Verdwijnende verhalen

Pamperbarr

Toplid
Ik merk meermaals op, dat er verhalen verdwijnen. En ik kan ze niet meer terugvinden, hoe zit dit?

Het voor mij meest recente voorbeeld is “helpen bij de crèche”

Ze staan er soms al n eeuwigheid op, maar zijn plots verdwenen.

Snakebite

Niet voeren!
Forumleiding
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. De auteur kan het verhaal zelf om welke reden dan ook verwijderen of de moderatie kiest hiervoor op basis van inhoudelijke issues. Het verhaal dat je noemt is mij in elk geval niet bekend, dus je zult zelf ongetwijfeld beter kunnen aanvoelen welke van de twee van toepassing is.

Pamperbarr

Toplid
Nou ik weet het oprecht niet, ik heb n handje vol bookmarks/tabs in mn telefoon. En als ik daar zin in heb browse ik daar doorheen, zo bijzonder was het niet volgens mij. Maar heel jammer dat er dus verhalen verdwijnen.

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding
@Pamperbarr

Dit verhaal is verwijderd.
Omdat het niet meer passend is bevonden, binnen de huidige tijd/norm.

Hoe in dit verhaal een minderjarige wordt weggezet, met o.a. het als straf aankrijgen van de luier (vol gepoept) van iemand anders.

Fantasie prima, maar moet je daar dan kinderen in betrekken? Houd het dan gewoon bij volwassen personen die dat soort dingen doen.

Niet dat het verder een enorm ranzig verhaal was, het is gewoon niet meer passend.

Inderdaad jammer, tijden veranderen….

Pamperbarr

Toplid
Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, want impliciet zeg je eigenlijk dat de mensen die het lezen en maken fout zijn.

Anderzijds zeg je ook dat het allemaal niet zo spannend was, en niet meer zo van deze tijd
Is.

Betekend dit dat alle verhalen met dergelijke invalshoeken dreigen te verdwijnen?

Het is wel zo, dat voor de meesten onder ons het hele Abdl gebeuren is begonnen in de (vroege) jeugd, wat het ook herkenbaar en pakkend kan maken als de hoofdpersoon in die fase zit.

Daarmee is het toch niet per definitie fout?

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Wat voor jou niet aanvoelt kan voor een andere een gevaarlijke hoek is
Waar 1 onschuld leest leest andere een een prooi.

In fetisj wereld horen geen kinderen thuis

Ookal begint het voor vele vanuit het jeugd

En misschien bekrompen gezien. Ageplay een ding is

Wil je niet de aandacht van verkeerde personen

Paddy

Superlid
Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, want impliciet zeg je eigenlijk dat de mensen die het lezen en maken fout zijn.

Anderzijds zeg je ook dat het allemaal niet zo spannend was, en niet meer zo van deze tijd
Is.

Betekend dit dat alle verhalen met dergelijke invalshoeken dreigen te verdwijnen?

Het is wel zo, dat voor de meesten onder ons het hele Abdl gebeuren is begonnen in de (vroege) jeugd, wat het ook herkenbaar en pakkend kan maken als de hoofdpersoon in die fase zit.

Daarmee is het toch niet per definitie fout?
Al best een tijd geleden is begonnen met het opschonen van de verhalen. Best veel verhalen zijn toen verwijderd.
Aan iemand toen de ondankbare taak alle verhalen door te lezen voor controlen.

De keuze welke verhalen was toen ook al gebaseerd op minderjarigen in de verhaallijn.

Ik denk als je bepaalde verhalen ik chatgpt gooit om ze te verbeteren die ook zeggen dat ze niet aan de richtlijnen voldoen.

Laatst bewerkt:

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding

Ik zeg helemaal niks, en al zeker niet over de personen die de verhalen lezen, zelfs niet over de auteurs.

Dit vul jij nu allemaal zelf in…

Ik zeg als Moderator alleen dat het niet meer passend is in de huidige tijd waarin we leven, de norm veranderd (hoe mensen er naar kijken).

Mensen krijgen steeds meer aanstoot op vrijwel alle content, niet alleen verhalen. Vaak niet eens heel onterecht.

Een hoop mensen zien deze verschuiving, en gaan er in mee…. Een hoop mensen zien het niet.

