Nog niet klaar 50 uur terug in de luiers

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
Ik stapte de apotheek in om mijn bestelling op te halen. Aan de telefoon had ik de bestelling doorgegeven en aangegeven dat iemand anders de bestelling zou ophalen.
Er zou een pak Abena slips M4 en de Abena let maxi voor mij klaar liggen. Ik had mijn naam en het woord incontinentiemateriaal op een klein papiertje geschreven, zodat ik er niet hardop in de apotheek om hoefde te vragen. De bevestiging dat de bestelling klaar zou liggen had ik telefonisch niet meer ontvangen, maar ik gokte er op dat het wel goed zou komen.

Al jaren draag ik af en toe een luier, plas en/of poep mijn luier vol, geniet er even van en dan gaat de luier weer uit. Met een vrouw en lieve kinderen is het dragen van een luier geen eenvoudige opgave. Als ik met een luier aan voor de spiegel sta, zeg ik tegen mezelf dat dit voor mijn kleine ik is. Mijn kleine jongetje mag hier dan volop van genieten. Maar op een gegeven moment drong het tot mij door dat vooral na een vieze luier weer een schone luier aandoen, aangeeft dat ik een kleine jongen ben, die het nodig heeft om een luier te dragen. Mijn behoefte om een langere periode een luier te dragen en me dus ook te moeten verschonen, groeide daarmee. Daarom heb ik een list verzonnen en ga ik het komende weekend alleen naar een vakantiehuisje. Daar kan ik dan tenminste 50 uur terug in de luiers.

In de weken ervoor had ik alles tot in de puntjes uitgedacht en geregeld. Ik had een romper in mijn maat besteld en die laten bezorgen op een afhaalpunt. Enkele dagen voor mijn vertrek had ik de apotheek gebeld om mijn bestelling op te geven voor deze vrijdag en ik had erbij gezegd dat ik graag een bevestiging zou ontvangen, dat de levering zou lukken. Ik had erbij gezegd dat ik het anders vervelend vond om degene die het zou komen ophalen voor niks te laten gaan. Dat stukje was dan nu nog niet helemaal goed gegaan, maar mijn nieuwe romper was geleverd en had ik inmiddels in de auto liggen. Mijn spullen waren gepakt en nu alleen de luiers nog en dan kon mijn droom om een langere periode al mijn behoefte in een luier te doen in vervulling gaan.

Bij de balie van de apotheek leg ik het briefje met mijn naam en incontinentiemateriaal neer. De assistente kijkt er naar en geeft aan dat ik even mee mag lopen naar een apart kamertje om dit discreet te kunnen afhandelen. Ik begrijp hier in ieder geval uit dat de bestelling wel aanwezig is. Met kloppend hart maar met die geruststellende gedachte dat mijn geplande weekend door kan gaan, loop ik achter de assistente aan. "Ga zitten, ik zal de bestelling even in orde maken", geeft ze aan. Meerdere minuten gaan voorbij, waarbij het zweet me steeds meer uitbreekt. Eindelijk gaat de deur weer open en stapt ze binnen met twee grote pakken Abena luiers en inleggers. Mijn hart maakt een sprongetje. "Ik heb hier de bestelling voor u. Heeft u een tas, waar ik dit voor u in kan doen?", vraagt ze. Ik pak de grote boodschappentas die ik hiervoor meegenomen heb. "Het kan hierin", geef ik aan. Dan zegt de assistente iets waarvan ik nogal schrik: "ik moet er wel voor zorgen dat u er wel een aanhebt voor u de apotheek verlaat." Hakkelend en stotterend geef ik aan dat ik het allemaal alleen maar kom ophalen. "Dat is mij gisteren niet verteld door de mevrouw die ik aan de lijn had om door te geven dat de bestelling klaar ligt." Mijn hoofd maakt overuren en snel kom ik tot de conclusie dat ze dus wel telefonisch contact hebben gehad en dat mijn lieve vrouw, die gedoogd dat ik luiers draag, dit voor mij heeft verzonnen. Snel probeer ik het nog te redden met: "Maar ik kan toch niet dit pak open maken, terwijl dit voor mijn buurman bedoeld is?" Maar de assistente was door mijn vrouw hiervoor al gewaarschuwd. Zonder iets te zeggen, loopt ze even weg en komt terug met een proefpakket Tena slip Maxi maat M met de mededeling dat dat met deze Tena geen argument meer is. "De mevrouw die ik gisteren gesproken heb, was er heel duidelijk in", geeft ze aan. "U dient geluierd de apotheek te verlaten, was haar uitdrukkelijke wens. Ik heb haar beloofd daar mijn best voor te doen." Ik geef het op en accepteer dat mijn weekend anders begint. Maar laat ik meteen eerlijk zijn, zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Maar de vraag is wel, waar kan ik met goed fatsoen hier een luier aandoen. Gelaten vraag ik aan de assistente waar ik dan discreet de Tena aan kan doen. Ze vraagt me of ik daar nog hulp bij nodig heb. Snel zeg ik dat ik dat zelf wel kan. "Nou", zegt ze, "u kunt hier de Tena aantrekken en als u klaar bent, komt u weer netjes naar buiten met de Abena's in uw tas en kunt u dit verder afrekenen." Ik knik en zij verlaat de ruimte.

