veranderd in een (baby) Meisje

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Veranderd in een (baby) meisje
"Als je blieft Thomas, ik kan echt je hulp gebruiken," pleite Rick mijn manager.

"Nee is nee. Ik hou niet zo van kerst. Kan niemand anders het doen?" Antwoordde ik.

"Iedereen die het kon is al weg. Jij bent de laatste die het kan doen. Alles wat je moet doen is het kostuum dragen en de kinderen groeten als ze bij de Kerstman op schoot gaan zitten."

Ik schudde mijn hoofd. Ik werkte in het winkelcentrum voor laatste vijf jaar. Elk jaar zo rond de kerst tijd, er was altijd een wuif van klanten die cadeautjes kregen. Zo op het eerst, is het leuk, maar dan het constante argumentatie voor de beste deal and the brutale kinderen begon me af te maten. Ik haatte kerst niet, maar ik genoot er ook echt niet van.

"Ik wil dit niet te doen," zegt Rick langzaam, "maar ik betaal je dubbel voor. Maak dat het drievoudige van, en dan neem ik je ook nog een avond nog mee uit kalkoen eten, weet je wat misschien ga ik voor rest van je leven zorgen. " dit soort uit spraken deed Rick wel vaker aangezien hij graag vader wilde worden.

Mijn oren waren gespietst. Eigenlijk was ik niet de grootste fan van kerst, maar ik kon zeker het geld goed gebruiken en het eten. Ik hoorde me zelf zeggen"Oké, ik doe het. Waar is het stomme kostuum?"

"’T is in de kleed kamer."

Ik kwam de stal binnen, Ik zag een tas op de bank. Kijkend in de tas, was daar een hoop groene en witte kleren. Er was ook een rode muts en bellen. Ik riep naar Rick, "Wat moet dit eigenlijk voorstellen?"

"Het is een tuniek."

Het leek wel of het te groot was voor een tuniek, maar ik had er nog nooit een gedragen, zo hoe kon ik dat dan weten. Ik keek naar me zelf in de spiegel van de stal. Ik kamde met mijn hand door mijn vieze bruine haar. "Nou, dit is het dan," vertelde ik mezelf, "na vijf en twintig jaar van mijn leven had ik mezelf verkocht."

"Je moet niet zo dramatisch doen," riep Rick terug.
"het zo dramatisch als ik dat het wil."

Ik besloot om het allemaal in 1x aan te trekken, en dan te zien hoe het er uit zag. Ik kleedde me uit tot mijn boxers en ik draaide het groen en witte kleren binnenstebuiten en aangezien het een tuniek was deed het over mijn hoofd. Ik constateerde dat er een groen vest was, dus trok ik dat ook aan.

Iets voelde niet helemaal goed. Het tuniek paste niet goed. Ik keek naar beneden. Nou weet ik niet veel van een tuniek, maar ik was toch zeker dat ze geen franjes een lage kraag hebben. Hoe ik er ook naar keek, Ik droeg een jurk. Banden en gespen hielden de jurk dicht tegen mijn lichaam en mijn borst blootgesteld voelde vreemd. De jurk viel net over mijn knieën, zo dat elk zuchtje vreemd voelde. En dan die petticoat er onder om het af te maken. Maar dat was nog niet het ergste het leek wel of mijn benen bij mijn kruis uit elkaar geperst werden. Als of er grote lappen stof in mijn kruis zaten om nog maar te zwijgen over het kinderachtige motief op het jurkje.

"Krijg de kolere, Rick! Heb jij me het verkeerde kostuum gegeven?" Ik probeerde het uit te trekken; het gaf geen krimp. Zelfs het vest wilde niet uit. "Hoe kan ik hier uit?"

"Je krijgt het niet uit."

Ik stormde uit de kleedkamer. "Wat bedoel je precies?"

Rick grinnikte toen hij naar mijn uitfit keek. "Dat staat je goed."

Ik greep Rick's shirt en sloeg hem tegen de muur. "Nou even geen geintjes! Zeg me" Plots, voelde als of er een kikker in mijn keel zat,en ik moest nog hoesten. "Zeg me hoe ik uit deze kleren kom." Het voelde alsof ik mijn stem had verloren, alsof ik weer door de pubertijd ging, maar dan terug waards. Ik probeerde nog een keer te kuchen om mijn keel te klaren.

