Amber en Noor

Oxygen89

Nieuw lid
Amber en Noor

'Amber, kom eens vlug hier!' Zei Madelon. Amber haast zich naar beneden en vraagt aan haar moeder wat er is. Daar ziet zij haar moeder staan met een van haar slipjes in haar handen. 'Als jij het nog niet op kan houden jongedame, dan moeten we maar eens kijken naar een betere oplossing', hoorde zij haar moeder zeggen. Amber had bijna tranen in haar ogen, haar moeder kleineerde haar, en dat terwijl haar beste vriendin Noor boven op haar kamer zat. Amber liep boos terug naar boven. 'Wat is er aan de hand?' vroeg Noor. Amber zweeg, en hoopte dat Noor niet nog eens zou aandringen. 'Komen jullie zo aan tafel dames?' Klonk het wat nukkig van beneden. Madelon had pizza besteld, dezelfde als altijd. Amber en Noor kwamen aan tafel, 'he bah! Riep Amber, er zitten olijven op mijn pizza'. Haar moeder merkte op dat zij zich niet zo kinderachtig moest gedragen. 'Je bent toch geen klein kind meer!' 'Eet je pizza lekker op', daarna is het tijd voor Noor om naar huis te gaan. De meiden aten hun pizza op en Noor pakte daarna haar fiets uit de schuur. 'Tot morgen op school Amber'. Amber gaf haar beste vriendin een kus, en nam afscheid.

Geïrriteerd zei Amber tegen haar moeder dat ze zo'n opmerking van haar niet kon hebben. 'Waarom moet dat als mijn vriendinnen er zijn Mam!?' 'Luister Amber, zo'n natte slip is niet erg hygiënisch, en volgens mij ben je bijna 19... Volgend jaar moet je gaan studeren en dan was ik je vuile slipjes ook niet meer'. Amber beende zich naar boven... 'Wat een rotopmerking', verzuchtte Amber... Toch was zij wel benieuwd wat haar moeder bedoelde met 'die betere oplossing'... Wiskunde moest nog even worden overgeschreven, gelukkig had Noor haar wiskundeschrift achtergelaten... Noor was een kei in wiskunde, terwijl Amber altijd hard moest werken. Ze keek nog even naar MTV. Om uur een of 10 trok Amber haar pyjama aan, en kroop ze in bed.

De zonnestralen schenen door de ramen bij Amber. Haar dekens voelde klam aan. Amber trok haar deken van zich af en schrok van de grote vlek die in haar mooie rode slip te zien was. Madelon kwam binnen. 'Lekker geslapen lieverd?' Vroeg ze. Voordat Amber antwoord kon geven hoorde zij haar moeder zeggen, 'je hebt toch niet weer in je bed geplast he?' Amber zweeg, en voordat zij het doorhad lag zij met haar mooie tienerlichaam over de knie bij haar moeder. 'Bah kleine meid! Zo hoor jij je echt niet meer te gedragen!' Riep Madelon. Amber voelde de tikken door haar rode slipje heen... Haar moeder gaf haar een flink pak billenkoek! 'We zullen je eens gauw uit dat smerige slipje bevrijden'. Zei moeder. Amber hoorde de stiksels van het slipje scheuren terwijl Madelon haar slipje uittrok. Een rode bibs kwam tevoorschijn. Moeder liep weg en gebood Amber haar pyjamashirtje uit te doen. Madelon ging op zoek naar de luiers van de oma van Amber, die had altijd moeite met het ophouden van haar plas, en daarom had Madelon een pak Tena Slip Maxi gekocht, voor het geval dat. 'Deze moeten Amber nog prima passen', mompelde Madelon. Ze trok een luier in de maat Small uit het pak. Omdat Amber nog een goed lichaam had kon Amber deze nog gemakkelijk aan. Op weg naar de kamer van Amber trok Madelon nog een potje sudocreme uit het kastje in de badkamer.
Moeder stond met de spulletjes in de deuropening bij Amber. 'Dat meen je niet Mam! Ik moet straks naar school!' Riep Amber uit...