Nog enigszins beduusd blijf ik met het proefpakket van Tena in mijn handen zitten. Ik probeer rustig op adem te komen, maar in de huidige situatie met het pak Abena's naast me en de opgave om hier ter plekke een luier aan te gaan doen, krijg ik mijn hartslag niet meer naar beneden. Nogmaals accepteer ik mijn lot voor nu en kleed ik mijn onderkant uit, doe de Tena tussen mijn benen en plak de strips dicht. Ik trek mijn onderbroek en broek weer omhoog, blaas nog een keer goed uit en stap met de boodschappentas Abena's het kamertje weer uit. Ik stap op de assistente af, die rustig op mij staat te wachten. Ze vraagt me of het gelukt is en ik knik. "Fijn", zegt ze, "laten we dan de betaling maar in orde maken. Dan kunt u aan uw ontspannen weekend beginnen." En ze geeft me een knipoog. Ik betaal snel en vertrek geheel onverwacht geluierd de apotheek op weg naar mijn vakantiehuisje.
Dit wordt nog een spannend weekend...

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
Voor ik de auto start, stuur ik een appje naar mijn vrouw dat ik veel van haar hou. Ze schrijft me terug dat ik er maar van moet genieten en dat we elkaar na het weekend weer zullen zien. Ik voer de locatie van het vakantiehuisje in en vertrek. De navigatie geeft anderhalf uur aan, rond 15:30 zal ik aankomen. Ik had gepland om er om 15u te zijn, zodat ik dan in het huisje meteen een luier aan kan doen. Ik ben er dus wat later, maar daarmee zit ik wel een uur eerder al in een luier. Ik vind het dan ook niet heel erg dat ik iets verlaat ben. Ik heb een flesje water bij me en onderweg drink ik dat rustig leeg. Tegen de tijd dat ik er bijna ben, moet ik eigenlijk wel een beetje plassen en al rijdende probeer ik mijn plas te laten lopen. Dat lukt niet goed, maar als ik even later dichtbij de eindbestemming voor een stoplicht sta, laat ik snel mijn plas lopen. De warmte verspreidt zich in mijn luier en ik ben nu al blij dat ik dit gevoel nog veel zal hebben de komende dagen.

Ik parkeer de auto op de algemene parkeerplaats en loop naar de inschrijfbalie. Daar loopt het inchecken allemaal soepel, ik krijg de sleutel van mijn huisje en ik vermoed dat de man niet in de gaten heeft dat ik in een licht nat geplaste luier voor hem bij de balie sta. Ik stap weer in de auto en rijd naar mijn kleine vrijstaande bungalow. Het park heeft veel huisjes, maar de onderlinge afstand is voldoende, dus ik vermoed dat ik voldoende privacy heb om hier de komende dagen van te gaan genieten. Ik pak mijn spullen uit de auto, wat kleren, speelgoed, boodschappen, mijn nieuwe romper en de tas met luiers en ga het huisje nader onderzoeken.

Ik heb een woonkamer met daaraan een keuken. Ik heb een apart toilet, maar dat heb ik niet nodig de komende dagen. Ik heb een best ruime badkamer met een mooie inloopdouche en wastafel en een slaapkamer. Er staan twee bedden in. Het ene bed wordt mijn slaapplekje, het andere bed wordt mijn commode voor de komende dagen. Ik leg er de pakken met luiers en inleggers neer, leg vast een handdoek neer en kleed me uit om mijn nieuwe romper te gaan proberen. Die zit me goed en ik voel me al een stuk kleiner worden. Ik doe mijn broek weer aan, trek ook mijn t-shirt weer over mijn hoofd en ga de kachel wat hoger zetten. Ik wil straks ook alleen maar in mijn luier en romper met mijn speelgoed kunnen spelen, dus het moet hier in het huisje wel warm genoeg zijn.

