Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante

babyblue

Gewaardeerd Lid
Vervolg baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier



Weer logeren bij mijn tante.



Een jaar later moest ik weer een maand logeren bij mijn tante. Zo, ons baby’tje komt weer een maandje bij ons in huis. We zullen hem maar weer als baby gaan behandelen. We hanteren weer dezelfde regels als vorig jaar. Mijn neef had inmiddels een eigen kamer, maar de logeerkamer was ingericht als babykamer. Ga maar gelijk even op de commode liggen zodat ik je een luier om kan doen. Natuurlijk ook weer een plastic broek met drukknopen tegen het doorlekken en een speen om de baby rustig te houden. Om weer een beetje aan je nieuwe rol te wennen mag je nu eerst een tijdje in je ledikantje slapen. Net als vorig jaar werd ik vastgelegd met een babytuigje. Je speen heb je al, nu nog een knuffelbeer en dan kan mijn baby’tje gaan slapen.
Mijn nicht had de hele tijd staan kijken terwijl tante een baby van mij maakte. Dit jaar mag ik van mama regelmatig op jou passen en moet ik dus jouw luiers verschonen. Ook heeft mama de kinderwagen in de hal gezet zodat ik ook met jou naar buiten kan. Heerlijk zo’n baby om voor te zorgen. Wanneer mama en ik samen weg zijn zal de buurvrouw op jou passen. Bij onze buurvrouw zal je pas echt een baby zijn. Zij is dit jaar bevallen van een baby en zal ook jou echte borstvoeding geven.

Maar nu eerst even naar de winkels.

Mama heeft niet genoeg luiers en ook de opvolgmelk is bijna op. Kom, ga maar in de kinderwagen zitten dan zal ik je met het tuigje vastzetten. Eerst had ze mij over de luier een rompertje aangetrokken. Nu liep zij trots achter de kinderwagen naar het winkelcentrum. Bij de drogist haalde zij twee pakken luiers (een voor overdag en nachtluiers), voor de zekerheid een pak inlegluiers en twee blikken opvolgmelk. Bij de kassa zei ze dat dit allemaal voor haar broertje was, waarbij ze naar mij wees. De winkeljuffrouw zag je stiekem lachen, terwijl ze mijn nicht een knipoog gaf. Toen we thuis kwamen was mijn tante er niet. Het ziet er naar uit dat ik naar jouw luier moet kijken.

Volgens mij ben je wel heel erg nat. Kom maar mee naar de commode dan zal ik jou verschonen. In huis is het warm, dus je hoeft geen rompertje aan zei ze terwijl ze de romper uittrok. Daarna maakte ze de plastic luierbroek los en deed de luier af. Nou, dat was echt wel nodig. Nu eerst je billen weer schoonmaken en poederen en dan een schone luier. Omdat je zo veel geplast hebt zal ik er een inlegger instoppen, want het is tijd voor je middagdutje. Voordat je gaat slapen geef ik je eerst nog een zuigfles opvolgmelk, die kan je dan bij mij op schoot leegdrinken. Toch nog maar even een t-shirt want ik moet je straks vastleggen in je tuigje.

Ik zie dat jij al met hem bezig bent, zegt mijn tante, wanneer zij weer binnenkomt. Had hij zo veel geplast dat jij hem een extra inlegger heb gegeven. Zie je wel dat het nog steeds een echte baby is. Ik zal hem nu wel zijn fles geven en hem in zijn bedje leggen. Wanneer ze mij de fles geeft krijg ik eerst een slabbe om. Als een echte baby lig ik dan ook in haar armen mijn zuigfles leeg te drinken. Daarna legt ze mij in het ledikantje, geeft mij mijn speen en de teddybeer, en legt mij vast in het babytuigje.

Na mijn middagslaapje haalt mijn tante mij naar beneden naar de woonkamer. Daar zet ze mij in de kinderbox, waarin in lief moet gaan spelen. Voor we naar beneden gingen had tante wel mijn luier gecontroleerd. Door die inlegger kan het nog wel even. Door die inlegger had ik wel een dik luierkontje, echt een kleine baby, zegt mijn tante.
Mijn nicht was inmiddels ook weer binnengekomen. Lief hoor, zoals onze baby daar in de box zit te spelen. En met zo een extra dikke luier is het ook echt een baby.
Morgen gaat hij een dagje naar de buurvrouw. Zou er eigenlijk graag bij zijn wanneer jij de borst krijgt, maar wij moeten weg. Kan wel eens wat afspreken met de buurvrouw. Ik zorg voor haar kind en zij zorgt voor onze baby. Mag zij achter jouw kinderwagen en loop ik met haar dochtertje.

