Tutterfles49
Nieuw lid
Hallo, ik ben een man van 50+ en ik heb een vrouw.
Ik heb heel veel moeite met mijn plas op te houden (overdag) en ‘‘s nachts plas ik ook nog in bed (af en toe)
Mijn vrouw kent mij niet anders en ze kan er mee leven.
Ik heb er wel vrede mee, maar voel me wel wat schuldig.
Mijn vrouw wordt wel steeds dominanter en af en toe als we dan in de stad lopen en ik moet plassen dan zegt ze dat ik ook beter overdag een luier kan gaan dragen en dan voel ik mij weer klein worden.
Nu had ik vorige weer weer een nat bed omdat mijn luier gelekt had mijn vrouw was helemaal over de rooie.
Ik had nog nooit meegemaakt dat ze zo kwaad was, dat ik zelf het bed moest verschonen en een bedzeiltje op het matras moest leggen.
Je zult het van de week wel merken, je bent net een klein kind.
Er gingen een paar dagen voorbij toen ik weer nat uit bed kwam. ( zoals gewoonlijk)
Zo, het kleine heeft weer lekker z’n best gedaan?
Ze pakte mijn nek vast en sleepte me mee naar de badkamer en moest mijn luier uitdoen.
Ik werd onder de douche gezet en werd met een harde borstel gewassen.
Ik werd van onderen helemaal ingesmeerd met ontharingsspray en na ongeveer een 15 min. was ik helemaal glad zo kleine man en hoe voel je je eigen nu of kun je nu niets meer zeggen.
Ik voelde me zo gekleineerd dat ik geen woord meer uit kon brengen.
ze keek naar mij en begon me daarna af te drogen.
Ga maar even op de wc zitten en probeer maar wat te plassen, want dit is de laatste keer vandaag zei ze en ze liep weg uit de badkamer.
Ik wist niet wat ze gelijk bedoelde maar daar kwam ik al snel achter.
Ze kwam terug met een dikke luier met een motief erop.
En zei ze, ben je al uitgeplast of blijf je heel de dag hier zitten?
Vanaf nu ga je ook maar overdag een luier dragen, dan heb je voortaan altijd je wc-tje lekker bij.
Ik werd naar de grond gewerkt en moest op een grote badhanddoek gaan liggen en mijn bips omhoog houden.
De luier die onder mij werd gelegd was zeer dik.
Mijn poepgaatje werd ingesmeerd met valseline en het Zwitsal poeder werd rijkelijk gestrooid.
De luier werd dichtgemaakt en ik kreeg een klapje op mijn kont.
En nu zei ik met een schorre stem, wat nu?
Ja zei ze gewoon je eigen aankleden we zouden toch nieuwe kleren gaan kopen voor jou?
Ja maar, niets ja maar je doet nu maar een keer wat ik zeg.
Nou schiet op komt er nog wat van, ik heb niet heel de dag de tijd.
Ik deed mijn broek aan en zag tot mijn schrik dat de luier er bovenuit kwam, ik wilde hem naar beneden doen maar mijn vrouw moest lachende hebt toch een trui eroverheen ventje.
Ik was klaar met aankleden en we zouden naar de stad gaan.
Hebben we alles riep ze tegen mij, ik zei ja en ze zei gelijk heb je je reserve luiers bij want het is een lang dag hoor en ik kan je vast wel ergens verschonen.
Ik pakte de autosleutels en zij pakte ze gelijk af, luiers dragen en een auto besturen dat kan niet hé kleine en weer voelde ik mij gekleineerd.
Ik moest ook achterin gaan zitten terwijl zij plaatsnam achter het stuur.
Bij de stad aangekomen stapte we uit en mijn vrouw sloeg op mijn kont om te voelen of ik al nat was.
Zo,ik zal je verzorgingsspullen wel dragen en zo doorkruisten we de stad.
Nou dan zullen we is voor wat kleding gaan kijken.
We gingen een winkel in en 3 dames van middelbare leeftijd stonden in de winkel .
Eén dame kwam op ons afgestapt en begroette ons hartelijk en vroeg of ze ons kon helpen.
Mijn vrouw nam het woord en zei dat ik nieuwe kleding moest.
Op dat moment moest ik plassen en deed dat maar in de luier.
De winkelbediende keek mij aan en vroeg naar mijn maat.
Ik zei dat ik het niet wist en mijn vrouw voegde er gelijk aan toe dat het toch meestal in de broeksband staat.
Ooo ja zei de winkelbediende en ging gelijk zoeken, ze trok mijn trui omhoog en daar stond ik dan met mijn luier boven mijn broek.
kom maar even mee naar een kleedkamer dan kunnen we eens rustig zoeken.
Ik en mijn vrouw achtervolgde ze en voor ik het weet stond ik daar met mijn broek op mijn knieën en een natte luier aan.
Ik werd knal rood en kon wel door de grond zakken.
heb je nu weer in je broek geplast zei mijn vrouw waarop ik antwoordde ja sorry.
Mag ik hem hier even verschonen?
Natuurlijk mevrouw met natte billen rondlopen is ook geen pretje hè.
Ze verschoonde mij en de volgeplakte luier deed ze in haar tas.
Even later kwam de winkelbediende weer terug met een collega en vroegen of het allemaal gelukt was en waar de luier was gebleven.
Mijn vrouw haalde de luier uit de tas en vroeg of ze hem ergens weg kon gooien.
O ja hoor zei de collega geef maar dan gooi ik hem wel weg.
Mijn vrouw gaf de luier af en de winkelmedewerkster keek mij aan en zei zo het mannetje heeft een flinke plas gedaan.
We hebben daar 2 broeken gekocht en daarna lekker naar huis gereden en nog nagenoten wat we hebben meegemaakt.
