Verhaal Klaar BIANCA'S JOCHIE

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 4 57,1%
  • 9

    Stemmen: 3 42,9%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    7

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Werni

Verlegen sta ik haar aan te kijken. Bianca geniet van haar macht. Haar mooie lieve maar ook strenge uitstraling brengt me telkens weer in verlegenheid. Ze geniet er van. Maar nu is het toch anders. Ze loopt naar me toe en kijkt me strak aan terwijl haar hand me teder in de nek pakt. Ze streelt m'n nek en drukt haar lichaam tegen me aan.

"Genoten gistermiddag?" Een glimlach siert haar gezicht. De onzekerheid neemt me geheel in zijn bezit.

"Genoten?" hakkel ik. Natuurlijk weet ik dat ze met dit antwoord geen genoegen neemt. Ze had het dus door dat ik vanuit mijn raam haar stond te bespieden toen ze achter het huis lag te zonnen. Ik zie nog voor me hoe ze zich geheel uitkleedde en op de ligstoel plaats nam.

"Nou, krijg ik nog antwoord?" Ze kneep me nu in mijn nek en drukt mijn hoofd iets naar voren. Ik kijk in die prachtige bruine ogen van haar en weet niets te zeggen.

"Goed dat je weer bij me komt logeren! Je kunt nog wel wat opvoedkundige lessen gebruiken! Gisteren heb je mij staan begluren, nu ga ik van jou genieten. Kleed je uit!" Dit bevel geeft me mijn kracht weer terug. Ben daar gek. Heb me de vorige keer door haar en haar twee vriendinnen laten overdonderen met gevolg dat ik de rest van het weekend als een baby door hen gekleineerd werd. Dat niet weer. Bovendien is Bianca nu alleen en kan ik, ondanks dat ze ouder is, de fysieke strijd wel aan.

Althans dat dacht ik. Bianca heeft me, voor dat ik er erg in heb gevloerd en zit boven op me. Ze bindt mijn handen boven mijn hoofd aan de poten ven een kast vast. Totaal overdondert en verbaast heb ik het ondergaan. Wat een snelheid en kracht bezit ze!

Bianca gaat op mijn benen zitten en maakt tergend langzaam mijn riem los. Gevolgd door de knopen en de rits. Ze trekt mijn broek en slip uit en gaat weer op mijn benen zitten. Glimlachend neemt ze mijn ballen in haar hand.

"Durft nog niet eens te zeggen dat hij van mijn lichaam genoten heeft! Nog steeds een klein kindje geloof ik! Ga je maar weer zo behandelen!" Ondanks dat de streling van mijn ballen en penis zijn uitwerking niet missen roept haar opmerking toch verzet op. Bianca moet er om lachen. Ze staat op en bindt mijn voeten ook zo vast dat ik geen bewegingsvrijheid meer heb. Ze pakt een zweepje en streelt daar mijn lichaam mee. Ik krijg wat tikjes.

"Je mag kiezen. Of je hele lichaam ziet er straks zo uit als je kont de vorige keer of ik maak je los en je smeekt op je knieën om een stevig pak billenkoek en daarna of je a.u.b. weer een luier om mag!" Er viel een stilte. Bianca kijkt me strak aan. Ze geniet weer duidelijk van de situatie. Wat moet ik doen. Ik weet het niet. De herinnering aan het pak slaag en de sporen die dat opgeroepen had op mijn billen doen mij huiveren. Die wil ik niet op mijn hele lijf. Wat zouden de jongens op de voetbal wel zeggen. Dan liever alleen maar mijn billen. Maar weer in een luier moeten....

"Au!" roep ik geschrokken. Mijn antwoord laat te lang op zich wachten en Bianca geeft me een tikje met de zweep op mijn borst. Het is meer de schrik dan dat het pijn doet.

"Nou?" Ik smeek haar om te stoppen. Ze maakt me los en ik werp me op mijn knieën voor haar. Ik kus haar voeten en smeek haar mij een pak billenkoek te geven. Bianca gaat op een stoel zitten.