Maar eerst was het tijd voor het avondeten. Terwijl mijn tante en mijn nicht aan tafel aten moest ik in een kinderstoel naast de tafel zitten vastgezet met een babytuigje.
Mijn tante zei dat ik straks mijn flesje zou krijgen. Wanneer ik dit zuigflesje heb leeggedronken is het bedtijd. Vannacht slaap jij bij mij op de kamer zei mijn tante. Eerst moest ik naar de commode zodat ze mij van een schone luier kon voorzien. De plastic luierbroek werd afgedaan. De luier met inlegger werden verwijderd. Daarna maakte ze mijn billen schoon met natte doekjes en legde ze een nachtluier onder mijn billen. Nadat ze mijn billen met babypoeder had behandeld deed ze mij de luier om. Voor de zekerheid trok ze mij over de luier een plastic broek aan. Kom nu maar mee naar mijn slaapkamer. In deze kamer stond naast haar bed een grote wieg met een hemeltje. Dit is voor echte baby’s. Ook hier legde ze mij vast met een tuigje. Natuurlijk ook een fopspeen en een knuffelbeer. De volgende ochtend was het druk in huis. Mijn tante en mijn nicht moesten vandaag ergens naartoe.

Tante haalde mij uit mijn wieg en nam mij mee naar de commode. Op de commode werd mijn luier verschoond en kreeg ik een rompertje aan. Aangezien zij het druk hadden ging alles een beetje gehaast, maar tante nam wel tijd voor mijn zuigfles. De volgende voeding is borstvoeding zei zij wel nog even. Dan ben je echt een hele kleine baby. Vlak voordat mijn tante en mijn nicht weggingen kwam de buurvrouw met haar dochtertje. Dat was gemakkelijker omdat hier al mijn spullen in huis waren en zij voor haar dochtertje niet zo veel nodig heeft. Zo daar is mijn oppasbaby.

We gaan er een leuke dag van maken.

Ik heb met je tante afgesproken dat ik jou borstvoeding zal gaan geven. Mijn dochtertje kan vandaag wel op de opvolgmelk. Zal ik van jou eens een echte baby maken. Zo te zien moet ik jou eerst maar weer een schone luier omdoen.

De buurvrouw gebruikt meestal katoenen luiers en daarom kreeg ik ook een katoenen luier om. Eerst de plastic broek uit, daarna de natte luier af, waarna ze mij uitgebreid schoonmaakt. Dan vouwt zij de katoenen met daarin een speciale inlegger. De luier onder mijn billen, tussen mijn benen en vastgezet met luierspelden. Daarover dan weer een plastic broek en ik ben weer klaar. In de woonkamer moet ik in de box gaan spelen en verschoont zij haar dochtertje. Het is tijd om te eten. Eerst geeft zij haar dochtertje een zuigfles met opvolgmelk.

Daarna is het tijd voor mijn voeding. Zoals ik met jouw tante heb afgesproken wordt het deze keer borstvoeding voor jou. Hoeveel baby kan je zijn. Kom maar in mijn armen liggen dan geef ik jouw de borst. Bij haar op schoot nam ze eerst haar ene borst en moest ik rustig aan drinken. Daarna volgde ook de andere borst en moest ik een boertje laten.
 

TEDDY luiers

Superlid
Babybleu, een mooi begin van je verhaal.
Het stukje van de oppassende buurvrouw vind ik heel prettig vanwege het gebruik van de katoenen luiers. Dus wat mij aangaat mag ze nog vaker voor hem zorgen, op hem passen.
 

babyblue

Gewaardeerd Lid
Nadat zij mij de borst had gegeven moest ik mee naar boven voor mijn middagslaapje. Geen schone luier want die had ik nog niet gebruikt, dus gelijk in mijn ledikantje. Haar dochtertje legt zij in het logeerbedje naast mij. Gaan jullie maar lekker slapen. Straks kom ik wel weer kijken. Wanneer wij een paar uur hebben geslapen komt zij inderdaad weer naar boven. Eerst controleert zij haar dochtertje en daarna ben ik aan de beurt. Aangezien mijn luier nogal nat is wordt ik verschoond. Eerst de plastic broek uit, daarna de katoenen luier af en daarna uitgebreid schoonmaken. Nu een extra dikke wegwerpluier na een flinke poederbeurt met daarover toch weer een plastic broek. Doorlekken kunnen we niet hebben, dat is ook wat mijn tante altijd zegt. Beneden geeft zij haar dochtertje eerst weer een zuigfles met opvolgmelk. Straks ben jij weer aan de beurt. Inmiddels was mijn tante weer thuisgekomen.

