Vochtige zomerkamp

Luieraard

Superlid
Vochtige zomerkamp.​



Het zou onze relatie verbeteren doch het stuurde aan op ‘t tegenover gestelde.
Karin en ik hadden besloten om naar een lang zomerkamp te gaan met verschillende uitdagingen waar jij jezelf weer kon vinden.
Eigenlijk was 't mijn idee want bij Karin was de grote liefde inmiddels weggeëbd. Ondanks dat ik parttime werkte, bijna alles deed in 't huishouden.
Boodschappen koken noem het maar op. Ja ik adoreerde nog steeds mijn Karin.
Over een hobbelig zandpad komt onze tweedehandsje knarsend tot stilstand bij de receptie.
We melden ons en moeten meteen aangeven waar we ingedeeld wilden worden. Karin wou wandelen en vogels en bloemen ontdekken.
Oké dus ik ook. Helaas. Er waren al te veel mannen en er moest meer evenwicht zijn in de homogene groep. Ik moest wat anders zoeken.
Zag ik een vileine glimlach bij Karin? Ik liep de keuzes af en besloot maar bij de modeafdeling met het onderwerp leerbewerking.
Gezien ik al de creatieve modeafdeling heb afgerond maar uiteindelijk de fotografie beland lek me dit wel eens leuk.
Een mooie leren rugzak of eens een goed zittende leren broek waar Karin totaal niks in ziet te maken. We stonden buiten met onze formulieren.
Hier scheidde onze wegen en het leek wel of Karin hiernaar snakte. Ik keek nog om maar zij liep stoïcijns met haar weekendtas door.
Verdomme. Ik kwam bij een barak en zag al meteen dat daar veel mannen aanwezig waren die ook hun liefde voor mannen koesterden.
Ik werd ook met frisse ogen aanschouwd. De eerste dag was kennismaking en bij de lunch merkte ik al dat elke onderwerp groep bij elkaar klitte.
In de verte zag ik Karin die geheel haar draai al had gevonden. Dat deed pijn. Ze zag me niet of wou me niet zien. Nog meer pijn.
Na de lunch maakte we kennis met het materiaal leder en de structuren van de huid. Pure theorie werd op ons afgevuurd.
Tijdens de theepauze zat ik even buiten in het zonnetje mijn sjekkie te roken. Er kwam een wat oudere man naast me zitten, draaide er ook eentje.
We kregen een leuk gesprek. Ja hij was honderd procent gay en leer fetisjist. Ik vertelde dat ik hetero was en eens leerbewerking wou doen.
Hij knikte ja dat kon ook. Hij vroeg waar ik sliep. Eigenlijk had ik nog geen idee. Ben hem was nog plek. Ik huiverde even.
Feilloos voelde hij dit aan en stelde mij gerust dat hij een goed huwelijk had alleen zijn vriend had aids en was terminaal.
Hij moest er even tussen uit en wou voor zijn vriend een mooie leren jas geven.
Ik vertelde hem dat ik modeacademie had gedaan en wel een ontwerp voor hem kon tekenen. Oh dat vond hij schitterend.
Na de pauze kregen we les hoe je een model oftewel pasvorm moest maken. Iets wat ik al kende maar toch leuk vond om weer eens te horen.
Ik tekende in snel tempo een modelleren tas en kreeg bewondering wat uitmondde dat ik zekers voor vele een modetekening mocht maken.
Alleen zij moesten dan zelf de maten invullen. Bij het avondeten zaten we als mannen bij elkaar en gingen de schetsen over en weer.
Na het eten kwam zowaar een vrouw op ons af en vroeg wie die mooie mode ontwerpen had gemaakt. Men wees naar mij.
Ze vroeg of ze mij kon spreken. Na het eten trof ik haar buiten en samen rookte we wat. Ze bloosde en wist niet hoe ze het kon brengen.
Ik vroeg spuug het uit. Ze lei haar hand op mijn knie en vroeg of ik voor haar een mooie passende leren broek wou maken.
Eigenlijk wou zij ook dit doen maar het was al vol. Als ik haar hielp zou ze graag mij willen helpen. Ik vroeg wat zij deed. Ze bloosde.
Ze heette Anja, heeft een leer en plastic fetisjisme. Ik grijns en vraag wat voor model ze zoekt. Ja iets ruims en hoog in de taille.
En het materiaal betaalt zij. Ik knik. Ze vraagt waar zij mij mee kan helpen.
Ik grinnik, zeg ik zoek een slaapplek maar misschien is dat te veel gevraagd want we kennen elkaar amper.
Ze lacht en vind dit geen probleem alleen ze draagt graag plastic ondergoed.
Ik vind dat geen probleem, oh ja ze draagt ook s'nachts een luier omdat ze wel eens plast.
Ik vind ook dat geen probleem zolang ik niet haar hoef te verschonen.
We lachen en dus maak ik voor haar ideale leren broek en heb ik een slaap plaats geritseld.
We gaan terug naar mijn werkplek en pak een vel papier.
Zo op het oog teken ik ongeveer wat zij bedoelde. Bijna en met rood potlood maken we verbeteringen.
Dan teken ik het opnieuw en ze is in de wolken. Ik haal mijn slaapspullen en sjouw deze naar haar tent. Ergens mag ik haar wel.
Een lang postuur met gemillimeterd blond haar. Samen lopen we naar de recreatiezaal en nuttigen nog een biertje.
We raken in gesprek en er komen nog een paar mede cursisten waar zij bij zit erbij zitten.
Al snel krijg ik het door dat deze groep schilderen doen en allemaal geluierd zijn. Ik stoot Anja aan.
