Verdwijnende verhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pamperbarr

Toplid
@Pamperbarr…. Zeg me asjeblieft hoe ik dit kan en mag zien, en wat er mee te doen?
Dankjewel,

Ik weet niet helemaal zeker of dit een LETTERLIJK, citaat is een stukje samenvatting?
Maakt opzich niet zoveel uit,

Wat ik probeer uit te leggen, is dat de frustratie groot is. Als er iets niet meer is wat er jaren wel geweest is.
Ik weet even niet hoe lang het er geweest is, en ook niet woord voor woord hoe het ging.

Hoe ik er over denk?

Ik denk dat het belangrijk (dat komt wel naar voren) is, dat dit in ieder geval een dynamiek is waarbij de hoofdpersoon dit lot ondergaat. En niet andersom, en ik weet zoals gezegd niet exact meer hoe t ging. Maar ik dacht dat de hoofdpersoon er uiteindelijk niet mega depressief vernederd etc etc vanaf kwam. Maar waarschijnlijk begon ie aan zn lot en de luiers te wennen etc.

Dat is een totaal andere dynamiek, dan het perspectief van iemand die een minderjarige misbruikt en dat verheerlijkt. (ongeacht of de hoofdpersoon dit nu fijn vind of niet.)

Het aantal films waarbij grote teleurstellingen, al dan niet met kinderen er in voor voortkomen. Wat beschreven kan worden als een soort van misbruik, zijn er denk ik genoeg van. Dit cancellen wij ook niet.

Binnen de context van een ABDL site, kan ik mij heel goed voorstellen dat dit niet een ieder "zijn ding" is. En als je er dan wel iets zou moeten, dan zou je evt een disclaimer of trigger warning bij doen. Waarin je elementen aangeeft die in het verhaal voorkomen, die voor een ander als aanstootgevend kunnen worden geïnterpreteerd.

Even voor de goede orde: het gaat mij NIET alleen om het verhaal als zodanig, maar om het verdwijnen van content.
Ik gok een jaar geleden of misschien langer, is er ook een verhaal uit mijn "tabbladen" spontaan verdwenen.

De angst groeit nu bij mij, dat ik alle verhalen moet gaan scrapen van de site om veilig te stellen en weg te gooien wat ik niet boeiend vind. Terwijl ik er eigenlijk maar betrekkelijk weinig mee doe, als het niet meer van deze tijd is. Kunnen wij er misschien wel op sturen dat deze content er niet meer bij gemaakt word? En de rest conserveren? (sommigen zijn al zo oud dat het onderhand cultuurhistorisch erfgoed binnen de scene is)

Ik hoop dat je mijn (goede) intenties leest, en dat het ook een stukje verbazing, frustratie, machteloosheid etc is. Ik vind het echt jammer dat iets wat "jaren goed" is geweest, niet meer mag bestaan. Op een plek waar wij ons veilig wanen, met onze ingewikkelde gedachten. Gaan wij dan ook zo ver dat ik mijn AVATAR, moet verwijderen, waarin een duimende baby op een pak luiers staat?

Bedankt dat je ons in ieder geval de gelegenheid geeft te mogen sparren over dit onderwerp.

LittleDino

Ben heel lief hoor
Speelt het niet uit meerdere kanten? De verhalenschrijvers die aangeven wat voor content het is, de moderators of het verhaal binnen de lijntjes past en de leden die feedback geven. Vanuit community perspectief is het de kunst dit bij elkaar te brengen. Misschien een aparte kanaal/omgeving creëren waarin verhalen komen te staan die niet wenselijk zijn op het forum?

Pamperbarr

Toplid
Het is ook onderdeel van een verhaal, en niet alleen waar het om draait.

Uiteindelijk zijn er veel verhalen (zo niet alle?) waar argumenten voor zijn om te verwijderen.

Tussen mijn 12/14 jaar had ik al onder mijn bed in een geldkist “Handleiding” liggen, voor de liefhebber een erg leuk verhaal. Wat al decennia online staat. Ik moest m afdrukken want op mn Nokia 3310 kon ik dat nog niet bekijken lol.

Het verhaal bevat ook elementen die als mishandeling zouden geïnterpreteerd worden:

Drogering, toedienen van laxerende middelen tijdens dat iemand half bij bewustzijn is etc etc etc.

Ik zou het heel jammer vinden als al deze verhalen verdwijnen, wegens woke ideologie (anders kan ik t niet noemen).

Jaren kraait er geen haan naar, en opeens gaan er mensen grasduinen en proberen t offline te krijgen.

Is iets niet meer van deze tijd? Dan heb je daar evt nu op te acteren, en verhalen uit t verleden evt voorzien van een kanttekening.

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Sorry maar kan je het laten rusten en vrede mee hebben.
En het is zwak om af te schuiven naar woke idealen
En bullshit dat er geen haan na uit krijt
Want er zijn leden zeer actief geweest om hun stem uit te brengen
Enndat ging soms tegen een muur
Tot er wat beweging in kwam

Wat vroeger als onschuld leek moetje nu met een grove korrelzout en realiteit nemen.

Als maatschappij ontwikkelen wij verder en door
En als communtie ook

Ja en dan kun je botsingen verwachten met oude rotten in de bijt
Die onschuld niet weg kunnen kijken

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding
We moeten het vooral ook niet groter maken dan dat het is,,, of er meer van maken of meer bijhalen dan waar het nu werkelijk over gaat.

Kunnen er onnodig veel woorden aan spenderen, en in herhaling vallen

Punt, er is bezwaar tegen het verhaal…. en dat is reden genoeg om er eens over te denken?

Ik ben niet de persoon die bepaald of iets passend is, dat zijn de lezers, auteurs, de forum leden zelf (en daar acteer ik naar). Als Mod bewaken we slechts grenzen, die zijn vaak ongeschreven en niet gespecificeerd, verwarrend is dat zeer zeker (het blijft gevoels werk).

LittleDino

Ben heel lief hoor
Zou het een idee zijn om dan niet het topic te verwijderen maar het verhaal weg te halen met de mededeling dat bijvoorbeeld is ingegrepen? Zo voorkom je onrust. Vragen kunnen dan bij moderators terecht :(

Pamperbarr

Toplid
We moeten het vooral ook niet groter maken dan dat het is,,, of er meer van maken of meer bijhalen dan waar het nu werkelijk over gaat.

Kunnen er onnodig veel woorden aan spenderen, en in herhaling vallen

Punt, er is bezwaar tegen het verhaal…. en dat is reden genoeg om er eens over te denken?

Ik ben niet de persoon die bepaald of iets passend is, dat zijn de lezers, auteurs, de forum leden zelf (en daar acteer ik naar). Als Mod bewaken we slechts grenzen, die zijn vaak ongeschreven en niet gespecificeerd, verwarrend is dat zeer zeker (het blijft gevoels werk).
Er word mij gevraagd het te laten rusten, en heb er argumenten voor waarom niet:

Onze hele AB community is er op gebouwd met de exit t.o.v. kinder misbruik etc met de stelling:

“Nee wij zijn de onderdanige in het verhaal en niet de predator, wij zijn niet fout”

Er word een verhaal geschreven vanuit dat perspectief, of het verhaal wel of niet jouw piece of cake is is aan de ontvanger.

Daarvan word nu gesteld dat dat niet meer mag, velen van ons zijn in onze “rol” verre van volwassen. En doen wij alles wat niet mag, en ondergaan wij dit. Maar zodra dit opgeschreven word is het fout, en geef je mi impliciet aan dat die mensen “fout” zijn. Het is een AB fantasie.

Ik stel dat er geen haan naar kraait, ik weet niet wat er onder geschreven is aan reacties. Maar gedurende de tijd dat het uit is gekomen en online heeft gestaan ben ik benieuwd of er van meet af aan een probleem van gemaakt is? Of dat dit pas “tig jaar later” is.

Bovendien word mijn vraag omtrent het verhaal “Handleiding” van tafel geschoven, en de vraag of al deze verhalen inmiddels op de schopstoel staan.

Evenals mijn afbeeldingen van pakken Pampers waar een baby illustratie op staat.

Er zijn er meer vanuit dat perspectief veel meer verhalen.

B

Snakebite

Niet voeren!
Forumleiding
We gaan nu stoppen met deze onzin.

Zoals in de VerhalenFAQ is opgenomen:
- Verhalen waarin kinderen in een seksualiserende context worden geplaatst zijn niet toegestaan.
- De forumleiding behoudt zich het recht voor om bij controversiële onderwerpen per verhaal te bekijken wat wel of niet gepast is.

Dit verhaal zou zijn verwijderd tijdens de Verhalencheck, maar ik heb er blijkbaar overheen gelezen of het topic overgeslagen. Er zijn daarnaast ook meldingen in het systeem. Dingen veranderen, dat is niet woke.. dat is realiteit. Probeer het eens.

Niet tevreden mee? Aju paraplu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
beddenplasser AI-verhalen ABDL Luierverhalen 11
poepbroek Project broekpoepverhalen (o.a. vertalen verhalen van Ripples story index) / Vraag voor moderatoren VVV 8
B Poll boven de verhalen moderator talk 2
Little Endy verhalen/fanfictions vanuit welk oogpunt? Pub 2
Snakebite Verhalen FAQ ABDL Luierverhalen 8
mark Nog niet klaar [16+] ZKV: Zeer Korte Verhalen 16+ Verhalen 91
Mr.Nobody Verhalen, strips&comics moderator talk 1
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
E Verhaal Klaar Verhalen van Emina V 8
B Verhalen Pub 16
max79 Verhalen over kinderen moderator talk 12
luierdrager15 Luister verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
VincentKoridon Fan Fiction verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
John Verhaal Klaar Herinneringen (A) H 12
Y Korte ABDL verhalen laten beoordelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Mary-Jane Holland Verhalen en leeftijd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Limbonees Regels voor verhalen VVV 3
P Abdl verhalen op bol.com Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
geefmeluiers Alle (niet 16+) verhalen gesorteerd op weergaven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Een plaats voor Engelse verhalen... Ideeën Bus 15
zeeland! Lang verloren verhalen en schrijver Pub 4
T Luier verhalen in boekvorm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
K Een mankeren van anime luier / abdl verhalen waar er praktisch om GEVRAAGD word. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Rotterdammert Minderjarige verhalen Ideeën Bus 6
gondra Mijn broekplas en broekpoep verhalen. Broekplassers en Poepers 18
V Oude verhalen overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
M verhalen gedeelten form onoverzichtelijk Ideeën Bus 7
quinzy Dubbele verhalen Ideeën Bus 1
bobby2004 verhalen 16+ moderator talk 2
Limbonees Engelstalige verhalen AB/DL/TB Links 2
Rotterdammert Storende verhalen op het verhalen forum. Ideeën Bus 62
adidaslover verhalen op internet over evt reden van beginnen met luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
bobby2004 Verhalen moderator talk 2
friendly Verhalen schrijven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
T nieuwe indeling verhalen Ideeën Bus 2
P Waar kan ik verhalen schrijven en posten? VVV 6
J Verloren verhalen van luierkind Pub 0
Limbonees Gevonden: Site met verhalen en comics AB/DL/TB Links 6