Verhaal Klaar Campinggeheimen

Als Steve op z'n veertiende overdag nog luiers draagt - en daar lijkt het wel op! - hoop ik voor hem dat 'ie ook een plasticbroekje aan heeft. Wel zo veilig en minder kans op doorlekken .... ;)
ik heb gehoord dat ergens verderop de camping een plasticbroekje hangt. Misschien komt het later in het verhaal nog wel naar boven.

Of Steve ze nodig heeft betwijfel ik.

Hopelijk kan ik dit weekeind weer verder schrijven want ik ben ook wel benieuwd wat Mark ziet als hij naar Seve (zijn broek?) kijkt.
 
Laatst bewerkt:

rog

Superlid
Ben wel heel benieuwd.
Wij ging vroeger ook heel veel met de auto naar Italiƫ. En je bent nooit de enige plasser op een camping, altijd wel jongens tegen gekomen die net als ik nog in bedplaste of ook broekplaste wat ik ook nog steeds doe en daar nu ook luiers voor draag.
Overdag als we bij het zwembad waren plaste ik gewoon in mijn zwembroek maar savonds als we uiteten gingen of naar de animatie had ik altijd een luier aan.
Ik heb ook adhd en het is zo dat kinderen met adhd bijna altijd wel plassers zijn.
Nu slik ik geen pilletjes er meer voor ik voel me beterder zonder maar voeger deed ik het wel.
 
Jahe @rog ik had bijna op iedere camping waar we kwamen vriendjes die ook nog in bed plasten (maar niet altiijd luiers droegen daarvoor). Ook een keer twee broers die er allebei last van hadden en een broer moest overdag ook luiers aan omdat hij blaasproblemen had.

Het lijkt me erg vervelend voor je dat je ook overdag moe(s)t dragen.
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Leuk verhaal over Thymen die nog in bed plast en elke nacht een luier om moet.
In een van de verhalen stond dat ze boodschappen gingen doen in een grote winkel en dat ze op een afdeling kwamen met luiers.

Zelf heb ik jaren geleden tijdens mijn kampeer vakantie ook luiers gekocht in een buitenlandse supermarkt.
Dit waren ook luiers in volwassen maat.
Maar ook bij een apotheek in Frankrijk samen met een begeleider.

Tijdens mijn kampeer vakantie droeg ik ook dag en nacht luiers.
Tijdens het zwemmen droeg ik geen luier.
Maar na het zwemmen moest ik van de begeleiding wel een luier om.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Rog en Dutchsniper010 hebben volkomen gelijk. Op elke camping leerde je wel andere jongens kennen die ook nog in bed plasten. Het is op een camping ook niet altijd makkelijk te verbergen. Niet dat mijn ouders daar moeite voor deden. En mijn bedplassen was vaak genoeg iets waar mijn moeder met andere ouders over praatte. Daar zat ik het liefst niet bij en smeerde 'm!
 

Kaka

Toplid
Rog en Dutchsniper010 hebben volkomen gelijk. Op elke camping leerde je wel andere jongens kennen die ook nog in bed plasten. Het is op een camping ook niet altijd makkelijk te verbergen. Niet dat mijn ouders daar moeite voor deden. En mijn bedplassen was vaak genoeg iets waar mijn moeder met andere ouders over praatte. Daar zat ik het liefst niet bij en smeerde 'm!
Het voordeel is wel dat je die meestal toch niet meer ziet
 

vanbartjes

Toplid
Rog en Dutchsniper010 hebben volkomen gelijk. Op elke camping leerde je wel andere jongens kennen die ook nog in bed plasten. Het is op een camping ook niet altijd makkelijk te verbergen. Niet dat mijn ouders daar moeite voor deden. En mijn bedplassen was vaak genoeg iets waar mijn moeder met andere ouders over praatte. Daar zat ik het liefst niet bij en smeerde 'm!
Was voor mij precies het zelfde. Mama sprak ook andere moeders aan als ze het vermoede had dat ze een bedplasser hadden.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Leuk verhaal en erg herkenbaar ik vond het ook altijd spannend om mijn luier los te maken in het douchegebouw vanwege het 'harde" geluid van de plakkers. Maarja je wilt toch je natte luier uit. (Ik denk btw dat mensen die geen luiers dragen het geluid niet zouden herkennen...) Wat ik wel soms leuk vond om soms op de camping een familiedouche te gebruiken in de avond. Deze had een grote "aanrecht" naast een babybad en ik ging dan hierop liggen om mijn luier om te doen het was groot genoeg want het liep over de gehele diepte van het douchehokje.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Vraagje aan Rog, Dutchsniper010, VanBartjes en alle bedplassers op de camping. Hoe kwamen juliie er achter wie de andere bedplassers waren? Wat zag je dat je het van hun wist? Werd jij als eerste "betrapt" of vond jij de anderen?

