vreemd bezoek bij tante

Ian

Nieuw lid
Hallo aan iedereen;
Ik had jullie graag een verhaaltje vertelt wat één van mijn fantasietjes betreft.

Zo werd ik opgebeld van mijn tante om eens te komen tonen hoe juist een mooie taart te bakken.
Ik ben namelijk banketbakker en chocolatier en mijn tante is een zachte en lieve mevrouw die ik met plezier wou helpen.
Mijn tante vroeg haar een dag of twee wegwijs te maken in de wereld van banketgebak.
Zo stelde ze voor om bij haar 2 nachtjes te logeren omdat ze nog redelijk veraf woont en ik niet zo'n eind ver telkens hoefde te komen.
Ik arriveerde s'avonds om acht uur bij tante en ze had nog lekkere lasagna over die ze had gemaakt van deze middag alsook haar befaamde zelfgemaakte limonade.
Aan tafel praatten we een beetje bij over koetjes en kalfjes en na de vaat te hebben gedaan toonde ze mij de logeerkamer, waar ik mijn spullen kwijt kon.
We hebben samen een mooie film bekeken en waren klaar om naar bed te gaan. Tante kuste me welterusten en ging naar haar kamer om te gaan slapen.
Denkend aan wat ik tante allemaal zou morgen tonen viel ik snel in slaap. Plots werd ik midden in de nacht wakker alsof ik niet beseft had in slaap gevallen te zijn en hoelang ik had geslapen. Ik schrok opeens door een nat gevoel aan mijn pyjama en de lakens. Verwonderd keek ik wat er gaande was en zag dat mijn pyamabroek en de lakens nat waren. Ik voeldebet mijn vinger en rook dat het raar genoeg een plasje was met urine. Ik schaamde mij dood toen ik opeens door had dat ik in bed had geplast. Dit was mij nog nooit overkomen en moest nu gebeuren terwijl ik logeerde bij tante.
Met rode wangen liep ik door de gang naar de kamer van mijn tante waar ik zachtjes en met veel aarzelen op de deur klopte. Tante deed open en vroeg mij of er iets mis was. Ik durfde eerst niet te antwoordden toen ze opeens mijn natte pyamabroek zag. "Oei" zij ze, wat is er gebeurd? Ooh ik zie het al wat het probleempje is. Het is niet erg zij ze, ik denk dat dit iedereen wel eens overkomt. Ik ga met je mee naar je kamer. Rood van schaamte stapte ik mee naar de kamer en zij ik tegen mijn tante dat dit nog nooit gebeurd is. Tante vroeg mij of ik me niet goed voelde. Ik zij haar dat ik ok was maar wel geschrokken van het voorval. Niet erg zei tante, wij zullen dit eens snel oplossen. Kom jij maar mee naar de badkamer. Ik laat het bad lopen en terwijl jij je wast zal ik het bed verschonen. Nog altijd beschaamd kroop ik in het bad en waste mij. Tante kwam iets later binnen en vroeg of ik al gewassen was. Ik knikte met rode wangen. Kom er maar uit zei tante dan droog ik je snel af. Ik schrok even door mijn tante haar zorg en aarzelde om uit het bad te komen. Ooh maak je geen zorgen zei tante ik heb je vroeger als klein manneke veel gewassen hoor en ik maak daar niet van, het geeft me nog steeds dat mama gevoel. Ik stapte uit bad met mijn handen voor mijn midden en tante droogde mij af. Je voelt behoorlijk warm aan zei ze en nam me mee naar de kamer ernaast. daar stonden kasten en een eenpersoonsbed. Ze zei me ta gaan liggen op het bed. Eens ik op het bed lag zei tante" ik neem eerst even je koorts op want je voelt toch behoorlijk warm aan. Tot mijn excuses heb ik geen elektronische thermometer. Ik geloof daar niet echt in en hier gebeurt dit nog op de ouderwetse manier. Ze haalde de handdoek van mijn middel weg en duwde mijn benen tegen mijn buik om zo de thermometer in mijn achterwerk te stoppen. Dit voelde zeer onwennig en ik werd terug zo rood als een tomaat. Je hoeft je niet te schamen zei tante. Ik heb genoeg ervaring hiermee daar ik zeven jaar heb gewerkt als verpleegster vroeger. Kijk eens aan zei ze. Je maakt toch wel koorts hoor, namelijk een 38,5. Ik ga je sowieso een suppo steken tegen de koorts. Ik vroeg tante waarom een zetpil en of ze geen gewoon pilletje had. Tante zei dat pilletjes zeer slecht waren voor de lever en nieren en zei het liefst met kruiden werkt. En daar je geen thee lust is een zetpil de beste oplossing.Ze stopte de zetpil in mijn poep. Ik riep lichtjes auww. Het was echt een grote zetpil en het deed wel lichtjes pijn. Hij is al weg zij tante. je bent een flinke jongen, zo zal de koorts wel zakken. Ik ga morgenochtend mijn vriendin telefoneren die dokter is in het ziekenhuis, maar we gaan eerst kijken hoe je het vannacht nog stelt. Tot mijn spijt heb ik wel geen pyjama liggen. Ik ga je een nachtjapon aandoen dat je geen koud krijgt. Ik ga je geen reserve onderbroek laten dragen omdat ik bang ben voor een eventueel ongelukje die zich vannacht nog zou kunnen voordoen. Niet bang zijn ik heb hier ergens nog luiers liggen en dit zou toch wel de beste oplossing zijn om de rest van de nacht mee door te brengen, en ook omdat je door die zetpil lichtjes diarree kan krijgen. Tante trok een lade open waar ze een luier tevoorschijn haalde. Ze vouwde deze open en trok mijn slaapkleedje omhoog en duwde mijn knieën tegen mijn buik om de luier onder mijn poep te schuiven. Vervolgens Gebruikte ze een beetje talkpoeder en deed de luier dicht met 2 grote plakstrips. Zo zei ze, je kan nu vannacht met een gerust geweten slapen. Ik weet het lijkt zeer kinderlijk maar het is maar een oplossing voor vannacht. Kom zei ze we gaan naar de kamer. Ik kwam van het bed en voelde die dikke luier tussen mijn benen. Ik waggelde door de gang richting mijn kamer en tante stopte me in bed. Ziezo zei ze, slaap maar zacht en tot morgen en gaf me een kusje op het voorhoofd. Ik begon moe te worden en voelde me best wel veilig met die luier om. Ik begon te slapen en droomde zalig weg.
De volgende morgen kwam ik wakker en had nog nooit zo goed geslapen. Plots besefte ik wat deze nacht was gebeurd en dat ik een luier om had. Ik stapte uit bed en had een vreemd gevoel met die luier om. Het was net of die nog groter en zwaarder was dan deze nacht. Ik had ook het gevoel dat er een vochtige dikke pak tussen mijn billen hangde. Ik besefte opeens dat de luier waarschijnlijk geplast was. Ik werd rood van schaamte en was bang dat tante dit zou zien. Ik moest een oplossing vinden om de luier te doen verdwijnen en een droge luier aan te trekken. Ik waggelde door de gang op weg naar de kamer waar tante mij de luier omdeed, toen plots tante op de trap kwam. Goeiemorgen, hebben wij lekker geslapen vroeg ze mij. Ik knikte. Je zal wel honger hebben zei tante. Ik was al vroeg op en het ontbijt staat al klaar, kom we gaan eten. Plots stopte ze en zei" voor ik het vergeet, hoe voel je je? al iets beter. Ik zei dat ik me al veel beter voelde. Tante voelde aan mijn voorhoofd en zei dat ik toch wel nog warm aanvoelde. En voor ik het vergeet zei ze, we gaan eerst die luier afdoende je weer normaal kan lopen. want je bent net een eendje die waggelt giechelde tante. Kom zei ze en leg je efkens op het bed. Ze trok mijn nachtkleedje omhoog en keek verrassend op. Oei zei ze, Ik vrees dat je vannacht toch terug een ongelukje voor hebt gehad. (TO BE CONTINUED)
 

mamamarja

Toplid
Ik vind dit een heel goed verhaal, wie heeft dit bedacht en komt er nog een vervolg.

