Nog niet klaar “Baby Boy” op Kamp

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal stemmers
    3
Deel 9
Levi is woest op Linda en de manier waarop ze nu ook Chris belachelijk maakt. Als ze Chris nog een keer “baby boy” noemt zegt Levi scherp “Dat moet jij zeggen baby girl”. Linda kijkt eerst verbouwereerd en vervolgens nijdig in Levi’s richting, dan kijkt ze naar de meisjes om zich heen “horen jullie wat dat onderkruipsel zegt?” Levi laat het er niet bij zitten en zegt “ik heb zelf je luierbroekje gezien onder je pyama.” Maar niemand valt hem bij. Sommigen staren voor zich uit. Linda begint te lachen en roept alleen maar “ja ja”. Mariska valt Linda bij en zegt “Niet zo dom doen. Heb je weleens gehoord van ‘maandelijkse vrouwelijke probleempjes’?” Nu staat Levi met een mond vol tanden, dit gaat hij niet redden. “You picked the wrong fight” zegt Linda. Jelle legt zijn hand op Levi’s schouder “Kom we gaan voetballen.”

Ze kleden zich even snel om in sportkleren en gaan naar buiten toe waar al meerdere mensen klaar staan voor een potje voetbal. Levi ziet ook Robert aan komen lopen in losse kleding. Onder Robert’s rode voetbalbroekje valt toch echt wel op dat hij luiers draagt. Waarschijnlijk is Robert ook te stoer dat als iemand het opvalt diegene er niets van durft te zeggen.

’s Middags zitten ze even samen uit te rusten op hun kamer. Robert zit bovenop het stapelbed schone spullen uit te zoeken. Levi ligt op het beneden bed en zegt “ik snap niet hoe jij dat kunt.” “Wat?””Nou, dat je gewoon gaat voetballen in een luier die iedereen kan zien.” Robert kijkt verbaasd “Oh dat was maar een dun luierbroekje. Jij ziet het omdat je het weet. Je gaat het pas zien als je het door hebt. Anderen letten niet zo op mijn kont. Niemand die het ziet.” Het lijkt Levi wat naïef maar hij gaat er maar niet over door. Er zit misschien wel een kern van waarheid in. “Je bent teveel bezig met luiers in je hoofd” attendeert Robert hem. Hij springt poedelnaakt van het bed af, trekt een schoon luierbroekje aan en hijst zijn boxershort er overheen. Dan kan hij het niet laten te spuiten met Axe.

Chris en Jelle stormen de kamer binnen. Hun hoofd is bij meiden. Niet omdat ze verliefd zijn maar omdat ze woest zijn. “Wat gaan we doen tegen Linda en haar kliek?” Vraagt Chris. Jelle antwoord “ik denk dat we haar nog steeds moeten zien te betrappen met een luier” zegt Jelle. “En dan?” Vraagt Robert koel. “Blackmailen” zegt Jelle “en ervoor zorgdn dat het pesten stopt.” De jongens zijn verdeeld over de aanpak. Dan onderbreekt meneer de Loze hun brainstorm “Komen jongens, de volgende activiteit begint.” Robert trekt snel zijn spijkerbroek over zijn boxershort en als ze de kamer uitlopen waggelt hij met zijn kont richting Levi.

De school heeft gezorgd voor een hoop sport en spel. Steeds moeten de kinderen in andere groepssamenstelling met elkaar opdrachten doen. Ongewild beland Levi in een team met Linda. Ze moeten samen aan een kant van het touw staan en trekken tegen een ander tweetal. Samen zijn ze de sterksten en trekken de anderen over de streep. Als die loslaten vallen Linda en Levi tegen elkaar aan. Ze moeten beiden hard lachen en als ze opstaan geeft Linda een schouderklopje aan Levi. Lachend loopt hij terug naar Jelle en Chris die hem enigszins verbaasd aankijken.