Wat ik persoonlijk er allemaal van vind, is verder niet belangrijk (ik ben slechts niemand). :cool:

Beer

Superlid
"Wie begint met verhalen te verbranden, verbrand uiteindelijk ABDL's" :lipzzz

Want de huidige tijd waarin we leven,
Want mensen krijgen steeds meer aanstoot
Want de norm veranderd,
Want een hoop mensen zien deze verschuiving
Want wat iemand er persoonlijk van vind is niet belangrijk

Niet dat ik veel heb aan de verhalen, ik lees ze quasi nooit, en ben grotendeels DL, niet AB

Maar ik begrijp wel dat het de FANTASIE van zelf in de kind fase te zitten speelt, niet om er ooit kinderen bij te betrekken.
Als je dat weert op een forum net voor deze mensen bedoeld kom je snel op een hellend vlak terecht.

Laatst bewerkt:

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
"Wie begint met verhalen te verbranden, verbrand uiteindelijk ABDL's" :lipzzz

Want de huidige tijd waarin we leven,
Want mensen krijgen steeds meer aanstoot
Want de norm veranderd,
Want een hoop mensen zien deze verschuiving
Want wat iemand er persoonlijk van vind is niet belangrijk

Niet dat ik veel heb aan de verhalen, ik lees ze quasi nooit, en ben grotendeels DL, niet AB

Maar ik begrijp wel dat het de FANTASIE van zelf in de kind fase te zitten speelt, niet om er ooit kinderen bij te betrekken.
Als je dat weert op een forum net voor deze mensen bedoeld kom je snel op een hellend vlak terecht.
Er zijn aspecten wat verkeerde mensen leuk vinden. En algemene is dat misbruik vernedering macht misbruik van minderjarige.
Wat je zelf als Misschien jonge lezer als een fanatsie is het ook de fantasie van de pedo,

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B verhalen Algemene info 2
beddenplasser AI-verhalen ABDL Luierverhalen 11
poepbroek Project broekpoepverhalen (o.a. vertalen verhalen van Ripples story index) / Vraag voor moderatoren VVV 8
B Poll boven de verhalen moderator talk 2
Little Endy verhalen/fanfictions vanuit welk oogpunt? Pub 2
Snakebite Verhalen FAQ ABDL Luierverhalen 8
mark Nog niet klaar [16+] ZKV: Zeer Korte Verhalen 16+ Verhalen 91
Mr.Nobody Verhalen, strips&comics moderator talk 1
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
E Verhaal Klaar Verhalen van Emina V 8
B Verhalen Pub 16
max79 Verhalen over kinderen moderator talk 12
luierdrager15 Luister verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
VincentKoridon Fan Fiction verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
John Verhaal Klaar Herinneringen (A) H 12
Y Korte ABDL verhalen laten beoordelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Mary-Jane Holland Verhalen en leeftijd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Limbonees Regels voor verhalen VVV 3
P Abdl verhalen op bol.com Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
geefmeluiers Alle (niet 16+) verhalen gesorteerd op weergaven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Een plaats voor Engelse verhalen... Ideeën Bus 15
zeeland! Lang verloren verhalen en schrijver Pub 4
T Luier verhalen in boekvorm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
K Een mankeren van anime luier / abdl verhalen waar er praktisch om GEVRAAGD word. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Rotterdammert Minderjarige verhalen Ideeën Bus 6
gondra Mijn broekplas en broekpoep verhalen. Broekplassers en Poepers 18
V Oude verhalen overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
M verhalen gedeelten form onoverzichtelijk Ideeën Bus 7
quinzy Dubbele verhalen Ideeën Bus 1
bobby2004 verhalen 16+ moderator talk 2
Limbonees Engelstalige verhalen AB/DL/TB Links 2
Rotterdammert Storende verhalen op het verhalen forum. Ideeën Bus 62
adidaslover verhalen op internet over evt reden van beginnen met luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
bobby2004 Verhalen moderator talk 2
friendly Verhalen schrijven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
T nieuwe indeling verhalen Ideeën Bus 2
P Waar kan ik verhalen schrijven en posten? VVV 6
J Verloren verhalen van luierkind Pub 0
Limbonees Gevonden: Site met verhalen en comics AB/DL/TB Links 6