waarom ik ?

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
hier is een nieuw verhaal, dit verhaal heb ik samen geschreven met luier_verhaaltjes

we hopen dat jullie het verhaal leuk vinden.

en natuurlijk een hoop reactie's !1

deel 1

Daar sta ik dan voor de spiegel als jongen van 15 verkleed als een klein meisje
Hoe had het ooit zo ver kunnen komen dacht ik bij mezelf en begon te denken hoe het begon.
2 maanden geleden begon ik wat rare gevoelens te krijgen met luiers.
Ik had geen flauw idee hoe het kwam maar hield me er verder niet mee bezig
Tot ik op een dag voor mijn moeder naar de winkel moest om een paar boodschappen te halen.
Op de een of andere reden bleef ik staan toen ik in de gang met de luiers kwam, ik zat daar naar ze te staren en had niet eens in de gaten dat Daan (een vriend van mij) wat tegen me zij
Tot hij mij op het begeven moment een klein duwtje gaf, ik draaide me naar hem toe.
Hij zij tegen me waarom ik naar de luiers aan het staren was, langzaam werden mijn wangen rood en zei ik tegen hem dat ik aan het bedenken was hoe ik iets kon maken.
Niet veel later zij ik tegen hem dat ik maar eens op moest schieten, zo gezegd zo gedaan.
Ik liep de volgende gang in van de winkel om de rest van de spullen te pakken.
Toen snel naar de kassa om af te rekenen en toen ging ik naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen gaf ik de spullen aan mijn moeder en zei haar dat ik naar mijn kamer ging.
ik ging naar mijn kamer bedacht wat mijn vriend wel niet gedacht zou hebben toen hij mij in de winkel naar de luiers zag staren.
ik dacht bij mezelf wat als hij het tegen mijn andere vrienden ging vertellen of nog erger mijn vriendin !!!
Ik ging maar van het beste uit dat hij het of al vergeten was morgen of tegen niemand zal zeggen.
Kom op dacht ik : ik ben zijn beste vriend en heb hem nooit wat aangedaan.
Met dat in me achter hoofd besloot ik om maar wat te drinken te pakken en eens vroeg naar bed te gaan.
Toen ik eenmaal in bed lag viel ik gelukkig snel in slaap en voor ik het wist was het al weer ochtend.
Zoals elke ochtend weer veel te vroeg opstaan voor school.
Toen ik eenmaal mijn bed uit was ging ik maar eerst naar onder om maar wat te eten.
Na dat ik onder klaar was weer terug naar boven om me aan te doen en te wassen.
Onder tussen was mijn moeder ook al op en vroeg me of ik goed geslapen had.
Ik antwoorde zoals gewoonlijk met “ja”.
Toen ik weer onder kwam keek ik maar eens op de klok hoelang ik nog had.
En kwam erachter dat ik aan de laten was.
Dus snel mijn schooltas pakken en dan op de fiets naar school.
Eenmaal op school aangekomen ging ik naar de boom toe waar ik en mijn vrienden altijd staan.
Ik had een raar gevoel in mijn buik
Wisten mijn vrienden het?
Zou Daan het verteld hebben ?
Maar gelukkig toen ik aan kwam deden ze allemaal normaal.
Toen ging de bel en had ik nog 5 uurtjes te gaan voor dat het weekend was
Gelukkig vloog de tijd voorbij en voor ik het wist was het eindelijk weekend.
Ik liep op mijn gemak naar de fiets, stapte op en fietste weg.
Net buiten school kwam ik erachter dat ik een lekke band had en dacht bij mezelf dat heb ik ook weer.
Ik stapte af en liep maar verder naar huis, ik liep langs de apotheek.
Op de een of andere reden stopte ik en keek ik naar de apotheek waar net een vrouw met een pak luiers naar buiten kwam.
En weer kreeg ik het zelfde gevoel als in de supermarkt, ik besloot maar om er geen aandacht aan te geven en gewoon door te lopen.
Thuis aangekomen riep ik op mijn moeder maar die was blijkbaar niet thuis, ik zette de fiets in de garage en dacht die band plak ik dit weekend wel.
Ik gooide mijn tas in de hal en ging meteen naar boven naar mijn kamer zette mijn laptop aan en wilde nu echt weten waarom ik dat rare gevoel heb en waarom ik zo veel aan luiers denk.
En zo kwam ik erachter dat ik een diaper lover was.
ik wilde nu ook alles weten en bleef door zoeken omdat ik met veel aandacht aan zoeken was had ik niet gehoord dat mijn moeder was thuis gekomen.
En zo tikte mijn moeder op mijn schouder door de schrik wist ik niet wat ik moest zeggen en draaide me om naar mijn moeder waarop ze zij: wat is dat nou weer ?
Ik werd knal rood en besloot maar om mijn moeder het hele verhaal te vertellen.
En zo vertelde ik het verhaal aan mijn moeder en die leek het wel te begrijpen.
Ze zij dat het goed was maar dat ze er nog op terug kwam.
Mijn moeder verliet mijn kamer en ik wist niet meer wat ik moest doen.
ik zat daar maar wat te staren en na te denken over wat er gebeurd was.
Tot dat mijn moeder weer de kamer binnen kwam een klein half uurtje later en zij tegen me of ik even met haar mee wil gaan.
Ik zij : Waar gaan we heen ?
Waarop mijn moeder antwoorde : naar de apotheek.
Op dat moment dacht ik aan de vrouw die uit de apotheek kwam.
Omdat ik het niet erger wou maken of dat mijn moeder boos op me werd besloot ik maar met haar mee te gaan.
En we stapte in de auto op weg naar de apotheek
Ik had gewoon kriebels in mijn buik over wat er ging gebeuren
Mijn moeder parkeerde de auto en we liepen richting de apotheek.
Toen we binnen kwamen waren we meteen aan de beurt we liepen naar de vrouw toe en mijn moeder vroeg aan haar of ze hier luiertjes verkopen voor grotere kinderen.
Waarop de vrouw antwoorde: voor wie zijn ze ? , en hoe oud is die?
Mijn moeder zei: ze zijn voor mijn zoon en hij is 15.
Oke willen jullie effe met me mee lopen, ze bracht ons naar een kamertje en daar moesten we even wachten.
De vrouw liep weg en kwam weer naar een paar minuten terug met verschillende soorten luiers in haar hand.
Ik voelde mijn wangen knal rood worden.
De vrouw ging tegen over ons zitten en legde de verschillende soorten luiers op tafel.
De eerste vraag die ze mijn moeder stelde was of ik incontinent was.
Waarop mijn moeder antwoord: ja . (Maar dat was natuurlijk niet zo)
Op dat moment keek ik mijn moeder aan en ze lachte me een geheim zinnig lache naar me.
Ik voelde me niet meer op me gemak, eigenlijk al de hele tijd niet.
De vrouw van de apotheek zij tegen mijn moeder dat de tena’s het meest geschikt zijn voor mij.
Welke van die zijn de dikste en kunnen het meeste houden ? vroeg mijn moeder
Waarop de vrouw van de apotheek antwoord deze de tena maxi
Ok dan doe we die maar voor mijn klein jongentje, de vrouw lachte en ik voelde me alleen maar roder aanlopen.
De vrouw zij tegen me of ik mijn broek uit wou doen en daarna mijn onderbroek en dan op de commode wilde gaan liggen.
Maar ik wilde dit niet dus bleef ik zitten, maar daar was mijn moeder het niet mee eens en gaf me een flinke klap om mijn oren en zij dat ik moest luisteren naar de vrouw.
Met tranen in mijn ogen stond ik op deed mijn broek los en mijn onderbroek uit en ging liggen.
Mijn piemeltje werd opeens helemaal stijf
Ondertussen waren de tranen over mijn wangen gaan lopen terwijl de vrouw mijn nieuw luier omdeed.
Toen die goed zat vroeg de vrouw of ik even recht kon gaan staan zodat ze de luier goed kon controleren.
Alles zat goed en ze vroeg aan mijn moeder of ik de luier moest omhouden?
Waarop mijn moeder “ja” antwoorde.
Ik moest mijn broek aan doen die nog maar net dicht ging.
Net toen ik dacht dat we eindelijk konden gaan, begon de vrouw ook nog over plastic broekje voor over de luier tegen het lekken.
Alweer begonnen me de tranen in mijn ogen te lopen en al helemaal toen mijn moeder ja zij. Na 10 minuten stonden we aan de kassa om af te rekenen.
Ik liep zo snel als ik kon naar de auto maar helaas het geluk was helemaal op.
Vlak voor ik aan de deurklink kwam hoorde ik mijn moeder op iemand roepen, het bleek mijn vriendin Sophie te zijn.
Ze keek me aan met twee grote ogen toen ze de pakken luiers in mijn handen zag, langzaam kwam ze naar me toe en vroeg wat dit is.
Ik begon tegen haar te liegen dat ik nog in bed plas en daarvoor nog luiers moet dragen.
Maar mijn moeder kwam er tussen in en zij dat ik van luiers hield en als een klein babytje behandeld wilt worden .
Mijn vriendin schoot in de lach, maar bij mij stonden de tranen weer in mijn ogen en dacht ik bij mezelf hoe kon mijn eigen moeder me dit aan doen.
Eerst de luiers, toen het plastic broekje erbij en nu vertelt ze het ook nog tegen mijn vriendin.
Nu zal binnenkort iedereen het weten.
Ik pakte het beetje moet dat ik nog kon verzamelen bij elkaar en vroeg aan mijn moeder of we naar huis konden gaan waarop mijn moeder natuurlijk weer van moest profiteren en zij: Ooh kijk mijn klein baby is moe en wil snel naar huis voor zijn slaapje.
Maar gelukkig stapte mijn moeder in en konden we eindelijk naar huis gaan.