Ik heb heel veel moeite met mijn plas op te houden (overdag) en ‘‘s nachts plas ik ook nog in bed (af en toe)
Mijn vrouw kent mij niet anders en ze kan er mee leven.
Ik heb er wel vrede mee, maar voel me wel wat schuldig.
Mijn vrouw wordt wel steeds dominanter en af en toe als we dan in de stad lopen en ik moet plassen dan zegt ze dat ik ook beter overdag een luier kan gaan dragen en dan voel ik mij weer klein worden.
Nu had ik vorige weer weer een nat bed omdat mijn luier gelekt had mijn vrouw was helemaal over de rooie.
Ik had nog nooit meegemaakt dat ze zo kwaad was, dat ik zelf het bed moest verschonen en een bedzeiltje op het matras moest leggen.
Je zult het van de week wel merken, je bent net een klein kind.
Er gingen een paar dagen voorbij toen ik weer nat uit bed kwam. ( zoals gewoonlijk)
Zo, het kleine heeft weer lekker z’n best gedaan?
Ze pakte mijn nek vast en sleepte me mee naar de badkamer en moest mijn luier uitdoen.
Ik werd onder de douche gezet en werd met een harde borstel gewassen.
Ik werd van onderen helemaal ingesmeerd met ontharingsspray en na ongeveer een 15 min. was ik helemaal glad zo kleine man en hoe voel je je eigen nu of kun je nu niets meer zeggen.
Ik voelde me zo gekleineerd dat ik geen woord meer uit kon brengen.
ze keek naar mij en begon me daarna af te drogen.
Ga maar even op de wc zitten en probeer maar wat te plassen, want dit is de laatste keer vandaag zei ze en ze liep weg uit de badkamer.
Ik wist niet wat ze gelijk bedoelde maar daar kwam ik al snel achter.
Ze kwam terug met een dikke luier met een motief erop.
En zei ze, ben je al uitgeplast of blijf je heel de dag hier zitten?
Vanaf nu ga je ook maar overdag een luier dragen, dan heb je voortaan altijd je wc-tje lekker bij.
Ik werd naar de grond gewerkt en moest op een grote badhanddoek gaan liggen en mijn bips omhoog houden.
De luier die onder mij werd gelegd was zeer dik.
Mijn poepgaatje werd ingesmeerd met valseline en het Zwitsal poeder werd rijkelijk gestrooid.
De luier werd dichtgemaakt en ik kreeg een klapje op mijn kont.
En nu zei ik met een schorre stem, wat nu?
Ja zei ze gewoon je eigen aankleden we zouden toch nieuwe kleren gaan kopen voor jou?
Ja maar, niets ja maar je doet nu maar een keer wat ik zeg.
Nou schiet op komt er nog wat van, ik heb niet heel de dag de tijd.
Ik deed mijn broek aan en zag tot mijn schrik dat de luier er bovenuit kwam, ik wilde hem naar beneden doen maar mijn vrouw moest lachende hebt toch een trui eroverheen ventje.
Ik was klaar met aankleden en we zouden naar de stad gaan.
Hebben we alles riep ze tegen mij, ik zei ja en ze zei gelijk heb je je reserve luiers bij want het is een lang dag hoor en ik kan je vast wel ergens verschonen.
Ik pakte de autosleutels en zij pakte ze gelijk af, luiers dragen en een auto besturen dat kan niet hé kleine en weer voelde ik mij gekleineerd.
Ik moest ook achterin gaan zitten terwijl zij plaatsnam achter het stuur.
Bij de stad aangekomen stapte we uit en mijn vrouw sloeg op mijn kont om te voelen of ik al nat was.
Zo,ik zal je verzorgingsspullen wel dragen en zo doorkruisten we de stad.
Nou dan zullen we is voor wat kleding gaan kijken.
We gingen een winkel in en 3 dames van middelbare leeftijd stonden in de winkel .
Eén dame kwam op ons afgestapt en begroette ons hartelijk en vroeg of ze ons kon helpen.
Mijn vrouw nam het woord en zei dat ik nieuwe kleding moest.
Op dat moment moest ik plassen en deed dat maar in de luier.
De winkelbediende keek mij aan en vroeg naar mijn maat.
Ik zei dat ik het niet wist en mijn vrouw voegde er gelijk aan toe dat het toch meestal in de broeksband staat.
Ooo ja zei de winkelbediende en ging gelijk zoeken, ze trok mijn trui omhoog en daar stond ik dan met mijn luier boven mijn broek.
kom maar even mee naar een kleedkamer dan kunnen we eens rustig zoeken.
Ik en mijn vrouw achtervolgde ze en voor ik het weet stond ik daar met mijn broek op mijn knieën en een natte luier aan.
Ik werd knal rood en kon wel door de grond zakken.
heb je nu weer in je broek geplast zei mijn vrouw waarop ik antwoordde ja sorry.
Mag ik hem hier even verschonen?
Natuurlijk mevrouw met natte billen rondlopen is ook geen pretje hè.
Ze verschoonde mij en de volgeplakte luier deed ze in haar tas.
Even later kwam de winkelbediende weer terug met een collega en vroegen of het allemaal gelukt was en waar de luier was gebleven.
Mijn vrouw haalde de luier uit de tas en vroeg of ze hem ergens weg kon gooien.
O ja hoor zei de collega geef maar dan gooi ik hem wel weg.
Mijn vrouw gaf de luier af en de winkelmedewerkster keek mij aan en zei zo het mannetje heeft een flinke plas gedaan.
We hebben daar 2 broeken gekocht en daarna lekker naar huis gereden en nog nagenoten wat we hebben meegemaakt.