Deze glimlacht, fluistert dat ze niet elk detail met mij durfde te delen omdat men in 't algemeen nogal afwijzend staan tegenover hen die het dragen van luiers en plastic zo lekker vinden. Ik knik. Ook merk ik dat de men die geluierd zijn niet erg openhartig durven te zijn.
Hier rust nog blijkbaar een enorme taboe. Het valt ook op dat ik bijna de enige ben die constant naar de plee moet.
Als ik voor de derde keer weer naast Anja gaat zitten stoot ze me aan en fluistert dat ik ook eens maar een luier moet proberen. Zoveel handiger.
Ik huiver even. Kortom ook bij mij zit nog een flinke aandeel vooroordeel. Het is laat en samen met Anja maken we ons klaar voor de nacht.
Uit beleefdheid wacht ik buiten de tent zodat zij zich kan omkleden en klaar maken. Een mooi rook moment en poets dan mijn tanden.
Als ik de tent inkruip ligt ze op haar zijde een boek te lezen bij schamel licht. Ik kleed me snel uit en met onderbroek en al schuif ik mijn slaapzak in.
Dan draait Anja zich om en wensen elkaar wel te rusten. Tijd lang kan ik de slaap niet vatten. Woel een beetje.
Anja’s ademhaling is langzaam en gecontroleerd. Diep in slaap. Soms tot lichte neiging naar snurken. Uiteindelijk glij ook ik weg.
Afgrijselijk vroeg gaat de wekker. Toch een vreemde gewaarwording dat ik bij een wildvreemde in de tent lig.
Half slaperig kijk ik hoe ze uit haar slaapzak wurmt. En dan hoor ik een flink gesis. Anja giechelt en zegt sorry.
Ik zeg dat zij er niks aan kan doen en dat het haar tent is. Ze giechelt.
Dan op knieën en handen kruipt ze uit de tent. Ik kijk naar een plastic luierbroekje met een flinke opgezette luier erin.
Buiten de slaaptent rekt ze zich uit. En zo in haar plastic broekje en handdoek gaat ze zich wassen.
Ook ik wurm me eruit en ga me douchen en klaar maken voor de dag.
Bij terug komst zie ik Anja zitten in de slaaptent met een andere plastic broekje aan met een schone luier neem ik aan.
Ze verlaat de slaaptent zodat ik me kan omkleden. Als ik eruit kom zit ze buiten in haar plastic broekje en T-shirt te roken.
Ze kijkt me aan, bied haar peukje aan. Ik neem een trekje. Terwijl ze zo zitten hoor ik haar plassen. Weer dat ferm gesis.
Nu zegt ze niks maar bloost wel even. Ik vraag of het erg lastig is dat incontinentie. Ze schudt en vind het allen maar praktisch.
Ik vraag of ze er ook in poept. Ze knikt soms als het zo uitkomt. Dan kijkt ze mij aan. Of ik dit vies vind? Ik haal mijn schouders op.
Heb ik niet over nagedacht. Ze hijst zich in een zomerjurk en samen gaan we het ontbijt inspecteren. Daar is het al aardig druk.
Snel kijk ik of ik Karin nog zie maar zie haar niet. Deze groep blijkt al weg te zijn.
Het zijn ochtend mensen die graag 't ontwaken van de natuur willen meemaken.
Na het ontbijt ga ik richting mijn leder groep met een volle mok koffie. Ook daar herken je meteen de ochtend mensen en de avond mensen.
Ik val zwaar onder de laatste categorie.
De kop is eraf, krijgen onder begeleiding 't uitzoeken van mooie huiden toebedeeld naar de hand van de tekening.
Zwart gaat erg hard, zo kom ik uit op olijfgroen want daar is nog veel keuze in. Ook rood en geel en bruin zijn snel verdeelt.
Opnieuw teken ik het model met de correcties. Teken dit over op de pasvormen.
Nu ik weet van Anja’s luier gedrag hou ik daar rekening mee.
Ruime kont maar toch moet het zwoel snijden in haar bilnaad zodat een volle luier niet zo opvalt. Best lastig want het zit niet in mijn systeem.
Ik besluit om extra hoge taille en met riempjes over de schouders te maken. Dat valt beter en minder elastiek nodig.
Toch loop ik vast, besluit op zoek te gaan naar Anja. Na veel baraken vind ik hen zittend te schilderen naar model met stilleven.
Wat mij opvalt is dat iedereen gewoon in zijn plastic luierbroekje zit met een bevlekte T-shirt. Ik zie Anja en wuif. Deze wenkt mij.
Ze vraagt wat ik in godsnaam hier doe. Ik bloos en zeg dat ik toch meer maten van haar nodig heb. Ik haal mijn centimeter tevoorschijn.
En met een snelle schets wil ik andere maten van haar. Ze giebelt. De lerares komt erbij staan met gewoon in haar luier.
Ze helpt mij en vind dit interessant. Met de nieuwe maten wil ik weg.
En dan zomaar spontaan geef ik snel Anja een zoen op haar wang en bedank haar voor het geduld.
Op mijn werkplek kan ik nu met de nieuwe maten de pasvormen snijden.
Een hels karwei want het karton moet stevig zijn om eventueel met je mes het leer te kunnen snijden. Ook andere zie ik worstelen.
Sommigen stellen zelfs hun koffiepauzes uit. Tegen lunchtijd moet dan ook onze begeleider er ons uit vegen.
In lunchtijd tref ik Anja en kom bij hun groepje zitten. Nu mij men kent zijn we wat openhartiger en worden zelfs grapjes gemaakt.