Groetjes van Ria
 

mamamarja

Toplid
Hoi luierdromer, eigenlijk best wel jammer, want dit verhaal lijkt nog niet helemaal af te zijn. Dit verhaal is echt goed geschreven!

Groetjes van Ria
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hoi luierdromer, eigenlijk best wel jammer, want dit verhaal lijkt nog niet helemaal af te zijn. Dit verhaal is echt goed geschreven!

Groetjes van Ria
Ja inderdaad, maar zal niet snel een verhaal van iemand anders voortzetten, want ook al is de kans klein, dat dit lid nog terugkomt.
Heb het vaker zien gebeuren dat verhalen na jaren worden voortgezet.
 
Laatst bewerkt:

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Hoi bluesbrother198, weet jij wie dit verhaal heeft geschreven?

Groetjes van Ria
Het eerste bericht van dit topic is van Ian, uiteraard de schrijver van dit verhaal, echter is hij voor behoorlijk lange tijd niet meer online geweest. Ik haat het om dit te moeten zeggen, maar er bestaat echt een zeer microscopisch kleine kans dat er überhaupt nog een vervolg hierop zal komen. :(
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hoi little Endy, jammer dat er geen vervolg komt, ik kan Ian ook een berichtje sturen en vragen of hij van plan is om hier mee verder te gaan en hem een compliment geven.

Groetjes van Ria
Kan je doen maar nogmaals al lang niet op het forum geweest dus of het de schrijver ooit bereikt?
Ben bang van niet.
Maar wat je wel kan doen op basis van dit verhaal een nieuw eigen verhaal beginnen.
 

mamamarja

Toplid
Hoi luierdromer, ik ben alleen niet zo goed in verhalen schrijven. En Ian, mag ook best een keer bij mij komen, lijkt mij leuk om hem een keer te ontmoeten!

Groetjes van Ria
 

mamamarja

Toplid
Hoi Janend,

Dit vind ik 1 van de beste verhalen op deze site, ik heb het echt met bewondering gelezen!

Groetjes van Ria
 

Gevoelsmens

Nieuw lid
Zo als we afgesproken hebben zal ik naar je toe komen en verheug mij op u te mogen ontmoeten , ik vond ons telefonisch onderhoud heel mooi en u stelde mij gelijk op mijn gemak dat gaf mij wel een goed gevoel over u , en u sprak mij lief toe , volgens mij is het echt een vrouw die het met liefde doet.
Groetjes
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Little Endy Luiers met plastic buitenlaag doen pijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
P vreemd? Algemene info 3
E dat voelt vreemd !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
K vreemd weekendje oppassen V 6
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
P Eigenlijk heel vreemd al die naam plaatsjes. Tiener board 10
B vreemd voorval Pub 3
dirkje87 Bezoek aan prostituee - incontinentie 16+ Board 2
P Yael gaat op bezoek X Y Z 2
Plasbibs Broekplassen of broekpoepen voor winkel bezoek of afhalen Broekplassers en Poepers 20
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Bezoek sauna en striemen aan benen en buik van plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B op bezoek bij Mamamarja O 3
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
F Verhaal Klaar op bezoek bij mama O 8
slaaf.johannes tijger122 op bezoek bij mamamarja Contact advertenties 5
B Op bezoek bij opas mama 16+ Verhalen 3
pampervuller Ervaring bezoek winkel changing times in Las Vegas Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
luierliefhebber2 Bezoek aan de Schaapshut Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
eddy-bakker Tandarts bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Op bezoek bij Leuk888 O 3
L kamer klaar/nieuwe babs op bezoek AB/DL Fotos 28
DL_Michel Verhaal Klaar HET BEZOEK B 2
DL_Michel Verhaal Klaar Crèche bezoek C 1
L op bezoek AB/DL Fotos 13
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Similar threads


















































Bovenaan