we werken aan het volgende deel !1
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Je vraagt om een hoop reactie's, ook min of meer negatief.

Iets meer alinea's zou prettiger lezen zijn.
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
hier is het vervolg van het verhaal, bedank voor de nuttige tips ik zal ze toepassen in het volgende deel

Eindelijk thuis aangekomen maar ik kon nog steeds niet begrijpen waarom mijn moeder me dit aan deed.
Ik ging naar binnen liep meteen de trap op naar boven en ging naar mijn kamer.
ik wou net op bed gaan liggen toen mijn moeder binnen kwam met de luiers en het plastic broekje.
Ze liep naar mijn kleren kast toe en haalde al mijn onderbroeken er uit en zei: deze heb je voorlopig niet meer nodig.
Ze maakte een pak luier open en legde de luiers op de plek waar net mijn onderbroeken lagen, de plastic broekjes er achter en deed de kast deur dicht.
Ze kwam naar me toe en zij: vanaf nu doe je alles in je luier de wc is verboden terrein, en ze liep de kamer uit.
Ik wilde wat terug zeggen maar er kwam niks meer uit mijn keel.
Ik wist niet meer wat ik moest doen, maar bedacht ook dat ik dit allemaal best wel geil vond.
Er gingen zo veel gedachte door me heen en besloot om wat afleiding te zoeken om wat te game op mijn PS3.
Gelukkig waren er geen vrienden online en ik ging maar een spel spelen om de gedachten uit mijn hoofd te krijgen.
Mijn moeder riep me omdat het eten klaar was, ik wilde niet naar onder gaan na alles wat ze gedaan had maar ik had super veel honger dus besloot toch maar om naar onder te gaan.
Eenmaal onder ging ik zitten en begon ik met eten ik zei niks tegen mijn moeder.
Na het eten zette ik mijn bord in de keuken, mijn moeder volgde me en toen ik me wou omdraaien om weer naar boven te gaan
Vroeg mijn moeder nog net voor ik op de trap stond: doe je broek even omlaag dan kan ik controleren of mijn klein baby’tje nog droog is.
Ik bleef stok stijf staan, en mijn moeder telde tot drie maar ik was nog steeds niet in beweging gekomen, dus werd mijn moeder boos en deed mijn gulp en knoopjes open
ze ging met haar hand in mijn luier, mijn piemeltje werd hartstikke stijf
Want ze stopte met voelen en deed mijn broek weer ophoog en maakte mijn gulp en knoopje dicht, en ze zei dat ik kon gaan.
Ik ging weer naar boven, ik had het er helemaal mee gehad.
Toen ik weer op mijn PS3 keek zag ik dat ik een paar berichte had van vrienden.
Ik opende ze en tot mijn schrik stond er overal in elk bericht iets over dat ik een baby’tje was en nog luiertjes nodig had.
Ik zette me offline en ging weer verder met het spelen van Call of Duty.
Na een paar uur stopte ik en ging ik maar naar bed want ik zag het niet meer zitten.
Toen ik in bed lag met een T-shirt en normaal een onderbroek maar nu een luier merkte ik dat moest plassen.
Ik dacht: shit, wat moet ik nu doen.
Naar de wc mag ik niet van mijn moeder, dus besloot ik om het maar op te houden.
Na een bepaalde tijd was de druk op mijn blaas zo groot dat ik het niet meer ophield en plaste ik mijn luier vol.
Om de een of andere reden voelde ik me dol gelukkig toen de warme plas in mijn luier liep.
En dat was ook te merken aan mijn piemeltje die hard werd.
