Verhaal Klaar Bij Tante Wil

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 8,3%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 1 8,3%
  • 9

    Stemmen: 6 50,0%
  • 10

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal stemmers
    12

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik ben een grote volwassen vent, heb veel gezien en veel meegemaakt, maar wel een vent met een aparte passie. Ik zal het hier maar bekennen: ik heb iets met luiers. Ik heb ook wel eens een apotheek bezocht en me laten voorlichten over incontinentiehulpmiddelen. De keus is zo groot, je hebt zoveel merken. Ik deed dit natuurlijk niet bij mij in de stad, ik zou wel eens herkend kunnen worden, maar in een plaats waar ik toevallig aan het werk was. De apothekersassistente was altijd aardig, deskundig en had begrip, bijna altijd moest ik even apart in een spreekkamer en kreeg ik één of twee proefpakketten mee. Zo kon ik ook eens de luiers of de luierbroekjes met elkaar vergelijken. Maar echt ervaring, nee dat had ik nog niet, tot een paar weken geleden!!





Ik was in een grote stad in het oosten van Nederland en had na veel wikken en wegen besloten na het werk toch maar een apotheek te zoeken. Het was vrijdagmiddag tegen sluitingstijd, dus het zou met de drukte wel meevallen. Bij een klein winkelcentrum vond ik een stille apotheek. Binnen was ik de enige klant en een apothekersassistente vroeg waarmee ze mij kon helpen. Ik vertelde zachtjes dat ik een genante vraag over incontinentie artikelen. Ze vroeg een ogenblik geduld, liep naar achteren en fluisterde tegen iemand die ik net niet kon zien of de spreekkamer beschikbaar was. Vrij snel was ze terug en zei: “de spreekkamer is vrij, dat praat wat makkelijker” en knikte mij te volgen. We liepen naar een besloten kamer met een afgeplakt raam. In deze spreekkamer lagen op een tafel een paar luiers en een luierbroekje. Zij stelde allerlei vragen over mijn incontinentie. Ik vertelde haar dat ik soms door de spanning regelmatig in mijn broek plas. Zij nam een folder in haar hand waarin zij bladerde. Toen werd er op de deur geklopt en riep een vriendelijke vrouwenstem: “Eva, zal ik het even van je overnemen? Dan kan je op tijd naar huis”. De apothekersassistente vroeg aan mij of ik dat geen bezwaar vond en wie was ik om dit niet te willen. Zij stond op en liep de kamer uit en ik hoorde dat zij zachtjes aan haar collega vertelde wat mijn probleem was.

Daarna zwaaide de deur weer op en kreeg ik de schrik van mijn leven. Daar stond in de deuropening mijn tante Wil. Een aardige maar behoorlijke grote vrouw. Zij was niet echt meer mijn tante maar de ex van een oom. Zij was maar 7 jaar ouder dan ik maar een fiks stuk jonger dan mijn oom, daarom ging het huwelijk stuk. Het was zo’n tante waar je als jongen wel eens van droomt. Zover ik wist, was ze nu single in hart en ziel. Nu ik haar zag, kon ik wel door de grond zakken van schaamte!





Mijn ex tante liep nu breed lachend de kamer in. “Zo neefje, ik wist niet dat jij een incontinentieprobleem had, maar mijn collega heeft alles over jou verteld”. Ze gaf me een harde duw zodat ik fiks opschoof. Ik was totaal vergeten dat zij al jaren apothekersassistente was. Ze ging nu tegenover mij zitten en keek mij doordringend aan. Ik kleurde tot ver achter mijn oren. “Ik had je al binnen zien komen en dacht waarom zegt hij mij niet even gedag. Toen mijn collega vroeg of de spreekkamer vrij was, bood ik haar aan te vervangen. Ik wou jou wel eens vragen over jouw zogenaamde incontinentie probleem. Zover ik weet heb jij die heb jij helemaal niet, maar heb jij niet iets heel anders te vertellen? Val je op luiers? Heb je daar al veel ervaring of moet je nog veel leren?”. Zij overblufte mij helemaal en ik merkte dat mijn keel droog werd. Hoe groot ik ook ben, ik voelde me net een betrapt jongetje en kon geen woord uit mijn mond krijgen.

“Jouw ex tante gaat jou daar bij helpen, wil je dat wel? Trouwens niemand in de familie hoeft dit te weten” Ik knikte en stamelde dat ik nog niet zo ervaren was maar dat ik wel iets meer wou. Ik moest van haar opstaan en tot mijn verbazing nam zij de maat van mijn middel. Zij vertelde dat ik geduldig moest wachten in deze kamer, zij ging intussen de apotheek afsluiten en zou zo terugkomen. Na tien minuten was ze terug en stelde voor om naar haar huis te gaan. Ze zou haar fiets laten staan en ik moest met mijn auto rijden en haar meenemen. Dat was ook nodig want ze had twee grote plastic tassen van de apotheek bij haar. Rustig reden we naar haar huis. Ik was zo onder de indruk dat ik niets hoorde van wat zij zei.





Binnen een paar minuten rijden, waren we bij haar huis. Het was zo’n eengezinswoning waar er duizenden van zijn. Zij liep naar de voordeur en ik volgde gedwee. Eenmaal binnen liet ze mij eerst het huis zien, een ruime woonkamer en keuken beneden en de slaapkamers boven. Het huis was wel stil gelegen op een hoek, met een grote dichte schutting om de tuin heen. Ze bood aan om even te gaan zitten en wat te drinken, wat ik graag aanvaarde. Mijn keel was nog altijd gortdroog en mijn hart bonsde zo hard dat ik dacht dat zij dat wel moest horen. Ze bracht eerst de twee plastictassen naar boven en schonk daarna wat fris in. Toen kwam ze naast mij zitten en probeerde me mij op mijn gemak te stellen: “Kom op, je hoeft niet bang te zijn Ik ben al 20 jaar apothekersassistente en zie iedere dag hoe een grote groep mensen luiers nodig heeft. Ik zie ook een aantal mensen die de luiers voor de kick kopen, je denkt toch niet dat ik een jongen geloof als hij, met een rood hoofd, zegt dat hij luiers voor zijn tante uit Australië moet kopen, die tante heeft dan ook toevallig dezelfde maat als hij. Ik ga je leren hoe je goed luiers moet gebruiken”. Daarna begon ze allerlei vragen te stellen, niet over de familie maar alles over mijn voorkeur voor luiers. Ik antwoordde dat ik er nog niet uit was, af en toe graag luiers gebruikte, maar nog niet weet hoe ik me erbij moet voelen.





Haar stem veranderde ineens naar een wat strengere toon toen ze zei: “loop maar eens even mee naar boven”. Ze stond op en trok mij omhoog. Ik liep aan haar hand mee via de gang en trap naar boven. Zij leidde mij naar een slaapkamer die ik daarvoor nog niet gezien had. In de kamer stond een luxe éénpersoonsbed, een grote spiegel, een grote dichte kast en opvallend genoeg een dichte afvalbak. Ik zag ook de twee plastic tassen op bed liggen, die waren nu leeg.



Ze overrompelde mij helemaal. “Hoe wil je behandeld worden, als een baby of als een stoute neefje?”. Ik was helemaal sprakeloos, daarmee weerloos en stamelde: “als een stoute neefje”. Zij knoopte mijn overhemd los en trok die uit, maakte verder mijn broek los en trok die naar beneden. “Ga eens op het bed liggen” vroeg ze. Ik deed wat er gezegd werd en strompelde naar het bed. Op het bed trok ze mijn broek en sokken verder uit en tot slot mijn onderbroek. Alles legde ze keurig in een hoek. Daarna pakte ze uit een la van de dichte kast een groot blauw pak. Ik herkende het onmiddellijk als een pak Tena Slips. Ze haalde er één uit en vouwde het open, hield het voor mijn neus en vertelde dat zij mij een echte luier ging omdoen. Ik moest met mijn billen en rug een soort van brug maken, dus iets bol. Zij schoof de luier onder mijn billen door, trok hem tussen mijn benen omhoog en maakte routineus de plakstrips stevig vast, steviger dan ik zelf gewend was. Zij trok mij overeind en zette me voor de spiegel.