"Als je dat zóóó graag wilt! Kom dan maar snel over me knie liggen!" klingt het spottend. Naar eerst wat streel werk geeft ze me met haar blote hand een stevig pak voor mijn billen. Dan moet ik op handen en knieën plaats nemen. Bianca pakt een plak en teistert met deze mijn kont. Ook nu weer onderbreekt ze de geseling om zo nu en dan mijn kont te strelen.

Ondanks dat deed het al gauw zo'n pijn dat ik begon te kermen. Maar ze staakt de geseling pas wanneer ik om genade smeek. Ze legt de plak neer en loopt de kamer uit. Ik zit nog steeds op mijn knieën en wrijf over mijn kont. Wat is die gloeiend heet.

"Ga als een klein kind op tafel liggen spartelen!" commandeert Bianca vanuit de verte Ik ga op de grote eet tafel liggen en begin te spartelen. Het gaat me onhandig af en al gauw staak ik het gespartel. Bianca staat in de deuropening en lacht me uit.

"Je kunt ook niks. Bent zelfs vergeten te vragen om een luier! Kom hier liggen!" Ze wijst op de grond een plek aan waar ik moet gaan liggen. Het zijn plavuizen en het is koud aan mijn rug. Mijn billen vinden het overigens een stuk aangenamer. Bianca pakt een luier en schuift hem onder mijn kont. Dan maakt ze de rits van haar rok los en laat die zakken. Haar blik is op mij gevestigd. Ze geniet van mijn verbazing en verlegenheid. Ze plaatst ze haar duimen onder het elastiek van haar slip en duwt deze op een sensuele wijzen naar beneden en stapt er uit.

Dan gaat ze boven mijn middel staan en hurkt . Ik schrik wanneer ik de eerste druppels urine op mijn geslacht voel vallen. De druppels vormen al gauw een straal die tussen mijn benen door de luier in lopen.

Als ze uit geplast is plakt ze de luier dicht en doet me een plastic broek aan. "Dat is je straf omdat je zelf niet om een luier hebt gevraagd. Straks pis je de boel weer onder en zijn mijn spullen zeker nat. Dat mooi niet kereltje. Nu voel je zelf eens hoe het is om andermans pis te moeten voelen!" Bianca kleedt zich weer aan en gebied mij om me ook aan te kleden. Ze pakt een luiertas en gebiedt me haar te volgen.

We verlaten het huis en stappen in haar auto. Ze rijdt naar een park parkeert haar auto en sommeert mij de luiertas te dragen. Ze pakt me bij de hand en als een kind volg ik haar. Onder het lopen kijkt ze me soms lachend aan. Zo nu en dan krijg ik een tik op mijn geluierde kont of vraagt ze hoe het met mijn billen is.

Het is rustig in het park. Komen gelukkig geen mens tegen. Na een kwartiertje hoor ik stemmen achter ons. Uit een zijpad zijn twee vrouwen gekomen die dezelfde route volgen als wij. Ik merk dat Bianca onze pas vertraagd en het duur ook maar even of de vrouwen lopen op gehoorsafstand achter ons.

"Zie je wel hij heeft zelf een luier om. Die luiertas is voor hemzelf!" hoor ik een stem achter me.

"Raar zo'n grote vent loopt toch niet met een babytas voor zich zelf?"

"Niet zo hard joh!" Maar het kwaad is al geschied. Bianca staat stil en draait zich om.

"Wel als hij voor straf luiers draagt!" beantwoordt ze de niet aan haar gestelde vraag.

"Voor straf?" Ik kijk in de verbaasde gezichten van de twee wandelaarsters. Het zijn twee jonge vrouwen die beurtelings van mij naar Bianca kijken.

"Ja als hij stout is geweest komt hij bij mij logeren en dan krijgt hij een heropvoeding. Billenkoek en verplicht luiers dragen zijn goede middelen voor zulke jochies."

"Wat leuk, ik wilde vroeger altijd al moedertje spelen met mijn buurjongen. Jammer dat jij niet naast me woonde!" Met deze woorden willen de vrouwen weer doorlopen. Bianca aarzelt even en zegt dan.

"Als je wilt mag je hem wel verschonen hoor?" De beide vrouwen kijken elkaar aan en schieten in de lach.

"Lijkt me leuk!" en de ander knikt instemmend.