De hele groep vind het schitterend dat ik speciaal voor Anja een broek ga maken. Als ik tijd over houd kan ik zo nog vier broeken maken.
Ik grap dat ik niet de hele zomer plus herfst kan vertoeven. Toch zie ik dankzij mijn kennis ik sneller klaar kan zijn dan dat de cursus duurt.
Na de lunch merk ik dat er iets groeit tussen Anja en mij.
Ze wil koffie halen voor mij en als ze terugkomt krijg ik als revanche een zoen op mijn wang.
Staan we weer quitte. En dan als onze lessen weer beginnen staan we op.
En dan zomaar buigt Anja naar me toe en zoent voorzichtig op mijn mond.
Tuurlijk ga ik daar met geduld op in, en omhels haar even. Oef hier gaat wat gebeuren tussen ons en het voelt fijn.
Dit was 't kantel moment dat ik Karin los kan laten. Nog niet echt verliefd maar voel wel iets voor Anja.
In het atelier snij ik verder mijn pas vormen en diegene die klaar zijn probeer ik op de huiden te leggen.
De begeleider helpt me daarbij, geeft aanwijzingen hoe deze huid structuur zit en waar de rek zit en waar niet.
Goed om te weten anders scheurt 't leer daar wat onherstelbare schade aanricht. Een paar komen kijken en spreken hun bewondering uit.
Ik lig ver op schema en kan zo ook andere helpen. Tijdens de theepauze blijf ik bij de groep en maken lol.
Men weet dat ik geen homo ben en wordt juist daarom graag goed moedig geplaagd. Na de pauze help ik een paar met hun gulp.
Hoe maak je die ruim zodat je handel er lekker in oogt. We discussiëren met de begeleider daarover en hij maakt een proefmodel.
Tegen het avondeten slenteren we moe naar de eetzaal. Daar wacht Anja op mij en houd mijn plekje vrij naast haar.
Alsof we dit al jaren doen zoenen we nu zonder gene op elkaars mond.
We eten gezellig, de luier groep heeft zich een aantal flessen wijn buit gemaakt. We blijven hangen en kletsen wat.
Roken soms buiten, langzaam wordt de band tussen mij en Anja steviger.
We durven nu elkaars handen vast te houden en lopen samen zo een rondje.
Als 't laat is weer het bed ritueel. Zij gaat eerder en dan ik. Maar nu ligt ze op haar slaapzak. In een schone luier en plastic broekje. Ze giechelt.
Ze wil dat ik zelf meemaak bij haar en geen geheimen. Ik schuif mijn slaapzak met matrasje dichter naar haar toe. Intiem liggen we naast elkaar.
We kletsen en strelen elkaar. Al snel krijg ik een erectie waar ze naar toe werkte.
Dan zachtjes fluistert ze of ik kennis wil maken met een plastic luierbroekje. Ik zeg dat ik dat al doe bij haar.
Grinnikend doelt zij erop dat ik zelf eentje moet dragen. Ik ga accoord als zij dat leuk vindt. Ze helpt me erin.
Beetje lastig in een kleine slaaptent. Maar als mijn eerste plastic luierbroekje op zijn plek zit en zij erover heen aait ben ik verkocht.
Ik geef haar gelijk dat 't zeer opwindend aanvoelt.
Duidelijk geniet ze hiervan en beginnen nu wat brutaler elkaars intieme plekjes te strelen en te op te wrijven.
Ze wil haar luier uitdoen om zo meer met mij te voelen. Het voelt anders elkaar zo in plastic te voelen maar wel intenser. We strelen en gaan hijgen.
We struinen af op gemeenschap. Ze vraagt hijgerig hees of ze op me mag zitten. Ik vind nu alles best.
En zo wrijven ons kruizen in plastic geil tegen elkaar aan. We tongen. Ik wrijf over haar heerlijke plastic kontje. Druk het dieper in haar bilnaad.
We kreunen en dan smeekt Anja om geneukt te worden. Ik trek mijn plastic buik elastiek omlaag en zij haar lies elastiek.
Er is vrijbaan en glij in haar zeer vochtige vulva.
We liggen zo even, dan beginnen we langzaam met voorzichtige tegen stootjes elkaar verder klaar te maken voor een orgasme.
We worden wilder, kreunen wat harder.
Ze trilt ik stuiter, dan opeens spuit ik diep in haar en schokt zij samen met mij om een geweldig orgasme te beleven.
We stoten door zodat elke druppel van mij diep in haar gouden tempeltje zit.
Dan hijgend bezweet herstellen we onze plastic ondergoed en rolt loom Anja van mij af. Ze giechelt en vraagt of ik haar wil helpen met een luier.
Snel moeten we handelen omdat ze nu al druppelt. Net op tijd zit haar luier en vol plast ze erin.
Als ze klaar is kijkt ze mij aan. Of ik zin heb in een luier. Ik weet ‘t niet. Ze houdt aan en ik ga overstag.
En zo doet Anja bij mij een luier om en trekt het plastic op zijn plek. Ze voelt bij mij en ik vind het best lekker voelen.
Ik voel mijn blaas en vraag of ik het zomaar kan plassen.
Anja grinnikt, zegt dat juist daarvoor je een luier draagt. Ik laat 't gaan en merk dat Anja geniet als ze haar hand op mijn plastic verpakte kruis legt.
Langzaam plas ik in mijn luier. Voel de warmte in mijn kruis. Langs mijn ballen en weet dat dit verdomde lekker is.
Ook Anja geniet van mijn eerste plas in mijn eerste luier. Weer zoenen we elkaar. Ik voel haar kruis nog de warmte.