‘Kijk dit doen we met stoute neefjes die denken dat ze groot zijn, maar nog moeten leren hun plas op te houden en ook hun grote mond”. Ik trilde helemaal maar ervoer snel daarna dat er een warm gevoel over mij neerkwam, het was een heerlijk gevoel. Wat mij opviel was de tekst op de luier: Tena Slip Super Medium. Ik vroeg tante waar die gele streepjes voor waren. Dat is de urine-indicator., dan kan ik zien wanneer ik je moet verschonen

Tenslotte kreeg ik een huisbroek aan, zo’n stoffen broek zonder gulp en een witte mouwloze T-shirt.

“De spelregels zijn simpel” vertelde ze:

“alles doe je in de luier,

de WC is verboden terrein,

ik bepaal wanneer je een schone luier aankrijgt.of ik wijs iemand aan dat bepaalt,

vanaf nu ben ik weer echt je tante en je spreekt mij zo aan

je bent voor mij ‘neefje’,

kan je vannacht hier blijven slapen?”

Ik knikte dat ik akkoord ging en een nachtje meer of minder thuis was geen probleem. “Ik hoor niets, wat zeg je? vroeg zij. “Ja tante” antwoordde ik bedeesd. “Goed neefje dan is dit jouw slaapkamer”. Ik moest staan en ze gaf een paar tikken op mijn billen, pijnloos vanwege de luier. “Je zult leren luisteren naar tante”. Ik knikte alleen maar met mijn vuurrode hoofd.



We gingen weer naar beneden en tante zei dat ze wat broodjes ging maken voor vanavond. Ik mocht intussen surfen op haar laptop die op de salontafel stond. Tante bracht de broodjes en we spraken over allerlei dingen maar vooral over luiers. Tante wist veel van luiers, zij had tenslotte jarenlange ervaring in de apotheek, en vond het leuk mij te bemoederen. Ik vond het spannend maar was niet van plan mij zomaar gewonnen te geven.



Na twee uur en enkele mokken thee, bewust door tante geschonken in plaats van koffie, kwam bij mij de drang dat ik moest plassen. Maar zittend in een luier naast tante ging dat natuurlijk niet lukken. Ik voelde dat de drang groter en groter werd en kon bijna niet stilzitten. Zij zag dat ik begon te draaien en te schuiven en zei streng : “Ga maar in de hoek staan, je bent toch een stoute jongen, die het moet leren”, maar daarna zachtjes, “dan gaat het lukken ”.

Ik volgde haar advies en ging de gang in een hoek staan, zodanig dat Tante mij net niet kon zien. Het duurde volgens mij een eeuwigheid maar toen voelde ik voor het eerst een scheutje urine lopen, daarna een wat grotere plons en na zeker 10 seconden voelde ik hoe de urine volop de luier instroomde. Een zalig warm gevoel dat vanaf mijn kruis helemaal naar mijn buik kroop èn achter zowat mijn bilnaad in, in één woord heerlijk. Het verbaasde mij dat ik niets langs mijn benen voelde lopen. Ik bleef droog, wonderbaarlijk!

Toen de stroom urine gestopt was, bleef ik nog even stilstaan om te genieten. Tante was nu ook in de gang en trok zachtjes mijn huisbroek naar beneden. “Zo je hebt een grote plas gedaan, maar goed dat tante haar neefje een luier aan heeft gedaan anders had ik de gang moet verschonen. Ga maar gauw weer naar binnen”. Ik deed wat er gezegd werd en nu met een prop tussen mijn benen ging ik weer naar de huiskamer.

De avond verliep snel en ik moest zeker nog tweemaal plassen, de eerste keer weer in de gang, de tweede maal al achter een stoel in de kamer.



Later riep tante: het is al half elf, de hoogste tijd voor neefjes om naar bed te gaan, kom mee naar boven”. Ik liep haar achterna en was gespannen wat ging gebeuren. Boven in de slaapkamer kleedde tante mij uit. Niet dat dit moeilijk was, maar haar warme handen deden ook mijn luier af. Plakstrips los en de luier werd zachtjes tussen mijn benen vandaag getrokken. “Zo die is behoorlijk vol neefje, ga maar gauw douchen”. Zij rolde de luier op en wierp deze in de afvalbak, Ik kreeg een handdoek en een tandenborstel in mijn handen gedrukt en werd de douche ingestuurd. Na zeker 10 minuten riep tante dat ik moest komen naar de slaapkamer. Ik deed wat er gevraagd werd en kwam onmiddellijk. Daar moest ik weer op het bed liggen en deed tante mij schone luier om, dit keer een Tena Slip Maxi. Ik moest weer staan en kreeg nu een soort shirt aan die vrij lang was aan de onderzijde met drukknopen.

“Dit is een bodystocking” legde tante uit.”Een shirt wat je bij je kruis vast maakt. Dan kan je niet perrongeluk je luier losmaken. Alleen tante mag jouw body vast of losmaken, jij niet, is dat duidelijk?” Ik knikte van wel en zij zakte door haar knieën en maakte de drukknopen bij mijn kruis vast.

Ik stond daarna zeker één minuut voor de spiegel te staren hoe ik er uit zag met een bodystocking en daaronder een dikke luier. Ik kreeg het er warm van. Tante pakte mij beet en duwde me naar bed. Ze gaf me een kus op mijn voorhoofd en wenste me welterusten. “welterusten tante” antwoordde ik. Ik werd het bed ingeduwd en onmiddellijk viel ik in een diepe diepe slaap.





Zaterdagmorgen boodschappen doen



Ik was al om zes uur wakker, eigenlijk had ik het wat koud en ik voelde dat ik nodig moest plassen. Toen ik uit het bed stapte, realiseerde ik me dat ik een luier droeg en besloot dan maar in mijn luier te plassen, daar zal tante wel tevreden mee zijn. Juist toen ik dat dacht, voelde ik de urine zachtjes mijn luier instromen. Met een warm gevoel kroop ik weer in bed, trok het dekbed diep over mijn hoofd en sliep verder.

Normaliter slaap ik nooit uit, maar nu werd ik vreemd genoeg door tante gewekt. “Goede morgen neefje, goed geslapen”. “Jawel tante, ik heb heerlijk geslapen”.

“Je bent een lieve neefje, ik zie dat je braaf jouw body nog niet hebt opengemaakt, ga maar even op bed liggen, dan zal ik jouw luier afdoen”. Zogezegd zogedaan en terwijl ik plat op het bed lag deed zij de body los en rolde hem iets naar boven, daarna deed ze zachtjes maar behendig mijn luier af. Ze mompelde iets van “zo je hebt behoorlijk geplast”. Ze gaf mij een kus op mijn voorhoofd, trok mij overeind en stuurde me naar de douche. Even later nadat ik schoon en gewassen was, gingen we samen naar beneden. Ik had alleen de body aan en voor de rest niets. Toch gênant zo in een losse body, maar gezamenlijk hebben we heerlijk ontbeten. Daarna terug naar boven en liggen op het bed. Ze deed mij weer een luier om en gaf me daarna mijn eigen kleren aan, behalve mijn onderbroek. Die was blijkbaar spoorloos verdwenen.



Nou kreeg ik mijn spijkerbroek maar moeizaam over die dikke luier dicht. Tante zag dat en nam het initiatief. Ze kwam voor mij staan en nadat zij begon met rukken en trekken, kon zij eindelijk mijn knoop vastmaken. Ik kreeg daarbij een ferme tik voor mijn billen wat heel huiselijk aanvoelde. “Dat is lastig en daar gaan we als eerste wat aan doen, we gaan andere spijkerbroeken kopen, het is bijna 10:00 uur dus laten we gelijk maar gaan”. Weer naar beneden, de jas aangetrokken en met tante mee naar het winkelcentrum.



