Nog niet klaar Vernederingen

Anica

Nieuw lid
Hoi,
Ik zit al een tijdje met een aantal vernederingen in mijn hoofd dacht ik deel ze met jullie als je graag wat aanpassingen ziet mag je me altijd een pb doen. Deze kan je alleen doen of als koppel of..
namen die ik gebruik zijn fictief.

vernedering #1

Ziekenhuis

James en Sarah zijn al een aantal jaar een abdl koppel. Waarbij James de daddy is en Sarah te little.
Sarah heeft al een aantal jaar last van haar knie tot op het punt dat ze er echt iets mee moet gaan doen . Ze maakt een afspraak bij de dokter omdat ze echt niet meer verder kan. Gelukkig kan ze al snel terecht. Na een kleine controle door de dokter besluit hij dat er foto’s genomen moeten worden.

James heeft die dag vrij genomen om samen met Sarah een foto te laten nemen van haar knie.
Bij het wakker worden merkt James dat Sarah wel een heel vieze luier heeft en zegt ik verschoon je zo wel maak je maar eerst klaar. Zo gezegd zo gedaan.
wachtend op haar schone luier zegt James opeens kom op wij moeten zo al daar zijn maar snel de auto in. Eenmaal daar aangekomen vraagt Sarah nog eens na haar schone luier want deze zit echt vol.
James antwoord dat is jou probleem. Een beetje ongemakkelijk wandelt ze mee naar binnen.
na het aanmelden word ze echt wel heel zenuwachtig wat als de verpleger/verpleegster dit zien. Ze heeft een losse legging aan dus de gedachten dat ze alleen haar broekspijp omhoog hoeft te doen sust haar wel een beetje.

eindelijk na lang wachten word ze geroepen.
Ze moet nodig plassen en ze durft niet nog eens in deze luier. Als ze binnen is moet ze de verpleegster volgen en zegt ze zet je hier maar neer en doe jou kleren maar uit onderbroek en bh mag je aanlaten.
Helemaal verstijfd door wat ze zei vraagt ze toch niet of het ook goed is dat ze alleen haar broekspijp mag optillen. Dit mag helaas niet antwoord ze kort.
Helemaal uit het lood geslagen doet ze haar kleren uit. Ze probeert haar onderbroek zo goed mogelijk over haar luier te doen maar wat ze ook probeert het lukt net niet helemaal. Een beetje trillend van de zenuwen ook omdat haar luier echt nat is. Juist voor ze besluit haar kleren aan te doen om terug te gaan gaat de deur open en zegt de verpleegster kom maar verder. Blozend staat ze op door dat haar luier zo nat is hangt die een beetje door. Ze komt binnen en ziet dat er nog een verpleger is.
de verpleegster van juist zegt ga maar daar op liggen en je knie een beetje naar buiten plooien dat we het goed kunnen zien op de x ray. Nog steeds een beetje trillend zegt de verpleegster het doet geen pijn hoor het is zo gebeurd.
Met het naar buiten draaien merkt de verpleegster ook dat ze een luier aan heeft. Waarop ze zegt of ze hiermee een aanhoudend probleem heeft. Verstijfd van beschaming knikt ze en zegt ze dat dat alleen bij stress is. Oké ga maar liggen de foto’s zijn zo klaar. De verpleegster verlaat de ruimte en de verpleger zorgt dat de foto’s genomen worden. 5 minuutjes laten zijn de foto’s klaar.
je mag terug naar je kamer gaan en je terug aankleden zegt de verpleger. Net op dat moment komt de verpleegster terug met een luier in de hand. En zegt hier heb je een schone moet je hier hulp bij hebben of lukt het? Nog steeds een beetje verstijfd lukt reageren niet goed en door het uitblijven van woorden zegt ze ik help je wel even. Laat je onderbroek maar even zakken. Maakt haar vieze luier los en doet haar een nieuwe aan. Achteraf toch wel opgelucht omdat ze echt nodig moest plassen. Blij dat deze vernedering achter de rug is keren ze huiswaarts.

de week erna komen ze terug bij de dokter voor de resultaten. Daaruit blijkt dat er een stukje kraakbeen weg gehaald moet worden. Opgelucht dat ze eindelijk weet wat ze heeft maakt de dokter een afspraak voor een operatie. Kleine ingreep en ze moet maar 1 nachtje blijven. Deze keer zegt Sarah tegen James dat ze geen luier meer aan wil naar het ziekenhuis na de vorige keer was genoeg vernedering voor haar. De dag van de operatie maken ze zich klaar James maakt haar luier los en maakt haar wat schoon maar doet geen nieuwe aan. Opgelucht dat hij dat niet nog eens gedaan heeft. Onderweg zet James opeens de auto langs de kan en haalt toch een luier boven.Tegenstribbelend maakt ze duidelijk dat ze dat niet wil deze keer James antwoord als daddy ben ik verplicht om zeker te zijn dat je geen ongelukje krijgt. Een beetje gefrustreerd stemt ze toch in. Daar eenmaal aangekomen melden ze zich weer aan en mag ze mee naar het operatie kwartier.
de zenuwen beginnen opnieuw parten te spelen wetend dat ze dadelijk een schort aankrijgt en daardoor iedereen die daar aanwezig is dat kan zien. Door heel dit gebeuren merkten ze niet dat ze opnieuw in haar luier geplast had. En zo geschiedde kom maar door Sarah. Hier in dit hokje mag je je kleren uitdoen en dit schort aan doen ze komen je zo halen. Kijkend naar haar luier die nu een blauwe streep heeft door dat die vuil is. Zucht ze nog eens. En laat ze het allemaal maar gebeuren. Hopend dat het snel allemaal over is. Even later mag ze komen en word ze op een bedje gelegd voor de operatie. Nog steeds zenuwachtig door de luier. Als de operatie eenmaal gedaan is en wakker word merkt ze dat ze een nieuwe luier aanheeft. Wat haar toch een beetje een rustig gevoel geeft. Van haar knie merkt ze niet zoveel door de stevige pijnstilling. James is ook al terug aangekomen met wat kleren enzo. Sarah vraagt of James haar even helpt want ze moet nodig plassen en vind niet dat ze er zomaar in moet plassen om nieuwe vernedering tegen te gaan. Waarop James kort antwoord dat baby’s altijd in een luier plassen.
Beschaamd laat ze het maar gewoon lopen. S avonds wanneer James naar huis is gegaan komt er een verpleegster met een bedpan in de veronderstelling haar even te helpen met plassen voor ze gaat slapen. Blozend schut ze. Waarop de verpleegster zegt dat ze toch even moet proberen. De verpleegster doet het deken aan de kant waarop ze een beetje verbaasd kijkt. Draag jij altijd een luier? Nee knikt ze. Dat is alleen voor het slapen zegt ze maar. De verpleegster gaat even buiten en komt terug binnen met een schone luier. Ik zal dat zelf wel even doen mompelde Sarah. Dat is geen verstandig idee antwoord ze. Doet Sarah haar vieze luier uit en doet nog een schone aan. S nachts hebben we 1 wissel moment dat we je nog eens komen verschonen zegt ze nog bij het buiten gaan,
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi beschreven ben benieuwd hoe Sara de nacht is doorgekomen en, of Sarah de volgende dag inderdaad naar huis mag.
 
Bovenaan