Zij voelt bij mij een erectie komen. We tongen en beginnen elkaar te masturberen in onze eigen luiers en plastic luierbroekjes.
Dit kende ik niet zo intiem. Weer een orgasme en liggen loom na te hijgen.
Ik hoor gesis bij Anja en voel in haar kruis hoe de warmte de pulp opzwelt.
Hees vraagt Anja naar mijn beleving.
Ik bloos wat ze gelukkig niet kan zien, zeg haar dat dit superlekker is en dit vaker tijdens deze kamp mee wil maken.
Ze kust me en wil dat ook. We zijn te moe en vallen zo op onze slaapzakken in slaap om later in de nacht er toch maar in te glijden.
Weer die verdomde wekker die veel te vroeg gaat. Anja schuift uit haar slaapzak en pakt mijn hand.
Vol voel ik mee hoe haar ochtend plas de laatste drogen pulp opzoekt. Dan kruip ik eruit en voel mijn blaas.
Waarom niet en doe het ter plekke wat me zekers bevalt. Heerlijk die warmte en wordt geil.
Samen verlaten we de tent in onze luier en plastic broekje met ochtend T-shirt en handdoek.
De volle luier drukt en hangt in het plastic en voelt merkwaardig aan maar wel lekker.
Hand in hand gaan we douchen en heeft Anja weer haar schone ondergoed mee. Ik draag mijn kleren bij me.
Na het douchen aangekleed kom ik bij de tent waar Anja zit te roken. Ze vraagt of ik niet ook een luier wil. Ik weet het niet.
Ze dringt niet aan en zoent me innig op de mond. Heerlijk leg ik mijn handen op haar plastic kontje.
Aangekleed gaan we samen ons ontbijt nuttigen.
Weer op dezelfde plaats. Anja verteld met trots openlijk over onze liefdes nacht en dat ik geluierd was.
Men klapt voor mij volgens mij begin ik zelfs bij deze groep te horen. Na het ontbijt naar onze afdelingen.
Ik ben de hele ochtend bezig met het snijden van het leer en leg alles genummerd klaar. Sla zelfs mijn koffie break over. Tegen de lunch heb ik alles.
Leg een paar stukken tegen elkaar aan. De begeleider complimenteert me dat het er zo goed uit ziet.
Tijdens de lunch vraag Anja nieuwsgierig hoe het vordert. Ze is reuze benieuwd. We strelen elkaar en zoenen nu waar iedereen bij zit.
Na de lunch pakt Anja mijn hand en trekt haar zomerjurk op. Vol rust nu mijn hand op haar plastic luierbroekje en luier.
Ik voel haar plassen en krijg inplaats van haar zelf kippenvel. Ik weet nu wat die warmte met je doet en eigenlijk verlang ik er wel naar.
Raak ik nu verslaafd aan luiers? We zoenen. Nu haal ik koffie voor ons en nog een paar en kom terug met een blad.
Het is nu Anja die haar hand legt op mijn korte broek en fluistert dat het zo jammer is dat ik niet geil kan plassen in een luier.
Ze wakkert het vuurtje bij me nog eens fijntjes aan. Ik knik en denk nu aan hetzelfde. Ze grinnikt.
Een volle tongzoen volgt en moeten terug naar waar we ons hebben ingeschreven.
Ik ga een paar stukken aan elkaar naaien op de speciale leer naaimachine. Helaas verlies ik veel tijd omdat ik de draadspanning niet begrijp.
De begeleider komt me helpen en we moeten eerst met een paar proef stukken het uitproberen.
Dit kost veel tijd en loop nu achter waarop ik had gehoopt. Als we met een andere naald proberen gaat het en kan ik goddank verder.
Nu gaat het snel. Het kruis is het lastigst omdat er zo weinig ruimte is om het leer goed te begeleiden onder de naald door.
Tijdens 't avondeten treffen we elkaar weer. Anja verteld dat ze nu met een andere techniek is begonnen.
We gaan samen nu een avondwandeling maken en daarvoor wil Anja mij eerst in de luier helpen. We zijn verliefd en giebelen als pubers.
Geluierd en in plastic met onze kleding erover lopen we het terrein af en lekker door het bos.
Onder weg voelen we bij elkaar als we moeten plassen. Het maakt ons geil. Als het gaat schemeren moet Anja weer en ik wil uit haar trog drinken.
Giechelend laat ze het toe. Trekt haar jurk op en trekt het plastic met luier omlaag. Ik kus haar kale vochtige lipjes en lik eromheen.
Anja geniet maar vind 't eng. Nog nooit heeft dit iemand bij haar gedaan. En dan moet ze nodig en ik drink haar plas.
Lik haar vagina en beroer haar klitje. Ze maakt meteen zoete stoffen aan. Ik bef haar terwijl ze trillend tegen een boomstam leunt.
Ze ontvangt haar eerste orgasme onder mijn tongwerk. Ik help haar met herstellen van haar kleding en lopen door.
We staan vaak stil omdat we moeten tongen en elkaar vasthouden. Dan opeens wil ze mij pijpen.
Ze heeft dit nog nooit gedaan, ik moet duidelijke aanwijzingen geven.
In een rustig stil hoekje van het struikgewas laat ik mijn broek zakken en trekt zij mijn luier en plastic omlaag.
Ze likt aan mijn lul en maakt hem in snel tempo hard en groot. Ze doet het voorzichtig wat des de spannender is.
En dan zuigt mijn paal glijdend naar binnen. Haar tong is goddelijk en als ze mijn ballen vasthoudt spuit ik in haar mond.