Alweer een nieuwe sensatie, lopen, met een luier, om naar het winkelcentrum mee met tante. Het voelde raar aan z’n prop tussen mij benen en het liep ook nog niet echt gemakkelijk. Na enige minuten kwamen we bij een kleine winkel met veel spijkerbroeken waar een mevrouw alleen stond als verkoopster. Deze vrouw van middelbare leeftijd kende tante goed en de begroeting tussen die twee was allerhartelijkst. Tante vroeg om twee spijkerbroeken voor mij en de verkoopster keek duidelijk naar mijn kont voor een goede maat.”Beetje dikke billen heeft hij wel, hè maar daar weet ik wel wat op” lachte de verkoopster. Ik werd met twee broeken een pashokje ingeduwd, zo’n bekend pashokje met een te klein gordijn. Mij huidige broek zat zo strak dat, bij het uittrekken van daarvan, mijn luier een stukje mee naar beneden gleed, gelukkig kon ik hem nog net terug schuiven. Terwijl ik de nieuwe broek aantrok, schoof de verkoopster het gordijn opzij en vroeg of de broek paste. Ze keek daarbij langdurig hoe ik de broek over mijn luier dichtknoopte. Ik werd rood van schaamte. Nu kwam ook tante kijken. “Kijk daarom moet dit neefje een andere spijkerbroek. Kan je gelijk kijken voor zo’n tuinbroek voor dit neefje, voor als hij in de tuin moet werken” . De verkoopster keek mij recht in de ogen en gaf mij een knipoog, ze wist meer. Even later gaf ze mij een tuinbroek en ook die zat prima. Toen tante controleerde hoe de tuinbroek zat, deed ze de bovenste zijknopen weer los, zodat je duidelijk de luier ziet zitten. “jawel dit is precies wat ik zoek”,zei ze triomfantelijk. “Kijk ik heb hier nog een hesje voor je”. Ik kreeg een kort rood hesje in mijn handen gedrukt welk onmiddellijk moest passen. Het hesje reikte niet verder dan mijn navel en was wel wat vrouwelijk. Maar in de ogen van tante vodeed het uitstekend. Ik kon niet begrijpen wat het nut daarvan was, dat zal later wel komen dacht ik. Tante had intussen met de verkoopster alle labels van een nieuwe spijkerbroek afgehaald en drukte langs het gordijn de broek in mijn handen. “Doe deze nieuwe spijkerbroek aan”. Tante ging intussen met de verkoopster mee om af te rekenen. De verkoopster riep bij het verlaten naar tante dat ik zo’n lieve jongen was. Tante lachte en zij dat ik zo goed kon luisteren.





Daarna heb ik met tante kris kras het hele winkelcentrum bezocht, Tante sleepte me mee van de ene naar de andere winkel. Er werd in de Hema nieuwe sokken en een shirt voor mij gekocht. Tante vertelde dat ik tot de zondag zou blijven en als ik weer naar huis ging, moest ik toch schone kleren aan. Ik dacht dat ik eindelijk rust had toen we een koffieshop naar binnen gingen voor koffie en broodjes. Na het drinken van de koffie, merkte ik het al, ik moest plassen. Ik begon, net als de avond ervoor, op de stoel te schuiven, Tante zag het duidelijk maar gaf geen krimp. Ik kon het gelukkig in de koffieshop nog ophouden, maar ik at steeds sneller de broodjes en liep daarna de koffieshop uit. Buiten gekomen, vluchtte ik snel naar een rustig hoekje. Toe ik daar bleef staan, kon ik mijn plas niet langer ophouden. Tante was mij na gelopen en zag hoe de urine zachtjes maar langdurig in de luier vloeide. Het warmde mij kruis en mijn ballen op. Tante fluisterde in mij oor: “volgende keer gewoon blijven zitten en zeker niet zonder mijn toestemming weglopen. Daarom heb je een luier om en je zal hem leren gebruiken”. En weer kreeg ik een zachte pets voor mijn billen. Toch nog omwennend en waggelend, liep ik verder. Ik dacht dat de luier zeker enige centimeters lager was dan zonder mijn plas.



Het leek of tante er plezier in had dat ik zo onwennig liep. Zij vervolgde met dubbele energie haar winkelroute, mij al meeslepend. Bij de Etos werd nog lotiondoekjes gehaald en we liepen al naar de volgende winkel. Toch vrij kort daarna moest ik weer stil staan en liet nu voor de tweede maal mijn plas de vrije loop, regelrecht mijn luier in. Waar het allemaal vandaan kwam, is mij onbekend maar ik dacht dat ik daarna met een nog grotere prop tussen mijn benen verder moest wandelen. Dit tot groot vermaak van tante.



Mijn overdreven waggelen gaf een grote glimlach van oor tot oor op tante’s gezicht. “Neefje, je doet maar twee plasjes en je luiers zakt nu al af, daar gaan we maar iets aan doen”, We liepen vrij snel terug naar de Hema. En in de Hema liep tante direct naar de toiletten en begon te praten tegen de toiletjuffrouw. Tante gebaarde dat ik even op afstand moest wachten. Tante fluisterde de toiletjuffrouw wat in het oor terwijl ze naar mij wees. Ik kon wel door de grond zakken want met een duidelijke knik gebood de toiletjuffrouw dat ik kon komen. Enkele seconden later maakte zijn voor ons de deur van het invalidentoilet open. Tante trok mij naar binnen en sloot de deur. Mijn broek werd losgeknoopt en tante gebaarde mij dat ik mijn broek helemaal uit moest trekken. Daarna trok ze de plakstrips van mijn luier los en trok, toch wel zachtjes, de luier tussen mijn benen vandaan. Ze rolde de luier op en wierp deze in de grote afvalbak. Toen vouwde zij een groot wit broekje uit haar tas. “Kijk, dit is een luierbroekje, die heb ik speciaal voor jouw meegenomen”. Ze bukte zich en ik moest voet voor voet in het luierbroekje stappen. Ze trok het luierbroekje omhoog. Het was veel groter dan ik dacht en het sloot mooi aan om mijn billen en onderbuik. Aan de onderzijde verweven zat een grote luier die ver tot over mijn bilnaad reikte. Het wit geribbelde broekje zag er prachtig uit en voelde prettig aan en ik stapte weer snel in mijn spijkerbroek dat nu als gegoten over het luierbroekje paste. Tante en ik verlieten het invalidentoilet en de juffrouw vroeg aan tante of het gelukt was. “Ja hoor hij is weer schoon en droog”. Ik werd alleen maar rood en zag dat tante ervan genoot om mij in verlegenheid te brengen. Na nog een paar winkels vond ook tante dat het tijd was om naar huis te lopen. Ik geef toe het lopen met een luierbroekje is toch makkelijker dan lopen met een luier.



Maar de natuur moest haar beloop hebben en toen gebeurde er iets waar ik die dag zo bang voor was. Vlak bij tante’s huis kreeg ik kramp in mijn onderbuik en darmen, een voor mij bekend teken dat ik snel een WC moet zoeken. Ik deed net alsof er niets aan de hand was en liep monter door, maar hoe dichter bij huis hoe harder en sneller de krampen werden. Natuurlijk had tante wat door en vroeg of er iets aan de hand was. Met een bezweet voorhoofd knikte ik driftig nee. Maar toen tante de voordeur open deed en mij als eerste naar binnen liet, brak er iets in mij en ging ik licht voorover gebukt staan met de rug naar tante. Mijn darmen leegden zich op dat ogenblik met al de kracht in mijn luierbroekje. Ik voelde hoe de bruine gelei zich uitstroomde tussen het broekje en mijn billen en binnen enige minuten was ik een neefje met en volle poepbroek. Tante drukte tegen mijn billen en zei ”zo neefje heb ij nu echt in je broek gepoept, dat gaan we gelijk verschonen, loop maar mee”. Ze duwde me zachtjes de trap op. Maar bij iedere tree schoof de bruine lading in mijn luierbroekje lichtjes heen en weer, dat was voor mij een aparte sensatie, Ik moest toch verschrikkelijk onder zitten. Dat deerde tante niet want in de douche aangekomen, trok ze mijn broek razendsnel uit zodat ik alleen een luierbroekje aan had. Ze draaide mij om en scheurde de zijkanten van mij luierbroekje open. “Je hebt goed je best gedaan hoor” vertelde ze zonder enig emotie. Routineus trok ze het broekje onder mijn billen vandaan, rolde het op en gooide het in de afval bak. Ze ging daarna achter mij staan en duwde mij zachtjes voorover. Met de zojuist gekochte lotiondoekjes veegde ze verder mijn billen af. “Doe ook je shirt maar uit, het zit zelfs daar aan de onderzijde”. Daarna werd ik onder de onder de douche gezet en spoelde ze met warm water mijn billen verder af. Hoewel ik in de douchebak bruin gekleurd water weg zag vloeien, had ik een heel warm gevoel van genegenheid. Dit mocht van mij wel uren doorgaan. Maar helaas, na een zeepbeurt en een paar minuten genieten, riep tante dat ik schoon was.



