Vijf sterren

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 33,3%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Raul


Ik stapte die ochtend om half zes in de auto om in een klein half uurtje naar Haarlem te rijden om naar mijn werk te gaan in een mooi hotel vlakbij het Houtplein. Ik groette de receptionist en liep door naar de kleedkamers. Even fatsoeneren en door naar de keuken waar mijn collega al bezig was met de voorbereidingen voor het ontbijt. Ik zette koffie, maakte de ontbijttafels in het restaurant af, maakte het ontbijtbuffet op en wachttte op de eerste earlyrisers. Er waren wat amerikanen, engelsen, duitsers en een bus met chinezen die nacht.

M'n collega Mirjam kwam binnen en samen aten wij wat en dronken koffie en jus d'orange.

De eerste gasten kwamen beneden en de restaurantmanager verscheen in dubieuze staat vanuit de keuken; weer eens te stappen geweest en dus weinig geslapen. Na de nodige schampere opmerkingen wijdde ik mij weer aan mijn echte taak. Tegen half negen ging de telefoon en wilde kamer 328 ontbijt voor twee personen op de kamer kreeg ik van de receptie te horen.

In overleg met Mirjam besloot ik naar boven te gaan en ik pakte een trolley om deze netjes aan te kleden met alle zaken die een lekker ontbijt vormen. Tenslotte werd er een aardig bedrag voor gerekend! Ik maakte een bon op het kassasysteem en ging naar boven met de lift.

Ik klopte discreet op de deur van kamer 328 en een heldere vrouwenstem vroeg mij in het duits om heel even te wachten. Heel even daarna hoorde ik het slot omdraaien en verscheen het gezicht van een donkerharige jongedame die mij vroeg binnen te komen. Ze draaide zich om om vooruit te lopen de kamer in en ik keek tegen een lang t-shirt en een paardenstaart met een roze lint aan. Ze riep de kamer in dat het ontbijt er was naar de andere persoon in het tweepersoonsbed en bukte zich om wat spullen van de grond te rapen.

Onder het t-shirt verscheen een grote witte plasticbroek en die reikte tot ver over de heupen. Ik bleef stokstijf staan en schijnbaar realiseerde ze zich wat ze deed, want met een kreet kwam ze omhoog en keek mij met een rood hoofd aan. Vanuit het bed klonk wat besmuikt gelach en het hoofd van een blonde jongedame met twee enorme Pippie-staarten verscheen boven de dekens;"ontdekt", riep ze.

"Ziet er anders prachtig uit, Duitse kwaliteit...Suprima?", vroeg ik en liep door de zithoek om het ontbijt uit te gaan zetten. "Koffie, dames?"vroeg ik. De donkere keek mij aan en zei

"Kijk, een kenner?". "Ach, wat heet een kenner", was mijn antwoord, "de kwaliteit straalt er van af, zowel de plasticbroek als uw....eh.... achterste: dat moet wel Duits zijn". Ze trok haar t-shirt wat omhoog en trok ook aan de plasticbroek waardoor de inhoud wat meer naar voren kwam. "Papieren luier?", vroeg ik "Ja", zei ze, "op vakantie is dat makkelijker, maar thuis gebruiken wij liever katoen".

"Koffie?", vroeg ik nogmaals en wilde mij omdraaien. "We gaan wel schoon aan tafel zitten," zei de blonde, "wat jij Susan?". "Voel eens", zei de Susan tegen en mij en trok uitnodigend haar plasticbroek open. Mijn hand schoof in de plasticbroek en ik voelde een dikke zware luier. "En ik dan?", vroeg de blonde, terwijl ze haar dekbed weggooide. Ze stond nu rechtop, een klein topje aan waarin een paar zware borsten bungelden en ze had een grote gele plasticbroek met een blauwachtige luier erin. "Die van mij is echt vies!" en ze bukte iets om daarna met een rood gezicht een grote boodschap in haar luier te doen. Wij hoorden hoe haar luier zich vulde en de plasticbroek iets naar beneden trok door de zwaarte.

"Eh..., wil je haar doen?, vroeg Susan mij, dan houd ik haar vast!

"Oke, dan...eerst de plasticbroek uit" en ik liep naar het bed toe om bij haar de plasticbroek naar beneden te trekken. Ze draaide haar stevige kont naar mij toe en de geur van de inhoud kwam mij direct tegemoet. Ze stapte uit de plasticbroek en ging voorzichtig liggen. Susan was ondertussen op overdwars op bed gaan zitten en pakte haar hoofd vast en legde die op haar schoot. Ik ging aan het andere einde van het bed staan en pakte haar bij de heupen en trok langzaam de plakkers los. Susan had ondertussen haar topje omhoog geschoven en masseerde haar borsten. Ik opende de luier en een stevige meur kwam mij tegemoet.

"Ik heb natuurlijk wel doekjes nodig om die bende schoon te maken ", zei ik tegen Susan. "Kijk maar eens achter je op de stapel". En inderdaad, ze lagen er. Ik pakte een aantal, legde ze op het bed en begon met het grovere werk. Ze lag met haar ogen gesloten terwijl Susan over haar tepels wreef. Ik maakte alles toch nog snel schoon en gooide alles op een stapel.

Susan fluisterde wat in het oor van haar vriendin en klaarblijkelijk was dat genoeg om haar klaar te laten komen, want ze verkrampte iets en kreunde licht. Ze bleef zo liggen terwijl Susan zich langzaam onder haar hoofd vandaan werkte.

"En nu ben jij aan de beurt", zei ze en ze kwam op mij af terwijl ik nog achter het bed stond.

Ze pakte ondertussen de plasticbroek van haar vriendin van het bed en greep mij bij mijn sloof die op mijn heupen vastgebonden was. Ze trok deze omhoog en zocht naar mijn rits, maakte deze open en haalde mijn stijve lul eruit. Ze pakte met de andere hand mijn rechterhand en legde die op plastickont en ze stak haar andere hand in de plasticbroek, pakte mijn lul vast en begon mij af te trekken. Binnen no-time spoot ik een flinke lading in de plasticbroek en keek ik haar tevreden aan. "Lekker?", vroeg ze. Ik knikte alleen maar.

"Tijd voor koffie", zei ze en ik liep naar de tafel om alsnog de koffie uit te serveren.

Beiden schoven ze aan de tafel en ik legde de bon ter ondertekening voor. Ik kreeg er een flinke tip bij, wenste de dames nog een prettig verblijf en keerde terug naar de ontbijtzaal, om daar een flinke preek over mij heen te krijgen van de manager. Ach, een vijf sterren zaak schept verplichtingen!
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: VIJF STERREN by speedyfellow
mwaar slaat dit op ??
 
Bovenaan