Ik zet een pot thee en haal mijn speelgoed te voorschijn. Ik ben meer DL dan AB, maar die kant wil ik dit weekend wat meer onderzoeken, dus ik ga kijken hoe het gaat. Ik heb flink wat duplo mee, diverse autootjes en een eenvoudige puzzel. Maar eerst ga ik de afspraken die ik met mezelf maak voor deze 50 uur terug in de luiers op papier zetten. Ik weet dat ik het op geen gegeven moment moeilijk ga hebben en door het mezelf met handtekening eronder te beloven, hoop ik me daar overheen te kunnen zetten. Ik schrijf dus op: tenminste 50 uur achtereen in een luier. Daaronder komt te staan, dat ik alle plas en poep in die tijd laat lopen en de wc verboden terrein is, behalve als ik toiletpapier wil pakken ofzo. Ik wil tenminste één uitdaging aangaan en als iemand mij vraagt naar mijn luier of als een vrouw aangeeft dat ze me wel wil verschonen, dan geef ik eerlijk antwoord en zeg ik ja. Seksuele handelingen zijn de komende dagen ook verboden. Tot slot schrijf ik dat mijn eerste luier aan ging op vrijdag 14u, dus dat ik op zijn vroegst zondag om 16u geen luier meer aan hoef. Ondanks dat ik al een nattere luier aan heb en ik aandrang voel door de thee om nog meer te plassen, voel ik wat moeite om hier mijn handtekening onder te zetten voor mezelf. Met het laten lopen van mijn plas en het gevoel van warmte in mijn liezen, laat ik mijn weerstand varen en zet mijn handtekening onder mijn eigen plan. Ik kan op ieder moment stoppen natuurlijk, maar voor mijn gevoel kan ik nu niet meer terug.

Ik schenk nog een kop thee in en richt mij op mijn duplo. De verwarming doet goed zijn werk, dus ik trek mijn broek uit en t-shirt, en ga spelen in mijn luier, romper en een paar sokken. Ik bouw een grote toren, gooi die om, breek het weer af, bouw een huisje en voor ik er erg in heb, is mijn thee weer op, heb ik mijn luier verder nat geplast en gaat het richting etenstijd. Dit bevalt me uitstekend.

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
Ik kijk naar mijn bouwwerk van duplo en steek mijn duim in mijn mond. Op eens begin ik te huilen. Ik speel in een natte luier met duplo en ik geef alle aandacht die ik heb aan mijn kleine ik. Dat voelt fijn. En toch voel ik mij ook heel verdrietig, omdat ik me besef dat ik daar alleen ben. Ik laat mijn tranen de vrije loop en blijf daar met mijn duim in mijn mond enige tijd liggen. Ik weet niet goed hoe lang het duurt en ondertussen laat ik kleine beetjes plas lopen en lopen ook de tranen nog over mijn wangen. Als het richting 19u gaat, bedenk ik me dat het tijd wordt voor een schone luier. De Tena is echt vol en het wordt tijd om mijn eerste Abena luier aan te gaan doen. Mijn romper houdt mijn volle luier wel goed tegen mijn lijf. Dat voelt echt fijn. Als ik een schone luier aan heb, moet ik toch maar gaan koken. Ik droog mijn tranen wat en loop richting mijn commode.