"Voel je, je wel goed?" Zei Rick met een grijns. Toen greep hij mij bij mijn pols en dwong me zo zijn shirt los te laten. "Nou, even rustig." Ik staarde hem in verwarring aan. Nou was ik niet de sterkste jongen van de buurt, maar ik kon me zelf wel bedruipen. Alhoewel, Rick had me net wegduwt als of ik niks was.

Ik pakte mijn pols; het deed zeer. Ik herinnerde mij vaag dat ik geen haar voelde. Ik wreef over mijn armen. Helemaal glad. All het haar was er afgevallen. "Wa-wat gebeurt er?" Zei ik met mijn krakende stem.

"Ah, ik zie dat het begint. Waarom kijk je niet naar beneden."

Dat deed ik terwijl hij het zei. Ik keek en voelde hoe een warme stroom eerst druppelsgewijs en daarna steeds sneller op volgend met als laatst alsof er en waterval los barstte en mijn kruis in stoomde en in vuur en vlam zette om gelijk weer af te koelen. Ik was hier nog niet mee klaar of mijn darmen besloten zich spontaan te legen. De lucht veranderde van een aangename stal lucht snel in dat van een beerput. De omgeving van mijn borsten begon op te zwellen, als of er twee waterballonnen onder mij huid langzaam werden gevuld met water. Het deed geen pijn maar was ook niet echt comfortabel. Realiserende wat er met mij gebeurde was een klap in het gezicht. Ik probeerde de ballonnen terug te duwen maar dat leverde alleen pijn en een raar gevoel.

"Ik wordt een meisje, klopt hè?" Mijn stem klonk zo hoog dat ik dit niet uit hield. Ik rende (nou ja) waggelde terug de stal in en sloeg de deur dicht. Als je mij zag rennen en een anderhalf jarig kind wat de broek vol heeft dan waren 1 en de zelfde. Ik zat op de bank en probeerde mijzelf te kalmeren. "Dit is niet waar, dit is niet waar." De hoge stem maakte het erg onovertuigend. Ik zag glimp in de spiegel. Ik vocht tegen de drang om te kijken, maar ik was verontwaardigd.

Het gezicht in de spiegel leek op het mijne, echter was het compleet glad, geschoren en zacht. Als of het nog nooit 1x geschoren was. Zelfs de harde lijntjes op mijn kaak waren geëgaliseerd en mijn ogen leken een klein beetje groter. Mijn haar was gegroeid tot net over mijn oren; het was niet langer vies, maar zeiden zacht en schoon.

De geur was niet te harden en het nu inmiddels koud geworden kruis waren dringend toe aan verschoning. Het leek wel om mijn wens verschoont te worden was gehoord. Een vrouw was plots in de stal en legde mij op de commode die er eerst niet was en de vrouw sprak mij toe wat ze zei weet ik niet maar manier waarop ze het zei. De vrouw was druk bezig met mijn kruis en ik voelde hoe ze handig met 1 hand een paar keer mijn benen optilde maar omdat haar gezicht constant de aandacht trok had ik het allemaal niet zo in de gaten dat ze me eigenlijk aan het verschonen was. Zo plots als gekomen was, was ze ook weer net zo vertrokken. Mij weer alleen achter latend in de stal. De ballonnen op mijn borst continueerde zich in groei. Het begon de jurk uit te vullen die ik droeg. Ik hield hun in mijn hand; ze waren zacht, warm, en groeide nog steeds Nu pas viel me op dat de lucht die ik op snoof naar dat van een net verschoonde baby rook. Ik continueerde mijn handen langs mijn lichaam naar beneden te bewegen. Het was moeilijk om door de jurk heen te voelen, maar ik kon mijn voelen dat mijn heupen wijder waren en kijkend in mijn kruis zag ik wat leek een grote luier. Ik kende die dingen ik had ze wel eens gezien maar deze was toch anders, deze had geen plakbandjes.

"Is alles daar in orde?" Riep Rick over de deur heen.

"Houd je kop," riep ik terug, wat weer erbarmelijk klonk want mijn stem klonk zo lief.

"dat is toch geen taal voor een klein meisje. Kom er uit zo dat ik je kan zien. Het wordt tijd dat je, je dienst begint."

"Zo als ik er nu uit zie kom ik er echt niet uit. Waarom heb je me dit aangedaan?"

“Als je hier blijft, zul je het nooit de weg terug ontdekken.”

