Britt in de luiers

Roan.Roan

Nieuw lid
Hallo,Mijn naam in Roan en dit is mijn eerste verhaal(ga proberen elke zaterdag een hoofdstuk te plaatsen)

Geniet en heb plezier

Proloog: Britt is een meisje van 19 jaar,ze is arm waardoor haar ouders nooit voor haar zorgen.
Ze is daardoor nooit zinderlijk gemaakt waardoor ze overdag en in de nacht luiers draagt.
De enige die het weten is haar familie,haar vriendinnetje(ze is lesbienne) en haar leeraar.


Hoofdstuk 1: Een nat bed. Alweer.

Britt word wakker van haar wekker die zoals altijd zoemt en kraakt,ze denk bij haar zelf: Fuck weer een nat bed. Gelijk stapt
ze uit bed en haalt alles er gelijk af stopt het in de wasmand en gaat naar de badkamer,waar ze haarzelf uitkleed en onder de douche stapt, waar ze haar haar wast en haar minscuule borsten en wast haar buik benen en voeten na een paar minuten pakt ze haar bodylotion en wast gaar buik borsten en schouders,daarna pakt ze haak baby shampoo en wast haar billen en vagina. Daarna stapt ze de douche uit en droogt zichzelf af.
Ze stapt de badkamer uit en loopt naar haar kamer die op de niet al te grote zolderkamer en pakt een xxxsm kinder incontinentie luier en doet hem om(het is een soort van onderbroek) en trekt een trainigsbroek aan.
Ze doet een bh om en trekt een navel truitje aan en ze loopt naar de woonkamer.
Die een trap lager ligt en komt haar moeder en haar moeders verzorger tegen "hoe gaat het,lekker geslapen?" vraagt Cindy de verzorger. Waarop Britt zegt "goed alleen een nat bed" "heb het er gelijk afgehaald" voegt ze er rap aan toe.
Waarop Cindy vraagt "heb je een luier om?" "ja Cindy" "oke dan is het goed" "ik ga naar school Cindy tot strakies" "tot straks Britt hoe laat ben je thuis?" "Half 4" roept Britt vanuit de tuin.



Hoofdstuk 2:Gym

Om half 2 heeft Britt altijd gym rotvak natuurlijk want dan moet ze omkleden bij de andere meisjes.
Daarvoor heeft Britt een eigen omkleedruimte die geluids dicht van binnenuit,dus niemand hoor iets maar Britt hoort alles.
Ze kleed zich om en tijdens het omkleden plaste ze in haar luier,en dat duurde 5 minuten eerdaags haar blaas leeg was.
Haar luier is bijna vol,maar dat merkt ze niet ze trekt haar onderbroekvoor gym aan het doet een rokje aan,waarmee ze haar luier verrhuld zoals altijd staat er trefbal en voetbal op het programma,2 sporten waarbij ze uitblinky.
En zoals altdijd blijven Britt en haar vriendinnetje Nina als laaste over bij trefbal. En Britt gooit Nina afet een zwaai met de bal. Na de gymles loopt Nina met Britt mee naa Britt's kleedruimte waar Nina vraagt aan Britt "Is het goed dat ik met jou omkleed want dan braag ik het ff aan de meester" " Is goed" zegt Britt en Nina gaat naar de meester om het te vragen even later loopt Nina terug en zegt "yes het magik hoef het niet meer te vragenwel aan jou natuurlijk"
"oke dan is het goed" zegt Britt en ze lopen Britt's kleedruimte in "als het moet draai ik mezelf wel om als je je omkleed" zegt Nina "nee hoeft nie we zijn lesbiennes dan maakt het toch niet uit?" "oke" zegt Nina en trekt haar sportbroekje uit en haar hemdje en trekt haar onderbroek uit,instussen heeft Britt haar luier vol geplast en heeft allesniks aan behalve haar volle luier "ehmm Nina? kun je voor mij even een schone luier halen ze liggen in mijn kluisje hier tegenover" "oke" zegt Nina en haalt een schone luier uit Britt 's kluisje en loopt terug,intussen heeft Britt haar luier nog voller gemaakt er kan niks meer bij "HEB JE HEM AL NINA?!" roept Britt nada ze begon te lekken "ja ik heb hem Bri..." Nina stokte midden in haar zin toenze Britt's lekkende luier zag. Nina doet gelijk de deur opslot en troost de immiddels in tranen gebarste Britt
"Ach meisje toch dat gebeurt iedereen wel eens" zegt Nina en kust Britt's lippen "dankjewel dat je dit voor me doet Nina" zegt Britt na 10 minuten huilen "zullen we na school afspreken?" vraagt Nina aan Britt" is goed hoelaat?" "4 uur is da goed?" "oke bij jou thuis?" Vraagt Britt "schiet op we staan op het punt te vertrekken" roept de meester tegen de 2 meiden.


Hoofdstuk 3: afspreken bij Nina

Om 5 voor 4 is Britt bij Nina en belt aa de moeder van Nina, Nathalie doet open "hallo jij bent Britt neem ik aan?" "ja mevrouw" zegt Britt beleefd "oke Nina zit boven re spelen op de laptop" "oke" zegt Britt en loopt naar bovenwaar ze hartelijk in de armen wiird genomen door Nina "wat zullen we doen" vraagt Nina aan Britt "wat jij wilt" zegt Britt "oke dan kom eens hier" waarop Britt naar Nina loopt Nina staat op uit bed en loop richting Brit en duwt haar op bed, Nina trekt haar broek en ondervbroek uit ook die van Britt en gaan elkaar vingeren waarbei ze geiler en geiler en geiler worden Nina pakt een dildo en steekt hem zo diet mogelijk in Britt's vagina waarbij Britt hevig begint te kreunen "zo eventjes wachten" zegt Nina 10 minuten later pakt Nina de dildo zo snel uit Britt's vagina en doet hem in haarzelf vagina en duwt hem haar blaas in dat was echter geen goed idee want omdat de dildo in Nina's blaas zit kan hij er nietmeer uit en na een klein uurje moet Nina heel nodig plassen zo hevig da de dildo haar vagina eruit werrdt gerukt en heel haar vloer nat plasten.





Hoofdstuk 4 komt waarschijnlijk volgende week heb geduld :)
 

Galambok

Beginneling
Leuk begin.
Mij Nederlands is ook zeker NIET perfect, maar als je verhaal eerst eens over leest, voor dat je het plaatst, dan kan je denk ik wél een paar foutjes vermijden???
Heb je al een idee, HOEVEEL hoofdstukken er komen???
Ga zo doe!!!
 

Martinus

Toplid
ziet er al leuk uit maar soms moet ik even stoppen met lezen om te begrijpen wat er staat want dan is er een letter verkeerd en/of niet. Verder ga zo door het concept is in ieder geval leuk ik kan me er in vermaken
 

Roan.Roan

Nieuw lid
Het spijt me dat er veel fouten in zitten want ik typ het op mn telefoon en ik lees het op de pc Maar ik ga meteen weer schrijven waneer ik tijd heb ;)
 

nina15000

Superlid
toppie

Leuke verhaal maar wel veel fouten gebruik word om het even na te kijken
En ik hoop dat je snel met een nieuwe hoofdstuk komt

Nina
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PietjeDLimburg Nieuwe Littleforbig luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
vincp40 "Deze week in de reclame" over luiers :-) Pub 0
ikbenlieverinluiers Liever in luiers Voorstellen 18
A Incontentie luiers Lidl Luiers 15
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 18
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan