broekplassen als tiener

vanbartjes

Gewaardeerd Lid
Lijkt op mijn verhaal, alleen ik was 6/7 jaar. Kan me nog herinneren dat ik ook van school kwam met een natte broek en ook luier omkreeg, billies met strikslip. Daarna zat ik op de schoot van mijn moeder met luier en t shirt in de woonkamer terwijl er bezoek was. Het moet een bekende geweest zijn anders had mijn moeder het nooit gedaan, Volgens mij schaamde ik me wel iets maar heb er zeker geen trauma aan over gehouden, ik was toen al gefascineerd voor luiers,
Ik ken de billies ook. Maar die heb ik niet vaak gedragen. Ik had pampers of katoen. Maar meer pampers

vanbartjes

Gewaardeerd Lid
In de hoek van de woonkamer heb ik een stukje waar mijn lego staat. Dat is veruit mijn favoriete speelgoed. Ik kan me er uren mee vermaken. Slechts heel soms komt mijn zusje zich er mee bemoeien maar normaal laat ze me daar mee rust omdat ze niet zo van de lego is. ik hoor nog wel dat mama en Annelies aan het kletsen zijn en dat het ook nog even over mij gaat. maar al snel laat ik het en zit ik in mijn eigen legt wereld. Kan er helemaal in opgaan. Ik ben bouwvakker en bouw een nieuw huis of sloper en er moet weer wat nieuws komen. Of er is brand en ik moet het blussen.

Niet veel later is Annelies weer naar huis en is mama bezig met het schoonmaken van het huis. Rond 12.00 roept ze me om te gaan eten. Kom bart even eten! Ben je nog een grote jongen? MAM DOE NORMAAL ZEG! Roep ik boos. Sorry nogmaals ik had een ongelukje maar ik zal het niet meer doen. OKE. is je pamper nog droog dan vraagt ze nu wel op een nadere toon maar ik vind het minstens zo'n vervelende vraag als net. JA zeg ik boos al ben ik er niet eens zeker van. Ze geeft me een boterham met hagelslag en kijkt dan goed van voor en van achteren of ik echt niet nat ben en tot overmaat van ramp knijpt ze net als elke morgen achter in mijn luier om te kijken of ik een vieze broek heb.
Mam niet doen ik ben echt geen kleuter meer hoor. Ze kijkt me aan en zegt alleen "als je moet plassen kom je het wel zeggen".

We gaan zo even boodschappen doen op de fiets en daarna meteen saar ophalen van school. Ik zal zo een broek voor je pakken.
als ze de borden op het aanrecht zet loopt ze naar boven om eenbroek voor me te pakken. Moet je plassen vraagt ze? Ehm nee zeg ik.
Ik wil toch dat je even naar de wc gaat. Kom maar even dan doe ik je pamper wel even uit. Ik loop naar haar toe en staand doet ze mijn pamper uit en ik loop naar de wc. Ik doe mijn ding op de wc en kom dan terug in de hoop dat ik heb laten zien dat ik dus heus wel kan ophouden en op de wc kan. maar bij terugkomst staat mijn moeder demonstratief met de luier van net op mij te wachten. Heel goed van je en ze tilt me weer op de keukentafel. Dit keer ligt er geen handdoek op de tafel en zit ik met mijn blote billen op de rand van de tafel.
ik hoef echt geen pamper mama ik kan het toch dat heb je net gezien. Zonder wat te zeggen duwt ze me tegen mijn schouders en lig ik op de tafel. Als een automatisme steek ik mijn benen in de lucht. Voor de nachten is me dat niet vreemd maar beneden op de tafel vind ik het naar. Zeker omdat mocht er iemand langs het raam aan de voorzijde van het huis lopen ze me zo zouden kunnen zien. Gelukkig heeft mijn moeder nogal wat handigheid in en is hij dus ook al heel snel om. Ik krijg mijn broek aan en we gaan op de fiets op weg.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Brabant2112 Broekplassen Broekplassers en Poepers 8
R Wizze wizze wis bom bom Broekplassers en Poepers 1
Lil' Lauwie Kletsen over Omorashi? Broekplassers en Poepers 10
Broekplassen80islekker vriendschap met vrouw op bouwen en praten/mailen over broekplassen Broekplassers en Poepers 2
R Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 24
Broekplassen80islekker gezocht vrouw voor broekplassen Contact advertenties 1
N Vrouw gezocht voor luier of broekplassen Contact advertenties 11
Brabant2112 Broekplassen in het openbaar Broekplassers en Poepers 6
D Eva ging solliciteren, en hoe?! E 91
DLotte In mijn broek geplast in de trein... Broekplassers en Poepers 43
W Beetje nieuw luier en broekplasser Voorstellen 12
N Voorstellen liefde voor broekplassen Voorstellen 16
J Baby/broekplassen Contact advertenties (T) 0
H Waar is het broekplassen bij jullie mee begonnen? Dit is mijn 1e ervaring Broekplassers en Poepers 17
D trein broekplassen en nu tena luiers T 6
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 23
william824 broekplassen versus broekpoepen Polls 18
Luierman1983 Broekplassen Broekplassers en Poepers 11
Wolfje broekplassen na het uitgaan. Broekplassers en Poepers 15
H bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 18
A CUPIDO ALS AB-TJE ABDL Luierverhalen 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 3
Luierslaaf989 Nog niet klaar Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 13
Pup Avondeten! Als kleintje eet ik het liefst...: Polls 11
S Op slot en als een baby AB/DL Fotos 2
LittleOrion Als je niks leuks te zeggen hebt.... Algemene info 7
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
D Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
S Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
P Romper als t-shirt Algemeen 26
Wolfje Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 6
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
bobokenluierslaaf heropvoeden als baby Contact advertenties 8
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 48
BabyJake Welke beroepen kun je als AB/DL uitvoeren? Pub 13
Abdlrick01 Nog niet klaar Als dit maar goed uitpakt. ABDL Luierverhalen 6
littlegirlnextdoor Sorry als dit niet hier hoort 16+ Board 17
Babyukkie kinderen in plb als onderwerp op de chat moderator talk 1
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 22
Jaapje Graag had ik mij eens voorgesteld als papa die regelmatig luierkleintje ontvangt Algemeen 2
Lil' Lauwie Wat als jij mijn vriendje zou zijn.. W 0
L Hele dag als kleintje en mommy/dadd 16+ Board 12
olibol004 welk excuus wordt er gebruikt als partner niet weet van abdl gebeuren? VVV 10
Little Endy Biden als nieuwe president in de VS! Pub 57
Gestopt met abdl Zelfreflectie: onderdrukking van gevoelens als AB/DL? Polls 9
Marco de Wit Wat als mensen geen mondkapjes nodig hadden maar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
omorashi en diaper lover mondmaskers inbeelden als soorten luiers??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
diaperdrenthe Incontinentie als cover gebruiken voor abdl Pub 27