haast geen lessen samen. Voordat ze allebei naar hun les liepen riep Alex nog: ‘Tot straks, ik heb er nu al zin in!’

Ik ben bezig met verder schrijven, het volgende hoofdstuk komt er dus aan. Dit is meer een soort begin van het verhaal. In de volgende hoofdstukken zullen luiers ook een rol gaan spelen. Ik sta altijd open voor suggesties.
 

Diaper237

Nieuw lid
Hoofdstuk 2

Het was 12 uur. Alex liep naar buiten en zag Janneke al bij hun fietsen staan. Janneke vroeg aan Alex: ‘Heeey, de lessen overleefd? Zullen we naar mij toe gaan? Dit is natuurlijk de laatste week van school voor de vakantie en ik wil graag samen in de vakantie iets gaan doen’. Alex antwoordde dat de lessen prima waren gegaan en dat hij erg benieuwd was naar wat Janneke wilde doen. Ze stapten op de fiets en Janneke begon te praten. ‘Ik zat dus gisteren even op internet en toen kwam ik een mega aanbieding bij centerparcs tegen! We kunnen daar voor maar 500 euro twee weken in een huisje zitten. Het leek me wel gezellig om met ons tweeën een keer weg te gaan. Jouw ouders zijn haast nooit thuis en dan hebben we een keertje tijd om met elkaar te relaxen en te praten. Zou je dat leuk vinden?’ Alex werd enorm blij en antwoordde ‘JA! Dat zou ik echt geweldig vinden! Lekker twee weken rust en gezelligheid’.

Janneke en Alex fietsen enthousiast verder. Tijdens de fietstocht zat Alex in gedachten. Janneke was zijn allerbeste vriendin en hij weet dat hij alles kan vertellen. Als ze twee weken weggaan zou dat ook betekenen dat hij geen luiers kon dragen. Alex bleef maar piekeren over of hij het aan Janneke zou gaan vertellen. Wat zou ze ervan vinden?

Toen ze bijna thuis waren vroeg Janneke: ‘Is er iets Alex? Je bent er niet helemaal bij geloof ik. Je vindt het wel leuk toch, twee weekjes weg?’ Op dat moment maakte Alex zijn besluit. ‘Ja, ik vind het super om weg te gaan, maar ik moet je eigenlijk wel iets vertellen......’ ‘Je weet dat je mij alles kunt vertellen Alex’. Zwijgend fietsten ze verder en liepen ze even later naar Jannekes kamer. Janneke ging op haar bed zitten, trok Alex naast haar en gaf hem een knuffel. ‘Vertel eens Alex, wat is er aan de hand?’

‘Oke, ik zal het vertellen maar je moet me beloven dat je het tegen niemand zegt. Toen ik 10 jaar oud was zag ik mijn neefje met alleen een luier om lopen. Ik vroeg me op dat moment af hoe dat zou voelen. Ik heb toen stiekem een luier op zijn kamer gepakt en heb die mee naar huis genomen. Toen ik hem bij mezelf omdeed voelde dat heel erg fijn. Sindsdien pakte ik elke keer een luier mee. Toen ik 15 was heb ik voor het eerst bij de drogist zelf luiers gekocht. Ik vind ze zo heerlijk zitten en ze geven mij een veilig gevoel. Ik heb ‘s nachts altijd een luier om, tenzij mijn ouders thuis zijn en heel soms ook overdag. Om eerlijk te zijn heb ik er nu ook een om. Ik hoop echt dat je me nu niet raar vind’.

Janneke gaf Alex een dikke knuffel en zei: ‘Hey, je weet dat je altijd alles kan vertellen hè. Ik ga je niet uitlachen en ik blijf altijd je beste vriendin. Als jij het fijn vindt om luiers te dragen moet je dat gewoon doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben. Mag ik je luier zien?’ Alex werd rood, maar deed wel zijn broek naar beneden. Janneke keek er vol interesse naar. ‘Dit is misschien een gekke vraag, maar zou ik ook eens een om mogen?’ Alex wist niet wat hij hoorde. Natuurlijk mag dat Janneke! Hij opende zijn rugzak en pakte er een luier uit. Je moet mij wel vertrouwen Janneke. Ga maar op je rug op het bed liggen. Janneke deed wat haar gevraagd werd. Voorzichtig deed Alex de broek en de onderbroek van Janneke uit. ‘Billen omhoog Janneke’. Janneke deed haar billen omhoog en Alex deed haar een luier om. Janneke was even stil en zei: ‘Dit voelt zo zacht en het geeft een gevoel alsof ik weer jong ben’. Alex ging naast haar liggen en knuffelde haar. Zo hebben ze samen een kwartier genoten van het moment, zonder iets te zeggen.

Hierbij hoofdstuk 2. Ik zal gaan proberen om elke week een hoofdstuk te plaatsen.
 

anoniemer

Superlid
Echt goed geschreven. Het eerste 1ste hoofdstuk leesde ik al met plezier. En het 2de is ook heel sterk geschreven. Doe zo verder ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
giampixb Op zoek naar sterke vriendschap Contact advertenties 1
A Sissy zoekt vriendschap regio Bocholt Contact advertenties 6
Verhalen Vriendschap/liefde/maatje Contact advertenties 6
Luierboyamersfoort Luier vriendschap Contact advertenties 10
Inco-plastic-24/7 Vriendschap gezocht noord Nederland Contact advertenties 3
B vriendschap met vrouw op bouwen en praten/mailen over broekplassen Broekplassers en Poepers 2
Little Endy Verhaal Klaar Zoete vriendschap (short) X Y Z 8
Limbonees Nieuwe vriendschap N 6
B voorstellen en vriendschap Voorstellen 14
K Brian’s treinreis: of hoe onze vriendschap begon B 40
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 9
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan