Age wave

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Zeer goed verhaal deze had ik nog niet gelezen maar nu wel in een stuk door
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Age-wave (Deel 6)

Na het eten ging de rest van de groep nog even spelen en TV kijken.
Ik daar in tegen ging gelijk met een van de verplegers mee naar mijn nieuwe slaapkamer.
Je wilt natuurlijk wel weten waarom juist jij hier heen moet, even tussen haakjes. Hoe is
het met je oorpijn. Ik vertelde dat ik nog wel een lichte steek had in mijn oren en een soort vage
piep in de verte. Das minder, maar ga als vast maar op bed liggen dan haal ik nog wel wat watjes voor je oren.

Niet veel later kwam hij terug, deed die zelfde druppels erin gevolgd door wat watten.
Maar waar waren we gebleven, oja je wilt natuurlijk weten waarom jij hier mag slapen.
Eigenlijk mag ik dat niet vertellen maar ja, wat wil je er aan doen, nu je eenmaal hier binnen bent.
We zijn met een klein project bezig genaamd "Age-wave". We gaan jullie gewoon jonger maken in doen en laten.
Als de tijd eenmaal rijp ervoor is ook in uiterlijke kenmerken. Bij vele verlopen de meeste dingen wisselend.
Dan kennen we denken aan, dat je dingen gaat doen die je vroeger ook deed, vandaar dat we jullie ook in de
luiers stoppen en voortaan zullen houden.

Echter bij jou vallen ons een aantal dingen op. We wilden met dat uitstapje van vandaag natuurlijk niet dat jullie,,
een grote boodschap in de luier zouden doen. Maar jij doet het juist wel. Terwijl we die toevoeging voor vandaag
juist uit het project gefilterd hebben. Maar jij deed het toch. Dat willen we verder gaan onderzoeken.
Dus we gaan kijken in hoeverre we je kunnen omvormen tot een peuter(tje) wat net wel net niet zindelijk is.
We gaan kijken of de licht en geluidgolven zijn juiste uitwerking hebben, daarom wordt je 's avonds van de rest
gescheiden, omdat we op jou misschien dingen willen laten doen wat de andere nog niet aan toe zijn, of anders om.

We hebben al eerder iemand zoals jij gehad, die ligt in de kamer naast je en krijgt net een schone luier aan.
Zie dat is Menno hij woont hier nu bijna een jaar en we hebben hem nu tot een leeftijd van 3 a 4 weten terug te brengen.
Als we nu naar jou kijken is je gedrag het ene moment gewoon naar zoals je bent maar op andere momenten
zakt het toch wel terug naar een leeftijd 4 a 5. Terwijl als we naar je luier gebruik kijken zou het kunnen zijn dat je
of rond de 3 bent of dat er wat anders met je is. Dat gaan we hier nu in de avonduren verder bepalen.
Van veel dingen zul je niets merken dus ga maar lekker slapen jongen. DROOM MAAR FIJN. (**wordt vervolgd**)
 

kruik

Superlid
Zit het voor het eerst te lezen. Interessant verhaal, ben benieuwd waar dit op uit draait.
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Age-wave (Deel 7)

Na het eten werd ik naar mijn kamer gebracht en in bed gedaan.
De verpleger liep de kamer uit deed het licht in de nachtstand.
Doordat de kamers hier niet echt volledig gescheiden ruimtes waren;
Was het min of meer mogelijk met Menno te praten.
Hij begon, je wilt natuurlijk weten waarom je hier bent. Dat is om de zelfde
reden als ik. Je hebt geprobeerd te ontsnappen van de rest en bent betrapt.
Ik weet dit omdat ik dat ook gedaan heb een kleine maand of twee geleden.
Het is beter als je je voorlopig even wat rustig houdt. Neem dit advies van me aan.
Ik kon niet veel terug zeggen want ik voelde me in slaap vallen en zakte weg.

Midden in de nacht ik weet niet precies wat er gebeurde maar het leek erop of
ze me een schone/ droge luier aan het geven waren. Ik was half wakker maar niet
wakker genoeg om volledig mee te krijgen wat er gebeurde. Dus ik zakte weer weg
en ging verder met slapen. De volgende ochtend werd ik wakker van een vieze lucht
die langzaam mijn neus binnen kwam,, ik dacht nee toch. Het zou toch niet zo
zijn,, Maar ja hoor ik had een grote boodschap in mijn luier gedaan.

De ochtend verpleger kwam de kamer binnen en vroeg wat ik wilde eten en drinken.
Maar ik was meer bezig met mijn vieze luier, dan met wat ik wilde eten. De verpleger beetje
lachend,, oh heb je grote bah gedaan jongen, dat komt strax wel goed, na het eten mag je
in bad en krijg je een andere luier aan. Om meer ellende te voorkomen besloot ik een eierkoek
met suiker te bestellen en melk te drinken. Menno was ook wakker geworden zag ik. Op de gang zag
Martijn naar de badkamer gaan. Opeens voelde ik plas mijn luier inlopen, o-nee ook dat nog;
Een natte plek verscheen in mijn kruis. de grote bah, en plas was te veel voor mijn luier.
Om verdere schade te voorkomen besloot ik maar op mijn knieën te gaan zitten en zo te gaan eten.