Op dat moment gaat de bel. Ik schiet gauw in mijn broek en loop richting de deur. Wie zou dat in vredesnaam kunnen zijn? Op het moment dat ik open doe, realiseer ik me dat ik niets van een t-shirt over mijn romper aangetrokken heb. Ik hoop maar dat degene voor de deur dat niet opmerkt. Er staat een vrouw voor de deur, eigenlijk best een mooie vrouw, en ze stelt zich voor als Nienke. "Ik ben de buurvrouw en ik heb misschien een rare vraag. Mijn vriendin en ik zijn wat laat aangekomen en zijn net klaar met eten. In ons welkomstpakketje zitten geen vaatwasblokjes en we hebben eigenlijk geen zin in afwassen. Zit er in jouw pakket wel vaatwasblokjes en mogen we er daar een van lenen? Dan regelen wij morgen dat je die weer terugkrijgt." Ik aarzel even en zeg: "momentje, ik kijk even." Ik draai me om en loop weer terug naar binnen. Ik hoor dat ze achter me aanloopt. Ze ziet de duploblokken liggen en als ik doorloop, zie ik mijn belofte op papier open en bloot op tafel liggen. Snel draai ik het papier om en hoop ik maar dat ze daar niets van gezien heeft. Ik loop door naar het keukentje en kijk in het welkomstpakket. Daar zie ik drie blokjes in liggen en zeg dat ze er wel een mag lenen. Dankbaar neemt ze het van me aan, kijkt nog eens naar de duplo, weer naar mij en iets naar beneden en kijkt me dan vragend aan. Ze stelt echter geen vraag en dus loop ik weer richting de deur om haar uit te laten. "Prettige avond nog", zeg ik. "Ja, tot morgen", zegt ze. "Tot morgen?", vraag ik. "Ja, dan krijg je je vaatwasblokje weer terug." Ik roep dat dat goed is en sluit de deur.

Ik heb wat moeite met mijn emoties momenteel. Waarom zou ik dit nog door willen zetten? Maar dan zie ik mijn omgedraaide belofte op papier liggen en zeg tegen mezelf dat ik niet nu al ga opgeven. Maar met de duplo spelen is wel een beetje klaar. Ik ruim het speelgoed op. Vervolgens loop ik alsnog naar mijn commode en wordt het tijd voor een schone luier. Ik doe mijn romper open en mijn Tena af en voel de zwaarte tussen mijn benen lichter worden. Dan loop ik even naar de badkamer, was mezelf, droog mezelf weer af en loop terug naar de commode om dan nu echt mijn eerste Abena luier aan te trekken. Die zit als gegoten, maar ik besluit dat voor de rest van de avond maar als een DL te doen. Wel sluit ik mijn romper, doe mijn broek en t-shirt weer aan en ga de kachel weer ietsje lager zetten.

Dan wordt het tijd om te gaan koken. Een beetje laat ben ik dan toch aan het eten en ik zet na het eten een nieuwe pot thee. Ik vul dan ook mijn eigen vaatwasser maar en zet die met een ander blokje aan. De rest van de avond kijk ik televisie, drink ik thee, neem iets later ook nog een mooi bier en eet wat chips en plas ook deze luier helemaal vol. Het is bijna 00.00 uur als ik moe, blij en ook nog steeds een beetje verdrietig besluit om wederom een schone luier aan te gaan doen en dan maar eens te gaan slapen.

In bed kan ik mijn draai moeilijk vinden. Normaal slaap ik met blote billen. Een Abena luier voelt dan duidelijk als veel. Na enig draaien val ik toch in slaap. Ik word twee keer 's nachts wakker, omdat ik moet plassen. Ik ga er dan even rustig voor liggen, laat mijn plas lopen en probeer vervolgens weer in slaap te vallen. De volgende ochtend word ik ietwat vermoeid, maar toch wel uitgerust genoeg wakker en laat ik ook mijn ochtendplas nog in mijn luier lopen. Ik blijf nog heel even in een overvolle luier liggen en geniet van dat gevoel. Ik ben mijn kleine ik volop de aandacht aan het geven die hij verdient. Daar ben ik blij mee. Straks ga ik hem verrassen en ga ik er voor zorgen dat hij ongecontroleerd zijn luier vol poept. Hoe ik dat ga doen, wordt de uitdaging, die ik mezelf ga geven. Maar eerst blijf ik nog even liggen. Wat voelt die zwaarte en nattigheid heerlijk rondom mijn kruis.

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
Ik voel wat beter aan mijn luier of ik mezelf al moet verschonen. Mijn kleine ik verdient natuurlijk wel de beste verzorging en daar hoort ook af en toe een schone luier bij. Daarvoor lag ik hier tenslotte. Mijn kleine ik moest ten volle voelen dat hij echt een luier nodig heeft, juist door een volle luier te verschonen voor een verse luier. Maar ook een volle luier voelt heel lekker aan. Al mijn plassen heb ik gedaan, terwijl ik op mijn rug lag. Tussen mijn benen is de luier dan ook echt heel vol en ook de achterkant zorgt dat ik wat hoger lig dan normaal. Het lijkt er echter op dat aan de voorkant nog wel wat droge plekjes zijn. Als ik dus nog moet plassen, dan kan dat ook nog wel in deze luier. Ik besluit daarom nog even te blijven liggen. Ik stop mijn duim in mijn mond, draai me op mijn zij en ga nog even dutten. Ik sluimer wat weg, terwijl ik half bewust voel dat de natte luier tussen mijn benen drukt. Als ik op kijk naar de wekker, is het al weer drie kwartier later. Ik draai naar mijn buik en laat nog een scheut plas lopen. Ik voel dat de luier aan de voorkant verder opbolt. Ik wil er nog steeds niet uit. Ik draai me terug naar mijn zij, stop weer mijn duim terug in mijn mond en dut weer verder. Als ik een half uur later weer wakker wordt, me weer naar voren draai om nog een scheut plas te laten lopen, weet ik dat de grens van deze luier wel bereikt is. Ik moet uit mijn bed. Ik zeg lief tegen mezelf: "hee jochie, ben je wakker? Zal ik je eruit halen en zullen we eens kijken wat de dag ons gaat brengen?" Ik stap uit bed.

Ik kan natuurlijk meteen een schone luier aan doen, maar laat ik eerst nadenken hoe ik het ga doen met de onvermijdelijke poepluier, die ik deze ochtend zal moeten gaan krijgen. Ik moet altijd in de ochtend poepen, omdat ik koffie drink. Vanmorgen ga ik dan ook mijn eigen uitdaging opzetten om te kijken of ik dat ook zo ongecontroleerd mogelijk kan doen. Mijn kleine ik kan zo het beste voelen, wat voor klein jongetje het nog is, die ik liefheb. Ik kan spelen met de hoeveelheid koffie, die ik drink. Daarnaast heb ik wel eens klysma's bij mezelf gedaan. Dan is er echt geen houden meer aan en vooral het feit dat ik niet in een keer leeg ben en dus langer mijn vieze luier aan moet houden, vind ik daar heel fijn aan. Ik besluit ook dat ik de keuze heb in hoeveel boosters ik in mijn schone luier ga stoppen. Tot slot lijkt het me ook wel wat om dit dan niet in het huisje te doen. Ik schrijf 6 scenario's uit, waarbij ik langer buiten rondloop als ik minder koffie drink of minder klysma inbreng en korter als dat juist meer is. Ik lees de scenario's rustig door en weet dat ik ze zo heb opgebouwd, dat ik ze allemaal aandurf te gaan doen. Ik zeg hardop tegen mezelf: "wat ik ook gooi met de dobbelsteen, ik beloof dat ik zal uitvoeren wat er staat." Ik pak de dobbelsteen en gooi. Het wordt 3.

Shit, denk ik. Da's best een pittige, niet de pittigste, maar toch. Het scenario is eerst een mok koffie en dan een schone luier met een booster. Daarbij breng ik 0,3l lauwwarm water bij mezelf in en daarna drink nog een mok koffie. Daarna ga ik voor een half uur een wandeling maken. Ik weet dus dat ik al vroeg kansloos zal zijn en misschien vertrek ik zelfs wel met een poepluier. Dit is voor later, besluit ik. Eerst maar even ontbijten met een kop thee. Ik smeer twee boterhammen en ga rustig aan tafel zitten. Daar voel ik dat ik mijn hele volle nachtluier nog aanheb en ik wiebel een beetje in mijn luier op de stoel. Ik zucht na het ontbijt en zeg in mezelf, dat het nu maar moet gaan gebeuren.