"Ga daar in het gras liggen!" beveelt Bianca mij.

"Laten we naar ons huis gaan! Nog tien minuutjes lopen vanaf de parkeerplaats. Is comfortabeler en er is koffie!" Bianca gaat akkoord. De dames stellen zich aan elkaar voor. De meest enthousiaste vrouw heet Vera en de andere Monique. Vera pakt me bij de hand en loopt met mij vooruit. Het lijkt wel of ze niet kan wachten. En al die vragen die ze me stelt. Dan blijft ze staan.

"Bianca onze baby is stout. Hij geeft mij helemaal geen antwoorden.

"Dan moet je hem straffen! Geef hem maar een klap in zijn gezicht of voor zijn kont!" Vera deed beide. Gedwongen volg ik haar en geef antwoord op haar vragen. Dat ik een natte luier om heb. Hoe Bianca mij straft etc. etc.. Telkens spoort ze me aan om door te lopen. Tenslotte stopt ze.

"Jij wilt dus niet doorlopen? Trek je broek uit. Wedden dat je alleen in je luier wel haast hebt om thuis te komen?" Bianca en Monique zijn bij ons komen staan. IK krijg een klap in mijn gezicht en voor ik er erg in heb ligt mijn broek op mijn enkels.

"Grappig die plasticbroek over die luier!" lacht Vera. Ik moet uit mijn broek stappen die door de dames wordt meegenomen. Ik krijg opdracht om als een klein kind voor hun uit te huppelen. Gelukkig is het niet druk maar wanneer we de uitgang van het park naderen zie ik in de verte mensen. Verschrikt blijf ik staan.

De vrouwen lachen me uit maar Bianca werpt me mijn broek toe die ik snel aantrek. Samen met Vera moet ik achter in de auto gaan zitten. Al snel rijden we een oprit op waar Bianca haar auto parkeert. In het huis word ik direct uitgekleed. Vera en Monique genieten van het schouwspel.

"Leuk zo'n grote baby! Ga even wat spulletjes voor hem pakken!" Vera verdwijnt uit mijn zicht en Monique zet ondertussen koffie. Bianca bekijkt het huis en blijft voor de boekenkast staan. Er blijken interessante boeken in te staan want ze heeft totaal geen oog voor mij. Ik weet me geen houding te geven. Sta ik daar in een wild vreemd huis alleen gekleed in luier en plasticbroek.

Vera komt de kamer binnen met een doos. Ze haalt er een boxkleed uit en spreidt die op de grond uit. "Ga hier op zitten!" beveelt ze. Er komen wat babyspeeltjes te voorschijn waarmee Vera mij laat spelen. Zij gaat helemaal in haar rol op. Moet knuffeltje een kusje geven, moet raden in welke hand ze iets verstopt heeft etc.etc.. Terwijl ze aan de koffie slurpt vraagt ze Bianca wat de baby voor eten en drinken krijgt.

"Borstvoeding!" antwoord ik i.p.v. Bianca.

"Is toch veel te weinig voor zo'n grote baby?" lacht Vera.

"Zes borsten lijkt mij voorlopig genoeg om aan te zuigen!"antwoord ik gevat.

"Dat moet je verdienen! Een ieder van ons bedenkt iets wat jij moet doen of moet ondergaan. Wanneer je dat goed doet mag je als beloning 5 minuten aan de borst liggen van je opdrachtgeefster. Zijn jullie het daar mee eens?" Er wordt enthousiast gereageerd.

"Misschien kunnen we onze ideeën op elkaar afstemmen. Komen jullie even mee naar de keuken?" Gespannen blijf ik alleen in de kamer achter. Het duurt even voordat de dames lachend terug komen. Ze gaan zitten en het eerste half uur gebeurt er niets. Ze praten wat met elkaar en ik wordt geactiveerd om vooral lief met het speelgoed te spelen.

Dan hoor ik gerommel in de gang en zwaait de deur open. Een man van rond de dertig stapt de kamer in en stelt zich aan Bianca voor. Begroet de andere dames hartelijk. Blijkt de man van Monique te zijn. Ik weet niet waar ik moet kijken. Wat doet die man hier. Ik schaam me kapot. Hij komt op me af en zegt meer gericht aan de dames:

"Zo dus dit is de stoute jongen! Voor ik hem straf wil wel dat je hem eerst goed wast Vera!"