Ik mocht mezelf verder afdrogen en liep tante achterna de slaapkamer in. “Je bent nog wat behaard bij je billen en bovenbenen, met een poepluier is dat soms lastig, dan moet ik dat extra schoonmaken. Ik ga die haartjes even weghalen met een milde ontharingscrème” Tante gebood mij op mijn buik op het bed te gaan liggen. Zij smeerde iets koels over mijn billen, langs mijn bilnaad en tot aan mijn ballen en gebood me te staan. “Het haar rondom je piemel knip ik nu even kort, later kunnen we bekijken of dat ook weg moet”. Ze nam een schaartje uit een la van de kast en ging voor mij op het bed zitten. Zij knipte voorzichtig en zorgvuldig mijn schaamhaar kort. Daarna stuurde ze me weer naar de douche waar ze voor de tweede keer zachtjes mijn billen afspoelde. Ik streek mijn hand tussen mijn bilnaad en deze voelde heerlijk glad aan. Ze duwde mijn hand weg en gaf een speels tikje op mijn billen.



Terug in de slaapkamer mocht ik van tante een gedeelte van de kast bekijken. Het was een grote kast met twee kastdeuren en aan de onderzijde een la. Zij deed de linker kastdeur open. Ik zag drie planken. Op de bovenste twee planken blauwe pakken van Tena., ik las Tena slip super en maxi en Tena pants plus en super. Daarnaast wat body’s en wat plastic broekjes. Op de onderste plank stonden nog twee po’s. Tante vertelde dat ze vrijdag speciaal voor mij de Tena pants had meegenomen. Wijzend naar de po’s zei tante letterlijk: “Als je ondeugend bent en niet wilt luisteren, dan ga je voor straf op de po en je komt er niet eerder af voordat je geplast of gepoept hebt.”. Ik zag in haar ogen dat ze het meende en kleurde tot achter mijn oren. Tante zag duidelijk aan mijn reactie dat ze een wapen had om mij beter te laten luisteren. De andere kast en de lade bleven afgesloten. Tante liet duidelijk merken dat de inhoud mij niet aan ging.



Tante pakte een schone body en een luierbroekje en reikte het mij aan. Ik dacht zelf dat het pants super was. Ik kleedde me verder met de body aan. Ik wachtte op het moment dat tante zelf de drukknopjes vastmaakte. Ik liep daarna aan haar hand met tante mee naar beneden, dat was een warm gevoel van genegenheid. In de huiskamer ging rustig wat lezen, tante scharrelde verder in de keuken.





Al met al was het toch behoorlijk laat geworden en tante begon al de tafel te dekken. Daarna heerlijk gegeten en verder ontspannen door de avond. Natuurlijk heb ik verder nog een paar maal in mijn luierbroek geplast, het werd toch wel snel een vaste en prettige handeling. De laatste maal lukte het me zelfs in de huiskamer naast tante. Volgens tante luisterde ik goed en leerde snel. Net als vrijdagavond werd ik om half elf naar bed gestuurd. Tante deed in de slaap kamer mijn luierbroekje uit en stuurde me onder de douche. Na een kwartiertje kwam ik met natte haren in de slaapkamer. Op het bed deed tante mij een Tena slip maxi om en daarna een body. “Denk erom, niet losmaken neefje”, zei tante met een knipoog. Toen ik vertelde dat ik het wel een beetje koud had gehad, pakte tante een nachthemd uit de kast en trok het over mijn hoofd. Zo kon ik de nacht wel doorkomen.





Zondag morgen



Ook nu werd ik om ongeveer zes uur wakker en plaste heel bewust mijn luier vol. Het duurde daarna wel even voordat ik in slaap viel maar uiteindelijk sliep ik verder.

Tante’s vrolijke stem wekte mij op de zelfde manier als gisteren: “Goede morgen neefje, goed geslapen jongen”. Ik kreeg niet eens de kans om verder wakker te worden of tante had het dekbed opengeslagen en trok mijn nachthemd omhoog. “Je hebt weer niet jouw body opengemaakt, goed zo jongen, kom maar mee, je mag naar beneden”. Ze sloeg mijn nachthemd terug en trok mij het bed uit. Ik vond het vreemd dat ik nu met mijn nachtluier mee naar beneden moest, maar ik deed wel wat tante vroeg.

Zij liep voor mij de trap af en toen ik zelf de trap halverwege af was, moest ik van tante stoppen. Plotseling zag ik een flitslicht en ik realiseerde mij dat tante een foto van mij nam. Zij stond enkele treden lager en fotografeerde mij zo schuin naar boven, dan komt de onderkant beter uit. “Draai je om” zei tante bits. Ik deed maar wat ze zei en even later volgende alweer een flits. “Doe nu je nachthemd uit” was de volgende opdracht. Ik gehoorzaamde tante en er werden twee foto’s genomen van mij staande in mijn body. Tante liep nu de trap op en maakte mijn body aan de onderzijde los. Ze voelde gelijk in mijn kruis. “Keurig, je hebt er al in geplast.” Zij rolde de body iets naar boven en gebood mij de body boven mijn luier vast te houden. Ze stapte naar beneden en er werden weer twee foto’s genomen.



Nu mocht ik verder naar beneden en met tante mee ontbijten. Tante stond niet toe dat ik iets over de foto’s vroeg, ik moest doorgaan met eten..Daarna stuurde tante mij gauw weer naar boven waar tante mijn luier uitdeed en mij naar de douche stuurde. Toen ik weer bloot en schoon onder de douche vandaan kwam en weer terug in de slaapkamer was, vertelde tante waarom ze de foto’s had genomen. “Om zeker te weten dat je luistert neefje, ga nu maar snel op het potje zitten”. Ik zag dat één van de po’s op de grond voor het bed stond en tante dwong mij, met haar hand op mijn schouder, er op te gaan zitten. Met grote tegenzin voldeed ik aan tante’s wens en jawel na wat flitsen was tante weer een paar foto’s rijker. Van alle kanten nam tante een foto van mij op het potje. Ze had nu genoeg bewijsmateriaal van mijn voorkeur voor luiers.



Ik mocht weer opstaan en tante deed mij een luierbroek van Tena aan. Daarna kreeg ik het rode hesje, gisteren gekocht, aangereikt. Ik deed het hesje aan en ik geef toe het was een mooi en spannend gezicht. Mij luierbroek kwam vrij hoog en het hesje sloot er prima op aan. Ik kreeg het warm toen ik in de spiegel zo naar mijzelf keek. Dat gezicht van rode hesje en de witte luierbroek gaf een apart opwindend gevoel..Natuurlijk nam tante weer een paar foto”s. Ze vond me er mooi uitzien als een echt stout neefje. Ik realiseerde me volledig dat ik nu helemaal afhankelijk was van de goedheid van tante. Ik wist nog niet echt of ik dat nou zo verveld vond. Voorlopig voelde ik mij nog steeds prettig.



Ja en ook op zondagmorgen was het na zeker enige tijd het weer zover. Ik voelde de natuurlijke drang op komen om mijn luierbroek weer helemaal vol te poepen. Ik vond het beter er gelijk aan toe te geven en liep de ging in. Tante zag het en knikte dat het goed was. In de gang aangekomen, perste ik rustig en ik voelde al snel hoe de ontlasting zich vleide in mijn luierbroek. Ik bleef nog een paar minuten staan tot dat ik zeker wist dat er niets meer zou komen en liep met de volle broek de kamer in. Tante deed alsof ze boos was, ik kon weer mijn grote boodschap weer niet ophouden mopperde ze en stuurde mij met mijn volle broek de tuin in. Ik moest maar even uitwaaien vond ze. Vol schaamte stond ik nu buiten terwijl de wind vrij spel had tussen mijn benen. Na een paar minuten mocht ik weer naar binnen en weer bij elke stap voelde ik de ontlasting schuiven, mijn billen moesten wel gewoon bruin zijn. Tante liep met mij naar boven en in de douche scheurde ze teder mijn luierbroekje open. Ik moest mij omdraaien en met mijn bruine billen werden op de foto gezet. De douche was verkwikkend en warm en net als op zaterdag stond ik gebiologeerd naar het bruin gekleurde water te kijken. Daarna mocht ik van tante weer een luierbroek aan en kreeg ook de nieuwe tuinbroek aangetrokken. Tante deed de bovenste zijknopen weer los zodat je het luierbroekje zag zitten. Dit maakte voor mij deze zondag helemaal mijn zondag! Een rood hesje, een witte luierbroek en een blauwe tuinbroek.



Het einde van de eerste maal!

