broekplassen als tiener

vanbartjes

Toplid
Lijkt op mijn verhaal, alleen ik was 6/7 jaar. Kan me nog herinneren dat ik ook van school kwam met een natte broek en ook luier omkreeg, billies met strikslip. Daarna zat ik op de schoot van mijn moeder met luier en t shirt in de woonkamer terwijl er bezoek was. Het moet een bekende geweest zijn anders had mijn moeder het nooit gedaan, Volgens mij schaamde ik me wel iets maar heb er zeker geen trauma aan over gehouden, ik was toen al gefascineerd voor luiers,
Ik ken de billies ook. Maar die heb ik niet vaak gedragen. Ik had pampers of katoen. Maar meer pampers
 

vanbartjes

Toplid
In de hoek van de woonkamer heb ik een stukje waar mijn lego staat. Dat is veruit mijn favoriete speelgoed. Ik kan me er uren mee vermaken. Slechts heel soms komt mijn zusje zich er mee bemoeien maar normaal laat ze me daar mee rust omdat ze niet zo van de lego is. ik hoor nog wel dat mama en Annelies aan het kletsen zijn en dat het ook nog even over mij gaat. maar al snel laat ik het en zit ik in mijn eigen legt wereld. Kan er helemaal in opgaan. Ik ben bouwvakker en bouw een nieuw huis of sloper en er moet weer wat nieuws komen. Of er is brand en ik moet het blussen.

Niet veel later is Annelies weer naar huis en is mama bezig met het schoonmaken van het huis. Rond 12.00 roept ze me om te gaan eten. Kom bart even eten! Ben je nog een grote jongen? MAM DOE NORMAAL ZEG! Roep ik boos. Sorry nogmaals ik had een ongelukje maar ik zal het niet meer doen. OKE. is je pamper nog droog dan vraagt ze nu wel op een nadere toon maar ik vind het minstens zo'n vervelende vraag als net. JA zeg ik boos al ben ik er niet eens zeker van. Ze geeft me een boterham met hagelslag en kijkt dan goed van voor en van achteren of ik echt niet nat ben en tot overmaat van ramp knijpt ze net als elke morgen achter in mijn luier om te kijken of ik een vieze broek heb.
Mam niet doen ik ben echt geen kleuter meer hoor. Ze kijkt me aan en zegt alleen "als je moet plassen kom je het wel zeggen".

We gaan zo even boodschappen doen op de fiets en daarna meteen saar ophalen van school. Ik zal zo een broek voor je pakken.
als ze de borden op het aanrecht zet loopt ze naar boven om eenbroek voor me te pakken. Moet je plassen vraagt ze? Ehm nee zeg ik.
Ik wil toch dat je even naar de wc gaat. Kom maar even dan doe ik je pamper wel even uit. Ik loop naar haar toe en staand doet ze mijn pamper uit en ik loop naar de wc. Ik doe mijn ding op de wc en kom dan terug in de hoop dat ik heb laten zien dat ik dus heus wel kan ophouden en op de wc kan. maar bij terugkomst staat mijn moeder demonstratief met de luier van net op mij te wachten. Heel goed van je en ze tilt me weer op de keukentafel. Dit keer ligt er geen handdoek op de tafel en zit ik met mijn blote billen op de rand van de tafel.
ik hoef echt geen pamper mama ik kan het toch dat heb je net gezien. Zonder wat te zeggen duwt ze me tegen mijn schouders en lig ik op de tafel. Als een automatisme steek ik mijn benen in de lucht. Voor de nachten is me dat niet vreemd maar beneden op de tafel vind ik het naar. Zeker omdat mocht er iemand langs het raam aan de voorzijde van het huis lopen ze me zo zouden kunnen zien. Gelukkig heeft mijn moeder nogal wat handigheid in en is hij dus ook al heel snel om. Ik krijg mijn broek aan en we gaan op de fiets op weg.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Plasbibs Broekplassen en poepen. Broekplassers en Poepers 4
L Verslaafd broekplassen/ broekpoepen Broekplassers en Poepers 10
L Begonnen bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 1
J Meeting met broekplassen/broekpoepers Broekplassers en Poepers 12
L Tips tegen broekplassen Broekplassers en Poepers 1
L Broekplassen examen Broekplassers en Poepers 1
K Ervaring broekplassen & natte kleren Broekplassers en Poepers 17
Plasbibs Broekplassen of broekpoepen voor winkel bezoek of afhalen Broekplassers en Poepers 20
A Broekplassen samen met iemand om te proberen (V) Broekplassers en Poepers 2
K Contact broekplassen / natte kleren Contact advertenties 3
K Broekplassen / natte kleren Broekplassers en Poepers 65
L Broekpoepen broekplassen bedplassen Broekplassers en Poepers 14
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
A Broekplassen Broekplassers en Poepers 0
Brabant2112 Broekplassen Broekplassers en Poepers 13
robinmadoura Wizze wizze wis bom bom Broekplassers en Poepers 1
D Kletsen over Omorashi? Broekplassers en Poepers 21
B vriendschap met vrouw op bouwen en praten/mailen over broekplassen Broekplassers en Poepers 2
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
Brabant2112 Broekplassen in het openbaar Broekplassers en Poepers 14
D Eva ging solliciteren, en hoe?! E 95
DLotte In mijn broek geplast in de trein... Broekplassers en Poepers 47
W Beetje nieuw luier en broekplasser Voorstellen 12
N Voorstellen liefde voor broekplassen Voorstellen 16
Jerome Baby/broekplassen Contact advertenties (T) 0
H Waar is het broekplassen bij jullie mee begonnen? Dit is mijn 1e ervaring Broekplassers en Poepers 35
D trein broekplassen en nu tena luiers T 6
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
william824 broekplassen versus broekpoepen Polls 18
Luierman1983 Broekplassen Broekplassers en Poepers 11
Koning^Speentjes broekplassen na het uitgaan. Broekplassers en Poepers 15
H bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 18
TedWheel plasticbroek fungeert als cockring Plastic broekjes liefhebbers 0
Mr.Nobody Als minderjarige in de 18+ media moderator talk 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 2
Babyukkie Opschoning dubbele accounts, kans dit te melden als je ze hebt Algemene info 78
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierliefhebber Brent wie draagt er hier 24u7op7 luiers? niet vanwege een medische probleem maar als levenstijl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Similar threads


















































Bovenaan