Ik kon me niet meer in houden en begon met mijn hand over mijn luiertje te vrijven waardoor mijn piemeltje nog harder werd, ik bleef zo door gaan tot dat ik klaarkom.
Ik voelde me dol gelukkig en viel goed in slaap.
De volgende ochtend stond mijn moeder aan mijn bed en ze was mijn luiertje aan het controleren.
Ik schrok een beetje en daardoor draaide ik me om, mijn moeder zei: rustig maar ik controleer je luiertje die zo te voelen goed nat is.
Ze liep naar de kast en pakte een schone luier en begon me te verschonen.
Weer werd mijn piemeltje stijf.
Na de verschoning stond ik maar op want uitslapen kon ik toch niet meer.
Ging naar onder en ging mijn ontbijt klaar maken, nadat ik dit ophad keek ik tv en besloot ik maar om mijn huiswerk te gaan maken.
Onder het maken van mijn huiswerk kwam er weer een drang om te plassen dus besloot maar om het te laten gaan, want ophouden had gister geen nut, dus nu al helemaal niet.
Maar er kwam nog een drang en dit was niet omdat ik moest plassen maar erger, ik had het gevoel dat ik een poepje moest doen.
Ik begon een beetje in paniek te raken en wist niet wat ik moest doen en hoe mijn moeder zou reageren als ze me komt controleren.
In de tussen tijd werd de drang zo groot dat ik gewoon buikpijn kreeg van het ophouden.
Ik besloot om recht te staan zodat de druk misschien minder word, maar het was juist het tegenovergestelde.
Bij het opstaan verloor ik de controle en vulde mijn luier zich van achter, ik schaamde me kapot.
En voelde hoe de tranen in mijn oog hoeken begonnen te ontstaan.
Om het nog erger te maken kwam mijn moeder binnen.
Ze zij dat ze even mijn huiswerk kwam controleren, toen begon ze ineens extra hardt te snuiven.
Heeft mijn kleine baby’tje iets in zijn broekje gedaan ?
Ze trok mijn broek omlaag en begon aan de achterkant wat erin te kneden, de poep verspreide zich door mijn luiertje en zat nu bijna overal, ik voelde me vies maar ook opgewonden tegelijk.
En ze zei: die kan nog wel wat hebben.
Maar ….
Niks te Maren, ik heb extra dikke luier gekocht zodat ze veel konden hebben.
Ze trok mijn broek weer op en maakte hem vast.
Ga maar weer verder met je huiswerk, boos liep ze naar de deur en ze zij nog vlak voor dat ze de kamer uitstapte : Oooh whee als je je zelf verschoont dan heb je een groot probleem, heb je dat begrepen ?
Ja zei ik met een boze stem en ze vertrok richting onder.
De bel ging en mijn moeder riep: doe even open!
Ik maak de deur open terwijl ik me achter de deur verstop en keek wie het was.
Het was mijn vriendin Sophie en vroeg of ze binnen mag komen.
Ik vroeg: waarom?
Je moeder had me gebeld en ze vroeg of ik wilde komen.
Op het zelfde moment kwam mijn moeder de hal in en zij aah Sophie je bent er.
Wat doet ze hier mam?
Ze is je oppas voor vandaag ik ga dadelijk met vriendinnen weg.
Mijn tranen kwamen al weer terug.
Waarop Sophie zij : niet huilen kleintje ik zal goed voor je zorgen.
En zo begon het alsmaar nog erger te worden dan ik ook had kunnen voorstellen.

wordt vervolg
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Een goed begin is het halve werk en in dit geval is het begin goed maar nu de rest nog maar het is wel een veelbelovend begin.
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
bedankt voor alle reactie.