Die avond praten de jongens over de leukste en verschrikkelijkste schoolgenoten. Ze beoordelen Linda nog steeds in als bitch, Levi voorop. Dan komt mevrouw Steenkamp binnen. “Hebben jullie je luiers klaar liggen jongens?” Meneer de Loze had al geadviseerd een luier binnen handbereik te leggen dus hebben ze (uitgezonderd Robert) een luier op hun kussen gelegd. “Jelle, ik heb van meneer de Loze begrepen dat jij liever ook geholpen wordt” Jelle knikt en mevrouw Steenkamp wenkt hem dat hij moet gaan liggen. Hij geeft zijn luier aan haar en volgt haar gebaren en opdrachten op. Mevrouw Steenkamp is echt een professionele luierverschoonster. In no time is het gepiept. Ook Chris en Levi heeft ze zo geholpen. Dan wend ze zich tot Robert “en jij?” Robert begint te schaterlachen “Ik doe het al sinds groep vijf zelf.” “Oh goedzo” zegt mevrouw Steenkamp en ze verlaat de kamer.
 
Deel 10
Als Levi de volgende ochtend wakker wordt ziet hij Robert al aangekleed in de kamer staan. Hij heeft een strakke lichtblauwe korte broek aan en de contouren van een luierbroekje lijken zichtbaar. “Ik ga echt denken dat je homo bent als je zo naar mijn kont blijft kijken”. Levi draait zich snel om in bed en denkt aan wat Robert eerder gezegd had over het pas zien als je het door hebt. Hij valt weer in slaap.

Een half uurtje later schrikt Levi wakker. De andere kamergenoten lijken nog in diepe slaap. Robert is al naar buiten gegaan. Levi heeft het idee dat hij droog gebleven is vannacht maar nu moet hij toch echt plassen. Hij heeft nog geen zin om op te staan, en wil ook zijn kamergenoten niet storen, dus besluit hij zijn luier te gebruiken. Als zijn blaas leeg is voelt hij zich opgelucht en valt hij nog even in slaap.

Om acht uur wordt Levi wakker. De kamer is leeg. Hij staat langzaam op en voelt zijn zware luier. Hij doet snel zijn luier af en doet deze in de vuilniszak die aan de deur hangt. De zak voelt zwaar aan dus ook de andere jongens hebben het waarschijnlijk niet drooggehouden. Levi pakt de fles Zwitsal en loopt ermee richting de douches.

Op de gang komt Levi Linda tegen. Ze heeft een handdoek over haar haar en loopt in een half open ochtendjas. “Hoi Levi” groet Linda hem vriendelijk. De vriendelijkheid verbaast Levi. Normaal is het “baby boy”. Hij fronst met zijn wenkbrauwen en groet terug met “dag Linda” Onder de douche zeept Levi fluitend zijn haren in.

Iedereen zit al aan het ontbijt als Levi komt aanlopen. Hij ziet Robert zitten en het valt hem op dat hij zijn boxershort weer goed hoog heeft opgetrokken. “Niet naar kijken” denkt Levi. Hij gaat naast Jelle zitten die hem een schouderklopje geeft. “Slaapkop”. Alsof hij dagen niet gegeten heeft schrokt hij drie boterhammen met hagelslag te eten. Linda die schuin tegenover hem zit wijst hem erop dat er chocolade naast zijn lip zit. Hij steekt zijn duim naar haar op om te bedanken. Dan loopt ze samen met een paar meisjes giechelend weg.

Als ze naar de badkamer toe lopen om hun tanden te poetsen zegt Jelle “Zal je altijd zien. Wordt ik geholpen met een luier om doen en dan blijf ik droog.” “Gefeliciteerd man. Ik was vanochtend ook droog toen ik wakker werd maar ik heb er bewust in geplast.” Jelle moet lachen “haha, dat deed ik ook soms hoor. Maar nu blijf ik liever droog.” Dan komt een jongen uit 1C de badkamer binnen en beginnen ze een gesprek over hobby’s.