"Ja meneer Tom!" antwoordt Vera kleintjes. Ze legt een zeil op de grote eettafel en sommeert mij er op te gaan liggen. Mijn plasticbroek wordt uitgedaan, daarna verwijdert ze de luier. Vera verlaat de ruimte.

"Spartelen baby!" klinkt Bianca's bevel. Terwijl ik onhandig lig te spartelen worden er kleinerende opmerkingen naar mij geplaatst. Vera komt de kamer weer in met een washandje, doek en een bakje water. Ze wast uitgebreid mijn piemel en kont. Ik mijdt de blik van Tom. Kijk veelvuldig smekend Bianca aan. Zonder resultaat. Ze genoot volop van de situatie. Vera droogt me zorgvuldig af.

Ik krijg de opdracht naar Tom te kruipen en hem om straf te vragen. Met een kop als een boei voldoe ik aan de eis. Tom pakt me stevig in mijn nek en dwingt me over zijn knie. Ik krijg een spanking met de blote hand. De dames staan er genietend om heen. Al gauw ben ik hun niet meer bewust. Elke tik probeer ik te ontwijken maar Tom heeft me goed vast en met niet aflatend enthousiasme teistert zijn klappen mijn kont. Mijn gekerm helpt niet en Tom stopt op het moment dat hij het genoeg vindt.

Mijn billen worden gekeurd en gestreeld. "Ik ga weer naar mijn werk. Veel plezier nog samen!" Met deze woorden verlaat Tom weer het huis. Van Monique moet ik op mijn buik op tafel gaan liggen. Ze pakt een flesje zwitsalolie en begint mijn kont in te smeren. Bianca trekt een latex handschoen aan en neemt het masseren over. Mijn anus wordt daarbij niet overgeslagen. Ze drukt haar vingers er in. "Hebben jullie niet iets voor dit gaatje?"

Monique loopt weg om even later Bianca iets in de hand te stoppen. "Op je rug! Benen omhoog." Bianca schuift een luier onder me. Dan drukt ze me iets in mijn kont. Monique heeft een afstandsbediening in de hand en drukt op een knopje. Mijn kont begint te trillen. Bianca plakt de luier dicht en doet mij mijn plasticbroek weer aan.

Nu mag ik om de beurt bij de vrouwen aan de borst liggen. Terwijl ondeugend de afstandsbediening regelmatig wordt gebruikt. Ik voel me gigantisch opgewonden. Nadat ik aan de tepels van Bianca heb mogen zuigen moet ik weer op tafel gaan liggen. Mijn luier wordt geopend.

"Zo kleine slet nu is het jou beurt om te zuigen!" Deze woorden worden door Monique aan Vera gesteld. Vera kijkt verbaast en reageert niet snel genoeg naar de zin van Monique. Ze kleedt Vera uit en geeft haar een stevig pak voor haar kont. Daarna krijgt ze weer het bevel. Mij te gaan pijpen.

Ze doet een condoom om mijn piemel en begint eerst voorzichtig daarna met overgave me te likken en te pijpen. Bianca is naast me gaan staan en kijkt me strak in de ogen terwijl haar vingers met mijn tepel spelen. Monique aait me over mijn buik. Veel te snel voel ik het orgasme komen. Probeer het tegen te gaan maar verlies me in de ogen van Bianca. Hevig schokkend kom ik klaar. Tranen wellen op in mij ogen. Zes lieve handen strelen me.

"Naar wens?' lacht Bianca me lief toe. Wat heet! Ze heeft me weer een ongelooflijke ervaring geschonken. Ik richt me op en omhels haar. Nog even nagenietend om vervolgens me te gaan douchen en aan te kleden. Daarna was het weer tijd om naar huis te gaan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luierdromer BIANCA EN CINDY B 119
DL_Michel Verhaal Klaar CINDY EN BIANCA C 7
flevobaby Hallo allemaal, jochie hier Voorstellen 17
DL_Michel Mamma's jochie M 0
DL_Michel Klein jochie, Grote baby K 1
Similar threads





Bovenaan