Ze grijnst met sperma sporen langs haar mondhoeken. Ik zoen en lik het eraf. Ze herstelt mijn kleding en voldaan slenteren we terug.
Geil rusten nu onze handen op elkaars luier kontjes. Dan zomaar laat ze wind. Ik voel hem. Ze giechelt en zegt dat ze moet poepen.
Of ik dit erg vind. Ik schud nu niet meer. Ik vind alles gaaf aan haar. Ze tilt haar jurk op. Ze knielt een beetje voorovergebogen.
Weer een wind en dan voor mijn ogen zie ik een stevige bobbel opdoemen op haar achterwerk. Het glijdt verder haar luier in. Er komt meer.
Ik voel eraan wat Anja super opwindt. Ik mag het uitsmeren in haar bilnaad. Geil doe ik het. Ze voelt in mijn kruis en merkt mijn erectie op.
Ze grinnikt en vind dit superlekker. We tongen terwijl ik over haar bobbel wrijf onder haar jurkje.
Nu moeten we wel snel terug want nu moet ze ook nog eens douchen voor het te laat is.
We lopen wat sneller wat moeilijk gaat met een voller luier bij Anja. Bij haar tent kruipt ze er snel in om douche spullen te pakken.
Ik wacht buiten de tent terwijl ik rook. Even later komt ze schoon en fris terug in nieuwe luier en plastic broekje.
Ze wil nu mij verschonen en doet dit in de slaaptent. Met zorg en liefde laat ik het dit over mij heen gaan en krijg ok nog een flinke pijp beurt.
Dan moet ik me klaar maken voor de nacht. Als ik terug kom kruipen we erin. Liggen naast elkaar en strelen verliefd elkaar.
We praten erover hoe deze wandeling ons beviel. Dan besluiten we te gaan slapen.
Voor het slapen gaan dankzij die flinke glas water doe ik onder haar hand een ferme plas. Ook zij plast nog terwijl we tongen. Dan erin en pitten.
Ik zal nooit wennen aan die afgrijselijke vroege wekker.
Meteen als ik wakker word voel ik mijn blaas en terwijl ik eruit kruip plas ik en voel Anja’s hand tussen mijn benen inspecteren.
Als zij buiten de slaaptent staat voel ik bij haar die heerlijke warmte en ferm gesis in een omhelzing, maar dan snel wassen.
Als ik terugkom is Anja er nog niet. Als ik de slaaptent in kruip ligt er een pakketje klaar. Een plastic broekje en luier. Ik twijfel.
Uiteindelijk doe ik het en net op tijd want Anja kan mij helpen. Nu ga ik voor het eerst geluierd naar het ontbijt samen met Anja.
Men vraagt hoe 't ging gisteravond want men had ons gemist. Openlijk verteld Anja wat we hadden uitgespookt tot in detail.
Dat wordt blijkbaar op prijs gesteld. Een ander echtpaar vertelt ons hun ervaringen en het klinkt best wel geil.
Als Anja bij mijn voelt onder tafel merkt ze glimlachend een erectie op. Ze knikt en zegt zelf ook wel zin te hebben.
Dan vertellen andere ook hun plas ervaringen met een ander erbij.
Anja begint mij onder tafel op te wrijven en ik druk al wrijvend over haar plastic kruis met luier.
Eigenlijk wilde we wel een vluggertje doen maar daar is het al te laat voor. Op weg naar het atelier voel ik mijn plas. Kan het hier in open terrein?
Stiekem doe ik het en het voelt heerlijk ondeugend aan. Met een heerlijke warmte kruip ik achter mijn naaimachine. Het vlot vandaag.
Tevreden aanschouw ik de eerste lijnen van Anja’s olijfgroene leren broek. Nog twee dagen en ik ben klaar.
Ik heb de tijd en als men om advies vraagt kom ik graag helpen. Er zijn er meerdere die worstelen met de gulp.
Vooral die modellen waarvan de gulp zo bol staat. Als het lunchtijd is tref ik Anja bij de eetzaal.
Ze wil samen lunchen maar als het even kan moeten we samen nieuwe luiers kopen.
Na de lunch staan Anja en ik op en neemt Anja mij mee naar een barak met een deur code. Ik vraag wat dit is. Ze glimlacht.
Ze opent hem en betreden de ruimte. Deze hangt vol met drogende plastic broekjes met naamkaartjes eraan.
Ergens in het midden hangen die van Anja. Ze voelt eraan en diegene die droog zijn haalt ze eraf.
Ze vertelt dat ik nu meeding in haar luiers deze wel erg hard gaan. Ik kijk rond en zie merkwaardige plastic kleding stukken.
Anja loopt mee en verteld dat ze thuis ook die en die heeft. We vrijen tussen de drogende plastic luierbroekjes rompertjes en speelpakjes.
Met een stapel plastic waar verlaten we de ruimte en doen deze weer op slot.
We deponeren deze in de tent en gaan nu samen naar het einde van het terrein waar ik nog nooit ben geweest.
Daar zijn kleine winkeltjes waar je spullen kan kopen. Verfspullen. Fotomateriaal, noem het maar op.
We betreden een winkeltje die vol gestapeld ligt met allerlei types luiers en plastic broekjes.
Het is mijn beurt en dus betaal ik onze pakket aan luiers.
Anja giechelt en wil ook een plastic speelpakje kopen. We zoeken naar haar maat maar ook eentje in mijn maat.
Met een tas vol spullen lopen we terug naar de tent en al zoenend splitsen we ons op naar onze eigen ateliers te gaan.
Daar vraagt men wat ik gedaan heb. Ik bloos en biecht op dat ik inmiddels een luier draag. Sommige knikken. Ze hadden al zo’n vermoedde.