Vandaag gaan de kinderen een fietstocht maken over het eiland met een lunch op het strand. Texel blijkt mooi te zijn en heel afwisselend. In het stadje Den Burg stoppen ze even en iedereen mag zelf snoep gaan kopen in de lokale snoepwinkel. Jelle koopt een zak wijngums, Chris vult zijn zak met marshmallows in de vorm van muizen, Levi kiest voor colaflesjes maar Robert koopt niks. Als Levi vraagt of hij niks wil krijgt hij te horen “nee teveel suiker, dan wordt ik hyperactief”. Ze gaan weer verder fietsen. Weer kijkt Levi even naar de broek van Robert maar tegelijkertijd bedenkt hij dat hij het niet moet doen. Als Robert zich er geen zorgen over maakt waarom hij dan wel?
 
Deel 11
Halverwege dag komen ze aan bij het strand. Als iedereen van zijn of haar fiets stapt valt op dat Robert een donkerblauwe plek heeft op zijn voor de rest lichtblauwe broek. “Hey Axe guy, een ongelukje gehad? Is je spuitbus leeg gelopen?” roept een klasgenoot. Robert loopt rood aan “bemoei je met je eigen zaken!” Hij pakt zijn rugzak en loopt naar de strandtent waar ze hun fietsen hebben neergezet. Tien minuten later komt hij weer naar buiten gelopen. Nu heeft hij een rode broek aan. Levi besteed er maar niet teveel aandacht aan en ook de andere kinderen lijken het voorval vergeten.

Als Levi later naast Robert fietst zegt Robert er toch iets over “Daarom haat ik fietsen. Dat gooit alles in de war.” Levi kijkt hem begripvol aan. Dan komt Jelle aan de andere kant van Robert fietsen. “Dat overkwam mij afgelopen zomer” zegt hij. Robert heeft duidelijk geen zin om er verder over te praten en gaat harder fietsen. Dan doen de jongens een spelletje wie het snelste is.

Bij het kamphuis aangekomen mogen de kinderen de rest van de dag en avond zelf in. Levi, Jelle, Chris en Robert gaan bij de put van het kampvuur zitten en bouwen een vuurtje op. Chris brengt dan toch het ongelukje van Robert ter sprake “zwaar klote man” en hij legt zijn hand op Roberts schouder. Jelle zegt “iedereen heeft weleens een ongelukje”. Dan vraagt Robert “waarom droeg jij eigenlijk luiers overdag afgelopen vakantie?” Jelle vertelt het verhaal over zijn vakantie in Florida waarbij hij en zijn broertje ook overdag een luier aanmoesten. De overige jongens luisteren met open mond toe. “Ik hoef overdag nooit luiers aan” zegt Levi. Chris bekent dat hij ook weleens tijdens lange ritten een luier om heeft gehad. Robert besluit dat hij er alles voor over te hebben om zijn problemen niet meer te hebben. Dan komen andere kinderen bij het kampvuur zitten.

’s Avonds in bed heeft mevrouw Steenkamp de jongens in no-time een luier om gedaan. Robert doet het zelf rustiger in zijn slaapzak. Als het licht uitgaat begint de Loze te praten “jongens, ik moet jullie wat bekennen. Het is niet toevallig dat jullie bij mij in de kamer slapen.” “Huh” zegt Robert, “Wat?” Vraagt Jelle. De Lose gaat verder “Ik heb zelf ook tot mijn zestiende in bed geplast. En heel af en toe heb ik nog weleens een ongelukje, maar dat is dan als ik veel gedronken heb.” De jongens zijn sprakeloos en nu klaarwakker. Ze vragen honderduit over hoe het was toen hij jong was. De Loze besluit “Ik weet dus heel goed hoe jullie je voelen en als je erover wilt doorpraten, kom gelijk naar me toe.”

