verlossing ( twigligtverhaal )

M

miss-lozer

Guest
laatst viel het me op dat er verluierde harry potter verhalen waren maar geen van twiligt dit is we een verhaal dat op het gemak zal zijn .

proloog :

ik had nooit gedacht dat ik net zoas hun zou willen zijn . beeldschoon maar zo een groot geheim .
Hij verstond niet waarom ik zo als hem wou worden maar ik wel . Ik wist dat als ik dat deed veel langer bij hem zou kunnen blijven .
Hij bleef zolang hij zijn geheim goed bewaarde bleef hij zo jong voor eeuwig .
Ik wist dat de transformatie pijnlek zou zijn maar het moest . Hij had zo een leuk gezin ik kwam met ze allemaal overheen rosalie een beetje minder maar dat zou wel bijdraaien hoopte ik . Ik zou zo worden als hij





1 verhuizen

ja mam ik heb alles mee neen mam je moet niet meegaan .
ik zwaaide nog eens even naar renee .
ik zou bij men vader charlie gaan wonen in het regenachtige forks .
Ik stapte uit en zag men vader al staan .
met zijn politieauto zou hij me naar huis brengen .
ik liep naar hem toe en gaf hem een kus
dag pap
bella liever dat is lang geleden !
we wandelden naar de autos maar daar ston geen politieauto maar ston een oranje pick-up .
pap , waar is je auto ?
thuis maar dit is je auto
op een of andere manier vond ik hem al super leuk op dat moment .
rij jij bels ?
uim ja ok
ik kroop in de holle cabine en vond het gek genoeg best een leuke auto we reden naar huis .
ik had men oude kamer terug en er was niet veel veranderd .
ik hield me dat weekend bezig met een mailtje te sturen naar men mam en boodschappen te doen een beetje te poetsen en was te doen en men schoolgerei samen te zoeken voor school .
ik ging wat googlen naar de school en vond wat foto's de klasfotos en intotaal waren er vier beeldschone mensen een porseleinen huid , beeldschoon alleen een beetje een dikke kont maar voor de rest waren ze perfect
de andere waren hellemaal niet zo gelukkig ik zou ander wat opvallen met men bleke hudi en sluike haar .
 
Bovenaan