Pamperbarr
Toplid
Dankjewel,@Pamperbarr…. Zeg me asjeblieft hoe ik dit kan en mag zien, en wat er mee te doen?
Ik weet niet helemaal zeker of dit een LETTERLIJK, citaat is een stukje samenvatting?
Maakt opzich niet zoveel uit,
Wat ik probeer uit te leggen, is dat de frustratie groot is. Als er iets niet meer is wat er jaren wel geweest is.
Ik weet even niet hoe lang het er geweest is, en ook niet woord voor woord hoe het ging.
Hoe ik er over denk?
Ik denk dat het belangrijk (dat komt wel naar voren) is, dat dit in ieder geval een dynamiek is waarbij de hoofdpersoon dit lot ondergaat. En niet andersom, en ik weet zoals gezegd niet exact meer hoe t ging. Maar ik dacht dat de hoofdpersoon er uiteindelijk niet mega depressief vernederd etc etc vanaf kwam. Maar waarschijnlijk begon ie aan zn lot en de luiers te wennen etc.
Dat is een totaal andere dynamiek, dan het perspectief van iemand die een minderjarige misbruikt en dat verheerlijkt. (ongeacht of de hoofdpersoon dit nu fijn vind of niet.)
Het aantal films waarbij grote teleurstellingen, al dan niet met kinderen er in voor voortkomen. Wat beschreven kan worden als een soort van misbruik, zijn er denk ik genoeg van. Dit cancellen wij ook niet.
Binnen de context van een ABDL site, kan ik mij heel goed voorstellen dat dit niet een ieder "zijn ding" is. En als je er dan wel iets zou moeten, dan zou je evt een disclaimer of trigger warning bij doen. Waarin je elementen aangeeft die in het verhaal voorkomen, die voor een ander als aanstootgevend kunnen worden geïnterpreteerd.
Even voor de goede orde: het gaat mij NIET alleen om het verhaal als zodanig, maar om het verdwijnen van content.
Ik gok een jaar geleden of misschien langer, is er ook een verhaal uit mijn "tabbladen" spontaan verdwenen.
De angst groeit nu bij mij, dat ik alle verhalen moet gaan scrapen van de site om veilig te stellen en weg te gooien wat ik niet boeiend vind. Terwijl ik er eigenlijk maar betrekkelijk weinig mee doe, als het niet meer van deze tijd is. Kunnen wij er misschien wel op sturen dat deze content er niet meer bij gemaakt word? En de rest conserveren? (sommigen zijn al zo oud dat het onderhand cultuurhistorisch erfgoed binnen de scene is)
Ik hoop dat je mijn (goede) intenties leest, en dat het ook een stukje verbazing, frustratie, machteloosheid etc is. Ik vind het echt jammer dat iets wat "jaren goed" is geweest, niet meer mag bestaan. Op een plek waar wij ons veilig wanen, met onze ingewikkelde gedachten. Gaan wij dan ook zo ver dat ik mijn AVATAR, moet verwijderen, waarin een duimende baby op een pak luiers staat?
Bedankt dat je ons in ieder geval de gelegenheid geeft te mogen sparren over dit onderwerp.