De volgende ochtend staat Robert in de gang met de deur half open. Iedereen in de kamer wordt er wakker van en kijken richting de deur en het silhouet van Robert. Hij heeft een blaadje in zijn hand. “Dit zat tegen de muur” en hij loopt de kamer in terwijl hij het blad ophoudt. Op het vel staat in zwarte stift het woord “babykamer” geschreven. “Jemig die Linda weet ook echt niet van ophouden he” zegt Chris. “Hoe weet je zo zeker dat het Linda is?” Vraagt Levi. De jongens discussiëren er over door. Ze komen tot de conclusie dat ze niet echt weten wie van school dit kan hebben gedaan. Tijdens het ontbijt zullen ze goed opletten naar blikken van de andere kinderen. Ze pakken hun flessen shampoo en gaan naar de badkamer. Chris neemt ook een gele verpakking mee.

Bij het ontbijt zegt Linda tegen Chris “zo zo, van stinkdier naar babyboy. Wat een transformatie”. “Stomme trut” sist Chris haar toe. De meisjes in zijn buurt beginnen luid te lachen. Chris richt zijn blik op zijn brood en kijkt Levi en Jelle aan. Levi kijkt Linda aan en vraagt “Goed geslapen?” Linda kijkt hem met een glimlach aan en zegt “Jazeker Levi” en nu vraagt Levi luidt “En was je luier vol?” Meerdere kinderen moeten lachen. Linda gooit haar boterham naar Levi, staat woest op van de tafel en loopt hard weg tot grote hilariteit van andere leerlingen.
 

Skyfal

Leeftijd is maar een getal, karakter zegt meer.
Ga door, zeg ik vervolgens. Het begint nu leuk en zeer interessant te worden......
Nog steeds heeft dit verhaal m'n aandacht. :peace
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer twee mooie hoofdstukken.
Toch zat het fenijn in de staart van hoofdstuk 11
Linda heeft duidelijk wat te verbergen. :duivel
:tmb:tmb:tmb
 

Luierkont

Toplid
Ik ben nu héél benieuwd naar de luier van Linda. Denk dat ze inderdaad heeft geplast. Maar misschien verbergt ze nog véél meer? Dat ze nog in haar broek plast (en ook nog poept) en daarom thuis behandeld wordt als een onzindelijke peuter en, tegen beter weten in, zindelijkheidstraining krijgt. En dat ze stiekem ook nog een fopspeen heeft.

Kortom, genoeg ideeën en fantasieën welke richting het verhaal op zou kunnen gaan als ik de schrijver zou zijn, maar dat ben ik dus niet. Ik ben daarom héél erg benieuwd welke kant jij het verhaal op gaat sturen en dus benieuwd hoe het verder gaat! Ga daarom zo door!
 
Deel 12
Robert besluit achter Linda aan te sluipen om te weten te komen in welke kamer ze ligt. Hij zit dat ze naar de roze kamer gaat. Linda laat de deur op een kiertje staat. Middenin de kamer ziet hij op een kastje een pak Tena Slips staan. Helaas heeft hij zijn mobiel niet bij zich, anders.

Die middag zitten de jongens samen met meneer de Loze op de kamer om even uit te rusten van een activiteit. Robert vertelt wat hij die ochtend gezien heeft. Meneer de Loze antwoord “in de roze kamer slapen twee meisjes die ook in bed plassen maar of Linda daarbij hoort weet ik niet.” Chris heeft een plannetje “wat nou als we ze vannacht proberen te betrappen en er een foto van maken. Dan zeggen we tegen ze dat we de foto delen als ze niet stoppen.” “Ho, dit heb ik even niet gehoord” zegt de Loze “en bovendien hoor ik jullie geen telefoon te geven tot de laatste dag van het kamp”. Hij legt de wijsvinger voor zijn mond, wijst op zijn sporttas en fluistert “daar liggen jullie mobieltjes, pak er vanavond na bedtijd maar eens uit.”