Volledig onverwacht zei tante om drie uur. “Ik ga je nog éénmaal verschonen en dan is het leren voor dit weekend afgelopen”. Loop maar even mee naar boven”. Natuurlijk deed ik wat tante vroeg maar ik vond het direct verschrikkelijk jammer dat het nu al voorbij was.

Boven in ‘mijn’ slaapkamer aangekomen, kleedde tante mij heel rustig uit en scheurde heel zachtjes mijn luierbroekje open. Ik kreeg een speels tikje op mijn billen en tante liet me in een schoon Tena pants stappen. Daarna gaf ze mij mijn de nieuwe kleren, shirt en sokken en één van de nieuwe spijkerbroeken. Er stond een sporttas klaar en tante liet mij de inhoud zien. Vier Tena pants en vier Tena slip luiers, daar moest ik het de komende week mee doen. Had ik meer nodig? Dan moest ik dat zelf maar gaan halen bij een apotheek.

“Ik verwacht dat je woensdagavond belt en vrijdagavond om precies 6:00 uur gereed bent voor de tweede les. Ik bel je wel waar je moet zijn en wat je moet dragen. Ik zal de foto’s mailen naar jouw emailadres. En wat zeg je nu tegen tante?” Tante keek me daarbij streng aan.

“Dank u wel tante dat u mij wilt leren, hoe ik me moet gedragen om een grote jongen te worden”.



Even later reed ik in mijn auto naar huis, ik had al direct spijt dat ik niet was gebleven en was er van overtuigd dat ik vrijdagavond weer voor haar deur zou staan. Op dat ogenblik liet ik mijn plas in mijn luierbroekje lopen!


Vrijdagavond



Dat er van mij foto’s waren genomen, kon ik niet vergeten. Vanaf die maandag stuurde tante per e-mail iedere dag twee foto’s naar mij toe. Zo herinnerde tante mij iedere dag aan mijn passie. Vooral die met een luier en de body waren goed gelukt en zorgden er tevens voor dat ik, direct na het werk, ’s avonds de Tena Pants en ’s nachts de Tena Slips aandeed. Goed oefenen, dacht ik, om vooral tante te laten zien dat ik flink mijn best deed. Op woensdagavond direct na 6 uur belde ik tante op. Ik begon opgewonden te vertellen dat ik bijna door mijn luiers heen was. Ze antwoordde dat ik dat zelf moest regelen bij de apotheek. Anders kon ze mij vanaf vrijdag wel helpen.

Het was opvallend dat zij mij daarna vroeg om op vrijdagavond, een boodschap te willen doen. “Wil je, voordat je naar mij toe rijdt, langs een kennisje rijden. Het is een arts, en zij heeft nog een tas met wat spullen voor de administratie van de apotheek. Je rijdt er vlak langs”. Nadat ik toestemde, legde ze mij het adres uit en noemde de naam van haar kennisje, namelijk Annemiek .



Op de vrijdagavond ben ik vanuit uit mijn werk naar het oosten gereden en met de tom tom vond ik zonder omwegen het opgegeven adres. Het was een schitterend vrijstaande vila waar ik, op het grindpad voor de deur, mijn auto parkeerde. Nadat ik gebeld had, werd er door een vriendelijke dame open gedaan. Ik stelde mij voor als het neefje van tante Wil. “Ah ik verwachte je al, kom maar binnen, Ik ben ”. Een mooie vrouw, niet echt groot met kort zwart haar, althans dat viel mij op. Ik werd door haar naar een grote kamer gebracht dat duidelijk als wachtruimte werd gebruikt. Een rustieke kamer met een groot bureau en vier deuren met de opschriften ‘onderzoekskamer, laboratorium, privé en toilet’. “Je mag hier even wachten, ik ben nog niet klaar, dat duurt zeker nog een kwartiertje, neem wat te lezen”. Zij ging achter het bureau zitten en begon driftig op een toetsenbord te tikken. Ik nam een tijdschrift en begon te lezen.



Het duurde allemaal wat langer dan een kwartiertje en ik merkte ik dat ik moest plassen. Ik stond op en liep ongevraagd naar de deur van het toilet. Tot mijn verbazing kon ik de deur niet openen, hij zat op slot. Trekkend aan de deur vroeg ik aan Annemiek of de deur open mocht zodat ik kon plassen. Tot mijn verbazing antwoordde ze: “Ik denk niet dat dit de bedoeling is, wacht jij maar eens even”. Ze nam een telefoon en toetste een nummer in, na een aantal seconden hoorde ik haar met iemand praten, zo te horen, was het mijn tante Wil. Annemiek keek naar mij en zei: “kom eens hier! (daarna in de telefoon) nee, volgens mij heeft hij geen luier aan”. Ik weet niet waarom ik dat deed maar ik liep op haar af en schudde ook van nee. Ze legde daarna de telefoon neer en voelde aan mijn spijkerbroek “Jij hebt geen luier om hè, kom jij zo maar even met mij mee”. Ze sprak nog even met tante en trok mij aan haar hand mee naar de onderzoekskamer. Ik wou protesteren maar haar blik zei genoeg en ik volgde onmiddellijk.



In de onderzoekskamer stond zo’n grote patiënten onderzoekstafel met wat kastjes er om heen. Ik moest voor deze tafel wachten. Zij liep verder naar een deur gemerkt ‘magazijn’ aan de andere zijde van de onderzoekskamer. Ze opende deze deur met een sleutel. Nog geen minuut later kwam ze terug met een lage blauwe dichte stoel op wieltjes met voetsteuntjes. De stoel was niet echt groot.. Ze stopte vlak voor mij en haalde een soort deksel van de stoel. Tot mijn verbazing was er in de zitting een gat met een po. Zij kwam voor mij staan, deed de knoop van mijn broek los en trok mijn broek naar beneden. Ik wilde nog tegenstribbelen maar Annemiek zei: “Dit heeft tante mij gevraagd dus je werkt maar mee, doe nu je broek uit”.Ik deed wat mij opgedragen werd en stapte uit mijn broek. Ze trok zelf daarna mijn onderbroek uit en met één beweging werd ik op de stoel geduwd.

“Tante komt zo hier naar toe met schone luiers, tot zo lang moet je op deze po-stoel blijven zitten. Als je echt moet plassen dan kan je het in de po laten lopen. Ze pakte een stevige blauwe nylon riem die vast aan de stoel zat en deed deze om mijn middel. Zij klikte de riem achter mijn rug vast, zodanig dat ik er niet bij kon. En voor dat ik het echt besefte, zat ik bewegingsloos op de koude zitting van de stoel en voelde daarbij een grote gat onder mijn billen. In één moeite door gespte ze mijn linkerbeen vast aan een voetsteun, onmiddellijk gevolgd door de rechter. Zo liet ze me midden in de onderzoekskamer zitten. Daarna liep ze terug naar de wachtkamer en kwam terug met een stapel tijdschriften. “Die mag je van tante lezen”. Juist toen ze dat zei, hield ik mijn plas niet langer op en liet een ferme straal zo de po in lopen. Annemiek hoorde dat, keek om, knikte mij toe en ging terug naar de wachtkamer.





Het onderzoek



Na zeker ruim een uur hoorde ik de bel en even later kwamen Annemiek en tante de onderzoekskamer binnen. Annemiek zei dat ik een grote plas had gedaan en verder keurig was blijven zitten.Tante keek nogal verdrietig en sprak zachtjes: “ik had je nog zogezegd niet zonder luier te reizen en kijk nu eens wat er van komt. Nu zit je voor de zekerheid vast op de kinderstoel met po. Maar ik hoor dat je al een plas hebt gedaan, gelukkig. Kom er maar snel af en ga maar op de onderzoekstafel liggen. Dan gaat de dokter je even nakijken zoals ook op het consultatiebureau”. Zij maakte de voetgespen en riem los en trok me van de po-stoel

Tante pakte daarna een soort onderlegger uit haar tas en legde die op de onderzoekstafel. Ik ging braaf op de onderlegger op de onderzoekstafel liggen. Daar lag ik nu zonder onderbroek voor de twee dames. Annemiek nam een stethoscoop, beklopte me en beluisterde me helemaal. Ze masseerde daarbij stevig mijn onderbuik. “Nou Wil, je neefje doet het erg goed, alleen oppassen voor wat uitslag, maar daar kunnen we wat aandoen. Jongen draai jij je even op je buik”. Ik draaide mij om en lag plat op mijn buik op de onderzoekstafel. Ik voelde haar vinger langs mijn bilnaad en merkte dat zij zorgvuldig mijn billen controleerde. Enkele minuten later mocht ik weer op gewoon op de tafel liggen