hier is het nieuwe deel

Nadat Sophie binnen was, liep ze naar de woonkamer.
Ondertussen deed mijn moeder haar jas en pakte haar tas.
Ze zij tegen Sophie: de luiers kunnen veel hebben dus je zal mijn kleine baby’tje niet vaak hoeven te verschonen.
Ooh dat vind ik helemaal niet erg zei Sophie
Mijn moeder liep langs me door naar de deur en zei: veel plezier nog samen.
Waarop Sophie antwoorde met een gemeen lachje: dat zal geen probleem worden.
Ik slikte.
Mijn moeder deed de deur dicht en liep naar de auto, Sophie trok me mee naar het raam.
En zei: daar gaat je mammie en nu ben je de hele dag van mij. En ze lachte.
Ze draaide me naar mij toe en zei: heeft mijn kleintje een poepje gedaan.
De tranen liepen nu over me wangen, zelf mijn eigen vriendin die me belachelijk maak.
Sophie zei: niet huilen, kom we gaan je luiertje verschonen.
Ze pakte haar tas en ik liep met haar aan het handje naar boven.
Ze legde een zijltje op het bed
Ga maar lekker op het zijltje liggen, wel willen namelijk niet dat je bedje als nog vies word he
ondertussen pakte ze een luier kwam naar me toe, ze deed mijn broek uit.
Ik voelde mijn piemeltje weer héél hard worden.
Ze maakt de luier open en maakte me weer helemaal schoon en deed de nieuwe luier om.
Ze liep terug naar de kast om ook nog een plastic broekje te pakken, ik moest erin stappen en Sophie trok hem omhoog totdat die goed zat.
Ze vond dat er nog wat dingen moesten veranderen en ze pakte haar tas.
Ze zei tegen me : dit zijn je nieuwe kleertjes voor vanavond.
En ze pakte een romper, rokje en een meisjes T-shirtje uit de tas
Ze kwam naar me toe trok mijn T-shirt uit en deed me als eerst het rompertje aan.
Ze bukte zich en deed de drukknopjes dicht.
Toen pakte ze het rokje en zei dat ik er in moest stappen.
Ik deed dit niet en protesteerde hevig, Sophie werd boos en gaf me een hard mep in mijn gezicht.
Ik begon te huilen maar daar trok Sophie zich niks van aan, ze zei dat als ik er nu niet instapte dat ik weer een mep voor mijn gezicht kreeg.
Dus ik besloot maar om mee te werken, ik stapte in het rokje en Sophie deed het rokje omhoog.
Ze zei: nu nog het T-shirtje, en deed deze ook bij mij om.
Ze ging voor me staan en bekeek me of alles goed was, maar ze was een ding vergeten.
Ze pakte 2 speldjes en deed deze in mijn lange haren.
Ze pakte me bij mijn hand en trok me mee naar de badkamer en ik zag mezelf in de spiegel.
En ik dacht daar sta ik dan als jongen van 15 verkleed als een meisje.
Sophie zei, zie je er niet schattig uit in je kleertjes.
Ik plukte een beetje aan het jurkje.
Ik had de tranen in mijn oog hoeken staan en toen moment trok Sophie me mee naar onder.
Onder aan gekomen ging Sophie naar de keuken en ze zei tegen me dat ik op de bank moest gaan zitten
Ik had geen idee wat Sophie aan het doen was tot ze op een gegeven moment terug kwam.
Met een flesje met warme melk, ze liep naar me toe en tilde me op schoot haar schoot, en stopte het flesje in me mond.
Ik deed niks maar ze zei: als je nu niet begint te zuigen krijg je billenkoek.
Dus ik begon rustig aan het flesje te zuigen totdat het leeg was.
Daarna begon Sophie op mijn rugje te kloppen zodat er een klein boertje uit mijn keel kwam.
Daarna zette ze de tv en gingen we samen erna kijken.
Maar ik lette niet op de tv ik dacht bij mezelf wat ik moest doen om dit te laten stoppen.
Ik zat zo diep na te denken dat ik niet eens merkte dat ik in mijn luier had geplast.
Ik had een plan om dit te laten stoppen en dat was ook het enigste wat ik kon doen : weg lopen van huis.
Toen zij Sophie tegen me: blijf jij maar lekker tv kijken dan ga ik wat eten maken.
Ze stond op en ging naar de keuken.
Ik bleef rustig liggen en bedacht hoe ik mijn plan het beste kon aanpakken.
De tijd vloog voorbij en voor ik het wist kwam Sophie met 2 borden terug met het eten.
Ze had ook nog wat anders in haar handen maar ik zag van die afstand niet goed wat het was.
Ze zij dat ik recht op moest gaan zitten en toen zag ik ook wat ze in haar hand had.
Het was een slabbertje, ze zette de borden op tafel en ze kwam naar me toe, ze wou me slabbertje omdoen maar ik stribbelde tegen.
Ooh is mijn klein baby toch niet zo lief als ik dacht, en ze werd boos.
Ze zij: als je niet ophoud in 3 tellen zullen we het anders moeten aan pakken.
3
2
1
Ik stribbelde nog steeds tegen en dat maakt het er allemaal niet beter op.
Ze gaf me een mep in mijn gezicht en zij dat ik moest ophouden, ze sloeg zo hard het pijn deed.
En ik voelde in mijn oog hoeken de tranen ontstaan.
Ik stopte met tegenstribbelen want zo een harde mep wil ik niet nog eens.
Eindelijk kon Sophie mijn slabbertje omdoen daarna tilde ze me op en nam me mee naar de eet tafel.
Ze zette me neer, ik wou mijn vork pakken om te beginnen met eten maar die werd snel afgepakt door Sophie.
Ze zei: hoe je je net heb gedragen als een klein meisje zal ik je nu ook maar behandelen als een klein meisje.
En ze begon me te voeren.
Na dat mijn bord leeg was begon ze aan haar eigen bord ik moest wachten en blijven zitten totdat ze klaar was.
Minuten duurde uren, maar gelukkig was ze dan eindelijk klaar.
Ze stond op ging terug naar de keuken met de 2 borden in haar handen.
Ze kwam terug deed mijn slabber af en veegde mijn mondje schoon toen tilde ze me op en kon ik nog even tv kijken.
Na dat sesamstraat af was gelopen zei Sophie : nu is het tijd voor naar bed te gaan.
Ze nam me mee naar mijn kamer waar ze de speldjes uit mijn haar deed mijn rokje en T-shirt gingen uit en ik kreeg een nieuwe luier
Na de verschoning werd ik in alleen een luier in bed gelegd en stopte Sophie me in.
Ik moest wakker blijven dacht ik bij mezelf.
Na een bepaalde tijd hoorde ik dat mijn moeder thuis was gekomen.
Die op een gegeven moment ook naar bed ging in het hele huis was het stil en ik kon mijn minst leuke plan nu in werking zette.