Heeft hij lekker aan de borst gedronken, vroeg zij aan de buurvrouw. Hij heeft in ieder geval beide borsten leeggedronken. Het is al bijna weer zo ver. Eerst mijn dochtertje haar flesje, dan zet ik haar in de box. Daarna is hij weer aan de beurt.

Wanneer het dochtertje in de box ligt neemt ze mij in haar armen. Eerst geeft ze mij de linkerborst, een boertje tussendoor en dan de rechterborst. Tante vond dit wel een leuk gezicht en maakte er foto’s van. Zo is het toch echt wel een baby, vind je niet. Volgens mij heeft hij wel een natte luier. Zal ik die dan nog maar even verschonen. Kom maar mee naar boven dan zal ik jou op de commode een schone luier geven. Normaal geeft de buurvrouw katoenen luiers en nu een dikke wegwerpluier. Al haar luiers zullen wel in de was zitten. Misschien dat ik ook maar katoenen luiers moet gaan kopen, denkt tante. Dan heb ik lekker witte luiers om aan de lijn te hangen bij jou plastic broeken en rompertjes en slabbetjes.

Kom nog maar even mee naar binnen dan kan ook jij nog even in de box. Het dochtertje zat al in de box en zo kon ik met haar spelen. Later die dag ging de buurvrouw met haar dochtertje weer naar huis. Nu werd ik weer verzorgd door mijn tante en soms door mijn nichtje. Ik kreeg weer opvolgmelk uit een zuigfles en geen katoenen maar wegwerpluiers. Zoals inmiddels gewoonlijk moest ik vroeg naar bed.

Eerst dus een zuigfles, daarna een schone luier (nachtluier + inlegger) en dan in het kinderledikant. Natuurlijk werd ik weer vastgelegd met een babytuigje en kreeg ik een fopspeen en een teddybeer.

Wanneer tante gaat slapen geeft ze mij nog even een nieuwe luier en moet ik op haar slaapkamer in de wieg gaan slapen.





De volgende dag gingen we naar het winkelcentrum.

Ik zat in de kinderwagen vast in een tuigje met alleen een t-shirt, zodat iedereen goed kon zien dat ik een luier omhad. We gaan katoenen luiers voor jou halen. De buurvrouw is er erg tevreden over, dus moeten wij deze ook maar een proberen. Natuurlijk wissel ik ze af met wegwerpluiers en altijd wel weer een plastic broek. Luiers die doorlekken kunnen we niet hebben.

In de babywinkel kocht tante een groot formaat katoenen luiers. Ook maar even onze eigen luierspelden en nieuwe plastic broeken. De juffrouw van de babywinkel ziet dat ik een natte luier heb. Mevrouw, u kunt hem hier wel even verschonen. Hier liggen nog wel een paar losse luiers. Nu werd ik dus midden in de winkel verschoond, waar ook de verkoopster bij stond.

Heeft u soms ook iets voor in zijn zuigfles, vroeg tante. Natuurlijk hebben we dat, dit is kant en klare opvolgmelk.

Nadat ze dit toen in de fles had gedaan nam zij mij in haar armen en stopte zij de speen van de zuigfles in mijn mond.

Mevrouw, u heeft wel een lieve baby, zei de verkoopster. Ja, hij lijkt dan wel wat groot, maar van mijn vriendin krijgt hij nog steeds borstvoeding.
 

TEDDY luiers

Superlid
Weer een mooi vervolg. En nu ook al zijn eigen katoenen luier voorraad. Tante laat er geen gras over groeien.
Dit beloofd nog wat. Ik wil ook zo'n tante.
 

babyblue

Gewaardeerd Lid
Met katoenen luiers, inleggers en nog enkele dingen voor een baby gingen wij weer op huis aan. Onderweg hadden we veel bekijks, waar tante dan weer van genoot. Ik daarentegen probeerde mij te verstoppen achter mijn knuffelbeer, zodat men mij niet kon herkennen. Thuis gekomen moest ik nog even in de babybox. Tante ruimde de spullen op en gaf de luiers een eerste wasbeurt. Een uur later hingen er allemaal katoenen luiers aan de droogmolen met ook enkele plastic broeken en rompertjes.

Tante controleerde mijn luier, welke duidelijk moest worden verschoond.

We gingen naar boven want ik moest gelijk weer een middagslaapje doen.

