Anna & Lisa

Bas-plasbroek

Nieuw lid
Lisa een meisje van 14 jaar zat lekker op haar kamer te gamen, de vakantie was net begonnen.
haar grote zus Anna van 16 jaar kwam binnen, "wat moet je", vroeg Lisa.
"jij gaat vanavond in bed plassen", zei Anna tegen haar zus je.
"ik plas al acht jaar niet meer in bed", zei Lisa.
"vanavond wel, anders komt iedereen te weten dat jij verlieft ben op Bas", lachte Anna.
oh nee dacht Lisa, Anna had haar dagboek.
"oké wat wil je dat ik doe?", vroeg ze.
"je mag tot je naar bed gaat niet naar de wc, zo dat je in bed plast en je gaat bij mam klagen dat je een ongelukje had", zei Anna.

Lisa deed haar best om het op te houden, tegen de tijd dat ze naar bed ging stond haar blaas op spingen.
ze lag in bed en kwam moeilijk in slaap, ze wou niet in bed plassen maar ze wilde ook niet dat iedereen het wist van Bas.
ze nam een besluit, ontspanden zich en voelde hoe haar kruis nat werd daar na haar pyjamabroek en haar bed.
voor het eerst in acht jaar lag ze in een nat bed, nu kwam het ergste ze most het aan haar moeder vertellen.
ze stapte uit bed en liep naar de kamer van haar moeder, die keek slaperig naar Lisa maar zag meteen wat er aan de hand was.
"heb je nou in bed geplast, je bent toch geen klein kind meer", zei haar moeder.
"ga douchen dan verschoon ik je bed", zei ze er achter aan.
Lisa ging snel douchen, ze hoorde haar moeder nog mopperen.
toen ze klaar was met douchen ging ze terug naar bed, er lag een schonen pyjama met een print van een eenhoorn er op.

de volgende ochtend bij het ontbijt vroeg Anna onschuldig, "wat was de voor lawaai vannacht?".
moeder gaf antwoord, "je zus je heeft in bed geplast".
Lisa werd knalrood en schaamde zich.

als je een ver volg wel laat het dan weten.

Diaperlover20003

Diaper lover
Lisa een meisje van 14 jaar zat lekker op haar kamer te gamen, de vakantie was net begonnen.
haar grote zus Anna van 16 jaar kwam binnen, "wat moet je", vroeg Lisa.
"jij gaat vanavond in bed plassen", zei Anna tegen haar zus je.
"ik plas al acht jaar niet meer in bed", zei Lisa.
"vanavond wel, anders komt iedereen te weten dat jij verlieft ben op Bas", lachte Anna.
oh nee dacht Lisa, Anna had haar dagboek.
"oké wat wil je dat ik doe?", vroeg ze.
"je mag tot je naar bed gaat niet naar de wc, zo dat je in bed plast en je gaat bij mam klagen dat je een ongelukje had", zei Anna.

Lisa deed haar best om het op te houden, tegen de tijd dat ze naar bed ging stond haar blaas op spingen.
ze lag in bed en kwam moeilijk in slaap, ze wou niet in bed plassen maar ze wilde ook niet dat iedereen het wist van Bas.
ze nam een besluit, ontspanden zich en voelde hoe haar kruis nat werd daar na haar pyjamabroek en haar bed.
voor het eerst in acht jaar lag ze in een nat bed, nu kwam het ergste ze most het aan haar moeder vertellen.
ze stapte uit bed en liep naar de kamer van haar moeder, die keek slaperig naar Lisa maar zag meteen wat er aan de hand was.
"heb je nou in bed geplast, je bent toch geen klein kind meer", zei haar moeder.
"ga douchen dan verschoon ik je bed", zei ze er achter aan.
Lisa ging snel douchen, ze hoorde haar moeder nog mopperen.
toen ze klaar was met douchen ging ze terug naar bed, er lag een schonen pyjama met een print van een eenhoorn er op.

de volgende ochtend bij het ontbijt vroeg Anna onschuldig, "wat was de voor lawaai vannacht?".
moeder gaf antwoord, "je zus je heeft in bed geplast".
Lisa werd knalrood en schaamde zich.

als je een ver volg wel laat het dan weten.
Ik zie graag een vervolg verschijnen dit verhaal heeft potentie.

Bovenaan