Tante pakte nu uit haar tas een helder blauwe luier die ze openvouwde en onder mijn billen door trok. Professioneel plakte ze de plakstrips stevig dicht. Het ging heel snel en toch met gevoel. Daarna mocht ik weer opstaan. Ik moest wel toegeven dat het weer als vertrouwd zat. Zij nam mijn broek over haar arm en we liepen weer terug naar de wachtkamer. “We moeten nog een eind rijden dus voor de zekerheid moet je wel een plastic broekje aan”. Nou had ik nog nooit eerder een plastic broekje aangehad en was toch wel nieuwsgierig hoe dat voelde. Tante haalde een transparant blauw plastic broekje uit haar tas en trok mij dat aan. Het voelde heel raar opwindend aan alsof ik als een stout jongetje behandeld moest worden.. “Nou ook zo’n plastic broekje staat je geweldig hoor” zei Annemiek. Toen gaf tante mij mijn spijkerbroek en knikte dat ik deze aan kon trekken. “Zeg de doktor eens gedag” Ik deed wat er gevraagd werd en gaf Annemiek keurig een hand en liep met tante mee.



Buitengekomen moest ik mijn autosleutels afstaan aan tante. Tante reed rustig weg en ik zat op de achterbank van mijn auto. De rit naar tante’s huis duurde best lang, tante was best zwijgzaam en ik dorst geen gesprek te beginnen. Bij de woning aangekomen was bij tante gelukkig niets meer te merken van teleurstelling of boosheid. Ze vertelde wel, terwijl ze mijn broek en het plastic broekje uittrok, dat ik natuurlijk nooit zonder luier naar het opgegeven adres kon reizen. Op dat ogenblik liet ik de urine rustig en warm mijn nieuwe luier inlopen. Tante merkte dat en gaf mij een ferme maar speelse tik op mijn billen.Ik was intussen best moe en wou eigenlijk naar ‘mijn slaapkamer’. Tante deed mijn warme luier af en stuurde me naar de douche. 10 minuten later lag ik op mijn bed terwijl tante mij de Tena Sip Maxi als nachtluier omdeed, daarna volgde de body. Natuurlijk sloot tante de body en deed ook mij mijn nachthemd aan. Ik viel in diepe slaap. Eenmaal werd ik midden in de nacht wakker en liet rustig mijn plas de luier inlopen. Ik had het warm en deed mijn nachthemd uit. Mijn body liet ik zitten. Dat durfde ik echt niet open te maken.





Zaterdagmorgen



“Goede morgen, jongeman”.

Zo werd ik gewekt door een totaal vreemde vrouwenstem. Ik schrok werkelijk verschrikkelijk en sprong binnen enkel seconden naast mijn bed. Een volstrekt vreemde vrouw van ongeveer 40 jaar stond aan mijn voeteneind. Het eerste wat mij opviel was haar smetteloze witte jurk, voor de rest groot met lang blond haar en een opvallende vriendelijke oogopslag. “Ik zal mij even voorstellen, ik ben Mariane, en de vriendin van tante Ik ben vandaag jouw oppas want jouw tante moet vandaag in de apotheek werken en heeft mij gevraagd om voor jou te zorgen. Ik vind het leuk om op stoute neefjes te passen, dus doe ik dat graag. Ik weet intussen alles van je en heb jouw foto’s gezien dus kom maar even hier dan zal ik je zo verschonen”. Ze wenkte dat ik bij haar moest komen. Langzaam liep ik op haar af. Ze greep plotseling mijn linkerhand en trok me stevig naar haar toe, met haar andere hand trok ze mijn body in een keer open. Het waren krachtige armen en handen die duidelijk wel wat gewend waren. Daarna voelde ze of ik nat was. “Ja neefje, een beetje tegenstand ben ik wel gewend dus je mag best tegenstribbelen, maar ik zeg je nu al, dit ga je verliezen. Je kan beter meewerken, dan wordt het voor ons beiden een leuke dag”. Die blik in haar ogen: wel met liefde maar onverzettelijk, ik voelde al dat ik geen schijn van kans had en dat ik beter mee kon werken. Routineus trok ze mijn body over mijn hoofd en duwde mij daarna terug op bed. Zij gebaarde mij te gaan liggen en nadat ik dat gedaan had, haalde ze snel en vakkundig de luier onder mijn billen vandaan.



“Ga maar eerst even douchen dan gaan we daarna samen ontbijten” was haar volgende opdracht. Geheel overbluft stapte ik onder de douchte. Eigenlijk moest ik heel boos zijn maar deze vrouw gaf mij respect en vertrouwen. Vrij snel stapte ik onder de douche vandaan, deed mijn nachthemd weer aan en liep zo naar beneden. Beneden aangekomen stond zij al aan de keuken tafel. “Zo in je blootje, dat kan echt niet, we gaan weer even naar boven”. Zij duwde mij voort en liep met mij terug naar de slaapkamer. Zij deed mijn nachthemd uit en uit de bekende grote kast pakte ze eerst een Tena Pants Plus. Ze bukte zich om mij daarin te laten stappen. “Kijk dat staat je beter dan een blote kont”. Ze pakte daarna een body en een hesje. De body deed ik zelf aan en daarna wachtte ik keurig. Verbaasd vroeg ze: “Waar wacht je op? Oh ik begrijp het al; de drukknoopjes natuurlijk”. Zij deed de drukknoopjes dicht. Vervolgens deed ze mij het hesje aan en mocht ik weer met deze vreemde, maar vriendelijke, mevrouw naar beneden. Daarna schoven we aan voor het ontbijt. Mariane legde uit dat zij al een paar jaar de vriendin is van tante en dat zij met veel plezier heeft gewerkt in een verpleegtehuis met gehandicapten. “Luiers zijn voor mij niet vreemd en tegenstribbelde neefjes ben ik ook gewend, je bent dus gewaarschuwd. We maken er vandaag een leuke dag van en vanmiddag gaan we samen tante ophalen bij de apotheek” zei ze lachend. Mijn verwondering en angst waren grotendeels verdwenen.





Mariane pakt door



Nou wilde het weer niet meewerken, de regen kwam met bakken uit de lucht, dus al snel zaten we op de bank. Mariane surfte met de laptop van tante op het internet en ik las een boek. Het plassen in de luierbroek ging zonder problemen en na enge tijd stelde Mariane voor om mij te verschonen. Ik liep zonder protest mee naar de slaapkamer. Zij deed daar behendig mijn body los en trok het over mijn hoofd uit. Ze scheurde mijn luierbroekje open en het broekje verdween in de afval emmer. Zij keek bedenkelijk en vroeg mij op bed te gaan liggen. Ik deed wat er gevraagd werd, ik dacht dat ik een luier omkreeg in plaats van een luierbroekje. “Ga eens op je zij liggen”. Ik was verbaasd maar draaide mij om en ik voelde hoe heel zachtjes iets tussen mijn billen werd geduwd. Ik mocht mij daarna weer omdraaien en zag net hoe Mariane een verpakking van dulcolax weggooide. “Tja neefje als het niet onmiddellijk gaat, zal ik de natuur een handje moeten helpen”. Daarna pakte ze een Tena Slip Super en schoof de luier behendig onder mijn billen door. Snel trok ze de luier tussen mijn benen omhoog en maakte de plakstrips stevig vast. Ik mocht daarna weer overeind. Met de dulcolax in gedachten vond ze het wel verstandiger om daarbij mij ook een plastic broekje aan te trekken. Dat was voor mij de tweede maal dat ik een plastic broekje aankreeg en het was weer niet geheel onprettig. Tenslotte kreeg ik, om het niet koud te krijgen, een lange hemd aan,. Als laatste legde ze een onderlegger klaar op bed.