Op de commode werd ik verschoond. Eerst werd de plastic broek uitgetrokken, daarna werd de luier afgedaan en toen werden mijn billen schoongemaakt. Omdat ik moest gaan slapen kreeg ik een luier om met inlegger en natuurlijk weer een plastic broek. Tante legde me vast met het tuigje, gaf me een speen in mijn mond en een knuffeldier in mijn armen en aaide mij door mijn haren. Aan het eind van de middag kwam tante mij halen. Voordat we naar beneden gingen werd eerst mijn luier nog verschoond. De buurvrouw heeft last van volle borsten, dus jij krijgt zo weer borstvoeding. Het buurmeisje drinkt niet zoveel en de buurvrouw vind het leuk om jouw de borst te geven.

Jouw nichtje en ik vinden het wel leuk om jou als een echt klein baby’tje aan de borst te zien drinken.

Toen de buurvrouw er eenmaal was nam ze mij gelijk op schoot en ontblootte haar ene borst. Ze stopte de tepel in mijn mond en ik moest deze borst leegdrinken. Eerst een boertje tussendoor en dan de andere borst.

Dat was hard nodig, zei de buurvrouw, er stond heel wat spanning op.

Als je nou zo’n last hebt kan je gewoon hier komen. Hij kan altijd wel wat borstvoeding gebruiken, onze baby. Ik maak hem gewoon wakker. Ik hoop eigenlijk ook wel dat je nog lang borstvoeding zult geven. Dat hoop ik ook, want ik vind het eigenlijk wel leuk om hem de borst te geven en te verschonen. Volgens mij is dat nu ook weer nodig. Zal ik het even doen? ik heb nu ook katoenen luiers gekocht, zei tante, zodat je het nu op jouw eigen manier kan doen.

Ik weet dat jij liever katoenen luiers gebruikt. Ik heb ook de inleggers die jij gebruikt. Je kunt het hier beneden op de tafel doen. De buurvrouw nam me mee naar de tafel waar ik op een badlaken moest gaan liggen. Ze trok de plastic broek uit en maakte de luier los en deed hem af. Daarna maakte ze mij van onderen uitgebreid schoon. Hiervoor gebruikte ze de speciale babydoekjes. Toen vouwde zij een dubbele katoenen luier met daarin een inlegger. De luier legde ze onder mijn billen, waarna deze door haar werden gepoederd. Daarna haalde ze de luier tussen mijn benen door en speldde deze aan beide zijden dicht. Voor zo’n dik luierpakket heb je wel een extra grote plastic broek nodig, maar die had tante ook gekocht. Door deze dikke luier kon ik gewoon niet meer lopen en moest ik wel als een baby kruipen. Een paar uur later zei mijn nicht tegen de buurvrouw, we kunnen we nog wel even naar het park, dan kan ik mijn neefje showen.

Als jij dan met mijn dochtertje loopt dan neem ik hem mee in de kinderwagen. In het park waren heel wat pottenkijkers, die keken naar een wandelwagen met daarin een baby van zeven jaar met een flinke dikke luier. Er werd heel wat gegniffeld en gewezen en ik voelde mij erg onbehaaglijk. De buurvrouw en mijn nichtje genoten van het moment.

Zal ik hem nu even de borst geven?

Gewoon als een echte baby bij zijn moeder aan de borst. De buurvrouw had een plaid bij zich. Ze maakte mij los uit de kinderwagen, waarin ik zoals altijd met een babytuigje vastzat en legde me op de plaid. Daar nam ze mij in de armen en gaf mij in het openbaar de borst tot hilariteit van enkele omstanders. Nadat ik ook de andere borst had leeggedronken controleerde ze ook nog even mijn luier. Aangezien deze nat was werd ik midden in het park uitgebreid verschoond. De buurvrouw maakte er een hele show van.

Op een overdreven manier werd mijn luier verschoond. Eerst de natte luier af, dan een schone luier uit de luiertas, goed schoonmaken met babydoekjes, een schone luier onder mijn billen, babypoeder op mijn billen, de luier dichtvouwen en vastplakken, een plastic broek en ik was weer klaar.

Meerdere mensen waren blijven kijken en er werd veel gelachen. De buurvrouw zette mij weer vast in de kinderwagen en mijn nichtje ging met mij wandelen.