Madelon pakte haar dochter beet, zij had niet zelf haar pyjamajasje uitgedaan zoals zij had gevraagd. Ze draaide de armen van Amber op de rug en liep zo met haar dochter richting bed. Amber durfde zich niet te verweren... Haar moeder was te sterk en Amber had veel respect voor haar. 'Mam! Nee!' Riep Amber. 'Ga liggen!' Zei Madelon. Amber ging liggen en haar pyjamajasje werd open gedaan. Daar lag ze dan, met haar blote vagina en volle C-cup voor haar moeder... 'Ik ga eerst die haartjes maar eens weghalen zei Madelon, die zitten behoorlijk in de weg'. Amber protesteerde. 'Verroer je niet jongedame!' Riep haar moeder haar na, terwijl zij een busje ontharingscrème ophaalde. De vagina en bilspleet van Amber werden goed ingesmeerd en even later afgedaan met bijbehorend spateltje en een zachte handdoek. 'Dit past al veel beter bij een kleine meid'. Zei Madelon. Amber voelde zich nog naakter dan dat ze al was zo zonder schaamhaar. 'Dan zal ik nu alles lekker inzalven en inpoederen'. Zei de moeder van Amber. Madelon genoot stiekem van dit klusje bij haar kleine meid. Amber haar kruis was helemaal wit door de sudocreme en de heerlijke talkpoeder van Zwitsal. 'Nu is het tijd voor je luier meisje, en denk erom... Als je deze zelf uittrekt dan ben je nog niet jarig!' Madelon vouwde de luier open... Het zachte gekraak van de luier klonk voor Amber vreselijk. 'Mam.. wie verschoont mij dan straks?' Vroeg Amber. Moeder zweeg, en gebood Amber haar billen op te tillen. Amber gehoorzaamde, want ze kon geen kant uit. 'Zo, dan doe ik nu je luiertje dicht'. Amber voelde hoe ze als het ware werd opgesloten in deze Tena luier. Moeder pakte na het dichtplakken van de vier plakkers een rokje en gaf deze aan Amber. 'Mam! Zo valt de luier echt op!' 'Niet zo zeuren! Anders gaat de luier weer uit en volgt er een pak voor je billen jonge dame!' Klonk het uit Madelon haar mond. Amber deed vol morren haar rokje aan. Daarna volgde een stevige rode bh en een leuk kort topje. 'Ik moet nu echt gaan Mam!, anders kom ik te laat...' Moeder wenste Amber veel plezier op school. Amber reed weg en voelde de luier schuren bij iedere fietstrap... 'Hopelijk komt niemand hier achter'. Dacht Amber in haar zelf. Madelon pakte ondertussen de telefoon....
 

beddenplasser

volwassen peuter
Nu is het nog te doen in één lang stuk, maar ik stel toch voor om nieuwe stukjes ook in een nieuwe post te doen. Dan kan je geen nieuwe stukjes missen.
 

Oxygen89

Nieuw lid
Daar fietste Amber dan, nog steeds met het idee dat de luier door iedereen zo gezien kon worden. Waarom moet haar moeder nou opeens zo nodig zo doen!? Amber vroeg zich af of dit niet het einde van haar populariteit in vwo 6 zou betekenen. Ondertussen had haar moeder Noor ingelicht over de onderkleding van Amber, en wat Amber niet wist was dat Madelon 2 schone luiers in de schoudertas van haar dochter had gestopt. Amber kwam aan op school, en Noor stond al op haar te wachten. 'Hee Amber!' Klonk het. 'Hoi Noor, wat een enthousiasme zeg zo op deze vroege maandag?' 'Ja zei Noor, op magister stond dat we vandaag gaan hockeyen met gym, daar heb ik wel zin in'. Noor was goed in hockey en speelde al in de selectie van de plaatselijke hockeyclub, ook al was Noor pas 17. 'Ook dat nog' zei Amber, 'ik heb helemaal geen zin in gym' zei zij tegen Noor.

Het eerste uur wiskunde vloog voorbij. De opmerking van mevrouw Jansen zorgde er voor dat de meiden begonnen te giebelen. 'De dames hebben weer hard gewerkt samen', klonk het uit haar mond. Tijdens het gelach voelde Amber een warme gloed langs haar benen. 'Ga je even mee naar het toilet?' Vroeg Noor aan het eind van het uur. Amber knikte, niet wetende wat Noor van plan was.