Ik zet de koffie en als die doorgelopen is, schenk ik de eerste mok in. De smaak is goed, maar ik merk meteen dat mijn late eten van gisteren en de chips bij mijn bier eigenlijk al aandrang geven om te poepen. Dat kan natuurlijk niet in deze luier, dus ik hou me in. Als de koffie op is, ga ik de klysma voorbereiden, leg ik een schone Abena met mijn eerste booster klaar en ga ik op de commode liggen. Ondertussen spreek ik mezelf liefdevol toe, terwijl ik de klysma inbreng en mijn Abena met booster stevig dichtmaak. Ik sluit mijn romper weer, die nu al redelijk strak staat. Dat wordt straks nog wat. Ik kleed me verder aan en ga weer naar de keuken om mijn tweede mok koffie in te schenken. Al wiebelend op mijn stoel, maar nu niet van de natte nachtluier drink ik gauw mijn koffie op en ga ik mijn schoenen en jas aan doen. De aandrang begint nu wel flink toe te nemen. Gauw ga ik naar buiten en bedenk waar ik heen wil lopen. Ik besluit rechtsaf richting de achteruitgang van het park te lopen. Tot nu toe valt het mee, ik heb het nog binnen weten te houden. Dan zie ik twee vrouwen op me af komen lopen. Ik herken buurvrouw Nienke en de vrouw ernaast is best lang, heeft donkerblond haar en heeft twee staartjes aan de zijkant. Het ziet er wat kinderlijk uit en ik moet glimlachen. Dan bedenk ik me dat dit niet het scenario is, waar ik nu op zit te wachten, maar het is al te laat. "Dag buurman", roept Nienke van een afstand en de beide dames komen op me afgelopen.

Laatst bewerkt:

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
Het lijkt of de vrouw met de staartjes licht huppelend samen met Nienke mijn kant op komt wandelen. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Een eerste duidelijke aandrang kan ik nog net tegengaan. Gelukkig zakt dat ook weer weg. "We zijn bij de incheckbalie langs geweest", zegt Nienke. "We hebben meerdere blokjes meegekregen en we moesten ook aan jou de excuses doorgeven. Ze waren blij dat je zo vriendelijk was om een blokje aan ons uit te lenen. Als je even meeloopt, dan krijg je meteen twee blokjes terug." Ik kijk moeilijk, kijk op mijn horloge en zie dat ik nog meer dan 25 minuten een rondje zou wandelen voor ik weer naar binnen mag van mezelf. "Ik wilde net eerst een rondje gaan wandelen", zeg ik. Nienke antwoordt: "Dat kan toch daarna, als je nu eerst even meeloopt, dan hebben we dat meteen geregeld." De vrouw met de staartjes geeft aan: "Ze is altijd vrij duidelijk in wat ze wil en meestal krijgt ze dat ook, dus ik zou maar gewoon even meelopen. Ik heet Marieke trouwens. Hoe heet jij?" Ze giechelt vervolgens een beetje en begint met een hand aan haar rechter staart te draaien. "Ik heet Teun", zeg ik. Nienke kijkt Marieke een beetje boos aan en zegt: "Kom!" De dames lopen allebei verder, volledig in de veronderstelling dat ik daar achteraan zal lopen. Marieke draait zich even om en wenkt me. Ik loop maar gedwee achter ze aan.

Een volgende golf van aandrang dringt zich op en ik voel dat ik deze niet kan tegenhouden. Terwijl ik achter de dames aanloop, loopt een eerste golf van poep mijn luier in. Daardoor is de druk er even af en kan ik de rest weer tegenhouden. Ze draaien zich allebei even om en vragen of het wel goed gaat met me. "Jawel", stamel ik. We lopen verder. Bij de deur van hun bungalow blijven Marieke en ik buiten staan wachten, terwijl Nienke naar binnen loopt om de twee vaatwasblokjes te gaan halen. Net als Nienke terug is, snuift Marieke in de lucht en vraagt aan mij met een onschuldige stem en met haar hand draaiend aan haar staart: "Heb jij in je broek gepoept soms?" Van schrik schiet er een volgende golf mijn luier in, waarna ik de rest weer snel tegenhoudt. Ik zie aan hun gezichten dat ze het bijbehorende geluid zeker hebben gehoord. Snel denk ik na. Ik zou eerlijk zijn, maar ik heb niet in mijn broek gepoept, maar in mijn luier. Misschien kan ik het nog redden. Ik antwoord dus snel: "Nee, natuurlijk niet. Ik heb alleen last van winderigheid." Ik weet dat ik een beetje lieg en dat had ik niet met mezelf afgesproken, maar ik had niet verwacht dat dit ook daadwerkelijk zou gebeuren. Nienke en Marieke kijken elkaar aan en ik zie bij Nienke wat kwartjes vallen.