Bij mij was het meestal dat mijn plasticbroekje te drogen werd gehangen en dan kwam er wel een jongen verlegen aan mij vragen of dat mijn broekje was en of ik misschien ook. nog... ? Of je zag / hoorde iemand in de wasruimte (vaak heel vroeg) en als bedplasser wist je wel wat dat voor geluid was ;-)
 
Op verschillende manieren: ben je bij een vriendje aan het spelen mag hij na acht uur geen drinken meer. Slaapzakken die te luchten hangen. Geluiden uit een tentje een paar plaatsen verderop. Andere kinderen die het zeggen. Ouders het erover hebben. Ze terug zien komen van de winkels met een pak luiers.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Op verschillende manieren: ben je bij een vriendje aan het spelen mag hij na acht uur geen drinken meer. Slaapzakken die te luchten hangen. Geluiden uit een tentje een paar plaatsen verderop. Andere kinderen die het zeggen. Ouders het erover hebben. Ze terug zien komen van de winkels met een pak luiers.
Haha inderdaad allemaal voorgekomen. Ik kan me een keer herinneren dat een jongen van 13 of zo die geen luiers droeg in zijn bed geplast had en toen werd zijn slaapzak (met een heel grote natte vlek) boven op het dak van hun auto te drogen gelegd. Wat iedereen kon zien, uiteraard.
 

rog

Superlid
Vraagje aan Rog, Dutchsniper010, VanBartjes en alle bedplassers op de camping. Hoe kwamen juliie er achter wie de andere bedplassers waren? Wat zag je dat je het van hun wist? Werd jij als eerste "betrapt" of vond jij de anderen?

Bij mij was het meestal dat mijn plasticbroekje te drogen werd gehangen en dan kwam er wel een jongen verlegen aan mij vragen of dat mijn broekje was en of ik misschien ook. nog... ? Of je zag / hoorde iemand in de wasruimte (vaak heel vroeg) en als bedplasser wist je wel wat dat voor geluid was ;-)
ja datging vaak vanzelf, soms zag ik het zelf maar vaak kwam mijn moeder er mee.
Bij de animatie was een keer mijn vriendje naar de wc gestuurd, ik kreeg gewoon een luier om maar hij dus niet en zijn moeder ging zeggen ga je even plassen. Dan weet je al genoeg en ik was er altijd open over en hij plaste dus wel ook eens in zijn broek. Maar ook tijden spelen in de tent waar soms zalf of luiers lagen.
Ik kwam in de douch ook wel eens kinderen tegen die de luier weggooide.
Vak hangt de plaslaken of een slaapzak buiten.
Mijn moeder waste veel en kwam dan weer mensen tegen en praatje ook veel erover en dan zei ze ook geen zorgen die is ook nog nat.
Het is heel gek, maar het lijkt of het gewoon altijd wel op je afkomt of onbewust uitzoekt ofzo.
 

rog

Superlid
Ja hahaha idd mijn moeders die weten alles.
Wij gingen vaak met men oom en tante en mijn 3 neefjes die ook nog nat zijn en die weten het van mij natuurlijk, maar als we dan uiteten gingen en dan even gingen spelen en dan naar de caravan gingen dat ze dan aan mijn luier ging voelen of die verschoond moest worden. Nu plaste mijn neefje ook en hij had ook nog luiers en we sliepen ook samen in de tentje en het was super gezellig.
Maar dat zou ik zelf denk ik niet doen
 
Bovenaan