word vervolg. !1
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
nou hier is dan eindelijk het laatse deel !1

veel lees plezier


Nog steeds was het stil in huis en ik deed rustig de lakens van me af,ik stond op uit bed.
Pakte een tas deed alle spullen die ik moest bij hebben in de tas, ik deed mijn trainingsbroek over mijn luier aan pakte een t-shirt en mijn vest en deed die aan.
Toen mijn telefoon en mijn beurs en al het geld wat ik thuis had liggen.
En ik deed mijn laptop in de tas, toen ik de tas op mijn rug had met alles wat ik mee moest nemen liep ik naar de deur toe.
Ik deed hem zo stil mogelijk open en liep naar de trap.
Ik begon aan de afdaling aan de trap toen ik op de 3de treed was ging de deur van mijn moeders kamer open en kwam mijn moeder de kamer uit,
Ik keek naar haar en ik zag haar boos worden ze begon tegen me te schreeuwen, ik dacht bij mezelf begeren nu is de enigste dat je weg kan komen.
Ik rende de trap af gooide de voordeur open en rende naar buiten, ik struikelde over de drempel en viel.
Ik zag mijn moeder achter me aan komen ik sprong op en rende weg.
Met tranen in mijn ogen rende ik weg van alles wat hier gebeurt is en van mijn moeder.
En hoorde mijn moeder nog schreeuwen:, KOM ONMIDDELLIJK TERUG.
Na 15 min gerent te hebben kwam ik bij het station.
Ik besloot om de trein te pakken en zo ver mogelijk van hier vandaan te gaan.
Toen ik een trein kaartje had ging ik op een bankje zitten om bij te komen, ik had pijn aan mijn knie van de val.
Ik deed mijn trainingsbroek omhoog en ik zag de bloedende wond op mijn been en dacht: dat komt later wel.
De trein kwam precies op tijd, ik wachtte tot de deuren open waren en stapte naar binnen.
Ik ging rustig zitten en de trein vertrok.
ik begon na te denken wat er allemaal gebeurt was en ik liet de adrenaline wat zakken.
Ik kwam ook nog tot de conclusie dat ik nog een luier omhad, dit was de eerste keer dat ik het echt fijn vond dat ik een luier omhad.
Hij was toch nog droog en aangezien het 2 uur s ‘nachts is en niemand in de trein zit hoef ik me geen zorgen te maken.
Na 3 uur reizen kwam ik in een klein stadje uit ik besloot om uit te stappen en opzoek te gaan naar wat eten en drinken.
Ik pakte op het station een blik energie drank en een broodje.
Ik zocht een fijn plekje waar ik kon zitten en begon te eten.
Nadat ik alles ophad voelde ik wat aandrang om te plassen ik ging op zoek naar een wc.
Toen ik de wc opliep dacht ik weer aan de luier, ik ging een hokje binnen deed mijn trainingsbroek omlaag en keek naar mijn luier.
Ik dacht: voor dit zijn ze gemaakt.
En liet mijn plas lopen dit was voor de eerste keer dat ik naar mezelf keek hoe ik in mijn luier plaste.
Er kwam een grote gele vlek aan de voorkant en ik voelde hoe de warme plas werd opgenomen door de luier.
Nadat ik klaar was voelde ik mijn piemeltje groeien.
Ik deed mijn trainingsbroek weer ophoog en liep de wc uit met een super gevoel.
Ik ging het stadje in maar alles was nog dicht omdat het 6 uur s ‘morgens was.
Toen ik door het stadje liep wist ik niet wat ik moest doen en begon een beetje in paniek te raken.
Ik wist niet wat ik moest doen, waar ik naar toe was, waar ik kon slapen, …..
Ik begon steeds meer in paniek te raken, begon om me heen te kijken of ik iemand zag.
Maar er was niemand, ik ging op de grond zitten met mijn gezicht naar de grond en mijn arme voor me.
Ik had een paniek aanval.
Ik zat zo een aantal minuten totdat iemand een hand op mijn schouder lag.
Ik schrok keek omhoog en keek in het gezicht van een man die ik niet herkende.
Achter hem stond denk ik zijn vrouw en daar achter stond een jongen even oud als mij.
Gaat het: vroeg de man aan mij.
Het gaat wel antwoorde ik terug.
Hij vroeg wat ik hier midden op straat deed op dit tijdstip.
Ik antwoorde dat ik van huis ben weggelopen, en ik kreeg een paniek aanval omdat ik niet wist wat ik moest doen.
De man zij: wil je met ons mee komen en hij stekte zij hand naar me toe.
Ik bedacht me geen moment en nam de hand van de man vast en trok me omhoog.
We liepen naar zijn huis en tot mijn verbazing was het een groot huis het leek wel een soort van villa maar toch wat kleiner.
We ging naar de deur en stapten naar binnen, we stapte de woonkamer binnen.
de man zij : ga maar even lekker zitten en doe alsof je thuis bent
Ik ging zitten en voelde me zo moe dat ik mijn ogen amper kon open houden.
Toen de man wegliep viel ik in slaap.

Ik schrok wakker in een bed ik dacht dat ik dit allemaal gedroomd had maar toen ik in de kamer keek was dit niet mijn kamer.
Ik stond op en had mijn kleren nog steeds aan van gisteren en mijn natte luier ook.
Ik had geen idee hoe laat het was, ik liep naar de deur en maakte hem open.
Ik zag de trap voor me en besloot om omlaag te lopen, ik zag niemand en ik ging alle kamers af.
Maar nog steeds zag ik niemand.
Ik maakt de laatste deur open maar daar was ook niemand toen ik me wou omdraaien zag een foto staan.
Ik liep naar de foto en pakte hem op ik keek goed naar de foto en toen zag ik het.
Links op de foto stond mijn moeder en tussen een man en mijn moeder in.
En ik keek naar de man: dat … dat is dat mijn vader.
Ik wist niet wat ik moest doen mijn moeder die me altijd voorgelogen had dat mijn vader dood was.
Ik hoorde iemand aan komen ik zette snel de foto weer terug maar het was te laat, het was de man of mijn vader.
Ik vroeg aan hem of hij de gene was die hier op de foto stond.
Het bleef stil ik keek de man aan en hij antwoorde heel zacht: ja
Waarom … waarom zij mam dan dat je dood was?????
Omdat ik ook naar sommige gevoelens verlang wat jij ook heb.
Eerst begreep ik hem niet en toen wees hij naar mijn luier.
Ik kon mijn oren niet geloven maar … maar waarom zij jullie uit elkaar gegaan, en waarom dacht ik al die tijd dat je dood was.
Waarop hij antwoorde: toen je moeder wist van mijn gevoelens wou ze niks meer met me te maken hebben, want ze vond het niet normaal en dacht dat ik gek was.
Daarom ben ik toen vertrokken en heeft je moeder altijd gezegd dat ik dood was omdat ze niet wilde dat je ooit zou zien en dan ook van de zelfde dingen ging houden.
Maar toen ik hoorde dat je was weglopen wist ik al genoeg en daarom nam ik je ook mee naar mijn huis.
Ik had tranen ik mijn ogen zette de foto neer en renden naar mijn pa toe en gaf hem een dikke knuffel.
Hij antwoorde dat je hier mag blijven als je wilt.
Ik antwoorde dat ik dat wilde.
We verlieten de kamer en gingen terug naar de woonkamer.
Daar zat de jongen mijn vader zij dat dit je nieuw stief broertje is.
En mijn vader liep weg, ik ging zitten en het was stil tot hij op een begeven moment vroeg.
Dus jij houdt ook van luiers ?
Ik werd rood en antwoorde : ja
Na dit gezegd te hebben veranderde mijn hele leven.
Ik was hier dol gelukkig ik had mijn vader en iedereen, ik maakte al snel goede vrienden, kon luieren dragen wanneer ik wou.
En zo begon ik aan mijn nieuwe normale leven, weg van alle Allende.
 

Bab Diap

Toplid
Jammer dat het verhaal nu al is afgelopebn, had nog best meer gekund.
Beetje een te snel einde, maar verder een top verhaal! !1
Heb ervan genoten!!!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Kan iemand vertellen waarom dit lid ban heeft ? moderator talk 2
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
Daandinges Waarom ik m’n profiel naam veranderd heb. Voorstellen 17
Inco-plastic-24/7 Waarom ik altijd plastic broekjes draag, vragen ze mij wel eens...... Plastic broekjes liefhebbers 17
Brabant2112 Waarom? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
M Waarom zijn er bijna geen Cloth-Backed luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Waarom voelt dit zo raar. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
mickey Ik heet spiegelei maar weet niet waarom Voorstellen 6
Senna ab Waarom is niet iedereen bi? 16+ Board 42
G Waarom is het leuk om een poepluier te verschonen? Polls 4
B Waarom is het verhalen forum opgedeeld in subfolder volgens de eerste letter van de titel? Algemene info 5
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
K Reden waarom ik nog al raar ben Voorstellen 18
L Waarom?? Forum en Chatregels 11
Bobby_DL Nog niet klaar Waarom plas je niet gewoon in je broek? 16+ Verhalen 49
BabyJake Waarom worden volwassen luiers niet in winkels verkocht? Pub 45
P Waarom kan ik bij 16+/18+ terwijl ik 13 ben? Algemene info 30
Dlbrugge Waarom hou ik van luiers Voorstellen 19
BabyJake Thee of Koffie en waarom? Pub 66
Renluier Waarom geen luier smiley Aanbevolen 3
rover2020 Waarom makken We geen ap Ideeën Bus 8
Poobottom Waneer is jou luier fascinatie begonnen, en waarom? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 45
Luiertje_om waarom eigenlijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
adidaslover Waarom kan je niet meer foto’s plaatsen? Ideeën Bus 2
marcel Waarom dragen gasten op tv alleen pants ? AB/DL Filmpjes 7
K Luiers dragen waarom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Wil_93 Dit is waarom ik DL'er ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luiertje_om Welke pil kies jij, en waarom ? Pub 6
anoniemaccount Ook hier, waarom ik dit forum zo geweldig vind! Broekplassers en Poepers 0
Berth Waarom!? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Waarom ben ik zo lang afwezig? Voorstellen 13
Winnie de Poep waarom rompertjes drie of meer knoopjes in het kruis hebben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Berth Waarom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
knolletje Waarom is topic gesloten?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Waarom eigen board? Vragen & Info Shop 2
diaperdrenthe hou pedofolie anoniem. ik leg uit waarom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bab Diap Waarom hier? / Welk doel? Pub 15
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Bab Diap Waarom is alles zo duur? Pub 26
adidaslover De psychologische kant van "waarom draag ik luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
diaper ed hotdiapergirls.com wie heeft dit weg gehaald en waarom ? moderator talk 2
LBV Waarom? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 36
E Waarom is en blijf het taboe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
O Waarom ik oppasmama ben geworden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Waarom eigenlijk...? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 27
Similar threads














































Bovenaan