"Volgens mij snap ik al wat er hier aan de hand is", zegt ze. Tegen Marieke zegt ze: "Je hebt denk ik de verkeerde vraag gesteld. Je moet deze vraag stellen." Vervolgens fluistert ze een heel verhaal in het oor van Marieke en ik kan niet horen wat ze zegt. Marieke giechelt weer en haar ogen beginnen te glinsteren. Dan vraagt ze met een kinderlijk stemmetje: "Heb jij in je luier gepoept?" Ik kan geen kant meer op. Ik krijg een rood hoofd en ik stamel wat onduidelijks. "Kom", zegt Nienke, "we helpen hem even." Samen beginnen ze me op eens te kietelen in mijn zij en onder mijn oksel. En ondanks dat ik een jas aan heb, schrik ik er van, kietelt het echt wel een beetje en verlies ik de volledige controle. In één keer laat ik volledig ongecontroleerd alles lopen en sta ik daar met een hele dikke poepluier aan. Mijn buik blijft wel rommelig, dus nu verschonen heeft zeker nog geen zin. Op zich precies wat ik had bedacht, maar niet in de situatie die ik me daarbij had voorgesteld. "Nou, dat lijkt me duidelijk", zegt Nienke. "Ga je nu nog een rondje wandelen of kom je bij ons mee naar binnen? Wij zijn wel nieuwsgierig naar jouw verhaal." Marieke geeft aan: "Ze bedoelt te zeggen, dat je mee komt naar binnen, dat we dan samen wat drinken en dat jij ons dan verteld waarom je een luier aan hebt en waarom je daarin gepoept hebt." "Oh", zeg ik en ik besluit om dan maar inderdaad eerlijk te gaan zijn en loop met ze mee naar binnen.

LuierJoch

Gewaardeerd Lid
"Ga zitten", zegt Nienke, "wil je thee of koffie?" Ik aarzel even en Nienke ziet dat. "Oh, sorry," zegt ze, "wat stom van me! Wil je eerst deze vieze luier uit?" Ik twijfel. Op die manier kan ik er misschien nog onderuit, maar die gedachte laat ik weer gauw varen. Ik geloof dat ik Marieke wel geloof en krijgt Nienke inderdaad wel erg vaak haar zin. "Nee", zeg ik, "ik ben nog niet helemaal leeg en de koffie zorgt er ook voor dat ik nog veel moet plassen. Deze luier hoeft dus nog niet uit. Ik ga wel gewoon zitten." Ik ga op de bank zitten en voel het een en ander verschuiven in mijn luier. Ik heb het nog niet gezegd of ik moet ook plassen. Dat heb ik vaker, nadat ik gepoept heb. Ik laat mijn plas lopen en de warmte in mijn luier is werkelijk geweldig. Ik kijk op en zie dat ik dit nu dus doe in de nabijheid van twee vrouwen. Ik krijg een kleur, het voelt goed en toch schaam ik me zeer. Marieke ziet het aan me. "Is dat lekker?", vraagt ze. "Ja", antwoord ik, "maar zal ik zo bij het begin beginnen? Ik lust wel thee, want ik heb wel voldoende koffie op", zeg ik tegen Nienke.

Even later hebben we allemaal wat te drinken en zitten we wat ongemakkelijk naar elkaar te kijken. Dan stelt Nienke de vraag die ze beiden in hun hoofd hebben: "Waarom draag je een luier?" "Da's een lang verhaal", zeg ik. "En ook niet eenvoudig uit te leggen, ben ik bang. Ik zal proberen het kort te houden...
Toen ik nog jong was, begon mijn interesse. Ik heb veel verschillende luiers gedragen en ze toen weer afgezworen. Toen ik mijn vrouw ontmoette, heb ik beloofd ze nooit meer te dragen, maar daar ben ik heel erg ziek van geworden. Nu draag ik al weer meer dan 10 jaar zo af en toe een luier. Ongeveer een pak per jaar, zeg maar. Ik realiseerde me steeds meer dat ik dat doe, omdat een klein jongetje in mij die behoefte naar klein zijn, liefde en aandacht heeft. Met het aantrekken van een luier geef ik mijn eigen kleine jongetje die aandacht." Ik voel me kwetsbaar bij deze vrouwen, maar het voelt ook goed om dat zo eerlijk aan ze te vertellen. Ze luisteren geïnteresseerd en lachen me niet uit ofzo. Ik ga verder met mijn verhaal.
"Enige jaren geleden drong het tot me door dat dat kleine jongetje niet per se een vieze luier aan wil, maar liever na een vieze luier weer een schone luier aankrijgt. Die schone luier bevestigt meer dat hij een lief klein jongetje is, dan de vieze luier daarvoor. Maar ik heb dus een vrouw en een paar lieve kinderen en voor het dragen van twee luiers achter elkaar heb je tijd nodig. Die tijd had ik nooit. Daarom zit ik dit weekend op dit bungalowpark."