Een paar biechten op dat ze onder hun leren kleding vaak of rubber of plastic dragen voor dat extraatje plezier.
Ik neem plaats op mijn plek en ga weer aanvangen. Het is al laat en dus doe ik weinig.
Begin dan maar aan de leren riempjes die over de schouders gedragen moet worden en worstel met de gespen.
Bij het avondmaaltijd zitten Anja en ik weer vertrouwd naast elkaar. Men is jolig en de wijn gaat aardig rond.
Tijdens de maaltijd laat ik Anja meevoelen als ik plas en krijg een innige tongzoen voor deze gift. Ik voel bij haar en geef haar een zoen.
We blijven plakken en drinken door met de wijn.
Laat waggelen Anja en ik met overvolle luier hangende drukkend in onze plastic luierbroekje naar de tent.
We zijn geil en met volle luiers gaan we vrijen wat uitdraait op heerlijk neuken.
Dan met schone spullen douchen en komen fris en verschoond bij onze tent.
Voor de tent roken we nog wat hebben een restje wijn buit gemaakt en vieren zo onze verhouding.
Voel bij elkaar als we ondeugend heerlijk plassen en poetsen onze tanden maar bij de tent en kruipen erin.
Daar liggen we naast elkaar heerlijk tegen elkaar en kletsen wat. We komen erachter dat we de slaapzakken goed aan elkaar vast kunnen ritsen.
Zo kruipen erin en dommelen in slaap.
De wekker blijft hardvochtig en stilliggend naast elkaar voelen we hoe heerlijk onze ochtend plas ons verwarmt. Ze kruipen eruit en douchen ons.
In de tent krijg ik mijn luier en plastic broekje om en inspecteert liefdevol Anja of alles goed zit. Ik doe het bij haar. Hand in hand gaan we ontbijten.
Na het ontbijt naar onze eigen cursus. Daar ben ik al aardig op weg en hier en daar waar ik twijfel maak ik het vast met speciale spelden.
Tijdens de lunch vraag ik of Anja kan komen passen. Dus in mijn atelier staat daar een vrouw tussen al die mannen.
Men kijkt bewondering waardig naar Anja omdat deze gewoon in haar plastic luierbroekje en luier daar half naakt staat.
Ik help haar met het aantrekken en zie al meteen de knel puntjes en geef merken met een speciale stift waar ik het moet verbeteren.
Anja kijkt, vind 't supergaaf deze broek. Ze is content dat het toch olijfgroen is geworden. Het staat haar sexy.
Dan gaat ze terug en verbeter ik de foutjes.
Aan het einde van de dag vraag ik of ik s ’avonds het af mag maken. Er zijn blijkbaar meer die dat willen.
Tijdens het avondeten vertel ik dit aan Anja. Ze is teleurgesteld want wou graag met mij weer een zwoele avondwandeling maken.
Ik overtuig haar dat haar broek bijna klaar is. Na het eten loopt ze mee. Ze kijkt toe en soms zit ze buiten te roken.
Dan is haar broek klaar en kan ze hem passen. Ze hijst zich erin. Doet de riempjes over haar schouders en maakt deze vast.
De broek zit als gegoten en zelfs haar gebruikte luier valt weinig op en snijd zwoel in haar bilnaad. Ze beweegt buigt even en alles zit fantastisch.
Ik ontvang applaus van de andere. Anja wil ermee naar haar tent maar de begeleider wil de broek nog even houden als show model.
We verlaten de barak en treffen haar vrienden nog aan buiten de eetzaal. We plaatsen er ons tussen. Anja leunt tegen mij aan.
We houden elkaar vast en zijn oprecht gelukkig. We gaan iets eerder naar onze tent waar we alle tijd voor elkaar nemen. We vrijen en neuken.
Ik drink uit haar trog, zij uit mijn harde rietje. Maken ons klaar en gaan voldaan slapen. Midden in de nacht maakt Anja mij wakker. Ik vraag wat er is.
Ze kan niet slapen. Ze is te opgewonden. Het is ook warm en ze wil wandelen in volle maan met mij. Ik glimlach.
Alleen in onze plastic broekje en luier en een T-shirt gaan we lopen hand in hand. Hier en daar treffen we vrijende paartjes aan tegen de bosrand.
We giechelen en krijgen zelf weer zin. Ergens waar het rustig is drink ik uit haar gouden tempel en bef haar een orgasme.
Zij pijpt me heerlijk en geniet van de inhoud van mijn blaas die ik haar geef. We vrijen op het mos en neuken lekker. Deze nacht zijn we voor elkaar.
Ze vraagt hoe ik haar vind en of er toekomst in zit. Ik vind haar 't einde waarop zij lacht en hoopt niet vroegtijdig weduwe te worden.
Voldaan lopen we terug naar de tent. Daar in onze slaapzakken vrijen we een beetje na en genieten van elkaars vullende luiers.
De slaap wint en worden de volgende ochtend gebroken wakker. Moe en loom maar gelukkig ontbijten we. Ga ieder zijns weeg.
Ik help nu de andere en maak van de restjes olijfgroene leer toch nog een tas. Vul dat aan met restjes zwart leer. En help anderen verder op weg.
Na de lunch heb ik ook de rugzak klaar. Precies de juiste grote voor een stapel luiers en plastic broekjes.
Bij het avondeten verteld Anja dat de groep na het avond eten door willen schilderen. Dus ga ik met haar mee. Ik zie dat Anja talent heeft.
Meerderen zelfs en spreek bewondering uit. In mijn plastic broekje en luier zit ik naast Anja. De lerares vraagt of ik iets wil proberen.