Ik dacht hier over voor een momentje. Ik keek weer in de spiegel. De transformatie was zoals het leek beëindigd. Mijn haar was gegroeid en ik had twee paardenstaartjes langs mijn oren hangen; het voelde zijdeachtig en zacht. Mijn gezicht was ongelofelijk lief, ik leek wel een (kinder)model. Mijn borsten waren compleet uitgegroeid, zo dat ze zich nestelde tegen de jurk. Ze werden tegen elkaar gedrukt, het decolleté was diep. Het voelde echt vreemd om daar dat extra gewicht te hebben, samen met dat vreemde blote gevoel op mijn borst. Ik keek verder naar beneden en zag dat mijn benen glad en onbehaard het voelt zo zacht als zijde. Ik keek mij zelf vol in mijn kruis aan en zag een donkere plek verschijnen. Ik had hier geen tijd om verder over na te denken. Ik probeerde om de jurk op te trekken om meer te bedekken, maar dat werkte niet. Alles meegerekend, was ik een knap jong attractief meisje met een geweldig lichaam en kinderlijke kleding.

“Je laat me wel weten hoe ik de weg terug kan vinden als ik daar naar buiten ga?”

“Ik beloof het.”

“Okay, Ik kom naar buiten.” Met mijn blozende gezicht, stapte ik uit de kleedkamer.

“Wow, je ziet er adembenemend uit. Beter dan ik dacht dat je er uit zal zien. Kan je, je even rond draaien voor mij?” Ik staarde hem aan. “Okay, okay. Laten we even opknappen.” Rick hielp me mijn kleren te fatsoeneren, speldjes op de bellen en linten, en dan nu wat make-up op. “Vergeet niet om je handschoentjes aan te trekken en muts op te zetten. En de glimlach.”

Ik stond voor de deur. “Ik weet dat je dit kan. Kan je me niet gewoon terug veranderen?”

Rick schudde zijn hoofd. “Je kan dit, Tina.” Ik sloeg hem zo hard ik kon op zijn arm voor dat commentaar.

Ik haalde diep adem en opende de deur. Ik zag dat ze zo goed als klaar waren met de voorbereiding van het kerstfeest. Rick leidde me naar de andere. “dit is Tina. Ze was bereid om op het laatste moment in te vallen.” Ik zag dat een hoop van de jongens me niet meer dan een blik waardig gaven.

Ik gaf mijn beste glimlach, die wel heel erg geforceerd voelde. “Behandel me als je blieft behoorlijk. Als ik vragen mag, wat ga ik daadwerkelijk doen?”

“Je hebt daadwerkelijk een leuke gevonden Rick,” zei een man die leek de leiding te hebben. “Tina, was het niet? Tina, alles wat je hoef te doen is bij de ingang staan, Je mooie zelf te zijn en de rij georganiseerd te houden. Ik gaf Rick een dodelijke blik; Ik was eigenlijk niet nodig hier. Hij negeerde me en ging met de rest van de ploeg praten.

Een paar momenten later, stond ik bij de ingang van de lijn. Een van de bedienden gaf me een cadeautje met een daar in een knuffel rendier. Ik begon met de mensen binnen te laten. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar voor de meeste tijd gebeurde er niet veel. Veel van de jongens staarde me langdurig aan, maar de meeste waren van een afstand. Een paar van de jongens probeerde te scoren, maar ik poeierde hun af, zeggend dat ik aan het werk was. Er waren uitzonderingen die een praatje probeerde, maar een paar blikken van andere stopte hen. De meeste tijd verveelde ik me. Alles wat ik deed was zwaaien terwijl ik de doos vast hield met een valse glimlach op. Zolang ik het gestaar naar mijn decolleté kon negeren, voelde ik me goed

Na een paar uur van dit alles, voelde ik een rukje aan mijn rok. Ik keek naar beneden om een kleine meisje van ongeveer vijf jaar oud te zien. “Pardon mevrouw ,” zei het kleine meisje, “Is dat de echte Kerstman daar binnen?”

de ogen van het meisje schenen nog pure onschuld. Ik was een beetje van mijn stuk gebracht . Ik knielde en aaide haar hoofd. “Maar natuurlijk is hij dat. Wat is je naam?”

“Halle. Wat is het jouwe? Ik vind jouw erg mooi.”

Ik bloosde een beetje. “Dank je. Mijn naam is Tho- ik bedoel, Tina. En wat ga je de kerstman vragen voor cadeautje?”