Thuisgekomen kreeg mijn tante het verhaal in geuren en kleuren te horen. Volgende keer ga ik met jullie mee. Ik hoop dat onze baby ook heeft genoten zei ze met een knipoog naar de buurvrouw.
 

babyblue

Gewaardeerd Lid
Tante ging een week naar haar zuster. De buurvrouw zou bij ons thuis op ons passen. Samen met haar dochtertje kwam ze die week bij ons wonen. Met mijn nichtje praatte ze erover hoe het zo was gekomen dat ik als baby wordt behandeld. Eigenlijk vond de buurvrouw dat dit toch wel lang genoeg had geduurd. Nu ga ik jou als een baby behandelen en is hij jouw oudere broertje. Nog wel in luiers, maar jij bent zijn jongere zusje. De buurvrouw nam haar gelijk naar de babykamer. Daar werd mijn nichtje volledig uitgekleed en op de commode gelegd. De buurvrouw gebruikte uitgebreid de babyolie zodat mijn nicht nu ook naar baby rook. Toen pakte de buurvrouw een luier en deze werd omgedaan nadat eerst de billen waren gepoederd. Ook bij jou zal ik voor de zekerheid er een plastic broek overheen doen tegen het eventuele doorlekken. Zo, nu ben ook jij een baby en zal ik jou ook als zodanig behandelen.

Ga jij maar even bij jouw zusje in de box spelen, dan krijg je straks een flesje. Ik had de buurvrouw gevraagd of ik nog wel borstvoeding zou krijgen aangezien ik dat inmiddels wel prettig vond. Als jij dat prettig vind dan zal ik jou de borst blijven geven en krijgt jouw zusje gewoon flesvoeding.

Maar eerst zal ik maar eens jouw luier controleren, die heb je al weer een tijdje om. Ik zal gelijk maar weer een dikke luier om doen, want straks is het tijd voor je middagslaapje. Ze trok de plastic broek uit en deed de natte luier af. Ze maakte het uitgebreid schoon met natte doekjes. Daarna pakte ze twee katoenen luiers en een inlegger. Ze vouwde de katoenen luier, legde daarin de inlegger en deed dit zo onder mijn billen. Ze haalde de luier tussen mijn benen door en speldde hem vast.





Toen pakte een plastic luierbroek met drukknopen, legde die onder mijn billen, tussen mijn benen door en met de drukknopen werd de luierbroek aan weerszijden vastgemaakt. Weer in de huiskamer gaf de buurvrouw mijn nichtje haar eerste flesje. Mijn nichtje protesteerde, maar daar had de buurvrouw niets mee te maken. Na haar flesje controleerde de buurvrouw haar luier. Aangezien ook zij niet naar de wc mocht was deze al aardig nat. Zie je wel dat je nog echt een baby bent zei de buurvrouw. Eerst maar eens verschonen en dan naar de winkels. De buurvrouw verschoonde mijn nichtje en zette haar vast in de kinderwagen. Nu ben jij al een grote jongen en loop jij met mijn dochtertje. Ik kreeg een joggingpak aan zodat men mijn luier niet zo zag zitten. Mijn nichtje daarentegen alleen een t-shirt, waardoor de luier goed zichtbaar was. Wie is hier nou de baby, vroeg de buurvrouw aan mijn nichtje en gaf haar een fopspeen in haar mond.

Nu was mijn nichtje degene die alle aandacht kreeg. Op mij werd niet meer gelet, terwijl ik toch ook een luier om had. Bij de mcdonald’s werd mijn nichtje verschoond. Jij houdt het nog wel tot thuis en mijn dochtertje ook nog wel.

Op de terugweg liet de buurvrouw mij met de kinderwagen van mijn nichtje lopen en liep zij met haar dochtertje.

Nu voelt zij zich nog veel kleiner en is zij nog meer een echte baby. Thuis geef ik jou nog wel even de borst, maar ook haar zal ik de borst geven. Dan is ze een echte zuigeling en dus de jongste van jullie drieën. Kijk haar daar toch eens zitten met haar luier en haar fopspeen.

Ben benieuwd wat jouw tante hiervan gaat zeggen. Als ze problemen heeft moet jij maar bij mij komen logeren. Je nichtje had wel een lesje nodig en inmiddels ook wel een beetje gehad.

Maar voorlopig hebben we nog een paar dagen en zal ik haar als mijn jongste behandelen.

Thuis werd ik weer uitgebreid verschoond. Een dikke katoenen luier met daarover weer een plastic broek.

Zoals gezegd kreeg ik weer de borst, maar de andere borst was voor mijn nichtje. Deze stribbelde tegen, maar de buurvrouw had de situatie volledig onder controle. Het is tijd voor jouw middagslaapje zei de buurvrouw tegen mijn nichtje en bracht haar naar de babykamer, waar zij haar in het kinderledikantje vastlegde met een babytuigje. Het dochtertje lag nog te slapen in de kinderwagen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
pampervuller Miles Cyrus weer in een clip met luiers op SNL AB/DL Filmpjes 3
A Ik ben weer terug Voorstellen 14
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
Similar threads


















































Bovenaan