Ik krijg een eigen ezel met een papier. Ik kan alleen mode tekenen maar teken nu Anja globaal in haar olijfgroene leren broek maar met kruis open.
Zo eentje waar de volle luier in plastic eruit hangt. Men vindt dit geil en vraagt hoe ik die glans zo mooi krijg.
De lerares legt uit in wat voor lagen je 't moet opbouwen. Oh maar dan wil men dat ook proberen. Anja kruipt op mijn schoot.
Ze leunt tegen mij aan en laat genoeglijk haar plas gaan. Ze giechelt als ze bij mij ondanks mijn volle luier toch nog een harde paal ontwaard.
Ik fluister dat ik haar anaal wil neuken. Ze fluistert terug dat ik te veel met homo’s optrek maar dat het idee haar zeer opwindt.
Ze voelt dat ik plas en zoent me. Het atelier sluit en gaan allemaal naar de conversatiezaal. Daar neemt de groep plaats met wijn en bier.
Ook ik zit erbij. De liefde drukt op Anja en mij. Over drie dagen is het afgelopen en durven het niet aan te snijden wat te doen.
Zij woont totaal ergens anders dan ik. Beide een goede baan. Anja trekt me mee. We gaan wandelen in onze plastic luierbroekjes zonder luier.
We gaan erg ondeugend doen. In het bos giechelen we als we vrijelijk onze plas nu in het plastic laten stromen.
Met een warm kuiltje slenteren we verder om uiteindelijk super geil uit elkaars plastic broekjes te drinken. Ik bef en zij pijpt.
We neuken in het mos en beminnen elkaar heftig. Als we verder lopen laat Anja weer een wind.
En ja hoor voor mijn ogen in volle maneschijn produceert ze een stevige bobbel in het plastic. Ik zie het voor mijn ogen erin glijden.
Voor haar ogen ziet Anja dat ik een stijve krijg. Ik smeer het uit in haar kruis. We grinniken. Dan laat ik een wind en draai een drol in het plastic.
Anja geniet en speelt ermee in het plastic. Met gevulde plastic broekjes gaan we neuken. En nu verlangt Anja geil een anale beurt.
Heerlijk druk ik hem in haar aars. Ze kreunt en krijgt een heftig orgasme. Ik vul haar reet en trek me terug.
Geil omvat ze mijn paal en begint hem schoon te likken en trekt zo nog het laatste restje sperma uit mijn ballen.
Ik kan niet achter blijven en begin haar bruine lipjes schoon te likken.
We zijn zo heftig geil dat alle geweten en normen en waarden over boord is gezet.
Geil en intens vrijen we en komen al slenterend bij een klein meertje aan.
We voelen 't samen aan, springen in het water. Wel koud en houden in een innige omhelzing elkaar warm en wassen elkaars kruizen en het plastic.
Nat en druipend kruipen we uit het water. We lopen wat sneller naar ons terrein.
Nemen snel een warme douche en klaar voor de nacht verschonen we elkaar en kruipen in de slaapzak. We voelen voldaan en intens gelukkig.
Genieten als we vlak voor het slapen gaan nog een plas laten lopen. Anja weet het nu van mij dat ik voor altijd geluierd wil zijn samen met haar.
We weten het ook van elkaar dat we genieten in welke vorm dan ook hoe we de luier gebruiken en voor elkaar zijn.
Dat van gisteravond was de band die ons vereeuwigde. Met een glimlach van voldoening zitten we te ontbijten.
Vanavond de presentatie van elke groep. Ik schuw nu niet meer voor 't dragen van luier en plastic broekjes.
We ruimen onze ateliers op, richten het in voor de presentaties. Ik krijg van mijn groep mannen een leren broek met open kruis.
Precies zoals ik Anja heb getekend. Anja draagt met trots haar leren broek en ook met open kruis zodat haar knater rode plastic broekje met verve eruit kan hangen. Zo eten we samen onze laatste maaltijd. Met haar groep.
Ik sluit me aan bij Anja’s groep en loop daar rond in mijn geleende leren broek met open kruis.
Een zwarte transparante plastic luierbroekje en een zwarte luier eronder.
Anja vindt dit opwindend geil staan bij mij en zou nu liefst de avond met me willen neuken.
Verschillende mensen lopen heen en weer en bewonderen elkaars werk wat deze dertien dagen zijn gemaakt.
Anja en ik zitten bij elkaar en dan wel dat Anja op mijn schoot zit. En dan opeens sta ik oog in oog met Karin. Deze kijkt stomverbaasd naar ons.
Als ik Anja aan haar voorstel verteld Anja vol trots dat deze leren broek door mij is gemaakt.
Blijkbaar heeft Karin ook een vriendschap gesloten die erbij komt staan. Deze is nogal giechelig en kleinerend naar Anja en mij.
Ik haal mijn schouders op en kus openlijk Anja vol op e mond. Zoiets wat Karin nooit wou doen in het openbaar.
Ze ziet dat ik echt gelukkig ben met Anja en ik merk dat ze daar moeite mee heeft.
Na een tijdje dralen trekt haar nieuwe aanwinst Karin mee en zijn Anja en ik weer lekker samen.
Tijd dat Anja en ik gaan rondlopen en kijken in verschillende baraken wat men heeft uitgevoerd.
Anja legt haar hand op mijn kont en fluistert dat ze zin heeft in anale seks. Ik voel bij haar een drol in haar luier glijden. Oh jee dat wordt spannend.
Als ik ook er eentje draai is Anja bijna niet meer te houden en geloof me ik ook niet. Het wordt laat en Anja en ik kleden ons om.