'Zo lieve Amber, ik moet je iets vertellen'. Zei Noor. 'Je moeder heeft mij vanochtend gebeld en mij ingelicht over jouw ondergoed'. Amber verkleurde en deed van schrik nog een plas. 'Noor, wil je dit alsjeblieft tegen niemand vertellen!? Ik schaam me kapot, en hoe moet dat straks met gym?' Noor knikte, 'je bent mijn beste vriendin sinds de kleuterklas, toen hadden we allebei nog onze Drynites nodig, natuurlijk is jouw geheim veilig bij mij'. Amber gaf haar beste vriendin een knuffel. 'Wat een fijne vriendin ben jij toch Noor'!

De meiden gingen samen het toilethokje in, en Noor deed het rokje van Amber omhoog. 'Volgens mij heb jij een natte luier, maar je moeder verzekerde dat deze zeker tot de middagpauze mee kon'. Zei Noor. Noor was nog niet van plan om haar te verschonen. 'Ga je mee naar Nederlands Amber?' Zei Noor een beetje ongeduldig, Noor wilde niet te laat komen, en hoopte maar voor Amber dat haar luier het nog even zou volhouden...
 

Oxygen89

Nieuw lid
Eenmaal aangekomen bij Nederlands kwam Amber er achter dat zij een repetitie had, ze had hier niet bij stil gestaan sinds zij weer als klein meisje in de luiers was gestopt. 'Nou, hopelijk valt het mee', zuchtte Amber tegen Noor. De repetitie was goed te doen en Amber was na een half uurtje al wel klaar. 'Minimaal een 7.5', dacht ze. Ze voelde haar luier kriebelen en voelde nog een plas opkomen. Noor was nog bezig, zij was nooit heel goed in Nederlands geweest. Amber schrok van een nat gevoel bij haar dijen. 'Shit!' dacht Amber en ze werd wat rood. Noor keek haar kant uit en stuurde een handkusje. Na de repetitie mochten de klas gelukkig eerder vertrekken, want de gymles moest op tijd beginnen. 'Noor, wil je me misschien helpen?' Fluisterde Amber. 'Natuurlijk lieve schat, kom maar, we hebben nog 10 minuutjes en tijdens de gymles kan jij wel een droge luier gebruiken denk ik', giechelde Noor.

Amber liep het toilet in en keek of er niemand was, 'de kust is veilig', zei ze tegen Noor. Noor liep samen met Amber het toilethokje in en deed het rokje van Amber omhoog. 'Houd hem maar even zo vast' zei Noor tegen Amber. Amber schaamde zich rot... De plakstrips van de luier werden losgemaakt, en Noor pakte een pak babydoekjes en een droge luier uit de tas van Amber. 'Ik zal je lekker even opfrissen, zij Noor tegen Amber, Amber giechelde, ze voelde het babydoekje tussen haar schaamlippen doorgaan, het zorgde voor best wel wat opwinding en ze kreunde. 'Dat vind jij lekker he', zei Noor, en gaf Amber een kus op haar mond. Ik zal je nu even lekker inzalven en daarna volgt je droge luier. 'Dan kan dit kleine meisje weer even de dag door', dacht Amber. Ze was nog even helemaal van de wereld van de kus die ze van haar beste vriendin kreeg. Noor vouwde de luier open en trok deze tussen de benen van Amber door. 'Wat een lekker meisje is het toch!' dacht Noor. en ze wreef over de billen van Amber. 'Doe maar vanmiddag lieverd', fluisterde Amber in de oren van Noor. 'We moeten zo door naar gym'. Terwijl Amber haar luier om kreeg en zich daarna verder aankleedde, zocht Noor tevergeefs naar het maandverbandbakje. 'Dan maar even buiten in de prullenbak' zei Noor. Noor en Amber deden de deur open van het toilet. Verstijft bleven de twee meiden staan, Noor nog met de vieze luier in haar hand. In de deuropening stond hun klasgenootje Jasmijn!
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ik zou het leuk vinden, als er weer een nieuw hoofdstuk komt.
Hoop dat je daar tijd voor kunt vindenhttps://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
AmberLuiertje Amber is hier Voorstellen 88
Spreeuwtje Verhaal Klaar Broekpoepen met Amber B 3
Abdlamber Amber in luiers Contact advertenties 33
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Similar threads




Bovenaan