Ik had geen idee wat er komen zou maar ik voelde me met mijn luier wel wat veiliger. Ze liet me in mijn slaapkamer alleen, ik mocht haar roepen wanneer ik verschoond moest worden. Na ruim een kwartier kreeg ik een kramp in mijn buik en ik realiseerde op dat moment dat de dulcolax haar werk deed. In één ogenblik perste de poep zich met groot geweld in mijn luier en mijn plastic broekje. Het was zo heftig dat ik dacht dat ik in mijn kruis zeker tweemaal zo groot in omvang was geworden. Ik deed mijn hemd uit en riep om Mariane. Zij kwam dan ook onmiddellijk naar boven. Met een rood hoofd van schaamte stond ik hulpeloos met mijn volle luier voor haar. Zij nam het initiatief en gebood mij op bed op de onderlegger te liggen.Daarna trok ze behendig het plastic broekje uit en maakte de plakstrips los. Alles ging in een reuzen tempo, de vieze luier was razendsnel verdwenen in de afvalemmer. Ze veegde mijn billen af met lotion doekjes en trok me naar de douche toe. Ook hier was het anders als met tante. Ik moest voor haar gaan staan met mijn bruine billen naar haar toe. Zij nam de douchekop en spoelde me helemaal schoon. Eerlijk is eerlijk, ik werd heel teder afgedroogd, dat kon zij als geen ander. Daarna moest ik mee naar de slaapkamer. Weer moest ik op het bed gaan liggen, maar nu smeerde Mariane mijn kruis in met een soort zachte crème. Had tante mijn schaamhaar nog kort afgeknipt, Mariane pakte een scheermesje en begon mij vakkundig te scheren. “Schaamhaar en luiers gaan niet samen, dus dan moet het haar verdwijnen” riep ze nog en ze ging zeer zorgvuldig te werk, geen enkele haar werd vergeten. Terwijl zij mij schoor, was ik in gedachten heel ver weg en zag mij alleen nog maar met een luierbroekje lopen. Een zalig gevoel waar ik wreed uit werd gehaald nadat Mariane mij overeind trok en me voor de spiegel zette. “Dit vindt tante vast heel mooi, als ze je zo ziet. Toen ik mijn kale kruis zag, kleurde ik tot achter mijn oren. Daarna smeerde ze er zalf op, tegen het jeuken, zei ze nog.



Nu pakte ze een Tena Pants Plus en trok het mij aan. Gevolgd door een body en daarna een hesje. Ze deed mij zelfs mijn spijkerbroek aan. Alleen de sokken en schoenen mocht ik zelf aandoen.

“Kom, we gaan tante afhalen, dat vindt ze vast leuk”. En zo gingen we op weg naar tante.

Het was intussen reeds middag en gelukkig opgehouden met regenen, gelukkig maar want Mariane had ervoor gekozen om naar tante te lopen. Gewillig liep ik met haar mee naar apotheek waar tante werkte. Natuurlijk moest ik halverwege plassen, maar als een grote jongen liet ik niets merken en plaste al lopend in mijn luierbroekje. Ik merkte dat ik steeds meer begon te wennen aan mijn andere leven als stout neefje en ik vond het niet vervelend om aan de hand van een vreemde vrouw mijn luierbroekje te gebruiken.





Bij tante in de apotheek



De apotheek was alleen voor eventuele noodrecepten open door middel van een zijdeur en tante stond ons al op te wachten. Mariane werd uitgebreid begroet en ik kreeg een hand door mijn haar en wat liefdevolle tikken op mijn billen.

Binnen vertelde Mariane aan tante dat zij mij al een twee keer verschoond had inclusief een poepbroek. Op dat ogenblik maakte tante mijn spijkerbroek los, trok die naar beneden, maakte mijn body los en trok daarna mijn luierbroekje een stuk omlaag. Ze controleerde of ik droog was en merkte twee dingen:

Het eerste, ik had nu helemaal geen haar meer “Neefje wat is dat netjes, nu heb je helemaal geen last meer van plakkende haartjes, wel zo hygiënisch keurig, heb je Mariane wel bedankt?”.

En als tweede merkte ze op dat ik een plas had gedaan. “je bent echt nat, nou ik heb hier genoeg proefpakketten voor een schone neefje”.

Ze trok het broekje en de spijkerbroek weer omhoog en nam me mee naar de spreekkamer waar een weel geleden alles was begonnen. Daar deed ze weer mijn spijkerbroek naar beneden, mijn body was nog steeds los, maar tante scheurde nu mijn luierbroekje aan de zijkanten open en trok deze tussen mijn billen vandaan. Het broekje verdween in de afvalemmer. Uit de display van Tena pakte tante iets nieuws, een proefverpakking Tena Flex Super. Tante zei nog eens hoe goed het was dat ik geen enkele haartje neer had. Toen deed zij eerst een band om mijn middel, aan de achterkant bungelde een luier en daarna trok deze luier via mijn billen naar voren en hechtte deze aan de band, als een soort klittenband. Ik vond dat deze luier niet echt strak zat, maar ik dorst dit niet te zeggen. De drukknopjes van de body gingen weer dicht en de spijkerbroek werd weer omhoog getrokken. Klaar was neefje. Nog geen kwartier later kwam een apothekersassistente de apotheek binnen. Ik herkende haar direct, zij was degene die mij verleden week in de spreekkamer toeliet. “Hallo Wil, hallo Mariane en kijk, zie ik daar ook jouw neefje?” “Jawel Eva”, antwoordde tante, Eva was duidelijk de aflosser van tante, en Eva was er voor de avonddienst. “Je moet ook die Depends broekjes eens proberen met neefje, die schijnen ook goed te zijn. Ik zal ze voor maandag een paar voor je klaar leggen”. Tante vond het een goed idee en met instemming van Eva deed tante haar jas aan en riep vrolijk: “tot maandag hoor”. Daarna verlieten we gedrieën de apotheek, tante en Mariane links en rechts van mij. Tante stelde voor om eerst nog even langs het winkelcentrum te gaan. Ik dacht onmiddellijk terug aan de Hema en mijn eerste openbare verschoning, gelukkig was ik nu nog droog. Maar ik kon het natuurlijk wel raden, het boodschappen doen duurde toch wat langer dan ik had gedacht en tussen Albert Heijn en de Hema kon ik niet nalaten mijn Tena Flex in te wijden. Langzaam maar zeker vloeide de urine in mijn luier en werd het lopen wat lastiger. Tante voelde snel en discreet maar wel op straat aan mijn kruis en merkte dat ik geplast had. We kwamen in de Hema waar tante vriendelijk zwaaide naar de toiletjuffrouw. Deze zwaaide terug met een knipoog naar mij. “Daar is neefje al een keer verschoond, gelukkig hoeft dat nu met één plasje nog niet hè neefje.” zei tante tegen Mariane, die bevestigend knikte. Het viel mij op dat Mariane zo’n beetje alle details van de eerste week wist. Ik had het gevoel dat er veel over mij gesproken was de afgelopen week. Daarna eindelijk naar huis!



Bij tante thuis gekomen, verdween Mariane direct in de keuken en ik ging met tante naar boven. In mijn slaapkamers, zo mocht ik nu toch wel het noemen van tante, deed ik mijn spijkerbroek uit, tante maakte mijn body los en trok zachtjes de Tena Flex tussen mijn benen vandaan. Uit de grote kast pakte ze een Tena Pants en liet mij in dat broekje stappen. “Ach het is thuis warm zat dus doe je hesje ook maar uit. Dat is ook veel prettiger voor jou, neefje”. Alleen in een luierbroekje en body, vastgemaakt door tante ging ik weer naar beneden. Mariane had de tafel gedekt. Ik liep nog wat rond in mijn alternatieve kleren en tante had natuurlijk gelijk, dat zat veel beter. Na een kwartiertje konden tante en ik zo aanschuiven voor het diner.

Tijdens het eten werd ik het onderwerp van gesprek. Serieus vroeg tante of het nieuwe leven mij beviel en of ik kon begrijpen dat er regelmatig een beroep werd gedaan op de oppas, een zeer goede vriendin van tante. Ik kon het alleen maar bevestigen, het gaf een veilig warm en geborgen gevoel, wat zich niet laat uitleggen. Ik moest dan ook gehoorzaam zijn, de beloning zou dan later wel volgen.



Na het eten, deed tante de afwas en zat ik nog wat na te praten met Mariane en daarna wat televisie te kijken, niet dat het me boeide maar eigenlijk was ik heel moe na een week werken en een dag in mijn nieuwe rol. Tante stelde ook voor om naar bed te gaan. Ik mocht kiezen wie mij naar bed mocht brengen. Tactisch koos ik voor tante die rustig met mij mee liep en mij voor het slapen gaan verschoonde. Een mooie Tena Slip Maxi, een schone body en een nachthemd waren voor mij. Ik viel met deze verwennerij in diepe slaap!