Bij het avondeten kijkt Linda nog steeds boos naar Chris, Levi, Jelle en Robert. De jongens fluisteren elkaar toe “vanavond pakken we haar”. Jelle kijkt nog even met een venijnige blik naar Linda, zij doet haar ogen even dicht en gaat met het meisje naast haar praten.

De schoolleiding heeft voor die avond een saai bedacht waarbij iedereen steeds op zijn beurt moet wachten. Levi kijkt goed naar het kontje van Linda maar ziet niets bijzonders. “Kan je het zien pervert” roept een meisje. Een ander meisje begint te schreeuwen “Levi is verliefd op Linda. Hij is verliefd” Levi begint meteen te ontkennen. Zowel jongens als meisjes moeten lachen. Gelukkig is Levi aan de beurt en hoopt hij dat ze het straks vergeten zijn.

Na het tandenpoetsen komt mevrouw Steenkamp de heren weer een luier om doen om ze klaar te maken voor de nacht. Ze stribbelen niet tegen. Als het licht uit gaat trekken ze een korte broek over hun luier aan, pakken een mobiele telefoon uit de tas van de Loze. Ze sluipen door de gang. Als je goed kijkt kan je zien dat ze luiers dragen, dat baart ze weinig zorgen want de meeste kinderen slapen en in de kamer waar ze naar toe gaan dragen ze ook luiers.

Al snel komen ze bij de roze kamer aan. Zachtjes doen ze de deur open, snel het licht aan en ze rukken het dekbed van Linda af. Daar ligt Linda in t-shirt en een luierbroekje. Jelle maakt zoveel foto’s als hij kan. Ook de andere meisjes worden nu wakker en beginnen te gillen. Robert trekt ook hun dekbedden weg. De overige twee meisjes dragen een Tena Slip, vandaar het pak verderop in de kamer. “We hebben genoeg materiaal” roept Chris “terug naar onze kamer” en ze rennen terug naar de blauwe kamer, de meisjes in verwarring achterlatend.
 

serial

Toplid
Ik voel hem al een beetje aankomen, schitterend verhaal. De meiden gaan zeker revanche halen.

Bij het kamp waar ik leiding heb gegeven (waarschijnlijk dit jaar weer eens een keer. ze komen wat vrijwilligers te kort) s het ook een continue strijd tussen de meiden en jongens om elkaar maar beetje te plagen. Er staan "sancties" op zoals afwassen en afruimen, vegen, maar dat is voor sommige geen bezwaar, die hebben het er wel voor over. (Dit zijn vooral de oudste groep (12-13) ) - En ergens herken jezelf er wel in natuurlijk :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
diaperboy5 Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 3
diaperboy5 Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
Luierkind_123 Baby boy op zoek naar zijn forever daddy Contact advertenties 15
B Baby Boy Voorstellen 15
A Daddy in Amsterdam voor leuke baby boy Voorstellen 0
max79 Baby Boy moderator talk 2
DL_Michel Geboorte van een Baby-Boy 16+ Verhalen 0
B Wil graag baby/peuter zijn Contact advertenties 0
Pup Baby spenen met grote tuit? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
luierboy25frl Wie draagt ook baby luiers Contact advertenties 4
A een dagje baby in Oost-Vlaanderen Contact advertenties 5
Y Kleding vinden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Berth 5XL/ 6XL baby luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Pamperslove Pampers baby dry fan Voorstellen 2
Bart Baby zoekt daddy/verzorger voor aankomende zaterdag Contact advertenties 1
B Nog niet klaar Logeren bij Tante en Teun L 5
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 5
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 15
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 24
diaperboy5 natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Verhaal Klaar Baby Harry’s ABDL-Adventure B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Verhaal Klaar Geen Baby Meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Similar threads


















































Bovenaan