Ik geef mijn geleende leren broek terug en ga gewoon in mijn luier en plastic broekje samen met Anja naar de douches.
Daar gaan we neuken en genieten van poep sex. Moe maar wel fris wandelen we hand in hand terug naar de tent.
Laven ons laatste nacht aan een mee gesmokkelde fles wijn. We zitten voor de tent en kletsen over van alles.
Over onze jeugd onze schooldagen over onze familie.
De wijn slaat goed aan op onze blazen en grinnikend voelen we bij elkaar als we heerlijk weer die warmte tot ons nemen.
Anja stelt voor om morgen samen weg te gaan.
Haar groep gaat met een gehuurd busje en kunnen meerijden naar een geschikt station waar we verder reizen naar Anja’s appartement.
Ik ben blij met deze uitweg. In onze slaapzakken liggen gemoedelijk lepeltje lepeltje. Loom glijden weg naar dromenland.
Goddank nu geen wekker, worden vrij laat wakker.
Als we al plassend de slaaptent verlaten en buiten staan zijn blijkbaar al de ochtend mensen weg.
Ik dacht dat dit haar tent was maar het blijkt een huur tent te zijn. Dat scheelt enorm. Er is nu een soort rustpunt ontstaan tussen Anja en mij.
Het besluit ligt vast dat we beide op deze voet door willen gaan. Ik ga eerst een tijdje bij haar wonen en zal forens worden.
Na het douchen naar de eetzaal. Daar zit de halve groep nog terwijl de andere al aan het pakken zijn.
Blijkbaar zijn Anja en ik niet de enige die flink laat naar bed zijn gegaan.
De groep heeft het tot in de kleinste uurtjes ergens in een lege barak de bonte avond uitgevierd.
Er hebben tijdens deze kamp dagen weer stelletjes gevormd. Ook zien we een paar met natte ogen zitten waar het niet zo leuk is afgelopen.
Na het ontbijt moeten ook Anja en ik onze spullen bijeen rapen en de tent schoon achterlaten voor de volgende groep cursisten.
Voor mij is het nu heel gewoon om in je luier en plastic luierbroekje met een lange T-shirt rond te lopen dankzij Anja.
Doch blijkt het voor andere lastig te accepteren. Bepakt en bezakt dumpen we onze spullen bij het busje.
Aangezien wij als eersten eruit gaan worden deze het laatste erin gepropt.
Anja en ik gaan ons samen uitschrijven en zullen wel hier en daarbij moeten betalen. Als ik klaar ben bij de receptie tref ik Karin.
Ze heeft rode natte oogjes en kijkt mij met verbazing aan hoe ik erbij loop. Ik grijns. Anja houdt zich even op de vlakte en gaat ergens zitten roken.
Karin benaderd mij met langzame schreden. Duidelijk wil ze even vastgehouden worden en met flinke reserves omhels ik haar. Ze snift.
Vraagt wat ik van plan ben. Ze is zwaar teleurgesteld als ik vertel dat ik met Anja reis en haar groepje.
Even dringt ze erop aan dat ik echt met haar mee terug mag rijden.
Ik weiger en zeg dat het mij duidelijk werd tijdens deze dagen dat het gezonder is als we er een punt achter zetten.
Karin ziet het anders en wil juist een soort time out. Eigenlijk wil ze mij toch niet kwijt is zij erachter gekomen. Ik vraag naar haar frisse stoere vriend.
Tja hij bleek getrouwd te zijn en zag dit alleen als een leuk intermezzo. Karin voelt zich gebruikt. Ah wie de bal kaatst.
Ik zeg dat ik het nog niet allemaal zeker weet en dat ik contact zal houden met haar om mijn spullen op te halen.
Blijkbaar komt dit toch ruw over maar 't is zo gelopen.
Weer een omhelzing en dan als we elkaar loslaten kijkt Karin mij nog eens flink van top tot teen aan.
Ze glimlacht, vind mijn luier in plastic eigenlijk best wel lief staan. Het past echt bij me.
Achteruitlopend verwijder ik me van Karin, voor ik me omdraai na tien meter wuif ik nog. Sloom wuift ze terug en veegt haar natte ogen droog.
Even krijgt ik het met haar te doen maar geen sprankje liefdegevoelens heb ik meer aan haar.
Ik pik Anja op die 't op een afstandje heeft gadegeslagen. Ze was even bang toen ze die omhelzing zag dat ik toch een andere keuze zou maken.
We zoenen op de mond, hand in hand lopen we naar ons vervoermiddel. Daar wacht men al blijkbaar op ons. Anja en ik kruipen erin en tuffen weg.
Als we de poort verlaten zie ik nog de oude barrel van Karin staan maar niet met haar erbij.
Anja merkt dat ik kijk, legt haar hand op mijn geluierde kruis en klopt gemoedelijk erop. Ik draai me naar haar toe en glimlach.
Ik hou echt van jou fluister ik. Ze knikt en fluistert hetzelfde terug. Er wordt gezongen in de bus op de kinderliedjes van vroeger. Bert en Ernie.
Bij het station hijst snel Anja zich in een jurk en ik in een korte broek. Daar op het perron wachten we op de volgende uitdaging.



Wordt misschien vervolgt.
 
Laatst bewerkt:

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Een tip voeg wat lege regeltjes ertussen door dat lees wat prettiger.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi verhaal, wat om een vervolg vraagt.
Heb alleen het lettertype maar, even wat vergroot.
Tweede punt is net wat Skyfal ook zegt af en, toe even een regel ertussen laten.
Dan leest het nog makkelijker.
 
Bovenaan