Mijn eigen kwetsbaarheid en eenzaamheid in dat gevoel en het gevoel dat ik dat nu kan vertellen, terwijl ik een poepluier aan heb, maakt dat ik begin te huilen. Ik neem een slok thee en durf de beide vrouwen niet aan te kijken. "Wat dapper dat je dat durft te vertellen aan ons", zegt Marieke. "En als je nog meer moet plassen of poepen nu, moet je dat gewoon laten lopen, hoor", zegt ze bemoedigend. Ze heeft goed gezien dat ik me aan het inhouden ben, want ik heb een opgeblazen gevoel. Ik kom iets los van de bank, poep nog wat uit en vervolgens komt er een volgende golf plas uit. Als dat allemaal een beetje in mijn luier is opgenomen, durf ik weer wat meer te gaan zitten en kijk ik ze allebei weer aan. Ze kijken zo vertederend en begripvol, dat ik niet goed begrijp wat hier nou gebeurt. "Wat is jullie verhaal?", vraag ik ze dus maar. Ik kijk Marieke aan en zeg: "Jij gedraagt je volgens mij toch ook wat jonger dan je werkelijk bent." Nu is het haar beurt om wat rood aan te lopen.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P 100 uur challenge Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
vincp40 Senator houdt record-lange speech van 25 uur... zonder toilet ;-) Pub 4
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 13 april 15:00 uur Kalender 0
Limbonees Pets, littles & ABDL Playground zaterdag 9 september om 15:00 uur Kalender 4
Limbonees Pets, littles & ABDL Playground 1 juli om 15:00 uur Kalender 8
Vinnyolsen 24 uur in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Absorin 24 uur met één Tena Ultima Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Little Endy Verhaal Klaar 24 uur lang... 1 t/m 9 7
M al 2 dagen 24 uur geluierd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel ABDL Documentaire Zaterdag 22.45 uur in CUATRO CHANNEL Spanje (Modeshow 2015) Vragen & Info Shop 20
O Doe mee aan de wedstrijd en win gratis 2 uur lang baby zijn! Pub 51
D Verhaal Klaar Meer Dan Twaalf Uur M 3
A Welkom terug Voorstellen 3
Babyshark Na lange. Tijd. Terug en voorstellen Voorstellen 10
D De Ideale Wereld: Na K3 Originals, Terug Baby in de AFAS Dome. AB/DL/TB Links 8
B terug als besteller Voorstellen 5
Michael Slotenmaker Verhaal Klaar [AI] Terug naar het Warme Gevoel T 1
E terug van weg geweest Pub 3
P Nog niet klaar [16+] Terug naar Onschuld 16+ Verhalen 64
DLijo Terug van lang weggeweest Voorstellen 9
max79 Pappie wil graag zijn naam terug... moderator talk 3
Lolnoobdegekke Terug na drukke periode Voorstellen 6
R Terug van weggeweest Voorstellen 11
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 19
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
beerti Terug van weggeweest! Voorstellen 10
Berth Deze brengt me terug naar mijn jeugd. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Troetelbeertje712 Terug van heel lang weggeweest Voorstellen 32
PietjeDL Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
V Luier strak: bal terug in buik. Ernstig? VVV 9
luiernl Verhaal Klaar [16+] Mijn Meesteres, Mama - Terug in de Luiers 16+ Verhalen 22
Little Endy losse zuigstukken voor speentjes evt. terug in de shop? Vragen & Info Shop 1
V Terug van weggeweest Voorstellen 14
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
Poobottom Waneer ben jij terug gegaan naar de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
A Terug duimen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Baby Remy Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
J oud lid terug Voorstellen 29
GAYPAMPERBOY Hoe kwamen jullie terug in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Luierslip Abena abriform x-plus met plastic buitenlaag ooit nog terug? Vragen & Info Shop 16
J specifiek filmpje gezocht van enkele jaren terug AB/DL Filmpjes 2
AB / DL25 C-Bear terug op de site? moderator talk 5
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5