“Weet ik niet. Ik wil gewoon op zijn schoot zitten.”

Ik lachte “Ja dat kan je ook doen. Hier, ik denk dat het jouw buurt is.”

Het kleine meisje zwaaide tot ziens. Ik keek toe hoe ze bij de Kerstman op zijn schoot zat, en zijn verwoonderde blik, en dan rende ze weg zonder een woord te wisselen. Ik kon niets anders doen dan glimlachen om haar pure gedrag.

de rest van de tijd hoefde ik n iet eens geforceerd te glimlachen.

Zelfs toen het evenement eindigde, zo ongeveer vier uur later, ik ging gelijk Rick zoeken, maar die was nergens te vinden. Ik vroeg in het rond, Maar de werkers hadden hem in geen uren meer gezien. Uiteindelijk, vond ik iemand die van hem een brief voor had van hem voor mij. Ik opende het en las:

Tina,
Mag de geest van kerst voor altijd in je hart zijn.
met vriendelijke groet,
Rick
P.S. er zijn wachten schone extra kleren in de kleedkamer.
P.S.S. Sorry, maar er is geen weg terug.

Ik staarde naar de brief in ongeloof. Ik onderzocht het nauwkeurig, maar er was niets anders geschreven. De volgende keer als ik Rick zag, dan ging ik hem . . . Ik wist het niet wat ik met hem ging doen, maar iets slechts. Om een of andere reden, voelde ik de hele reden dat Rick mij had getransformeerd had in een meisje was zodat ik het kleine meisje blijdschap kon zien en mijn gevoelens voor kerst kon herprogrammeren.

“Je hoefde mij niet in een meisje te veranderen om dat te doen!” Riep ik in de lucht, met als gevolg dat en paar mensen met een verontwaardigde blik naar mij keken. “Wat moet ik nu gaan doen?” Ik ging maar eerst uit deze stomme kleding uitdoen.

Op de weg naar de kleedkamer, begon ik Jingle Bells te fluiten. Dat liedje zat er al uren in mijn hoofd vast.
In de kleedkamer gekomen stond die zelfde vrouw mij die mij had verschoont mij op te wachten. Ze legde mij weer op mijn rug zonder geweld of een woord te zeggen. Ik lag weer op de commode en had niet in de gaten dat de wereld in rap tempo groter aan het worden was. De vrouw tilde handig mijn billen op met een hand alsof ik een baby was nadat ze me met het grootse gemak had uitgekleed. De vrouw sprak op koerende toon tegen mij. En dan haar gezicht, weer was ik zo gebiologeerd dat ik niet in de gaten had dat ik daadwerkelijk de vormen van een baby had aangenomen en ze mij een schone luier om deed. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Mijn ballonnen waren weg en haar gezicht leek wel steeds groter te worden. Ik kreeg de onbedwingbare nijging met mijn benen te gaan schoppen en met mijn armen te gaan slaan. De vrouw ging dit keer verder dan alleen mijn luier verschonen ze begon mij aan te kleden met de kleren die hingen in de kleedkamer. Pas bij het aan kleden had ik in de gaten dat de wereld ineens reusachtige vormen had aan genomen en dat mijn hand net zo groot was als haar vinger. Zij liet mij staan, en al hoewel ik op de commode stond kwam ik niet eens boven haar borsten uit. Mijn vermogen om te alleen te kunnen staan was weg zelfs mij met haar handen vast houdend zakte ik met het grootste gemak door mijn knieën Ze pakte me op legde me op haar arm en maakte haar borst vrij. In een reflex begon ik gelijk aan haar borst te zuigen.
Uit een oog hoek zag ik plots Rick binnen komen. Hij kuste de vrouw (blijkbaar zijn vrouw) . Hij sprak tegen mij wat hij zij weet ik niet, ik verstond het wel dat hij wat zij maar begreep ik niet. Ik lachte alleen maar naar hem.
Hij hield woord hij zorgde voor me de rest van mijn leven en dat etentje dat hadden we ieder jaar.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daandinges Waarom ik m’n profiel naam veranderd heb. Voorstellen 17
Ivy Verhaal Klaar Veranderd (Time for a change) V 3
Ivy Mijn vriend veranderd in mijn baby meisje V 0
Dips N' Bricks Is/word de Tena Slip veranderd Luiers 4
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 82
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan