Zwanger

luierbaby

Nieuw lid
Dit is een fictief verhaal die ik zelf heb geschreven. Het is mijn eerste verhaal die ik ga schrijven.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Rebecca 22 jaar en heb een relatie met een meisje van 23 en ze heet Emma. We wonen samen in Almere. We zijn dus lesbisch en ik ben ondertussen 7 maand zwanger van onze eerste kindje. Na goed overleg met Emma hebben we besloten om mij zwanger te laten maken via een sperma donor. Ik werk in een ziekenhuis als verpleegster en Emma zit werkloos thuis.

Na een dag hard werken in het ziekenhuis kwam ik 1,5 uur eerder thuis dan normaal. Er vielen een aantal afspraken er tussen uit. Toen ik thuis kwam zag ik Emma in huis met een andere vrouw te praten. Dat was Iris een vrouw van 34 alleen staand en moeder van een tweeling. Emma had haar uitgenodigd om te praten over koetjes en kalfjes. Iris had een groot geheim ze bleek na haar geboorte van haar tweeling incontinent te zijn geraakt. Toen Rebecca thuis kwam zag ze Iris zitten en stelden aan elkaar voor. Emma zei: Iris dit is Rebecca. Rebecca dit is Iris. Toen ze het over de zwangerschap van Iris vertelden zei: Na de geboorte van mijn twee dochters ben ik door een ongeluk incontinent geraakt. Rebecca vroeg aan Iris wat dat betekende. Iris zei: Dat is dat je je blaas niet onder controle hebt en in je broek plast. Rebecca reageerde geschokt en zei: Hoe doe je dat als je naar de wc moet dan? Iris zei: Ik draag daardoor luiers. Iris zei vervolgens: Emma heeft me via een forum op internet uitgenodigd omdat ze graag wilt oefenen op een persoon in luiers. Rebecca reageerde vervolgens boos op Emma: Jij hebt haar gewoon uitgenodigd en niks tegen mij gezegd? Ja, zei Emma vervolgens ik was bang dat het niet door zou gaan, omdat jij misschien niet wou. Rebecca bedacht zich uit eindelijk en dacht dat het wel nuttig kon zijn.

Na een thee pauze en weer over andere onderwerpen te hebben gesproken kwamen ze op het onderwerp baby’s. Rebecca vroeg aan Iris of ze haar tweeling de borst heeft gegeven of haar baby’s met de fles heeft gegeven. Iris antwoord vervolgens: Ik heb ze de borst gegeven. Nieuwsgierig antwoord Iris er achteraan: Ik droom er nog dagelijks van om de borst te krijgen maar mijn dochters zijn inmiddels al in de puber tijd en melk heb ik niet meer. Rebecca antwoord: Ik was wel van plan om onze zoon de borst te geven. Nadat Iris de meiden weer wat drinken in heeft geschonken, bleek dat Iris in haar luier heeft geplast. Emma zei: Dat wordt verschonen lieverd. Rebecca haalde de tafel leeg en pakte de spullen die Iris heeft mee genomen. Emma ging als eerste. Ze haalde de luier los maakte schoon en legde een nieuwe luier om. Iris zei: Zo Rebecca nu is het jouw buurt nu mag jij op de tafel liggen en je broek uit doen. Rebecca schrok zich kapot en wist niet wat ze hoorde. Moet ik nu op een tafel liggen en een luier om dacht ze. Nou echt niet. Iris stelde Rebecca gerust dat het heerlijk zit en handig is om een luier om te hebben. Je hoeft niet naar de wc en het op te houden en je kunt het ook zo door laten lopen. Na een enige tijd hebben nagedacht ging Rebecca op tafel liggen. Iris legde haar vervolgens ook een luier om. Zo zei Rebecca nu moet jij ook een luier om Emma. Emma zei: Geen punt ik heb er al een om. Toen jij aan het werk was heeft Iris mij al een luier om gedaan.

Zo zei Emma nu ik me een baby voel moet ik ook borstvoeding krijgen. Rebecca zei nou kom maar hier dan krijg jij genoeg melk van mij. Iris keek er vol genot naar hun twee toe hoe Emma de borst van Rebecca leeg dronk. Na een tijdje bij te zijn gekomen bleek dat Emma haar luier heeft vol geplast. Emma zei tegen Rebecca. Zo nu mag jij me eindelijk verschonen. Nadat Rebecca Emma heeft verschoond zei Iris tegen de meiden dat ze weg ging. Mijn dochters komen zo thuis van school dus ik moet ze weer opvangen.

Emma en Rebecca zeiden gedag tegen Iris. Eenmaal in de woonkamer ging de telefoon het was Iris. Ze zei: Ik zou graag nog een keer willen langskomen. Zonder aarzeling zei Emma dat het geen probleem was en dat ze maar moest bellen voor een afspraak. Nadat Emma en Rebecca hebben gegeten deden ze de afwas en ruimden ze alles weer op. Ondertussen had Emma in haar luier gepoept en Rebecca zei: Schat heb jij nu gepoept in je luier? Ja antwoorde Emma. Oké, zou je dan direct op tafel willen liggen, dan maak ik je kont schoon en kan jij je gaan douchen. Emma zei Nee want jij gaat me weer een nieuwe luier omdoen. Iris heeft gelijk een voorraad luiers mee genomen zodat we eerst konden genieten. Oké, dan maar een schone luier antwoordde Rebecca. Nadat Rebecca Emma had verschoond gingen ze samen naar een progamma kijken, waarin twee meiden een relatie met elkaar hebben. Nadat het progamma afgelopen was gingen de dames naar bed, voor ze gingen slapen dronken ze nog elk 3 glazen water. Eenmaal in bed verschoonden de dames elkaar nog voor het slapen gaan. Na een stevige vrijpartij en nadachten wat er was gebeurd vandaag vielen de dames in slaap….

Word vervolgd!
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Maak je hem toch zeluuuf
Kun je doen, maar leg dat wel even voor aan luierbaby, aangezien hij nog wel op het forum actief is.
Laatste keer online 11 augustus, bij goed of na langere tijd geen bericht.
Ga je gang.
 
Bovenaan