Het eten werd binnen gebracht en de verpleger mompelde met een lach.
Zo, je bent productief geweest vannacht, dat is je tweede volle luier al. Eet maar snel op.
Dan kunnen we je in bad gaan stoppen. Martijn werd in zijn buggy de badkamer uitgereden en zwaaide nog.
Ik begon te eten en kon niet wachten om in bad te gaan. Helaas voor mij werd eerst Menno geholpen.
De verpleger kwam met de buggy binnen en vertelde dat ik mocht gaan zitten dan zouden ze me lekker
in bad gaan doen en verschonen. De staat van mijn luier stond dit niet toe en ik wou liever lopen.
Maar nee ik werd in de buggy gezet en ze reden me naar de badkamer. Al daar aangekomen werd ik op
de verschoon tafel gelegd en werd de vieze luier afgedaan, met billendoekjes werd het grootste vuil verwijderd.

Zo jongen das echt weer een flink exemplaar van je, maar dat is niet erg dat overkomt meer mensen hier.
Ga maar lekker in bad dan ga ik even de spullen halen. Niet veel later kwam hij terug, ik werd gewassen en gedroogd
en weer op de verschoontafel geplaatst, ze haalde de watjes uit mijn oren, maar kreeg geen nieuwe, ook
geen druppeltjes. Er werd een schone luier gepakt en ik kreeg een spuitje in mijn liezen, zo jongen dat is
tegen luieruitslag dat wil je echt niet krijgen. De luier werd gesloten en werd aangekleed en de buggy werd
naar binnen gereden en niet veel later zat ik weer in de speelkamer, Ik zag wel wat nieuwe gezichten daar.
Maar zag geen Nik of Martijn, Dus ik besloot maar naar Menno te gaan. Menno was in de lego-hoek
met lego aan het spelen hij keek me aan en fluisterde in mijn oor: ONTHOUDT WAT IK GEZEGD HEB. (**wordt vervolgd**)
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Age-wave (Deel 8)

Ondertussen in de verplegers kamer:
En hoe is het met onze wegloper nu?
Goed die slaapt 's nachts in iso-box 2 en krijgt elke ochtend een dosis "Switch behave gen".
Gezien hij de werking van "the swirll" wist te achterhalen en omzeilen moeten we wel op
een ander middel overstappen om hem ook mee te kunnen laten draaien in ons project.
Maar we houden hem en ook of zijn vriendjesin de gaten of ze in lijn met de rest blijven.

Menno en ik zaten druk te bouwen met onze lego toen de verpleger ons kwam halen voor
een nieuwe luier en het middageten. Zo jongens wat zullen we eerst doen. Eerst lekker frietjes
eten en dan een schone luier, of eerst verschonen en dan eten. Bedenk wel als je nu kiest
voor eerst een nieuwe luier dat je wel de rest van de middag er mee door moet. Ik wist het wel,,
mijn luier was behoorlijk nat ik voelde dat als ik ging zitten. Menno koos voor eerst te eten.
IK werd naar de verschoonkamer gebracht en op tafel gelegd. Er werd een nieuwe luier gepakt
en deze werd aan gedaan. Zo wegloper dan gaan we nu frietjes eten.

Zo gingen we naar de eetzaal Menno zat naast Martijn, maar ik zag Nik nog nergens zitten.
Ik nam plaats aan een vrije stoel en kreeg mijn frietjes met appelmoes. Na het eten kwam de verpleger
een voor een iedereen ophalen, voor het rustuurtje. Menno en ik werden naar onze kamers gebracht.
Terwijl nu Menno een schone luier aankreeg keek ik rond in mijn kamer. Ik zag aan mijn bed een
soort van klembord hangen. Ik keek even op het eerste blad; Daarop waren wat dingen ingevuld.
Schone luier, plas, poep, en switch behave gen waren aangemerkt met een kruisje. Verder stond er nog
een opmerking bij, wegloper doet het nu goed, "Switch Behave" begint langzaam zijn werk te doen.

Dus die injectie is niet tegen luieruitslag, maar dus voor iets anders. De verpleger was inmiddels klaar met
het verschonen van Menno, ik gooide dat klembord op de grond voordat de verpleger binnen kwam lopen.
Zo moet jij ook nog een schone luier, ik zag hem het klembord zoeken. Hij keek rond maar zag hem al vrij
snel op de grond liggen. Zo jongen even kijken of je nog een schone broek aan moet, laat me zien;
Ochtend luier met plas en poep,, middag luier voor eten plas alleen. Nee jongen geen luier voor jou nu.
Ga maar snel wat rusten, dan zien we deze middag wel wat we gaan doen.

Ik keek door de ramen en zag Menno's volle exemplaar bovenop in de afvalbak liggen.
Bij zijn verschoontafel kwam een andere verpleger wat nieuwe luiers neer leggen.
Menno zelf lag te slapen, ik zelf besloot me ook te rusten te leggen. Net voor ik de slaap
eindelijk wist te pakken voelde ik een borrelend gevoel en even later vulde mijn luier zich.
Met wat de verpleger voor het eten nog vertelde in mijn achterhoofd dacht ik,, WAT NU!!! (**wordt vervolgd**)
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Binnenkort weer een nieuw hoofdstuk,
Wel een kleine kanttekening voor de lezers/ volgers.
Er zal langzaam een ontknoping aankomen.
Ik wil het verhaal sterk houden en daarom niet te langdradig
en of in herhaling gaan vallen. Wel alvast vertellende dat t een
open eind wordt dat er eventueel een sequel op kan komen.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Jammer dat hij dadelijk gaat beëindigen, maar wel leuk dat er dadelijk terug een hoofdstuk komt, dit is namelijk zeker één van mijn lievelingsverhalen! En sterke verhalen zijn natuurlijk ook hartstikke leuk :love succes met schrijven!

-Sayori
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Age-wave (Deel 9)

De rusttijd was voorbij, maar veel heb ik niet kunnen slapen.
Een van de verplegers kwam met opgetrokken neus mijn kamer in.
Zo Jongen,, je hebt zeker goed gepoept. Ik kon je op de gang al ruiken.
Even je klembord nakijken of je een schone luier verdiend,, Verschoond
voor de rusttijd. Nee jongen je zou tot het eten moeten wachten.
Hij liep de kamer uit en ging de buggy halen. Zo ga maar zitten, dan gaan we
tekenfilms kijken met de andere. Hij zette me met de buggy in de speelkamer deed
de klaptafel omlaag en liep weg,,, Ik kon geen kan op en moest wel blijven zitten.
De rest keek me aan en wisten net als ik goed wat er aan de hand was.

De verpleger was naar de andere in hun kantoortje gegaan. En,,,, de wegloper nog lastig geweest?.
Nee dat niet, hij had alleen een goed vieze luier en er viel me iets op aan zijn rapportage. Er stonden
dingen aan gevinkt wat in zijn staat absoluut niet mogelijk is... ( Ja na mijn laatste verschoning na de nacht
had ik een pen weten te bemachtigen en wat dingen ingevuld om wat dingen te voorkomen en aan te passen.
O,, dus hij gaat op die manier verder nu.. Ik denk dat we hem maar omgekeerde behandeling moeten gaan geven.
We sturen hem gewoon weg, in de staat hoe hij nu verkeerd, Volwassen genoeg om te weten wat er met hem is gebeurd.
Maar ook genoeg verkindst, dat hij niet beter weet als dat het zo hoort en gaat.

Daar zat ik tekenfilms te kijken zonder een kant op te kunnen, en ik moest plassen,
het ging zonder dat ik er iets aan kon doen in mijn luier. Een grote natte vlek ontstond
voor op mijn kruis. Op dat moment kwam de verpleger weer binnen en zag me met een natte broek
zitten. Zo jongen, zullen we jou is gaan wassen en verschonen, want dat is nodig.
We gingen naar de bad kamer waar het bad al gevuld was, op de verschoontafel lag ook al een schone luier klaar.
Ik werd uit de buggy gehaald de vieze luier werd uitgedaan, zo dan gaan we je wassen en lekker een schone luier om doen.
De luier die ik na het bad aan kreeg voelde raar genoeg anders aan als welke ook. Kan het niet beschrijven, dik maar toch
ook weer dun. IK kreeg kleren aan en werd naar de speelkamer terug gebracht voor het eten.

Na het eten kwam de verpleger terug,, zonder buggy zo jongen ben je klaar voor de grote stap.
Zeg maar daaaag tegen je vriendjes want die zullen je snel vergeten zijn. Op mijn kamer stond een koffer en een tas klaar.
Ja jongen het is zover. Je hebt meerdere pogingen gedaan weg te lopen, wij gaan ervoor zorgen dat dit niet meer
zal en kan gebeuren. Maar juich niet te vroeg jongen, vrijheid zal je niet meer hebben.
We stonden in een lift en ik zou zo alle kanten op kunnen gaan. Een maal benden aangekomen werd ik buiten gezet.
Zo jongen ga maar, weg van hier. We laten je in deze staat voor achter. Volwassen genoeg om te weten wat er met je
is gebeurd, maar wie zal je ooit geloven. Wanneer je met luier - duimend - kinds doen en laten verteld
dat er een instituut is waar ze volwassenen in peuters veranderen. Wie zal je ooit geloven??? IK,,,, WANT HET IS MIJ OVERKOMEN.
 
Bovenaan