Zondagmorgen



De volgende morgen was ik pas laat wakker, nog wonderwel droog. Ik lag wel wat onrustig, maar juist toen tante binnenkwam om mij te wekken en ik mijn bed uitstapte, kreeg ik verschrikkelijke kramp in mijn buik. Ik voelde me beroerd en toen ik na vijf minuten en wit om mijn neus wat onzeker op mijn benen stond, voelde ik hoe alles voor en achter direct de luier ingleed. Mijn luier was direct berstensvol.Tante zag dat het niet zo goed ging en nam het initiatief. Ze nam me mee naar de douche, ontdeed me van mijn nachthemd, body en luier en spoelde mij helemaal af. Terwijl ik nog rillend onder de douche stond, riep ze Mariane die ook naar bovenkwam. Samen keken ze me even aan, tante nam me onder de douche vandaan en droogde mij af. Ze bracht mij terug naar bed, waar, dankzij de voortvarendheid van Mariane, een Tena Slip Maxi al lag te wachten. Gauw omgedaan, plakstrip vast en daarna een extra plasticbroekje erover. Als laatste een warm nachthemd en ik viel onmiddellijk weer in slaap. In de verte hoorde ik tante nog zeggen: “tja vervelend zo’n buikgriep, laten we neefje maar rustig slapen, ik kijk over een uur wel weer”.

Vreemd genoeg voelde ik me na een korte tijd weer helemaal beter, de kramp was verdwenen en ik had het gewoon lekker in bed. Tante kwam vrij kort daarna en voelde aan mijn voorhoofd hoe het ging. “Dat is beter dan net, kom ik zal je verschonen”, Ze sloeg het dekbed terug, en schoof het plastic broekje naar beneden . De plakstrips werden losgemaakt en teder werd gekeken of ik nog droog was. “Kijk aan nog droog”. Daarna deed ze de plakstrips weer vast, en met een aai over mijn voorhoofd mocht ik weer verder slapen. Dit vond ik een buitenkansje, heerlijk blijven liggen en verwend worden. Dit mocht wat mij betreft nog wel even duren. Toch viel ik weer in slaap en in de verte merkte ik nog dat tante nog een keer kwam kijken. Later liet ik nog wel een grote plas in mijn luier lopen.



Voelde ik het goed, ja ik voelde weer een hand over mijn onderbuik en toen realiseerde ik pas wat er gebeurde; tante had mijn plasticbroekje al helemaal uitgedaan en de plakstrips losgemaakt. Snel ging de luier onder mijn billen vandaan en eindigde in de afvalemmer. Met een washandje werd mijn onderbuik afgedept en verder schoongemaakt. “Mariane geef even een schone Tena Slip aan”. Ik deed net alsof ik nog wat soesde maar ik was intussen klaarwakker en goed uitgerust. De Tena slip werd aangereikt. Tante deed de luier met veel gevoel onder mijn billen en maakte de plakstrips vast. Daarna trok ze mij in éénmaal overeind en werd ik pardoes het bed uitgezet.Terwijl Mariane mij een body aandeed en de drukknopjes vastmaakte, zei tante: “Zo ben je wel goed uitgerust neefje, kom maar hier dan zal ik jou je kleren aandoen en dan gaan we naar beneden”. Tante en Mariane hadden duidelijk schik toen ik door hen verder werd aangekleed. Nu kreeg ik een soort lange hemd aan. Dit was nieuw, het voelde als een lange jurk. Iets wat ik maar raadde want met jurken had ik geen ervaring, maar het was zeker niet vrouwelijk, eerder huiselijk. Als een braaf jongentje volgde ik de beide dames naar beneden.



Tot mijn verbazing was het al 12:00 uur en had ik behoorlijk trek. De boterhammen lagen al keurig te wachten en verdwenen razendsnel in mijn mond. Ik was door het eten wat afwezig, totdat ik de bel hoorde en merkte dat tante was opgestaan om open te doen. Voor dat ik het besefte stond een grote vriendelijke man in de kamer die Mariane omhelsde en drie zoenen gaf. “Ha Ron grote broer van mij, hoe is het nou, leuk dat je ons even wil helpen” hoorde ik Mariane zeggen.

“Dan ben jij zeker neefje” zei Ron en hij richtte zijn blik naar mij, maar eigenlijk veel meer naar mijn billen. “Kijk aan, een ietwat dik kontje, als daar geen luierbroekje zit? Maar goed Wil, laten we even doorspreken wat ik moet veranderen hier in huis”. Mariane gaf direct met allerlei drukke gebaren aan dat dit onderwerp niet besproken kon worden in mijn bijzijn. Het wekte alleen maar nog meer mijn nieuwsgierigheid. Tante gebruikte de stilte om mij even apart te nemen, ze verklapte aan mij:

“Je luistert al twee weekenden zo goed dat Ron en ik jouw kamer een beetje gaan aanpassen. Er komt een ander bed en wat andere meubels. Wat er nu staat is niet zo handig voor jou”. Dat wordt donderdag een grote verassing, dat heb je wel verdiend”. Ik kleurde tot achter mijn oren. “Donderdag” vroeg ik verbaasd, “Ja je komt al op donderdagavond, want het volgend weekend staat in het teken van de grote verandering en dan hebben we meer dagen nodig om je te trainen tot een lieve en luisterende jongen,. Kom je mee naar boven? Dan ga ik je verschonen”.

Aan de hand van tante ging ik weer naar boven. Tante had er zin in om mij te verwennen. Eerst trok ze langzaam mijn huishemd en body uit. Daarna hielp ze mij om op het bed te gaan liggen. Zachtjes werden de plakstrips losgemaakt en ze haalde heel teder de luier onder mijn billen vandaan. Met een dikke kus op mijn buik werd ik met beide handen overeind getrokken en gaf tante mij een T-shirt aan. Dan volgde het vaste ritueel van het stappen in het luierbroekje, eerst het ene en daarna het andere been. Tante maakte het af door zachtjes de Tena Pants Plus omhoog te trekken, terwijl ik met één hand op haar schouder leunde. Ik vertrouwde haar totaal. Als laatste hielp tante mij om mijn spijkerbroek aan te trekken. Een grote aai over mijn bovenbeen en we konden weer naar beneden. Toen ik langs Ron liep kon hij niet na laten mij een tik op mijn luierkont te geven met daarbij een vette knipoog. Mariane keek hem lachend maar bestraffend aan. “Pas op Ron, die billen zijn het domein van tante en mij, zoek jij maar een eigen luiervriendje”. Ron’s tikje was oprecht sympathiek, maar Mariane stelde gelijk de grens vast, van neefje moesten ze afblijven, dat is de zorg van tante en Mariane zelf..



Toen ik ’s middags de auto startte om weer naar huis te rijden, had ik al zo’n spijt. Maar tante was onverbiddelijk, “Nu wegwezen en je mag donderdagavond al terugkomen, ik weet dat je niet zo lang kan wachten, maar het moet even zo. Om niet dezelfde fout te maken als de eerste week liggen er achterin de auto twee pakken Tena Pants en twee pakken Tena slips. Je gebruikt ze maar iedere dag en we zien je graag donderdagavond neefje”. Uitgezwaaid door tante, Mariane en haar broer Ron reed ik weg.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Bij Tante Wil * by werni
Mooi verhaal en goed geschreven.
Doe mij ook zo'n tante.

Jammer dat tante Wil geen plastiek broekje gebruikt, verder een prima verhaal.

3 Re: Bij Tante Wil * by Andreabdl
Geweldig zo'n tante
Erg mooi verhaal

4 Re: Bij Tante Wil * by Andreabdl
Geweldig zo'n tante
Erg mooi verhaal

5 Re: Bij Tante Wil * by john_mod
is er ooit een vervolg gekomen?
was erg leuk om te lezen hoor.


geweldig zo een tante en eventueel een oom zoek ik ook .

john
 

Nighty73

Nieuw lid
Ik ben op zoek naar zo'n "Mariane figuur" zoals in dit verhaal. Een verpleeghuis verpleegkundige met een verpleegstersjapon aan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
H Logeren bij oom en tante L 10
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
J Bij tante Joke 16+ Verhalen 130
I vreemd bezoek bij tante V 34
S Logeren bij tante Kiara L 32
underjamsftw Het onvergetelijke luierweekend bij tante Anja O 14
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
DLY85 Opletten bij gebruik van de website op een openbare wifi. Algemene info 13
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan